Има ли някъде накратко отговори на най-често задаваните въпроси от отричащите ваксиниранито? Опитвате ли се да убеждавате скептични приятели да се ваксинират?

Boris Rangelov
Boris Rangelov
24 февруари, 2021 в 06:09 ч.

Има ли някъде накратко отговори на най-често задаваните въпроси от отричащите ваксиниранито? Опитвате ли се да убеждавате скептични приятели да се ваксинират?

Doncho Angelov
Doncho Angelov
24 февруари, 2021 в 06:35 ч.

Не. Няма смисъл.
Насила можеш да вземеш. Насила не можеш да дадеш.

Maria Laskin
Maria Laskin
24 февруари, 2021 в 08:13 ч.

Има смисъл. Не всички са малоумни антиваксъри, някои просто са безкрайно объркани от потоците безумия в интернет, за съжаление и в мейнстрийм медиите.

Nadezhda Abramova
Nadezhda Abramova
24 февруари, 2021 в 08:25 ч.

Ами, да Ви кажа честно, се отказах. Свекърва ми, която е дългогодишен преподавател отказва категорично да се ваксинира, независимо, че е в много рискова среда - всекидневен контакт с ученици между 14 и 19-годишна възраст. Никакви аргументи не могат да й променят виждането и нищо от официалните данни за ваксините не е чела, за нея са набързо забъркани, все едно аз съм забъркала в купата на миксера нещо и толкоз.
Щом като толкова интелигентен човек не мога да убедя, значи цялото нещо е causa perduta.
Това е резултатът от антиваксърската пропаганда, която тиражират постоянно.

Denitsa Goranova
Denitsa Goranova
24 февруари, 2021 в 08:34 ч.

Скептиците ги убеждавам, тях мога да убедя (майка ми и свекърва ми, учител и лекар, декември бяха скептични и казваха, че това ще си го сложат след 5 г клинични изпитания 🙂 ) Тях убедихме и са вече официално ваксинирани от 1 и 2 фаза 🙂 Баща ми го убедих, ще ходи другата седмица (че тази е в движение и ако има странични ефекти, не може да легне да се възстановява, другата ще му е по-спокойно). Но ония, които са убедени антиваксъри, за които буднаераточкаком и информираннет са достоверен и единствен източник на информация, са causa perdutta, не си струват времето и усилията.

Silvia Todorova
Silvia Todorova
24 февруари, 2021 в 08:42 ч.

Никой не се опитвам да убеждавам.Хора,вярващи в чипове и в това,че самолетите пръскат с корона, не понадлежат на убеждение.На тях само звездите им говорят.Но се дразня,когато тръгнат мен да убеждават в техните тъпотии.

Bilyana Mg
Bilyana Mg
24 февруари, 2021 в 09:23 ч.

Не, загубена кауза са повечето. Дълго време наистина мислех, че това за чиповете е някаква шега, а се оказа трагично колко хора реално го вярват.
Коментирала съм единствено с баща ми, който беше скептичен отначало, но вече е записан и чака ваксина.

Марина Станчева
Марина Станчева
24 февруари, 2021 в 08:51 ч.

Отговарям само, ако ме питат защо съм го направила.
Тези дни ми се случи да ми зададат въпрос "Опитно зайче ли стана?".. Е, какво да се обяснявам?

Mariana Georgieva
Mariana Georgieva
24 февруари, 2021 в 09:41 ч.

Марина Станчева
В такъв случай съветвам да се ограмотят и спирам с обясненията. Много хора се убедиха сами, за съжаление, по трудния начин.

Irina Popova
Irina Popova
24 февруари, 2021 в 09:45 ч.

Прекрасно обобщение от д-р Аспарух Илиев:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10160685663173146&id=650518145

Asya Stoyanova
Asya Stoyanova
24 февруари, 2021 в 09:46 ч.

Непрекъснато. Убедих всички близки и вече са ваксинирани с първа доза. Там, където видя изначално съкрушително антиваксърство, не се и опитвам, но когато видя, че хората просто не знаят и се страхуват, вадя торбата с аргументите. Същото правя и по отношение на лечението от ковид, след като се уверих от първо лице как някои лични лекари лекуват.

Milena Lessova
Milena Lessova
24 февруари, 2021 в 09:59 ч.

Не се и опитвам даже. Само се изострят междуличностните отношения и ненужно получавам много отрицателна енергия.

Iva Chichanova
Iva Chichanova
24 февруари, 2021 в 10:45 ч.

Опитвам се да убеждавам, защото колкото повече хора се ваксинират, толкова по-скоро ще се избавим от епидемията. Засега няма ефект, за съжаление много хора все още живеят в Средновековието или вярват, че Бил Гейтс ще ги чипира.......

Лилия Ангелова
Лилия Ангелова
24 февруари, 2021 в 11:05 ч.

От моя опит съм се убедила, че няма абсолютно никакъв смисъл. Жалко е, но е факт.

Iva Nedyalkova
Iva Nedyalkova
24 февруари, 2021 в 11:09 ч.

Много хубав въпрос задавате, отговорите на хората ме натъжиха. Аз също губя сили да убеждавам и говоря вече, не виждам смисъл 😔

Bojidara Valkanova
Bojidara Valkanova
24 февруари, 2021 в 11:10 ч.

Виждам в интернет снимки на чакащите за ваксиниране и отдолу коментари "луди хора", "не мога да ги разбера", "малоумници" и др. Не знам какво да кажа/напиша, дори двама бивши лекари, сега практикуващи някакви техни си лечения с храни са на мнение, че след време ще съжаляваме (ваксинираните).

Dani Dani
Dani Dani
24 февруари, 2021 в 11:23 ч.

Bojidara Valkanova е, аз предпочитам да съжалявам, че съм се ваксинирала отколкото да съжалявам, че не съм

Симеон Василев
Симеон Василев
24 февруари, 2021 в 11:35 ч.

Не. Дървените глави не увират по никакъв начин. Ако сам не разбира, че ваксината спасява живот (особено на малките деца) - няма как да го проумее.

Теодора Кирякова
Теодора Кирякова
24 февруари, 2021 в 11:37 ч.

Не си правя труда да убеждавам никого,отчайващото е че хора медици отказват да се ваксинират...
Моето семейство знае че единствения начин за овладяване на пандемията е ваксината(историята го доказва) и съответно всички ще си я направим

Dora Massarwe
Dora Massarwe
24 февруари, 2021 в 11:48 ч.

Вече не губя време и нерви да убеждавам "невярващите", написано е достатъчно, а и всеки може поне да чете...Дали ще разбере е друго, а дали ще повярва - трето... Но най-ценно е времето - ако някой има време за губене, нека чака видим + или - резултат, месеци, година, две.., десет.., той животът си тече... 🙂

Поли Пантева
Поли Пантева
24 февруари, 2021 в 11:55 ч.

Не убеждавам, но питам - на каква база е взето това решение, от къде са се информирали, какви са им притесненията и т.н. Ако чуя, че публичните имунизации на медици са правени с витамин Ц, прекратявам разговора. Ако усетя съмнение или възможност за пробив, се опитвам да наклоня везните.

Veneta Dimitrova
Veneta Dimitrova
24 февруари, 2021 в 11:18 ч.

Защо? Ваксинираните са защитени, останалите не. В крайна сметка всички ще се срещнем на едно място!
"Всеки има право на собствено дъно и на собствено небе. На собствена болест също". /М.Лалева/

Viktoria Kostova-Ivanova
Viktoria Kostova-Ivanova
24 февруари, 2021 в 11:26 ч.

Veneta Dimitrova да, ще се. Зависи кога. Има лица, например деца с някои генетични увреждания, които наистина имат мед. показания и не могат да се ваксинират. Тях ги пази колективния имунитет, както при всяка друга заразна болест. Ако го има, де. Отделно, колкото повече гостоприемници, толкова повече неясно какви мутации. Отделно, заразените претоварват здравната система и тя не може да обслужва други здравни проблеми. И като цяло, по принцип не е лошо човек да гледа малко по-далеч от носа си, а в тази ситуация, направо е жизненоважно.

Veneta Dimitrova
Veneta Dimitrova
24 февруари, 2021 в 11:29 ч.

Viktoria Kostova-Ivanova ок

Elica Anastasova
Elica Anastasova
24 февруари, 2021 в 11:45 ч.

Veneta Dimitrova Ако си стои изолиран, не притеснява никого с болестта си, не търси болнични, не лежи в болница, може да гарантира, че никого няма да зарази, работи /за да не товари колегите си!/, то тогава нека си боледува. Иначе цената я плащаме всички! С инфекциозните болести се гледа колективния интерес, а не личния.

Dora Massarwe
Dora Massarwe
24 февруари, 2021 в 11:51 ч.

Elica Anastasova , щом има кой поне да го храни.., да си лежи вкъщи, като "зеленчук".., на никого не пречи 🙂

Veneta Dimitrova
Veneta Dimitrova
24 февруари, 2021 в 11:52 ч.

Elica Anastasova съгласна съм, че интереса е колективен.

Elica Anastasova
Elica Anastasova
24 февруари, 2021 в 11:56 ч.

Dora Massarwe Пак не е ок, понеже не работи, но ангажира други с гледането си. Ако е непредвидимо заболяване или вродено добре, но за предотвратимо с ваксина инфекциозно заболяване е глупаво. Дано разумът надделее.

Dora Massarwe
Dora Massarwe
24 февруари, 2021 в 12:10 ч.

Elica Anastasova , ами не трябва да му се угажда, ако разчита само на себе си, ще се погрижи да се ваксинира, но ако някой му слугува.., защо да си прави труда ???

Petrowa Plamenna
Petrowa Plamenna
24 февруари, 2021 в 13:33 ч.

Хич не ме интересува кой в какво вярва. Тази сутрин си сложих ваксина, без да чака пфайзери, Долче Габани или Версаче ваксината. Имам малко дете и искам да съм жива , за да си я гледам. Не искам да обиждам никой, но лично всички хора, които смятам за умни и успели хора, бяха от първите, които се ваксинираха. Не казвам, че Тея отричащи ваксината са тъпи. В никакъв случай. Дали ме беше страх да ми бият ваксината - да! Просто защото е ново, всичко което ни се случва е ново и буди паранои,страхове и паник атаки. Нооо, ако погледнем без страх...та ние сме оцелели като човечество благодарение на откритието на тези ваксини. Другото което е...не сме стигнали като същества до толкова високо ниво на развитие, за да има някой за цел да ни унищожи. Има още много години напред да изтекак, за да има някой полза да ни затрие. Още сме нужни,за да развиваме света! Смело напред, науката е ☀️. Останалите ще ни последват.

Viktoria Toncheva-Staneva
Viktoria Toncheva-Staneva
24 февруари, 2021 в 09:43 ч.

Не убеждавам никого. Даже гледам вече да не се обаждам, защото ми писна да ме наричат "овца" и най-немислещите ми познати постоянно да ме съветват "да мисля и да чета", тези фрази станаха изключително популярни сред фейсбук конспираторите..

Viktoria Kostova-Ivanova
Viktoria Kostova-Ivanova
24 февруари, 2021 в 10:45 ч.

Victoria Toncheva-Staneva “мислете!!!”, удивителните, овца, стадо, братовчедката на съседката от горния етаж, монтирано фалшиво клипче в ютуб...това са най-силните доводи на антиваксърите....според тях, това са атрибутите на “мислещите” хора...

Viktoria Toncheva-Staneva
Viktoria Toncheva-Staneva
24 февруари, 2021 в 10:46 ч.

Viktoria Kostova-Ivanova и статии с Мангъров са "пирона в ковчега" 😂😂

Gergana Dimitrova
Gergana Dimitrova
24 февруари, 2021 в 13:49 ч.

Maryam Mogh не се обиждайте, ама сте напълно луда да питате по маЕченски групи за ваксина. Аз лично се възхищавам на смелостта Ви, но да...

Iliana Ilieva
Iliana Ilieva
24 февруари, 2021 в 13:51 ч.

Споря само с хора, които се опитват да разубеждават останалите. Въпрос на личен избор - вируса или ваксината.

Ярослава Маринчева
Ярослава Маринчева
24 февруари, 2021 в 14:08 ч.

Аз поддържам интелигентни хора в приятелския си кръг и не е нужно да ги убеждавам във важността на ваксинирането, защото антиваксърството е за простаците, които вярват в чипиране, пръскане, крадене на мозъци и прочее тъпотии. Който е достатъчто глупав, че да се подвежда по такива идиотщини,няма как да ми е приятел.

Eliza Georgieva
Eliza Georgieva
24 февруари, 2021 в 16:19 ч.

Непрекъснато!

Рали Илиева-Маркова
Рали Илиева-Маркова
24 февруари, 2021 в 09:16 ч.

Аз лично съм безкрайно учудена от това, как реагират някои "уж" умни хора. Недопустимо за мен е такива хора да не могат да си филтрират правилните източници на информация! Не се опитвам да убеждавам никой. Човек, който мисли Ковид за обикновено грипче, и че смъртността е манипулирана и още подобни простотии, не заслужава да бъде разубеждаван! Жалкото е, че заради такива индивиди скоро няма да се види краят на този ужас!

Vanya Petrova
Vanya Petrova
24 февруари, 2021 в 10:39 ч.

Рали Илиева-Маркова има лекари,които отказват да се ваксинират.....

Рали Илиева-Маркова
Рали Илиева-Маркова
24 февруари, 2021 в 14:35 ч.

Vanya Petrova това е най-жалкото. Но и не се учудвам. За съжаление има лекари които са спрели своето развитие преди години!

Vanya Petrova
Vanya Petrova
24 февруари, 2021 в 16:28 ч.

Рали Илиева-Маркова напротив познавам млади,развиващи се.Защо да е жалко.Защо си мислите,че Вашето мнение е правилнито.

Рали Илиева-Маркова
Рали Илиева-Маркова
24 февруари, 2021 в 17:44 ч.

Vanya Petrova а защо тяхното да е?? И не ангажирам никой с моето мнение!!! Аз и семейството ни сме взели правилното решение за нас самите! Вярвам в медицината достатъчно, филтрирала съм за себе си правилната информация! Който е избрал да живее в 19 в. си е негово решение!

Албена Костова
Албена Костова
24 февруари, 2021 в 17:09 ч.

Най-дразнещото е ,че има такива, които умишлено разубеждават хората да се ваксинират,а самите те са склонни да се ваксинират и може би са го направили вече. Такъв тип хора ,не мога да разбера.

Milena Deneva
Milena Deneva
24 февруари, 2021 в 17:57 ч.

Албена Костова Съвсем разбираемо е - у нас винаги е имало хитреци - демагози.

Мариана И. Г.
Мариана И. Г.
24 февруари, 2021 в 09:27 ч.

Искаше ми се да можех да убедя някого, но изобщо нямам дар слово и 2 думи трудно връзвам. Затова дори в семейството ми аз ще съм единствената ваксинирана. Мъжът ми не иска, макар че го подпитвам често. Свекърва ми и свекър ми също отказват, а са в рисковата група. Въпреки това и тримата ме подкрепят за решението ми и са си създали организация за бавене на бебета в това време. Поне не се опитват да ме разубедят, което също е някакъв плюс. Мъжът ми не иска, защото не се знае колко траен е имунитетът и дали няма да се наложи след 6 месеца да повтаря. Свекърите нямам идея, мрънкат си под носа нещо и не разбирам какви са им доводите. Но щом у дома не мога да убедя някой изобщо не си правя труда да навлизам в спорове с външни хора.

Viktoria Kostova-Ivanova
Viktoria Kostova-Ivanova
24 февруари, 2021 в 10:47 ч.

Мариана Грънчарова дори и 6 мес. защита е по-добре от нищо. И да, вероятно няма да е до живот, но и повече от 6 месеца ще е вероятно...

Мариана И. Г.
Мариана И. Г.
24 февруари, 2021 в 10:51 ч.

Viktoria Kostova-Ivanova , аз това го осъзнавам, но ми е трудно да го обясня на благоверния. Особено, след като ни един от нас не изкара ковид за тези 12 месеца. Аз се пазех, че бях бременна, но той не се пазеше особено и дори беше контактен 5-6 пъти.

Viktoria Kostova-Ivanova
Viktoria Kostova-Ivanova
24 февруари, 2021 в 10:52 ч.

Мариана Грънчарова имал е късмет, но...разбирам ви, когато е някой от семейството е много неприятно, меко казано...

Мариана И. Г.
Мариана И. Г.
24 февруари, 2021 в 11:00 ч.

Viktoria Kostova-Ivanova , да. Опитвах се да убедя, че трябва да пази освен себе си и децата, и родителите си. Но те и родителите му не се пазят, че дори ми се подсмихваха под мустак на ограниченията, които сама си наложих. Нито веднъж не спазиха коридори за възрастни и двамата. Маските са под носа, ръцете не се дезинфекцират/мият редовно. Например когато идват у дома минават през банята за ръцете, но то е заради бебето само, но когато с тях се прибираме в техния дом (живеят точно до южен парк и след разходка понякога обядваме у тях) от вратата директно на масата сядат. То затова и избягвам да им ходя на гости, но това е друга тема. Факт е, че гледат пренебрежително на цялата работа, а щом те не уважават здравето си синът им няма откъде да прояви желание. Ама то е въпрос и на елементарна хигиена само. Ядосах се

Viktoria Kostova-Ivanova
Viktoria Kostova-Ivanova
24 февруари, 2021 в 11:04 ч.

Мариана Грънчарова ние в сходна ситуация, не само избягваме, не ходим. И пак даже нашият случай са по-добре от ваште свекъри. Иначе, когато започваше епидемията и казах на всички близки и приятели, че трябва да си вземат вече добри маски и т.н., някои ме пратиха на специалист...не знам една година по-късно какво мислят, че някак прекъсна контакта...Много е трудно, невежеството е навсякъде...

Снежана Стефанова
Снежана Стефанова
24 февруари, 2021 в 11:13 ч.

Viktoria Kostova-Ivanova Поне си отсяхме приятелите...🙃

Dora Massarwe
Dora Massarwe
24 февруари, 2021 в 11:54 ч.

Мариана Грънчарова , той, мъжът Ви не знае ли, че всички ваксини се подновяват след време, няма ваксина за "цял живот"?

Мариана И. Г.
Мариана И. Г.
24 февруари, 2021 в 12:05 ч.

Dora Massarwe , и аз не знаех, че всички се подновяват. Зная само че на всеки 10 години подлежа на реимунизация, но миналата година пропуснах своята. Иначе намирам известна разлика между ваксините, които са задължителни, препоръчителни и пожелателни. Досега например не сме поставяли ваксина срещу грип, но и грип не сме карали никога. А допреди пандемията не се пазехме от болни хора. Ковид не е грип, но ако имунизацията е на същия принцип, то едва ли и аз ще я правя редовно след затишието тая вируса. Не за друго - не обичам да видя в здравни заведения, а достатъчно ми се налага с децата за детска консултация и профилактика, лечение, изследвания. Засега посещавам лекар поне веднъж на всеки 2 седмици за децата без боледуване (алергия, изследване, състезателни прегледи, детска консултация и т.н.)

Dora Massarwe
Dora Massarwe
24 февруари, 2021 в 12:14 ч.

Мариана Грънчарова , грипна и аз не си слагам, защото почти не го хващам.., но от ковид-19 вече боледувах и с нетърпение чакам да минат 3 месеца, за да си сложа ваксина...
Когато децата пораснат, ще си отдъхнете от поликлиниката 🙂, с всички ни е така !!!

Мариана И. Г.
Мариана И. Г.
24 февруари, 2021 в 12:25 ч.

Dora Massarwe , о, въпреки че не сме ловили грип аз също нямам търпение да сложа своята доза от ваксината за ковид, който също не хванахме досега. Но за останалите ми близки това не е така, а аз нямам нерви да се разправям с тях. В крайна сметка отоварям само за децата си, другите са пълнолетни и имат глави на раменете си. Ако ме познават добре ще знаят, че грижи за тях няма да положа ако сами не се пазят или не променят мисленето си. Мъжът ми си е патил от този ми характер и навремето когато имаше проблем с алкохола видя как го оставих безпомощен да се лекува сам от последствията. Но на каквото си постелиш, на това ще спиш и никой не ти е длъжен. Нямам време да се моля на някой, обсъждаме веднъж и после само ако някой промени мнението си, но ако междувременно се окаже сгрешил си оправя сам проблемите.

Десислава Толинова
Десислава Толинова
24 февруари, 2021 в 16:26 ч.

Мариана Грънчарова и много правилно, единственото убеждение е личния пример . Като видят че сте ваксинирана и не са ви пораснали рога и копита, някои ще ви последват без да е нужно да ги убеждавате. А и много хора, също като вас, вече се ваксинираха или им предстои да се ваксинират. 🙂

Milena Deneva
Milena Deneva
24 февруари, 2021 в 18:01 ч.

Мариана Грънчарова Чудесно! Не ги разубеждавайте!😁 Така ще останат повече ваксини за нас, които много добре знаем какво искаме, и то отдавна и без колебания.

Анита Василева
Анита Василева
24 февруари, 2021 в 18:13 ч.

Не убеждавам никого. Всеки си има глава на раменете. Покрай подвеждаща информация по едно време се бях отказала да ваксинирам дъщеря си, ама съм проста. Поне с време го осъзнах преди да изтървем коя да е ваксина. Малко влачим 2, но това е от пандемията, не от моето "решение". Та всеки да си шета на акъла, не смятам, да се занимавам да обяснявам излишно.

Tatyana Kirilova
Tatyana Kirilova
24 февруари, 2021 в 18:49 ч.

Аз категорично съм ЗА ваксинирането! Дори преди години съм си купувала противогрипна ваксина. Моя приятелка наистина ми изпрати на ЛС една такава "информация" без да ме агитира да се откажа от ваксина, но поне да прочета текста. Аз знам, че го направи, защото наистина вярва, че ми помага. Затова твърдя, че широка разяснителна кампания не само за тези, но и за всички ваксини от имунизационния календар е много необходима.

Mariana Ahrianova
Mariana Ahrianova
24 февруари, 2021 в 19:18 ч.

Отговарям, ако ме питат. Аз самата не съм сигурна дали ми трябва ваксина за лятото, но ще го направя, все пак. С чугунени глави нямам нерви да споря.

Вяра Кайкова
Вяра Кайкова
24 февруари, 2021 в 19:23 ч.

Днес се ваксинирах. По скоро се опитваха да ме откажат от колкото да ме насърчат. Така че...не очаквайте от никого разяснения. Големи хора сме, решавате сам.

Galq Georgieva
Galq Georgieva
25 февруари, 2021 в 01:50 ч.

Преди време доста водих тези борби и в нета и извън него.Смисъл нямаше.Получих един според мен много правилен съвет:
Тези хора търсят поле за изява и със спорове и внимание у тях подглаждаме елементарщината им.Пълен игнор от всякъде и в нета и в обществото💯

Петър Делчев
Петър Делчев
24 февруари, 2021 в 07:34 ч.

Предпочитам вече никой да не разубеждавам, защото тези, които не бяха убедени, по техни си начини - първи успяха да се ваксинират и то с РНК ваксина, а аз ще чакам до есента за такава. Лицемерие и хитрост много. Изобщо не убеждавам никого. Няма нищо по-убедително от личния пример. Българина най-много по това се води: "юруш на маслините".

Симеон Василев
Симеон Василев
24 февруари, 2021 в 17:15 ч.

Петър Делчев Защо ще чакате за РНК, на AZ какво и е?

Петър Делчев
Петър Делчев
24 февруари, 2021 в 17:38 ч.

Симеон Василев Предпочитам всички да вярват, че РНК ваксините не са по-добри от векторните. Малко е егоистично, но властите ме принуждават.

Milena Deneva
Milena Deneva
24 февруари, 2021 в 17:54 ч.

Петър Делчев Абсолютно съгласна!

Milena Deneva
Milena Deneva
24 февруари, 2021 в 17:55 ч.

Симеон Василев А какво им е на РНК?😁

Симеон Василев
Симеон Василев
25 февруари, 2021 в 08:41 ч.

Само питам бе хора :) Човека чака Пфайзер, и ми е любопитно защо. Аз каквото знам, и двете са еднакво ефективни. Разликата е, че по различен начин внасят протеина, срещу когото да се изградят антитела. Ако ви се пише - споделете :)

Elisaveta Todorova
Elisaveta Todorova
25 февруари, 2021 в 09:03 ч.

А защо трябва да бъдат убедени? Ваксинирането е доброволно и пожелателно. Всеки си има причини за своето решение и те трябва да бъдат уважени, а не да се плюе и обижда. Аз също няма да се ваксинирам и няма как да бъда убедена. Имам си свои причини,хората около мен също (нямащи нищо общо с Бил Гейтс и чипиране).

Mira Todorova
Mira Todorova
25 февруари, 2021 в 21:11 ч.

Смисъл няма, антиваксъри колкото искаш, аз бях една от тях, но след поредни загуби на хора, които познавам без съпътстващи заболявания, толкова много смърт, толкова много нещастия от понеделник съм ваксинирана с АЗ, малко по-спокойна съм и се надявам разумът да надделее над емоциите!!!! Успех и много здраве за всички хора.


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари