Не се обмисля ваксината срещу Covid-19 да стане задължителна

Georgi Daskalov
Georgi Daskalov
27 април, 2021 в 15:32 ч.
Κρίστιαν Τασιην
Κρίστιαν Τασιην
4 май, 2021 в 22:01 ч.

Дори и Ковидът да изчезне магически, няма да махна маската, особено през есента и зимата. Да не забравяме, че са много ефективни и срещу другите вируси и бактерии.

Нат Еленова
Нат Еленова
27 април, 2021 в 16:52 ч.

Демек поне до 2050та ще носим маски.

Ana Koitjeva
Ana Koitjeva
28 април, 2021 в 15:18 ч.

Нат Еленова ..неуместна е иронията ви...мадам

Svetlana Draganova
Svetlana Draganova
28 април, 2021 в 16:39 ч.

Нат Еленова демек, поне още 3- 4 години, да!
Сериозно.

Владимир Дюлгеров
Владимир Дюлгеров
29 април, 2021 в 01:45 ч.

Anna D Koycheva Съвсем е уместна!

Svetlana Draganova
Svetlana Draganova
29 април, 2021 в 02:58 ч.

Владимир Дюлгеров неее...говоря сериозно. До 2050 - не, но още 3- 4 години - да!

Vessela Ivanova
Vessela Ivanova
27 април, 2021 в 16:39 ч.

:D

Mets Nat
Mets Nat
30 април, 2021 в 01:50 ч.

Аз вече я хвърлих... Изкарах го тежко, но колкото и да се пазих, пак ме докопа. Маски с филтри, висока защита. 100 тона дезинфектанти, постоянно миене на ръцете, никакви партита, заведения, избягваш срещи с приятели... И накрая в болница на кислород. Повече няма да се вкарвам в тея филми... Важна е профилактиката и това е - движение, чист въздух, планина, слънце и хубава храна.

Владимир Дюлгеров
Владимир Дюлгеров
30 април, 2021 в 01:58 ч.

Natalia Metsova Дали не сте закъснели с лечението и затова да сте били в б-ца на кислород? Какво усетихте и кога реагирахте?

Mets Nat
Mets Nat
30 април, 2021 в 02:03 ч.

Владимир Дюлгеров Ами то няма лечение. Не знам какво означава забавяне. На 4ти ден от симптомите си направих тест, а на 5ти вече имах пневмония, която въпреки лечението, което ми изписаха в Пирогов се разви и на 8 ден ме приеха. Помогна ми Ремдесевир. Но те го използват само в болница под наблюдение. Всъщност смятам, че проблемът беше това, че настинах - беше минус 17 и имаше сняг. Вероятно съм си носила вируса (както е с всипки други коронавируси) и се е активирал след настинка...

Mets Nat
Mets Nat
30 април, 2021 в 02:05 ч.

Владимир Дюлгеров Идея нямам от къде го хванах. Хората около мен се тестваха и бвха отрицателни, дори не развиха симптоми. Само мъжът ми беше болен 4 дни и се оправи.
Затова вече няма да нося маска... Пазих се като луда и без резултат. Доста хора около мен, включително и дъщеря ми, които изкараха вируса есента не се пазят и сега имат повече антитела, отколкото преди 6 месеца. И без да са боледували повече.

Владимир Дюлгеров
Владимир Дюлгеров
30 април, 2021 в 02:17 ч.

Natalia Metsova Вероятно от вашия съпруг или от магазините, транспорта......

Владимир Дюлгеров
Владимир Дюлгеров
30 април, 2021 в 02:18 ч.

Natalia Metsova След настинката колко време мина и какво почувствахте преди характерните симтоми на короната?

Mets Nat
Mets Nat
30 април, 2021 в 02:20 ч.

Владимир Дюлгеров Той се зарази от мен 😊 Прояви симптом 5 дни след мен

Владимир Дюлгеров
Владимир Дюлгеров
30 април, 2021 в 02:22 ч.

Неслучайно питам, защото при нас нямаше кой знае какви симптоми, но много навреме го хванахме и лекувахме с панцеф, бронлес и антистенокардин под ръководството на моя доверена докторка от ИСУЛ.

Mets Nat
Mets Nat
30 април, 2021 в 02:25 ч.

Владимир Дюлгеров Ами при мен започна изведнъж. Просто от нищото вдигнах 38 градуса. Буквално по същия начин започна както грипа (бях карала грип преди 2 години). Никаква разлика в симптомите до 5 ден. Сега се сещам, че предната седмица 1 ден имах леко втрисане. Но след 1 чай бях като нова. Свързах го пак с лошото време.

Владимир Дюлгеров
Владимир Дюлгеров
30 април, 2021 в 02:38 ч.

Natalia Metsova А, точно когато ви е втресло, е трябвало да започнете лечение, подобно на нашето и най-вероятно нямаше да стигнете до пневмония. С чая сте се заблудили, че всичко е наред. Ние повече от 20г. винаги имаме на склад ремантадин и доксициклин. Лете и зиме, ако нещо ни нападне започваме с ремантадин. Ако на следващия ден няма значителна промяна минаваме на доксициклин. Точно така постъпих със себе си и с майка през януари. Доксициклинът за първи път даде слаб резултат и на мен вече ми беше ясно, че сме нападнати от короната. От 2г. зная панцефа като силен и качествен антибиотик и на шестия ден го започнахме без да питаме никого. С него личната излекува майка за 5дена преди 2г. от сериозен грип. Тъй като започнах с панцеф в събота и знаех, че моята доверена докторка от ИСУЛ няма да ми вдигне телефона по-рано от понеделник, реших да я потърся тогава и да и обясня какво се случва. Забравих да спомена и бронлеса. Тогава заедно с панцефа го започнах заради сериозната кашлица. Моята докторка одобри всичко това, но каза, че панцефа трябва да го пием 10дена, а не 5, както е обикновеното лечение за др.случаи. Освен това поиска да си снимам дробовете и да и прочета какво пише под снимката. Бях в Русе и тя нямаше как да я види. Като и докладвах написаното ми каза, че нямам пневмония. Освен всичко това препоръча поне 1месец да пием и антистенокардин. Идеално се оправихме за 10дена с майка, а сега наскоро по същия начин се излекува пак за толкова дни моята жена. Без болници и кислород.......Сетих се и какво ми каза предишните години нашата лична-че когато ни е втресло е късно за ремантадин, а за чай да не говорим! Точно тогава трябвало да започнем с антибиотик.

Ваня Начева
Ваня Начева
30 април, 2021 в 05:41 ч.

Natalia Metsova с вашата маска вие пазите околните. Това е тяхната цел, всеки да пази другия.

Mets Nat
Mets Nat
30 април, 2021 в 07:10 ч.

Ваня Начева Знам, но когато не съм заразна няма смисъл да я нося. Те го направиха задължително, защото масово болни хора или със симптоми обикалят напред назад и заразяват

Ваня Начева
Ваня Начева
30 април, 2021 в 07:16 ч.

Natalia Metsova да, заради безотговорността е. Ако бяхме по-съвестни нещата щяха да са пожелателни, но...

Владимир Дюлгеров
Владимир Дюлгеров
30 април, 2021 в 13:27 ч.

Ваня Начева Само, ако сме болни!

Tania Nikolova
Tania Nikolova
1 май, 2021 в 00:55 ч.

Това е много егоистично.Приципът е да пазите другите и те вас. Когато един реши ,че е по-"умен" от другите и няма да носи маска, тогава се получават подобни последици.

Mets Nat
Mets Nat
4 май, 2021 в 12:42 ч.

Gany Dineva Не знам вече. 1 ден преди да вдигна температура бях с няколко човека и се прегръщахме и не ги заразих - бяха с отрицателни тестове и не проявиха симптоми. А в деня в който вдигнах температура се бях видяла с позната на затворено без маски и нея не заразих. Не заразих и дъщеря ми, която беше карала вируса ноември и имаше съвсем малко антитела...

Svetlana Draganova
Svetlana Draganova
27 април, 2021 в 17:20 ч.

Ще, ще....догодина.

Ваня Начева
Ваня Начева
27 април, 2021 в 16:12 ч.

Bobby Hristov "В минaли гoдини cъщo e имaлo приблизитeлнo cъщия брoй cлучaи."...

Vessela Ivanova
Vessela Ivanova
27 април, 2021 в 16:16 ч.

Империята, пардон, монархията отвръща на удара. :)

Bobby Hristov
Bobby Hristov
27 април, 2021 в 21:12 ч.

Ваня Начева това дебилите трудно ще го разберат!

Снежана Стефанова
Снежана Стефанова
28 април, 2021 в 06:32 ч.

Десетки на 5 милиона?😕За всяко друго лекарство е така с тежки странични ефекти!

Renata Iliewa
Renata Iliewa
1 май, 2021 в 14:04 ч.

В България най големия проблем е Маската, Не вируса ,а маската...Прави ми впечетление тук ,във Франция, че хората са много по отговорни ,защото постоянно им се говори от телевизия, в трамвая ,дори на трамвайната спирка ,че маската е основна превантивна мярка и че в никакъв случай не трябва да се пренебрегва,на улицата има напомнящи табла ,че е задължителна ,навсякъде по витрини и врати на магазини, автобуси ,къде ли не. . .но в България е друго нещо ,там маската разболява и разбира се ,че разболява като се носи в джоба....и...

https://youtu.be/iXs5Fk1qvYY

Ваня Начева
Ваня Начева
27 април, 2021 в 15:44 ч.

То докато се ваксинираме сега до 75% и ще дойде време да се кандардисваме за ново ваксиниране. 🙄

Lambri Yovkov
Lambri Yovkov
28 април, 2021 в 15:34 ч.

Ваня Начева Защо „ново” ваксиниране? Две игли не са ли достатъчни?

Ваня Начева
Ваня Начева
28 април, 2021 в 16:22 ч.

Lambri Yovkov имунитета е вероятно за година, все още не е сигурно.

Lambri Yovkov
Lambri Yovkov
28 април, 2021 в 17:29 ч.

Ваня Начева Значи ще са нещо като противогрипните ваксини или греша?

Ваня Начева
Ваня Начева
28 април, 2021 в 17:31 ч.

Lambri Yovkov нещо такова.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
27 април, 2021 в 16:28 ч.

Това за маските е доста спорен въпрос предвид новите мутанти.

Galq Georgieva
Galq Georgieva
27 април, 2021 в 16:51 ч.

Маските трябва да са задължителни и на открито.Който живее в гъсто населен район ще ме разбере.Постоянно кихат и кашлят до теб и никой не спазва дистанция,дори от елементарно възпитание.

Stefka Regelous
Stefka Regelous
27 април, 2021 в 19:58 ч.

Galq Georgieva българинът не знае какво е 1.5 м

Gerie R Ayers
Gerie R Ayers
28 април, 2021 в 09:14 ч.

Galq Georgieva с това съм напълно съгласна
Да не говорим, че на никой не му пука. Аз съм извън България и съм изумена
Даже днес ми се наложи да обясня на близък човек мой, че мен също не ме е страх от вируса. Но не искам децата ми примерно да се разболеят от него, както не искам и от грип да се разболяват и за тива си спазвам изискванията
Не е трудно да се научи човек
Ето дори днес излязохме на една детска площадка, те са само на 5 години и ги помолих да спазват дистанция докато играят там и през цялото време се държаха на разстояние
Всички деца си играеха на групи с близките си и дори имаше няколко деца с маски Явно в рискова група, защото родителите нямаха маски, което значи, че са ваксинирани
И обяснявам на моите близки да се пазят, а те- най-вече господ да ни пази. Те имат Анти тела но все пак знае ли се до кога...

Galq Georgieva
Galq Georgieva
28 април, 2021 в 14:10 ч.

Gerie R Ayers Абсолютно съм съгласна.В близост до нас има детска градина.Ежедневно наблюдавам учителките как си стоят и дори не си правят труда на разделят децата на детската площадка.Никой няма маска,нито учителки,нито деца.

Ana Koitjeva
Ana Koitjeva
28 април, 2021 в 15:20 ч.

Galq Georgieva Галя, абсолютно вярно!...Но винаги има някои индивиди,които се кикотят /вижте реакцията на една от тях под поста ви/...кикоти се и има наглостта да продължава

Galq Georgieva
Galq Georgieva
28 април, 2021 в 15:28 ч.

Anna D Koycheva Вече не обръщам внимание на подобни реакции.Те сами по себе си говорят за автора им.Ето,заради наличието на такива маските трябва да са задължителни 🙂

Милена Павлова
Милена Павлова
28 април, 2021 в 21:14 ч.

Galq Georgieva Така е. Толкова хора се движат на групи, например младежи, и не носят маски, като обяснението е, че са на открито и не трябвало тогава. А това, че са заврени един в друг, смеят се, викат, не го отчитат.

Galq Georgieva
Galq Georgieva
28 април, 2021 в 21:32 ч.

Милена Павлова Те младежите са доста близки помежду си,което донякъде е нормално за възрастта им,но недопустимо в момент на пандемия. Дискотеките, които посещават са терена за това сближаване.Да не ми говорят за пеене и затворени помещения.Целта на посещенията там са ясни за всички.

Владимир Дюлгеров
Владимир Дюлгеров
29 април, 2021 в 01:42 ч.

Galq Georgieva На открито??? Вие се подигравате с нас! Може би ще ни предложите да ги носим, докато умрем???

Galq Georgieva
Galq Georgieva
29 април, 2021 в 02:45 ч.

Владимир Дюлгеров Не по скоро,за да не умрете,но трудно бихте го разбрал.Отношението ви прозира от коментарите ви.Слушайте мангъров(умишлено го пиша с малка буква) и бъдете здрав,за да не заразявате околните!

Владимир Дюлгеров
Владимир Дюлгеров
29 април, 2021 в 02:47 ч.

О, вие ли се грижите да бъда жив?! Ами, ако не искам??? Бях болен само за 10дена през януари и оттогава съм качествено ваксиниран и безопасен за всички! Но това безобразие с маските повече от година ме смачка психически! И не само то.......Липсата на концерти и всякакви мероприятия.......Закъсах и финансово пак заради истерията около вируса. Слушам и Мира Кожухарова.

Galq Georgieva
Galq Georgieva
29 април, 2021 в 15:01 ч.

Владимир Дюлгеров Ваксината осигурява 100%защита от хоспитализация и смърт,но не и от заразяване,особенно с новите варианти на вируса.Маската по никакъв начин не ми пречи на качеството на живот и за разлика от вас,нито ковид ме е хванал,нито грип,нито други инфекции.Пожеланието за здраве не би следвало да се смята за нещо лошо,но щом го разбирате така ок.Здравето на мен и семейството ми е приоритет пред посещенията на събития и събирането с хора.

Galq Georgieva
Galq Georgieva
30 април, 2021 в 02:15 ч.

Владимир Дюлгеров Вие бъркате понятията стабилно.Психиката ви,ако е лабилна би се смачкала от всякакви обстоятелства.Отричането на проблема е най-лесното съпротивление,затова се прилага успешно от лабилните психически.Търсенето на опора в измислени идоли е следващата стъпка.Относно парите, всички ощетени сектори трябваше да бъдат обещетени подобаващо,като в цял свят,но това вече са политически теми,в които нямам желание да навлизам.Безотговорността и нарочното демонстративно неспазване на елементарни мерки е съвсем друг въпрос.

Владимир Дюлгеров
Владимир Дюлгеров
30 април, 2021 в 02:24 ч.

Да, за психиката имате право. Но за какво отричане на проблем говорите? За какви идоли? За каква безотговорност??? Мира Кожухарова за мен не е идол, а безспорен авторитет! Тя наскоро каза, че вече и е дошло до гуша от мерки и дисциплина! И че цяла Европа се държи неадекватно! Ако сте забравили, тя беше национален консултант по заразни и паразитни болести.

Владимир Дюлгеров
Владимир Дюлгеров
30 април, 2021 в 02:52 ч.

"Дори и да сме умрели, най-важното е да бъдем здрави! Който е добре, винаги е добре, даже и да умре, пак е добре!"-фатмашки мъдрости

Galq Georgieva
Galq Georgieva
30 април, 2021 в 04:29 ч.

Владимир Дюлгеров Проблема,който е световен е пандемията,която погуби над 3000000 души по света.Препоръчвам ви да се осведомявате повече от световни източници,а не от БГ популисти.

Владимир Дюлгеров
Владимир Дюлгеров
30 април, 2021 в 13:17 ч.

А другите болести колко хора погубват??? И доколко това е истина няма как да проверим. Фалшификациите и злоупотребите с короната от страна на лекарите са много! Аз зная 2случая, но колко са......мъгла.......Докопали парите по 3000лева човек и пишат "корона"!

Galq Georgieva
Galq Georgieva
30 април, 2021 в 14:49 ч.

Владимир Дюлгеров Другите болести си ги има и ще погубват много хора,просто вече имаме +една доста смъртоносна,за която няма категорично лечение.Фалшификации има и ще има,заради непроверени източници,но и в посока за фалшиво успокоение.Аз например имам позната,която почина след прекаран ковид от инсулт и в смъртния акт естествено се отбеляза инсулт,а това,че той доказано е в следствие от ковида не се отбеляза никъде.Отделно сега внимателно наблюдавайте как рязко ще спадне забовалемостта по черноморието,както миналата година.Да,ама не, всичко е заради сезона.Така,че какво е и що е се вижда в ковид отделенията, всичко останало са приказки и спекулации.

Владимир Дюлгеров
Владимир Дюлгеров
30 април, 2021 в 15:04 ч.

Напротив, има категорично лечение и ние семейно го използвахме! Но то трябва да бъде навременно, а не закъсняло! Фалшификации заради непроверени източници??? Нима вие си нямате хора, на които вярвате? Струва ми се, че епидемията затихва и няма да дойде нов бум.

Galq Georgieva
Galq Georgieva
30 април, 2021 в 16:04 ч.

Владимир Дюлгеров Разбира се всеки оздравял вярва,че лечението,което е използвал е помогнало.В повече случай всичко е строго индивидуално и зависи от ред фактори,но няма лицензирано всеобхватно лекарство за ковид.Бумът вече е в Бразилия и Индия и е стабилен.И на хора,като единици не вярвам.

Владимир Дюлгеров
Владимир Дюлгеров
30 април, 2021 в 16:06 ч.

Ние не търсихме строго лицензирано лекарство, а се оправихме качествено и бързо с панцеф, бронлес и антистенокардин-моята жена, майка и аз. Не е строго индивидуално! Аман от невежество! Дори и правописа бъркате! Утре ще продължите успешно да "творите" без мен.

Galq Georgieva
Galq Georgieva
30 април, 2021 в 16:50 ч.

Владимир Дюлгеров Четете правилата на групата.Няма да ви докладвам,но са сложени,за да се спазват.Възможно е да имам някоя правописна грешка,не съм езиковед,както и вие не сте нито епидемиолог,нито вирусолог. Фалшиви изказвания,зад фалшив профил с фалшиви ценности. Заради такива хора,като вас трябва маските да са задължителни, защото от друго не разбирате.Зловредното ви поведение с изказванията за леко прекарване на заболяването,предразполагат и за разваляне и на малкото дисциплина в населението.Опасно и безотговорно поведение!Не няма да отихне пандемията, докато съществува такова поведение и поле за изявите ви,и по-зле ще става.Спирам да комуникирам с вас, защото такива като вас съм ги игнорирала като цяло,и е безмислено да ви се говори каквото и да било.Дано светът вземе необходимите мерки срещу вас.

Renata Iliewa
Renata Iliewa
27 април, 2021 в 19:38 ч.

Във Франция маската е задължителна не само на публични ,закрити места ,но и на улицата. Не разбирам защо в Бг се обсъжда този въпрос ! Трябва да си остане като основна мярка поне още година!

Mihail Tomov
Mihail Tomov
27 април, 2021 в 15:38 ч.

При тия темпове на ваксиниране, Don't hold your breath.

Vladimir Bonev
Vladimir Bonev
27 април, 2021 в 15:47 ч.

Не мисля, че е добра идея да се прибързва с маските. Видяхме в Индия какво се случи. Маската винаги трябва да бъде в нас.

Vladimir Bonev
Vladimir Bonev
27 април, 2021 в 16:19 ч.

По броя на смеещите се на тема маска, започвам да се питам, дали се намирам в правилната група.:)

Нат Еленова
Нат Еленова
27 април, 2021 в 16:53 ч.

Vladimir Bonev вие да, те не

Нат Еленова
Нат Еленова
27 април, 2021 в 17:56 ч.

Vladimir Bonev само отворете профила на Красен Костов. Чист трол с анти маски и 5G постове.

Iveta Dimitrova
Iveta Dimitrova
27 април, 2021 в 19:54 ч.

Vladimir Bonev в Индия броят ваксинирани е далеч от 75%

Vladimir Bonev
Vladimir Bonev
27 април, 2021 в 20:38 ч.

Iveta Dimitrova нашият също. Не мисля, че скоро ще достигнем този процент. Точно поради тази причина маските няма да ги захвърлим скоро.

Iveta Dimitrova
Iveta Dimitrova
27 април, 2021 в 21:22 ч.

Vladimir Bonev тя като цяло статията е хипотетична. В Англия също излезе подобна че с тези темпове на ваксиниране до лятото няма да се изискват маски.

Vladimir Bonev
Vladimir Bonev
27 април, 2021 в 21:27 ч.

Iveta Dimitrova не бива да се прибързва с изводите, според мен. Има още много неизвестни, и покрай процентите и покрай мутиралите варианти на вируса.

Svetlana Draganova
Svetlana Draganova
28 април, 2021 в 16:38 ч.

Vladimir Bonev още повече.
R0 се промени. Доказа се, че ваксинираните трябва да са поне 80 %

Vladimir Bonev
Vladimir Bonev
28 април, 2021 в 16:49 ч.

Svetlana Draganova R0 се променя спрямо ситуацията. Колкото повече заразени има, толкова по-агресивен става вирусът. Ситуацията в Бразилия и Индия го доказва. Явно има някакъв праг, невидима червена линия, след която ситуацията трудно вече може да бъде овладяна.

Владимир Дюлгеров
Владимир Дюлгеров
29 април, 2021 в 01:35 ч.

Svetlana Draganova Наистина ли смятате, че ще достигнем такъв %???

Silviya Rancheva
Silviya Rancheva
27 април, 2021 в 16:56 ч.

Не го разбирам пролемът с маските. Аз лично не смятам да спирам да я нося, особено на закрито. Кой както ще да ме гледа.

Marija Mateska
Marija Mateska
27 април, 2021 в 16:31 ч.

Какъв е този проблем с маските? Само аз ли не разбирам? Какво е толкова страшно да се носи маска? 🤷‍♀️
Имаме по- сериозни проблеми от носенето маски и миенето ръце.

Momchil Stepanov
Momchil Stepanov
28 април, 2021 в 21:10 ч.

Marija Mateska аз съм доволен. Освен ковид, от повече от година, откакто се носят маски, нищо не съм лепвал. Иначе по 3-4 вируса на сезон прихващам...

Maria Laskin
Maria Laskin
4 май, 2021 в 22:05 ч.

Аз още откакто се разболях много зле от свинския грип преди десетина година, всяка година в грипния сезон ползвам маски, и оттогава не бях се разболявала сериозно. Чак през зимата на 2020, малко преди извънредното положение, и досега не знам дали беше грип или си е било китайското.

Zo Draganova
Zo Draganova
27 април, 2021 в 17:00 ч.

За вас не знам, но аз откакто се помня боледувам поне по 3 пъти годишно - един път сериозен грип, като кашлям със седмици после, и още поне 2 обикновени вирусчета. Откакто нося маска в обществени закрити места - транспорт, зали, магазини - не съм нито веднъж, като изключим някакви леки неразположения за по ден-два, които кой знае от какво са. Може да е случайност, може и да не е.

Дончо Методиев
Дончо Методиев
27 април, 2021 в 17:42 ч.

Zo Draganova лъжеш

Zo Draganova
Zo Draganova
27 април, 2021 в 18:10 ч.

Дончо Методиев кот ка'еш 👍

Йорданова Д. М.
Йорданова Д. М.
27 април, 2021 в 19:32 ч.

Абсолютно е така и при мен!

Vera Vaseva
Vera Vaseva
27 април, 2021 в 21:34 ч.

Zo Draganova При мен е същото.

Mets Nat
Mets Nat
30 април, 2021 в 01:57 ч.

Zo Draganova При мен не. Скъсах се от боледуване тая зима. Не съм боледувала толкова. Изпих цялата менделеева таблица. А се пазих много - купувах си маски с висока защита, странях от хора, ползвах дезинфектанти. Накрая ковидът ме тръшна, докато бях в отпуск 🤔 Без дори да съм общувала с някой без предпазни средства.

Nikol Nev
Nikol Nev
1 май, 2021 в 02:34 ч.

Zo Draganova и аз съм доволна. Смятам да си нося маска и след като стана отпадне задължението. Откакто нося маска боледувам много по малко дори от хрема. Да не говорим, че си пипам много по-рядко очите и устата, нещо което неволно правих преди.

Maria Laskin
Maria Laskin
27 април, 2021 в 19:08 ч.

Така или иначе хората масово не носят маски (носенето на маска като лигавник или като двойна брадичка = неносене).


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари