Как според вас може да се спре търговията на фалшиви ваксинираности.( това е точното понятие, защото сертификатите са реални, т.е. добре изфабрикувани) Позволявам се да ви помоля за реално осъществими предложения! За тези, които не могат, не искат и ...

Svetlana Draganova
Svetlana Draganova
15 август, 2021 в 15:04 ч.

Как според вас може да се спре търговията на фалшиви ваксинираности.( това е точното понятие, защото сертификатите са реални, т.е. добре изфабрикувани)
Позволявам се да ви помоля за реално осъществими предложения! За тези, които не могат, не искат и нямат сили да го направят - моля, не се включвате!
За мен ,това е престъпление от висока степен и изисква отнемане на лекарски права, както и солена глоба на реципиента(и поръчителя). Ако при всички не може да се докаже, все ще " цъфне " факт, който ще доведе до следа. Най- лесна и скорошна ще е следата,при хоспитализация на подобни индивиди. Притиснати, най - вече от съдбата, ще си признаят. Не трябваше да се стига до това.
Казват - навсякъде в света върви тази търговия( или безплатна криворазбрана ) услуга. Да, знам, жалко. Но има една съществена разлика - в много малък процент е навън, т.к. ангажираните хора във ваксинирането са много и оттам свидетелите са много. В България процесът доби нахално големи размери. Всички знаем какви ще са последствията.
.....
Ще си формулирам въпроса малко по- различно :
Я, да видим, има ли тук фактори, които да направят необходимото в една много важна стъпка, против самозатриването ни. ( ако така продължаваме, дали ще ни има до 10 години?)
Постът ми доби емоционален характер, а не исках да е така!
Слушам ви, мерси!

Милена Илкова Георгиева
Милена Илкова Георгиева
15 август, 2021 в 20:11 ч.

Мисля, че ще има момент в който те сами ще се издадат когато им се наложи лечение. Това, което според мен липсва е изричното криминализиране на деянието

Sofia Petrova
Sofia Petrova
16 август, 2021 в 13:36 ч.

Ще ви разкажа как е системата тук в Италия! Когато искаш да се ваксинираш, записваш час по телефона или компютъра! После идва съобщение по телефона, за дата и час! Отиваш с 2 документа, лична карта и здравна карта! Минаваш първо през човек, който вкарва данните в компютър, които пък отиват, в централния за Италия, ваксинационен център! След това минаваш през лекар, който ти задава въпроси за здравето и лекарствата, и след това изчакаш ваксинацията! Що приключи от компютъра се вади лист с баркод, и че първата доз е приключила, с дата за втора доза, която минава по същият път! След втората доза ти си в Централна база за ваксинации, и имаш документ с баркод, който представяш навсякъде където има зелен паспорт! Ако, не искаш лист хартия, изтегля 3 държавни апликации, в които, вкарваш данните си, плюс код даден от тях, и така баркод от ваксинацията е винаги в телефона! Проверявщите, имат държавните данни за ваксинация, и с телефона, слагайки го върху баркода, светва зелено, ако е оригинален, и червено ако е фалшив! И ту фалшивите сертификати тръгват от 150 до 500 Евро, но те просто не могат да издържат на проверката и са безмислени

Galq Georgieva
Galq Georgieva
16 август, 2021 в 23:48 ч.

Sofia Petrova Споделяй това навсякъде.👏

Sofia Petrova
Sofia Petrova
17 август, 2021 в 00:07 ч.

Galq Georgieva в Италия, ще ме нападнат антиваксърите, в България също, освен да го споделя на талебаните, май ще има по голям ефект!

Galq Georgieva
Galq Georgieva
17 август, 2021 в 00:08 ч.

Sofia Petrova Ако талибаните не са антиваксъри,намерихме решението на пандемията😉

Veselin Tolinov
Veselin Tolinov
15 август, 2021 в 15:16 ч.

Едно много просто и ефикасно средство, без полиция, без милиция!!!
Лишаване от право да упражняваш лекарската професия - до живот!!!

Svetlana Draganova
Svetlana Draganova
15 август, 2021 в 15:18 ч.

Veselin Tolinov как?

Veselin Tolinov
Veselin Tolinov
15 август, 2021 в 16:20 ч.

Svetlana Draganova Е как ами и ние лекарите си имаме шапка дето ни контролира -БЛС!!!

Svetlana Draganova
Svetlana Draganova
15 август, 2021 в 16:27 ч.

Veselin Tolinov кой ще съобщи

Veselin Tolinov
Veselin Tolinov
15 август, 2021 в 16:44 ч.

Svetlana Draganova Никой няма да съобщава. Променя се наказанието и става превантивно ако те хванат. Айде някой да смее да рискува за 200лв.

Zdravka Georgieva
Zdravka Georgieva
15 август, 2021 в 22:44 ч.

Veselin Tolinov,
Едва ли е приложимо при този дефицит на медицински кадри, за жалост ! 😢

Miroslav Danchev
Miroslav Danchev
15 август, 2021 в 22:03 ч.

Има ли тест с който да се установи, дали на някой му е поставена ваксина или не?

Stoyanka Ivanova
Stoyanka Ivanova
15 август, 2021 в 22:09 ч.

Miroslav Danchev Не мисля, че може да се различи ваксиниран от скоро преболедувал. Обаче ваксиниран от неболедувал и неваксиниран може да се различи, като се провери за антитела.

юрий колев
юрий колев
15 август, 2021 в 16:57 ч.

Много странно зададен въпрос .всеки за когото се съмняват че има фалшив сертификат като му се направи тест за наличие на анти тела и може да се установи автентичността . Нямало анти тела или ваксината или сертификата са фалшиви

Svetlana Draganova
Svetlana Draganova
15 август, 2021 в 17:03 ч.

юрий колев за съжаление, не това е абракадабрата. Може да не си ваксиниран и пак да имаш антитела.
За антителата , след ваксинираност, пък, е свързан факторът време.
Имунитетът и проявата му е сложна материя. Тестовете за антитела са най- простото и евтино нещо. Могат да се направят и други тестове, но те са по- скъпи и нямат масов характер.

Dimitrinka Vasileva
Dimitrinka Vasileva
15 август, 2021 в 17:05 ч.

юрий колев А ако е преболедувал? Аз съм преболедувала и ваксинирана.

Svetlana Draganova
Svetlana Draganova
15 август, 2021 в 17:13 ч.

Dimitrinka Vasileva а можехте и да не бъдете ваксинира на, а с фалшив сертификат и сте " бетон" откъм антитела

юрий колев
юрий колев
15 август, 2021 в 17:23 ч.

Dimitrinka Vasileva И при мен е така .но преди да се ваксинирам си правих тест за анти тела след боледуването .анти тела си имах шест месеца след това и постепено падаше нивото .когато значително намаляха тогава чак отидох и се ваксинирах . Веднага след преболедуването просто няма смисъл да се ваксинира човек .

Svetlana Draganova
Svetlana Draganova
15 август, 2021 в 17:24 ч.

юрий колев въпрос на Ваше мнение, а не на наука. Науката казва друго

юрий колев
юрий колев
15 август, 2021 в 17:25 ч.

Svetlana Draganova това е вярно но с времето нивото спада .ваксинирането е добре да се направи когато намалеят значително зада има ефект

юрий колев
юрий колев
15 август, 2021 в 17:31 ч.

Dimitrinka Vasileva не зная коя наука го казва на мене лекар ми каза .след болестта имаш високи нива на анти тела и не бързай веднага да се ваксинираш по високи няма да станат . Когато спадне нивото ваксината ще го вдигне отново .е все още за известно време и за това още през март доктора предполагаше че е възможно и трета игла да има .


Eliza Georgieva
Eliza Georgieva
15 август, 2021 в 20:05 ч.

юрий колев не е релевантно, защото има и преболедували

Kiril Spirov
Kiril Spirov
15 август, 2021 в 22:30 ч.

юрий колев не всички създават антитела;)
Не всички подържат висок титър антитела
Моите от 33000 са в момента около 160-180за 5месеца
Познавам страшно много народ без никакви след 2дози

юрий колев
юрий колев
16 август, 2021 в 06:45 ч.

Kiril Spirov Това след ваксина или боледуване да нямат анти тела ,ми звучи странно .след ваксина трябва да мине известен период за да се изградят телата .но да нямат изобщо е абсурдно .да си направят тест в друга лаборатория паралелно .по всяка вероятност се късае за грешка или някакъв феномен

Kiril Spirov
Kiril Spirov
16 август, 2021 в 06:53 ч.

юрий колев казвам ви съвсем откровено че доста народ са без антитела
след астра зенека
За янсен нямам наблюдения.
Аз също не съм феномен
След около месец два и аз няма да имам антитела
Говорим за 2ваксини файзер и прекаран вирус и титър преди 5месеца 33000 :)

юрий колев
юрий колев
16 август, 2021 в 07:10 ч.

Kiril Spirov съветвайте се с имунолог за да се установи защо е така и дали е нормално .и споделете като информация .това е важно за всички

Kiril Spirov
Kiril Spirov
16 август, 2021 в 07:54 ч.

юрий колев доколкото знам антителата са високи около 6месеца при поне 50%от ваксинираните след което се налага бустерна доза...нищо феноменално

Kiril Spirov
Kiril Spirov
16 август, 2021 в 07:58 ч.

юрий колев четох и че при пушачи спадат значително по бързо отколкото при непушачи ... данните от Израел са много точни

Martin Batinkov
Martin Batinkov
16 август, 2021 в 11:35 ч.

Ами как,онзи доктор от Люлин,който дава сертификат без ваксина срещу 300 лева,го споделих,направих едно описание и помолих да го споделят моите приятели,защото това е начина ,по който може да се спрат порочните практики.И нито едно харесване,нито едно споделяне.По тази причина не съм оптимист аз

Цветомира Цветкова
Цветомира Цветкова
15 август, 2021 в 15:53 ч.

Много трудно,когато участват и двете страни-ваксиниран и ваксиниращ.Камери навсякъде ще е сложна и дълга процедура.И било хубаво всеки дочул да пуска сигнал

Neli Kirilova Kanareva
Neli Kirilova Kanareva
15 август, 2021 в 15:57 ч.

Цветомира Цветкова те може и да пускат сигнали, но те не се приемат! Само сигнали от първо лице! Тоест ако на теб са ти дали фалшив сертификат - само тогава

Цветомира Цветкова
Цветомира Цветкова
15 август, 2021 в 15:59 ч.

Neli Kirilova Kanareva Тоест никога 😬.

Neli Kirilova Kanareva
Neli Kirilova Kanareva
15 август, 2021 в 16:02 ч.

Цветомира Цветкова да! Казвам го от опит! Опитах се два пъти да подам сигнал! Не можело една приятелка ми каза, лично трябвало! Приятелките ми трябвало да де обадят! 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Цветомира Цветкова
Цветомира Цветкова
15 август, 2021 в 16:03 ч.

Neli Kirilova Kanareva Браво на Вас.Това е пълен абсурд за съжаление

Зоя Бояджиева
Зоя Бояджиева
15 август, 2021 в 16:03 ч.

Neli Kirilova Kanareva потвърждавам, и аз опитах да подам сигнал...

Neli Kirilova Kanareva
Neli Kirilova Kanareva
15 август, 2021 в 16:07 ч.

Цветомира Цветкова да! Кой антиваксър ще подаде сигнал? Оксиморон!

Десислава Толинова
Десислава Толинова
16 август, 2021 в 08:40 ч.

Neli Kirilova Kanareva Е, да де, но пък е не може всеки да подава сигнали - "един човек каза, че са му издали фалшив сертификат". Ще стане "лов на вещици". Нямате си идея колко луди хора има, които изпитват жизнена необходимост да подават сигнали в полицията за каквото им падне.

Pavel Haytov
Pavel Haytov
15 август, 2021 в 17:39 ч.

Вижте какво стана в Правителствена. Рязали са живи хора за пари. В продължение на години. Всички са знаели - от работещите там, до министър, премиер, прокуратура...... Всички! И никой нищо не е предприел. На служебното правителство му трябваше повече от месец само за да успее да уволни ръководството!
Докато не направим така, че да заработят правосъдната и правоохранителната системи в полза на обществото, а не на шепа престъпници, нищо няма да се промени! Това е Алфа-проблемът в България!

Svetlana Draganova
Svetlana Draganova
15 август, 2021 в 17:46 ч.

Pavel Haytov всичко ми е ясно, но ситуацията е бедствена и България, един ден, ще се събуди изолирана...

Pavel Haytov
Pavel Haytov
15 август, 2021 в 17:55 ч.

Svetlana Draganova Ще ни вкарат в някаква "зона", и ще ни бъркат в носовете по границите докато хванем мазоли......

Милена Павлова
Милена Павлова
15 август, 2021 в 16:02 ч.

Видеокамери. И както бе сторено в ,,Господари на ефира" чрез подставени лица.
Също, който случайно научи за даден лекар, че е издал сертификат без сложена ваксина да може спокойно да алармира на дадено място, а не да се чуди къде да звъни и да го препращат (възможно е и това да се случи).

Svetlana Draganova
Svetlana Draganova
15 август, 2021 в 16:05 ч.

Милена Павлова какво се случи с тоя колега?

Милена Павлова
Милена Павлова
15 август, 2021 в 16:07 ч.

Svetlana Draganova Не знам, изобщо не се чу за него, поне аз не съм. Май не отишъл на работа в следващите дни, но това не оправя нищо.

Silvia Todorova
Silvia Todorova
15 август, 2021 в 17:19 ч.

Аз съм скептик.

Начинът е воля. Воля в отговорните лица. Воля в БЛС, воля в отговорните административни институции, полиция, прокуратура и т.н. Да, вече направена фасадна ваксинация няма как да се засече. Но при подаден сигнал отговорните хора вместо да се чешат по .... могат да организират проверка, да изпратят подставено лице и така да хванат в крачка лекаря-извършител. Не е толкова сложно, просто се иска желание и воля.

Но хайде да сме честни - БЛС никой не знае за какво съществува изобщо, освен да събира членски внос. РЗИ и МЗ от край време обичат да си играят на "горещ картоф". Полицията в момента я тресат едни други скандали. А междувременно в България от край време е наложена незаконната практика за издаване на документи за поставени ваксини за детски градини, която е ясна на всички, всички знаят, че се случва, на 10000000% не е трудно да се идентифицират лекари, която я прилагат, и въпреки всичко никой не ще да си мръдне четирибуквието по въпроса.

Един репортаж на Господари на ефира пролет не прави.

Svetlana Draganova
Svetlana Draganova
15 август, 2021 в 17:23 ч.

Silvia Todorova ами, загинали сме....

Зоя Бояджиева
Зоя Бояджиева
15 август, 2021 в 19:08 ч.

Silvia Todorova както съм казвала, съм директор на частна детска градина. Имах записано дете, чиято майка е антиваксър,в профила ѝ във фейсбук имаше постове,че детето ѝ няма никакви ваксини. Въпреки това беше представен ваксинационен паспорт. Сигнализирах РЗИ и познайте? Обадили се на педиатъра,тя разбира се отрекла детето да няма ваксини и така...

Silvia Todorova
Silvia Todorova
15 август, 2021 в 19:50 ч.

Зоя Бояджиева Ама разбира се... защото най-базовият принцип в установяването на всяко едно нарушение е да попиташ заподозрения нарушител дали го е извършил... и той като отрече - еми ето, няма нарушение...

Зоя Бояджиева
Зоя Бояджиева
15 август, 2021 в 21:50 ч.

Silvia Todorova побеснях като ми звъннаха да ме информират за резултатите от проверката...

Sofia Petrova
Sofia Petrova
16 август, 2021 в 14:07 ч.

Зоя Бояджиева а дали е възможно, да искате кръвни изследвания за всички антитела, създадени от ваксините, като условие, за прием в детската градина?

Зоя Бояджиева
Зоя Бояджиева
16 август, 2021 в 14:27 ч.

Sofia Petrova Не вярвам,това са доста ваксини...и не малък разход. Едва ли някой ще е съгласен.

Snejana Stefanova
Snejana Stefanova
15 август, 2021 в 15:51 ч.

Поради масовата вълна против ваксините, подозирам, че тази практика е придобила или ще придобие големи мащаби.Формално това е издаване на документ с невярно съдържание. Трябва да има квалифициран състав за издаване на неверен сертификат, съдържащ кумулативно наказание лишаване от права. Това може да се случи само при работещ парламент.

Petrova Sunny
Petrova Sunny
15 август, 2021 в 16:31 ч.

И още нещо да добавя, ваксинираните на документ в един момент сами ще се “предадат”, като им дойде кошмара ще хукнат да се ваксинират, приетите в болниците сами ще си признават и разкрият кой им е продал документа 😉
Търговията основно започна с еднодозовата ваксина, определено не е за България!

Pavel Haytov
Pavel Haytov
15 август, 2021 в 17:08 ч.

Няма никакъв шанс да се спре това в България.
Просто не работят правосъдната и правоохранителната системи. Купуването на сертификат е корупционно престъпление по смисъла на закона. А у нас корупцията се толерира от всички.
Никакъв шанс.......

Diana Popova
Diana Popova
15 август, 2021 в 15:31 ч.

Изключително елементарно. Има само оторизирани ваксинационни центрове, които имат достъп до ваксини. Те се контролират строго.

Но ..вече е късно. Който е искал да си получи сертификат ... намерил си е.

Neli Kirilova Kanareva
Neli Kirilova Kanareva
15 август, 2021 в 15:44 ч.

Diana Popova точно!

Ema Konstantinova
Ema Konstantinova
15 август, 2021 в 15:31 ч.

Ваксинирането да става само в специализирани центрове, така че да се елиминира възможността за "преговори" между пациент и поставящ ваксината. Ваксинирането да се случва в присъствието на минимум 2 медицински лица, като двойките да не са постоянни (за да се избегнат преговори между корумпирана двойка медицински лица и желаещ фалшива ваксинация извън центъра) . Само тези центрове да имат право да внасят информация за ваксинациите в системата.

Neli Kirilova Kanareva
Neli Kirilova Kanareva
15 август, 2021 в 15:44 ч.

Ema Konstantinova 🎯

Kamen Nikolov
Kamen Nikolov
15 август, 2021 в 18:53 ч.

Наказателен кодекс:
Чл. 311. (1) (Изм. - ДВ, бр. 75 от 2006 г., в сила от 13.10.2006 г.) Длъжностно лице, което в кръга на службата си състави официален документ, в който удостовери неверни обстоятелства или изявления, с цел да бъде използуван тоя документ като доказателство за тия обстоятелства или изявления, се наказва с лишаване от свобода до пет години, като съдът може да постанови и лишаване от право по чл. 37, ал. 1, точка 6.

Като влязат няколко лекари в затвора изгорели през подставени лица другите ще се замислят преди да издадат сертификати за непоставени ваксини. Но както обикновено в България закон има, но прилагането му липсва.

Boyan Maystorov
Boyan Maystorov
15 август, 2021 в 15:05 ч.

С полицаи представящи се за мними пациенти и да арестуват на място

Petrova Sunny
Petrova Sunny
15 август, 2021 в 16:15 ч.

Да се забрани ваксинирането от личните лекари! Именно те ваксинират само на документ, а ваксината отива в кофата. Търговията става в тези кабинети, да работят само проверени ваксиназиционни пунктове, където да се върти персонала.

Neli Kirilova Kanareva
Neli Kirilova Kanareva
15 август, 2021 в 16:22 ч.

Petrova Sunny 💯%

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
15 август, 2021 в 16:36 ч.

Petrova Sunny това означава, че много хора, които имунизирахме с шефката ми, никога нямаше да се имунизират.

Petrova Sunny
Petrova Sunny
15 август, 2021 в 16:39 ч.

Alexander Atanasov
Така е! Има си и предимства, но някой се възползваха от другата част 😳

RaLi Novodryanova
RaLi Novodryanova
15 август, 2021 в 22:13 ч.

Petrova Sunny не е опция. Познавам човек близък приятел, който е получил сертификат от РЗИ 🥺

Radica Aleksovska
Radica Aleksovska
16 август, 2021 в 07:02 ч.

Petrova Sunny не бъдете крайни. Не е вярно това твърдение. Личен лекар съм и познавам много други лични лекари които точно, отговорно и безкомпромисно обяснават ползите от ваксините и ваксинират ежедневно, включително и срещу Ковид. Обаждаме се да поканим децата пропуснали ваксина. Обадихме се на пациентите от практиката да поканим и обясним подробно и лично защо е нужно да се ваксинираме и да не отлагаме. Личния лекар е основата в здравеопазването и има главна роля в профилактиката вкл. имунопрофилактиката. Бъдете мъдри и здрави.

Petrova Sunny
Petrova Sunny
16 август, 2021 в 11:26 ч.

Radica Aleksovska
Да, права сте, аз също познавам отговорни и съвестни, които не биха си позволили да нарушат добрата практика, какъвто е и моят, но за съжаление и огромно мое разочарование познавам и такива, които явно имат други разбирания и се постараха да убедят хората, че ваксините ще им навредят, някой го обърнаха на търговия, други го правят безплатно, имам приятели, на които личният лекар им се е обадил да им каже в никакъв случай да не се ваксинират, познавам лични лекари неваксинирани, както и такива с ваксина, но въпреки всичко се съгласяват с пациентите и се изказват, че не са твърдо за ваксините.
Покрай мокрото гори и сухото, не е хубаво да се слагат под общ знаменател, но това безумие трябва да се спре, или поне ограничи.

Cvetomir Bankov
Cvetomir Bankov
15 август, 2021 в 15:11 ч.

Да се проследяват всички постъпили в болница, които се водят ваксинирани и при наличие на концентрация на издадени сертификати от даден личен лекар/пункт, да да се прави обстойна проверка.

Monika Getsova
Monika Getsova
15 август, 2021 в 18:28 ч.

има такива случаи в Кипър вече

Neli Kirilova Kanareva
Neli Kirilova Kanareva
15 август, 2021 в 15:28 ч.

Скрити камери и подставени лица при сигнал. В Англия се ваксинира на големи отворени места с камери и всичко. 20 човека са с тебе и виждат как ти влиза иглата. Един администратор ти взима данните на входа, при втори сядаш и потвърждаваш данните и минава една сестра наред и ваксинира. Администраторите са доброволци. Много по-трудно се мами, когато има толкова хора! Никой не им плаща. В България за съжаление много джи пи-та уж ваксинират, а всъщност - не! Трябва по сигнал да се ходи да се проверява със скрита камера и да се отнемат лекарски права до живот! И за мен това е огромно престъпление и даже и затвор бих дала! Изхвърлят се ваксини, които струват пари и в други държави се молят за тях! Издават се фалшиви документи за здравно състояние и се създава риск за други хора! Това за мен е много сериозно! Против ваксините си - стой си неваксиниран! Защо лъжеш и мамиш????? И да добавя - който лекар хванат - да се проверят всички издадени от него сертификати и ако трябва - трета буустер ваксина или се анулират сертификатите!!!! Не е ядрена физика!

Zornitza Trestian
Zornitza Trestian
15 август, 2021 в 17:10 ч.

Това трябва да важи не само за Ковид ваксините, а и за лекарите , които слагат печат във ваксинационните книжки на деца без реално да поставят ваксините. Това трябва да се криминализира.

Neli Kirilova Kanareva
Neli Kirilova Kanareva
15 август, 2021 в 17:13 ч.

Zornitza Trestian

<?=media2.giphy.com;?>

Тодор Кондев
Тодор Кондев
15 август, 2021 в 16:44 ч.

+1 за ваксинационните центрове. Цялостния процес накратко, в груб вид, според мен:
1. Правителствено одобрени и одитирани центрове;
2. Видео или някакъв вид системно наблюдение на случаен принцип на физическото поставяне на ваксината;
3. Единна база данни, до която достъп имат само тези центрове, чрез криптирана връзка;
4. Идентификаторите на всяка поставена ваксина се обвързват с ЕГН на човека;
5. Алгоритъм определя QR/бар-/ID кода на сертификата, на база горепосочената релация+времеви етикет на поставяне на ваксината+център+ID лекаря поставил ваксината:
6. Базата се връзва с ЕС базите.

Milena Ferrer
Milena Ferrer
15 август, 2021 в 15:24 ч.

Ваксинирането да става само в обща зона и да се вижда от всички чакащи или всяка процедура да се записва на видео.

Georgi Kocev
Georgi Kocev
15 август, 2021 в 15:30 ч.

Milena Ferrer ,е физиологичният разтвор не е скъп.

Neli Kirilova Kanareva
Neli Kirilova Kanareva
15 август, 2021 в 15:46 ч.

Georgi Kocev като не говориш със сестрата, а с администратор и няма от къде да знаеш коя сестра ще ти бие иглата….става по-трудно! Колкото повече хора са намесени, все по-трудно става за измами!

Georgi Kocev
Georgi Kocev
15 август, 2021 в 15:48 ч.

Neli Kirilova Kanareva , "все по-трудно" да, но не и невъзможно. От друга страна, колкото повече са ангажирани, толкова вероятността за грешка нараства.

Neli Kirilova Kanareva
Neli Kirilova Kanareva
15 август, 2021 в 15:59 ч.

Georgi Kocev каква грешка? Да ти бият иглата в лявата вместо в дясната ръка? 🙄😕

Svetlana Draganova
Svetlana Draganova
15 август, 2021 в 16:28 ч.

Georgi Kocev ами, то и подготовката ще е видима!


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари