Може би не е тук мястото, но не знам къде другаде мога да получа адекватно мнение. Преди малко попаднах на това и се чудя колко пък да е вярно и кой лекар е стигнал до извода, че точно тези лекарства и в тази комбинация помагат. Не съм медик, но ...

Калина Кръстева
Калина Кръстева
8 ноември, 2020 в 22:44 ч.

Може би не е тук мястото, но не знам къде другаде мога да получа адекватно мнение.
Преди малко попаднах на това и се чудя колко пък да е вярно и кой лекар е стигнал до извода, че точно тези лекарства и в тази комбинация помагат.
Не съм медик, но помня, че баба ми пиеше Антистенокардин след прекаран инсулт. По моята немедицинска логика това лекарство няма общо с Ковид, ама знам ли?
Та моля хората със знания в тази област да коментират, защото вече съм потресена от глупостите които напоследък чета по темата

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
8 ноември, 2020 в 22:46 ч.

Доста колеги и аз се постарахме да докладваме този пост. Вече е свален от страницата, където беше публикуван. Самолечението е опасно. При всеки пациент има индивидуален подход. Запасяване с антибиотици е неадекватно.
Абсолютно непрофесионално е това!!!

Калина Кръстева
Калина Кръстева
8 ноември, 2020 в 22:53 ч.

Д-р Христиана Бацелова за съжаление, обаче, картинката продължава да се вихри из Facebook и много хора си мислят, че е истина. Видях коментари в които пишеше, че това било най-адекватното лечение до момента, което е пълна лудост.
Ще докладвам всяка една публикация която видя. Благодаря за бързия отговор

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
8 ноември, 2020 в 23:00 ч.

Калина Атанасова да, много бързо се разпространи.

Vesislava Stamboliyska
Vesislava Stamboliyska
9 ноември, 2020 в 22:20 ч.

Изобщо как се продават антибиотици без рецепта 😐

Калина Кръстева
Калина Кръстева
9 ноември, 2020 в 22:32 ч.

Vesislava Stamboliyska също както се изписват без изобщо да са нужни

Natalie Kaseva
Natalie Kaseva
8 ноември, 2020 в 22:52 ч.

Това и аз го видях някъде по майчинските групи се размяташе. С кой акъл разпространеняват подобно нещо?! Как да се самолекуваме от нещо, което и медиците още оставя в недоумение

Калина Кръстева
Калина Кръстева
8 ноември, 2020 в 22:55 ч.

Natali St. Lozanova мен списъка с лекарства ме втрещи. Някой от тях, поне за мен, нямат нищо общо с вируса. Лошото е, че ще има хора които да се вържат и да започнат да ги приемат. А първите симптоми на Ковид могат и да са на грип, ама никой не го мисли това. Сякаш всичко друго изчезна и остана само тоя вирус. Направо съм потресена

Гери Бояджиева
Гери Бояджиева
9 ноември, 2020 в 00:44 ч.

Natali St. Lozanova те ще ги изпишат същите с добавка антибиотик , днес пред мен видях какво вземаше човека с рецепта .... А и ми казаха от болницата с какво лекуват. Да самолечение не , но човек може да си вземе, защото вече по аптеките някои неща ги няма ...

Mariq Petrova
Mariq Petrova
9 ноември, 2020 в 00:52 ч.

Natali St. Lozanova То затова се изкупиха лекарствата от аптеките и вече се наблюдаванедостиг..

Станислав Коцев
Станислав Коцев
8 ноември, 2020 в 22:53 ч.

Не предприемайте самолечение!Повечето от тези лекарства се дават с рецепта и се приемат под наблюдението на лекар, който контролира лечението. Няма едно единствено лекарство или комбинация от лекарства, които да са категорично ефикасни при COVID-19. Коронавирусната инфекция както и всяко друго инфекциозно и неинфекциозни заболяване се лекуват от лекар, който подбира подходящ терапевтичен режим според оплаквания, симптоми, признаци, синдроми, придружаващи заболявания, индивидуални особености при всеки отделен пациент. Както някой някога е казал- лекуваме ПАЦИЕНТА, а не болестта. 🙂

Violeta Dimitrova
Violeta Dimitrova
8 ноември, 2020 в 23:17 ч.

Знаете ли обаче колко хора изобщо не могат да стигнат до адекватно лечение последните седмици?! Затова се стига до подобни неща... Много от ЛЛ направо предписват Азакс, аспирин, Авирон, вит.С и Д, и не знам още какво беше. Това чувам от мои познати, които са болни в момента.

Калина Кръстева
Калина Кръстева
8 ноември, 2020 в 23:26 ч.

Violeta Dimitrova сина ми е на 4. Скоро момиченце от групата му беше с повръщане и температура. Личната на детето е отказала да го прегледа, причина-цялата лудост с Ковид. Не е изписала нищо, а може би и по-добре. Майката беше принудена да ходи в Спешното в болница и се молеше да я приемат за преглед. Седя и се чудя до къде ще стигнем така

Vera Popova
Vera Popova
8 ноември, 2020 в 23:38 ч.

Най-страшното не е разпространеното каре, а факта, че масово хората остават без адекватно лечение. Масово личните лекари не отговарят на телефоните си или изписват лечение по телефона без преглед. Не бих могла да виня и тях, може би имат своите основания, но фактът е, че всеобщото усещане е на безпомощност и липса на медицинско съдействие. Това поражда и нуждата от подобна информация била тя и неточна, и паниката да се изкупува всичко от аптеките, и лудостта да се самолекуваме...
В интерес на истината все пак, почти всичко изброено в карето е изписано и на наши близки боледуващи от Ковид в момента.
Най-накрая поне ще вземем да проумеем, че ние пациентите и лекарите сме едно и еднакво страдаме от прогнилата система на нашето здравеопазване.

Mariela Boykova
Mariela Boykova
8 ноември, 2020 в 23:47 ч.

Vera Popova Когато много хора за кратко време се заразят, няма как да издържи която и да е здравна система.
Ломбардия е сред най-богатите области в Европа, здравеопазването ѝ е сред най-добрите, но при първата вълна не издържа и десетки хиляди починаха, същото се случи и във във Франция, Великобритания, Испания...
Та не зная дали е до прогнилост на системата...

Mariela Boykova
Mariela Boykova
8 ноември, 2020 в 23:49 ч.

Имам познат личен лекар, вчера ми каза, че е консултирал по телефона 64ма пациенти, отделно са тези в кабинета му и че физически му е невъзможно да смогне.

Vera Popova
Vera Popova
8 ноември, 2020 в 23:53 ч.

Mariela Boykova факт, а след този факт не следваше ли ние да си вземем поука? Според мен имахме достатъчно време и достатъчно информация за това, което се случи в Ломбардия през пролетта, за да сме далеч по-адекватни в момента.
А прогнилостта на нашата здравна система смятам, че е безспорна. От там насетне е потресаващо да мислим, ако Ломбардия се срина, какво ни чака нас.

Vera Popova
Vera Popova
8 ноември, 2020 в 23:55 ч.

Mariela Boykova, казах, че не можем да виним и лекарите и че в тази лудост и лекари и пациенти се озовахме заедно.

Илиян Илиев
Илиян Илиев
9 ноември, 2020 в 00:00 ч.

Абсурдното е, че доста колеги медицински лица го споделят и очевидно му вярват. Това, че е незаконно, неетично и недоказано явно не им пречи. За критично мислене да не говорим.

Vera Popova
Vera Popova
9 ноември, 2020 в 00:27 ч.

Илиян Илиев, мои познати лекари също потвърдиха, че този протокол е единственият за сега, който се прилага. Дано все пак някой не пострада от прием на грешни медикаменти.

Калина Кръстева
Калина Кръстева
9 ноември, 2020 в 00:37 ч.

Vera Popova на мен ми е интересно с какво Антистенокардин и Фамотодин помагат. От любопитство им четох листовките и не виждам кое ги прави подходящи за лечението на вируса. Не съм лекар и преценката ми няма как да е правилна, но тук има много лекари и се надявам да получа отговор

Илиян Илиев
Илиян Илиев
9 ноември, 2020 в 00:41 ч.

Vera, наясно съм, че се прилага, което не значи, че е правилно. Терапията при различните пациенти е различна спрямо симптоматиката и спецификата на индивида. Освен нежелани лекарствени реакции поради предозиране и полипрагмазия тук друго не виждам. А, и лобиране за продукти на определени фирми :)

Silvia Todorova
Silvia Todorova
9 ноември, 2020 в 07:51 ч.

Илиян Илиев Явно тези ваши колеги са учили дистанционно!😂

Vera Popova
Vera Popova
9 ноември, 2020 в 09:47 ч.

Илиян Илиев прекрасно разбирам доводите ви, абсолютно съгласна съм с вас, но лечение касаещо спецификата на състоянието получават малцината, които успяват да се прегледат при лекар.

Гери Бояджиева
Гери Бояджиева
9 ноември, 2020 в 00:43 ч.

Авирон Рапид се взема когато човек започне да се разболява , примерно болки в гърлото и т.н. - болницата също го дават както и Азакс антибиотик , в моя град хората си купуват , за да имат за всеки случай, даже антибиотика е свършил и предлагат заместител , т.е. същия , но на друга фирма

Гери Бояджиева
Гери Бояджиева
9 ноември, 2020 в 00:51 ч.

Да, същото изписват сега сравних

Silvia Todorova
Silvia Todorova
9 ноември, 2020 в 07:49 ч.

Не съм лекар,но...Ако това е от интернет,авторът трябва да бъде съден.Сега куцо и сакато ще тръгне да търси антистенокардин,примерно.Вчера хора обикаляха като луди и не могат да намерият Азитромицин.Освен това,да ме прощават всички лекари,но Авирон рапид трудно помага за настика,да не говорим за Ковид.Следващата глупост,която очаквам е как хомеопатията и таблетките на др Тошков са най-достъпниян метод за лечение на Ковид.

Violeta Dimitrova
Violeta Dimitrova
9 ноември, 2020 в 08:26 ч.

Silvia Todorova за Авирон не сте права, лично съм го ползвала няколко пъти, на 2-3 ден пресича заболяването (но трябва да се започне още в началото). Сегашната ни педиатърка го предписва и за деца (сиропчето).

Silvia Todorova
Silvia Todorova
9 ноември, 2020 в 08:29 ч.

Violeta Dimitrova Радвам се за вас.Аз лично само съм си давала парите на вятъра,а той не е никак евтин.Вероятно е и въпрос на преценка от лекаря,но тогава говорим за грешна преценка,което също не е ок.

Violeta Dimitrova
Violeta Dimitrova
9 ноември, 2020 в 08:41 ч.

Silvia Todorova знаете ли, при една и съща лекарка съм била от лятото на 2009 до ноември 2019 - не помня да съм пила АБ, а от децата какво ли не лепях от градината :) жената чудесно ни лекуваше с много природни и по-леки неща. За съжаление замина за чужбина да работи... Преценката наистина е важна.

Dimitrina Plamenova Pavlova
Dimitrina Plamenova Pavlova
9 ноември, 2020 в 12:07 ч.

Silvia Todorova , сестра ми включи и хомеопатия и нещата тръгнаха на добре 😉. Просто ги комбинира

Silvia Todorova
Silvia Todorova
9 ноември, 2020 в 12:10 ч.

Dimitrina Plamenova Pavlova Радвам се, но аз не съм толкова богата, за да се лекувам с хомеопатия :-),ако ме разбирате.Нищо лично!

Zlatimira Dervenska
Zlatimira Dervenska
9 ноември, 2020 в 12:56 ч.

И така- от групичка на групичка във FB, се стига отново до презапасяване с лекарства и съответно изчерпването им в аптеките и невъзможността наистина болни хора да си ги набавят. Тъжна картинка.

Hrista Marinova
Hrista Marinova
9 ноември, 2020 в 15:54 ч.

Тука някой промотира търговски марки и нищо повече! Няма такова нещо като Задължителна терапия при всеки - има симптоми и симптоматично лечение, за антибиотиците - има лекари, изследвания, антибиограма и лечение!!!

А при влошаване на състоянието се ходи в болница, не звъниш по телефона!


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари