Да попитам приеха ли сертификата след първа доза? Имам първа доза Пфайзер и не знам дали имам право на сертификат

Elena Rusinova
Elena Rusinova
29 октомври, 2021 в 12:06 ч.

Здравейте! Да попитам приеха ли сертификата след първа доза? Имам първа доза Пфайзер и не знам дали имам право на сертификат.

Jullia Mincheva
Jullia Mincheva
30 октомври, 2021 в 12:09 ч.

Всичко се фалшифицира и игнорира , за съжаление българина е много добър в тази си светлина

Evelina Georgieva
Evelina Georgieva
30 октомври, 2021 в 19:46 ч.

Може ли да обясните, защо в Германия са приели преболедувалите да се ваксинират с една доза Пфайзер?

Jullia Mincheva
Jullia Mincheva
30 октомври, 2021 в 12:11 ч.

Скоро моя позната по необясними нормални причини си е дала сертификата на хартиен носител на колежка . И никой не е проверил сертификата . Въпросната колежка си е мяркала хартийката и е против ваксините . А моята позната , просто нямам думи … може вече да има копие от сертификата колежката и

Eliza Georgieva
Eliza Georgieva
30 октомври, 2021 в 12:31 ч.

Jullia Mincheva има нов “бизнес” сега, пред моловете срещу 20 лв си купуваш сертификат, на излизане го връщаш и после следващият 😞

Rosi Vladova
Rosi Vladova
29 октомври, 2021 в 12:23 ч.

Да ,аз имам.

Elena Rusinova
Elena Rusinova
29 октомври, 2021 в 12:54 ч.

Rosi Vladova как си го изкарахте. От личния лекар ли?

Κρίστιαν Τασιην
Κρίστιαν Τασιην
29 октомври, 2021 в 13:00 ч.

Elena Rusinova Пишете на лично съобщение! Ще Ви помогна

Rosi Vladova
Rosi Vladova
29 октомври, 2021 в 13:12 ч.

Elena Rusinova Не ,вчера се ваксинирах на зелен коридор и ми го дадоха от там ,а днес си го свалих и на телефона от his.bg На сертификата пише ,че е незавършен ваксинационен курс .

Мариела Стойчева
Мариела Стойчева
29 октомври, 2021 в 14:25 ч.

Rosi Vladova От his искат номер, който не дават при при първа ваксинация. Как постъпихте?

Rosi Vladova
Rosi Vladova
29 октомври, 2021 в 16:56 ч.

Мариела Стойчева аз имам такъв номер ,дадоха ми сертификата веднага след ваксината .

Elena Rusinova
Elena Rusinova
29 октомври, 2021 в 17:08 ч.

Κρίστιαν Τασιην писах л.с

IamBambina BenRina Zografska
IamBambina BenRina Zografska
29 октомври, 2021 в 22:15 ч.

Аз пък имам сертификат, но нямам антитела, след 2 дози през май.
Закакво ви е сертификат, като не сте предпазена???
Това със сертификатите напълно се обезмисли ….

Irena Gia
Irena Gia
29 октомври, 2021 в 22:22 ч.

IamBambina BenRina Zografska и друг път съм чувала за подробен случай. Вие с коя ваксина сте ?

Vivi Stephanie
Vivi Stephanie
30 октомври, 2021 в 12:02 ч.

Да, това може да се случи и от други ваксини. Има много малък процент от хората, които не образуват антитела. За съжаление Вие сте от тях. Пазете се и си ползвайте сертификата.

Milena Vidinska
Milena Vidinska
29 октомври, 2021 в 14:55 ч.

Дават временен сертификат след поставянето на първата доза, да. Майка ми се ваксинира в неделя и веднага са й дали сертификат.

Neli Jekova
Neli Jekova
29 октомври, 2021 в 19:19 ч.

Да,имате
Изтеглете си го от his.bg

Mariela Veselinova
Mariela Veselinova
29 октомври, 2021 в 12:38 ч.

До, излиза след въвеждането на 1 доза в портала, аз ги разпечатам при поискване от по пациентите

Desi Berkovska
Desi Berkovska
29 октомври, 2021 в 12:22 ч.

Да, вчера мсйка ми се ваксинира и и садоха и сертификат

Docho Katsarov
Docho Katsarov
29 октомври, 2021 в 13:42 ч.

Те като гледам как са се скъсали да проверяват... Ама поне някакви хора се излъгаха да се ваксинират

Emilia Valcheva
Emilia Valcheva
29 октомври, 2021 в 13:51 ч.

Docho Katsarov днес в the mall проверяваха вкл. qr кода. по кръчмите сигурно не проверяват.

Docho Katsarov
Docho Katsarov
29 октомври, 2021 в 13:53 ч.

Вчера Mall Markovo Tepe в Пловдив си влязох през паркинга без копче някой да ми каже даже. Може би през деня са по стриктни че беше вечета

Ralitsa Sitbon
Ralitsa Sitbon
30 октомври, 2021 в 00:00 ч.

Docho Katsarov ние влизахме с приятели в Mall Plovdiv и през главния вход и през паркинга ни искаха сертификати. Дори проверяваха температура. Само жалко ми стана, че имаше опашка отвън за бързите тестове вместо за ваксините. Но поне проверяват

Hrista Marinova
Hrista Marinova
29 октомври, 2021 в 12:20 ч.

И да са приети, нали знаете, че не сте защитена изобщо все още ?

Ivan Traikov
Ivan Traikov
29 октомври, 2021 в 12:23 ч.

Hrista Marinova тя пита дали има сертификат, а не дали е защитена

Elena Rusinova
Elena Rusinova
29 октомври, 2021 в 12:50 ч.

Hrista Marinova аз не съм казала, че няма да си слагам втора доза. Просто питам за положението със сертификатите.

Радослав Рачков
Радослав Рачков
29 октомври, 2021 в 12:15 ч.

Отдавна с нашата програма Хипократ можем да издаваме сертификат след първа доза. Същият е, просто пише “незавършен ваксинационен курс”.

Nevena Ganeva
Nevena Ganeva
29 октомври, 2021 в 12:09 ч.

Приет е, дават ви сертификат със срок 1 месец,като след втората доза ви издават сертификата по европейски стандарт.

Iliya Bazlyankov
Iliya Bazlyankov
29 октомври, 2021 в 12:08 ч.

Би трябвало да са го приели, но вчера в Джъмбо ми искаха на сертификата да пише че имам 2 дози.

Maria Koleva
Maria Koleva
29 октомври, 2021 в 12:13 ч.

Iliya Bazlyankov и правилно. така е по останалия свят.

Kordeva Ayshe
Kordeva Ayshe
29 октомври, 2021 в 12:15 ч.

Iliya Bazlyankov о, браво на тях.

Liudmila Neykova
Liudmila Neykova
29 октомври, 2021 в 14:12 ч.

И да са го приели, лично за вас няма никакво значение докато не минат 14 дни от втората ваксинация. Просто им извиха ръцете с тия сертификати, иначе полза с една доза никаква - НЕ сте предпазена.

Elena Rusinova
Elena Rusinova
29 октомври, 2021 в 19:21 ч.

Liudmila Neykova знам го това. Не съм казала че съм защитена. Питам съвсем друго нещо. Нека не измятаме въпроса.

Milena Burilkova
Milena Burilkova
29 октомври, 2021 в 12:26 ч.

И какво ако е? Нали разбирате, че нямате никаква защита, да не говорим колко хора евентуално бихте могли да заразите, разнасяйки безсмисления все още сертификат в джоба си.

Валентина Лилова
Валентина Лилова
29 октомври, 2021 в 12:31 ч.

Milena Burilkova ваксинираните с две дози се заразяват и заразяват точно толкова, колкото и неваксинираните.
А сертификата в джоба не разнася зарази.

Milena Burilkova
Milena Burilkova
29 октомври, 2021 в 12:31 ч.

Valentina Lilova ти да видиш...

Jaklin Deleva
Jaklin Deleva
29 октомври, 2021 в 12:32 ч.

Milena Burilkova а нима тези с пълен курс ваксини не се разболяват и не заразяват?

Milena Burilkova
Milena Burilkova
29 октомври, 2021 в 12:33 ч.

Jaklin Deleva Тоест убеждавате ме, че от ваксините няма полза? Супер!

Jaklin Deleva
Jaklin Deleva
29 октомври, 2021 в 12:35 ч.

Milena Burilkova продължавайте да слагате думи в устата на хората :д Жената какво пита, какво ѝ се отговаря. Оборете ме в случая. Написала съм конкретно каквото съм искала.

Lalka Dobreva
Lalka Dobreva
29 октомври, 2021 в 12:45 ч.

Milena Burilkova А вие като сте ваксинирана, не може ли да разнасяте заразата?

Polina Nedyalkova
Polina Nedyalkova
29 октомври, 2021 в 13:39 ч.

Milena Burilkova Много сте груба! Аз съм преболедувала с антитела и първа доза на 25.10.2021. Не мисля, че сея заразата. Казуси много, а подобни изказвания не помагат.

Валентина Лилова
Валентина Лилова
29 октомври, 2021 в 14:25 ч.

Rosica Palakarcheva-Ivanova кое точно са “пълни глупости”?

Росица Петрова
Росица Петрова
29 октомври, 2021 в 16:34 ч.

Lalka Dobreva Да, но с по-малък вирусен товар!

Росица Стоянова
Росица Стоянова
29 октомври, 2021 в 16:53 ч.

Valentina Lilova Ваксинираните се разболяват по-малко и заразяват по-малко, но все пак мерките (маски и дистанция) трябва да важат за всички. https://nauka.offnews.bg/news/Meditcina_21/Ne-vaksiniranite-ne-razprostraniavat-sashto-tolkova-koronavirus_175858.html?fbclid=IwAR02utbeKZdr3hBSmhb_CCIUvCaas7xjikwxyI-XX3Zue8vQ4nvPqEriclk

Issi Batselova
Issi Batselova
29 октомври, 2021 в 17:03 ч.

Valentina Lilova абсолютна глупост сте написала! Многократно сме обяснявали! Би трябвало до сега да сте разбеала важността ка ваксинирането.

Kordeva Ayshe
Kordeva Ayshe
29 октомври, 2021 в 19:28 ч.

Polina Nedyalkova Вашият казус, моят казус и казусът на леля ми нямат никакво значение. Важна е науката, която работи вече от две години в опознаването на Ковид .

Polina Nedyalkova
Polina Nedyalkova
29 октомври, 2021 в 20:12 ч.

Науката работи в опознаването на Ковид благодарение именно на тези КАЗУСИ. А коментарът ви с тях не е много уместен, защото 1% за потърпевшия са 100%. Наистина групата се напълни със заядливи лелички, които се изказват вместо медицинскте лица. Жената, чийто пост коментираме просто зададе въпрос, а вие я линчувахте. Ужас! Иначе съм съгласна с вас относно Науката

Kordeva Ayshe
Kordeva Ayshe
30 октомври, 2021 в 10:45 ч.

Polina Nedyalkova моят казус - майка ми си отиде от Ковид и не дочака ваксината си. Въпреки това аз знам, че повечето хора не си отиват от него, но пък имат тежки доживотни поражения. Всеки един случай е личен, да, но винаги се гледа общата картина.
Благодаря за "заядливи лелички" , приех го като комплимент, защото не се припознах . 😁Понеже никъде никого не "линчувам" .😇

Eliza Georgieva
Eliza Georgieva
29 октомври, 2021 в 12:11 ч.

Този временен сертификат не трябва да Ви успокоява, все още не сте защитена.

Elena Rusinova
Elena Rusinova
29 октомври, 2021 в 12:47 ч.

Eliza Georgieva аз не съм казала, че няма да си правя втора доза. Просто питам как стоят нещата сес сертификатите.

Irina Popova
Irina Popova
29 октомври, 2021 в 12:12 ч.

Държавата, в която е по-важно да имаш сертификат, а не да си защитен... 😢

Кристина Валериева
Кристина Валериева
29 октомври, 2021 в 12:22 ч.

Irina Popova сертификата дори и на първа доза може да й е нужен, за да ходи на работа! Бързате да се нахвърляте върху хората….

Todor Terziev
Todor Terziev
29 октомври, 2021 в 12:26 ч.

Кристина Йозова Не бързаме. Те къде спаха досега? 🤣

Nusha Ivanova
Nusha Ivanova
29 октомври, 2021 в 12:27 ч.

Irina Popova, точно, за съжаление измислихме какви ли не побългарени варианти - сертификат след първа доза, валидност една година след преболедуване и т.н. Има еднаква практика в ЕС, ама ние нали сме много хитри и специални...

Lilly Atanasova
Lilly Atanasova
29 октомври, 2021 в 12:28 ч.

Irina Popova Пълна пародия сме! За смях в света. Нали е установено, че важи, когато е извършен и завършен пълен цикъл. Индианци сме и това си е. Да не обиждам, Винету, де. Това е мечешка услуга, според мен.

Crassi Draganova
Crassi Draganova
29 октомври, 2021 в 12:33 ч.

Lilly Atanasova съгласна съм! Аз живея в Италия и тук след първа ваксинация ни дадоха лист с датата и ваксината .На втората доза на Пфайзер ми дадоха лист с написани датите на двете дози и самия бар код- Сертификат. Можех да си изтегля и сартификата онлайн, ако желая.

Даниела Ставрева
Даниела Ставрева
29 октомври, 2021 в 12:41 ч.

Краси Драганова И при мен беше така тук в България.

Elena Rusinova
Elena Rusinova
29 октомври, 2021 в 12:48 ч.

Кристина Йозова ами примерно по здравословни причини не можах да се ваксинирам. Не съм спала. Не нападайте хората без да знаете причината.

Lilly Atanasova
Lilly Atanasova
29 октомври, 2021 в 12:51 ч.

Да, защото нали и в други страни има протести срещу сертификати и ограничителни мерки. Италия, Франция, в Берлин имаше. Отстъпват ли правителства и лекари? Не. Нека си протестират. Това е за тяхното здраве. Някъде другаде да постъпиха както при нас? Хъка- мъка, ОК. Значи, ние тук, големите специалисти, повече разбираме от хората, създали ваксините и хората, които са ги проверявали. Или пък нямаме НИКАКЪВ респект към тях и към правилата в ЕС. Това не се гледа с добро око навън, сигурна съм. При милиони ваксини... на нашите им изтича срока, имаме много, но си залежават. Ваксини остават, хора умират... Не е ли парадокс? За мен, да удължиш срок на валидност на сертификат (създаден и приет в толкова държави) двойно, но не от производителите, не от ЕК и други проверяващи органи = своеволие. Дори и да важи само на територията на България... Но- нон сенс, нали българската територия е част от европейската обща такава? Е, простотия българска. Едните си питат за сертификатите, другите ще ги чакат на 14.11. Защото идват избори и ги е страх за гласовете си. Това е жив цинизъм и сделка, която плащат същите тези гласоподаватели... но с живота си! Пиночет! По български. В съвременен вариант. Дано не ме обвините, че съм крайна. Аз просто уважавам правилата и съм европейка. Освен това е жалко винаги да сме черните оФце! Загубих всякаква надежда за тази държава , народ и доброто й бъдеще. 😢

Rumi Anna
Rumi Anna
29 октомври, 2021 в 13:14 ч.

Todor Terziev страшна злоба виждам в тази група напоследък!

Кристина Валериева
Кристина Валериева
29 октомври, 2021 в 13:19 ч.

Elena Rusinova ами аз това обяснявам. Четете хубаво коментарите, кой кого напада. Хората много са се озлобили!

Irina Popova
Irina Popova
29 октомври, 2021 в 13:20 ч.

Кристина Йозова така де! Щом е изискване от работата, може да се ваксинира. Щом е с цел ваксината да я предпази, не се ваксинира. 😔
Както и да ги издават сертификатите, преди да са минали две седмици след втора доза, човекът още не е напълно защитен. 😢
Нищо злобно не казвам. Коментарът ми е провокиран от тъга, разочарование, безсилие...

Ярослава Маринчева
Ярослава Маринчева
29 октомври, 2021 в 13:27 ч.

Elena Rusinova и здравословните причини изчезнаха, веднага щом се прие изискването за сертификат? Питам само как така магически се случва.

Rumi Anna
Rumi Anna
29 октомври, 2021 в 13:33 ч.

Irina Popova Ама то така както почнахте всички ваксинирани да се отнасяте грубо и да размахвате пръст на всички не ваксинирани не знам до къде ще се стигне. Най много и хората, които мислят да се ваксинират, да се откажат. Ако групата е : Само за ваксинирани срещу Ковид, ок! Тук има много хора, които обмислят да се ваксинират и като им се пише - “къде спахте?” или им се размахва пръст поради предполагаемата от Вас причина за ваксинация, на никой не се помага!

Todor Terziev
Todor Terziev
29 октомври, 2021 в 13:37 ч.

Rumi Anna еми съжалявам, ама почти година вече, и търпението се изчерпва. Затова и не мисля и да се извинявам. 🍻

Ярослава Маринчева
Ярослава Маринчева
29 октомври, 2021 в 13:42 ч.

Rumi Anna една година в условия на пандемия плюс ваксина и три месеца от започналата тежка трета вълна с по над 200 починали ежедневно, с доказана вина за зверската ситуация на неваксинираните,Вие каква скорост на размисъл бихте определили като разумна, щом " спахте" Ви се вижда неподходящо?

Rumi Anna
Rumi Anna
29 октомври, 2021 в 13:50 ч.

Ярослава Маринчева не знам за каква скорост ми говорите, само казвам, че нападките и грубото отношение към хора, които са решили да се ваксинират ми изглежда излишно, да не кажа демотивиращо! Ако целта на групата е да се “плюе” и да си разтоварим яда, ОК. Определено да се търси “под вола теле” с чоплене на мотивитеп за ваксинация или с “къде спахте” не виждам с какво помага!

Desislava Popova
Desislava Popova
29 октомври, 2021 в 13:51 ч.

Rumi Anna абсолютно сте права! Добре, че попаднах тук след като вече бях взела решение, иначе нищо чудно да се бях разколебала. Тая злоба да не е страничен ефект от ваксината…

Rumi Anna
Rumi Anna
29 октомври, 2021 в 13:54 ч.

Desislava Popova И аз си мислех същото! Някои ваксинирани срещу Ковид изведнъж придобиват нарцистични черти и се държат като ментори, да не кажа Богове. Добре, че не масово все пак. А целта е уж да се подтикват и подкрепят хората да се ваксинират, независимо , че е сега и независимо от личните мотиви. То така да теглим по една предварително на всички, които сега ще се ваксинират… и заключвайте групата само за ваксинирани до момента.

Desislava Popova
Desislava Popova
29 октомври, 2021 в 14:02 ч.

Rumi Anna именно, тъжното е, че явно идеята на групата (първобачално?) е била точно да се даде обективна информация относно ваксините, да се насочат хората да направят правиелн избор без страх и предразсъдъци. Вместо това обаче масовото отношение е адски обидно и негативно, а тези, които са итложили ваксинацията са идиоти, малоумни, неандерталци и няма да изброявам всички обиди, които прочетох последната седмица 😞 Е, как ше убедиш някого в тезата си като го ругаеш и хокаш?! Тъжна картинка сме отвсякъде…

Rumi Anna
Rumi Anna
29 октомври, 2021 в 14:03 ч.

Desislava Popova Абсолютно!

Irina Popova
Irina Popova
29 октомври, 2021 в 15:06 ч.

Desislava Popova напротив! Тук никой лекар не си е позволил да обиди човек дори с намеци. Отговарят търпеливо дори когато за 179 път виждат въпрос от типа на "вчера си боядисах косата. Това противопоказание ли е за ваксинация?"
Не знам откъде Ви хрумва масово, че всички са против Вас, че Ви обиждат и т.н.
А от моя страна (без аз да съм медицинско лице) има просто призив да се ваксинирате заради ваксината, заради здравето, а не заради сертификата.

Rumi Anna
Rumi Anna
29 октомври, 2021 в 15:56 ч.

Irina Popova Да, лекарите са доста по-възпитани и добронамерени, така е! Тези, които не са лекари, за тях казвам, че почнаха да “колят и бесят” и са компетентни по всички въпроси. Прегледайте групата за последната седмица и кажете не е ли така?

Росица Петрова
Росица Петрова
29 октомври, 2021 в 16:29 ч.

Кристина Йозова Информираният избор би трябвало да е въз основа на медицински доказателства, а не на мило или грубо отношение в някаква фейсбук група.

Росица Петрова
Росица Петрова
29 октомври, 2021 в 16:33 ч.

Lilly Atanasova Тъжно е. Притеснения от удължаване срока на ваксините, но никаква реакция от измислените и побългарени сертификати. Важното е “да се ходи на мол” необезпокоявано.

Borislav Krustev
Borislav Krustev
29 октомври, 2021 в 16:51 ч.

Rumi Anna На този етап въобще не ми пука какво мислят неваксинираните. Ако искат да мрат и да са ограничени, прав им път.

Kordeva Ayshe
Kordeva Ayshe
29 октомври, 2021 в 19:24 ч.

Nusha Ivanova другата седмица и тест за антитела. Пишем собствена наука. 🙄

Todor Terziev
Todor Terziev
30 октомври, 2021 в 08:59 ч.

Desislava Popova ама извинете ме, че не съм достатъчно миличък към хората, заради които всички страдаме. 😘

Lilly Atanasova
Lilly Atanasova
30 октомври, 2021 в 09:11 ч.

Ярослава Маринчева Много точно. Аз съм човек, който не прикрива истини, не ги изопачава и говори, каквото му е на сърце, на черното бяло не казвам. И да не ви харесва, това е истината. ... Искат да си заразяват и с перце да ги галят. Това е умишлено престъпно поведение и трябва да бъде наказуемо, както в цивилизована държава. Но в Булгаристан не става. Вчера един направо се изкиха върху нас, на половин метър, на обществено място. Приятелката му казва : "Спокойно, той не е болен! Ние сме от Перник!" Какво да им обяснявам на тези идиоти! Че Перник беше в червената зона, когато София беше още оранжева, че ромския квартал там - не маски,.... ръце и лице не мият! Че може и безсимптомно да е болен! На входа не ми искаха даже да погледнат сертификата. Казаха ми, на Ваша отговорност!? Точно на 3 подобни места влязох. Никъде не показах "излишния сертификат" Удариха го през просото, само и само бизнеса на някои да върви! КЪДЕ ГО ИМА ТОЗИ ИДИОТИЗЪМ? Това е абсолютно престъпна небрежност и непукизъм... Нямам думи. Ако човек е искал да се махне оттук, поради финансови или културни причини, сега май се налага, за да оцелее здравословно. Аз не се чувствам спокойна при такива дебили, за които чуждия живот не струва пукната пара! Бях ядосана. Сега вече съм отчаяна! А за неваксинираните- можеше и да имам някакво по -голямо уважение, ако бяхте помислили за умиращи, за изнемогата на лекари, за мъката на почернени семейства... Щях да кажа- Браво, имат сърце и морал, ценностна система. Но- сега? Сега, ако не бяха ви натиснали малко с тези сертификати, достъп до работа и заведения... нямаше да има тези опашки за ваксиниране. Закъсняли сте. В пика на вълната сме. И какво? Всяко чудо - точно за 3 дни. Удължават по български срокове, издават си тукашни сертификати... А ти си се заблуждавай, че си защитен, колкото си искаш! Не четете ли тук как е по света? В цивилизованите държави. Как хората спазват мерки, ученици правят тестове редовно, лекари и учители, почти всички- ваксинирани. Ако не желаят? Моля, прав им път. Дори тук писаха, че им взимат лицензите за работа и биват докладвани на професионални контролни организации. Защото в тази група има и лекари, които работят в чужбина. Пишат хората, обясняват.. Но вие май четете само това, което ви изнася? А тук- слободия до шия! Това ли да уважавам? Незачитането на човешки животи.... пред важността на една хартийка за достъп? Най- висш егоизъм и безхаберие? Толеранс ли да има? Ами, да ви дават и медали, да ви ръкопляскат? Срам трябва да ви е. Срам. Булгаристан! Изчела съм библиотека с книги. От няколко дни не намирам думи, аз, не мога да намеря точните думи. Няма. Не съществуват за такава наглост, ограниченост и безхаберие!


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари