Гледах участието на проф. КАНТАРДЖИЕВ в сутрешния блок. Много го уважавам и се изненадах от изказването, който не е със сринат имунитет или автоимунно заболяване да изчака с третата доза! Аз ли нещо не разбрах?!

Марги Рангелова
Марги Рангелова
5 декември, 2021 в 10:52 ч.

Здравейте, гледах участието на проф. КАНТАРДЖИЕВ в сутрешния блок. Много го уважавам и се изненадах от изказването, който не е със сринат имунитет или автоимунно заболяване да изчака с третата доза! Аз ли нещо не разбрах?!

Sofia Petrova
Sofia Petrova
5 декември, 2021 в 15:45 ч.

Сзо са много странни, искат ваксини за Африка, които струват скъпо, а не гледат ваксините, които са евтини! Китайски, руски, кубински, и т. н. струват по 1 долар, но не би, 27 Евро за Пфайзер? Какво цели с това? Изводите си направете сами!

Меги Дончева
Меги Дончева
5 декември, 2021 в 15:49 ч.

Sofia Petrova Е то с ваксините си е 50% бизнес и 50% политическа зависимост!

Sofia Petrova
Sofia Petrova
5 декември, 2021 в 15:50 ч.

Маги Дончева хубаво, но тъй като има и бедни страни, то има и ваксини за бедни, нали?

Меги Дончева
Меги Дончева
5 декември, 2021 в 15:55 ч.

Аз бих си сложила или китайска или руска , но да се надяваме ,че ще ни ги доставят в България! Иначе - не !

Меги Дончева
Меги Дончева
5 декември, 2021 в 16:13 ч.

Въпрос на виждане Теодора!

Теодора Делчева
Теодора Делчева
5 декември, 2021 в 16:21 ч.

Маги Дончева Интересно виждане имате.

Dob Ril
Dob Ril
7 декември, 2021 в 00:50 ч.

Меги Дончева това е добра новина! Няма да ги доставят и така може да намалее поне малко русофилията, толкова вредна за България.

Aleksandra Bozhimirova
Aleksandra Bozhimirova
5 декември, 2021 в 11:57 ч.

А аз искам да питам не само Вас, но и изобщо членовете на групата, поради что толкова го уважавате?

Rossen Genchev
Rossen Genchev
6 декември, 2021 в 15:44 ч.

Нещо май беше пил ирландско кафенце 🙂

Rositsa Trifonova
Rositsa Trifonova
5 декември, 2021 в 13:34 ч.

Аз също се изненадах от мнението на професора. Утре се канех да запазя час за бустер след две игли АЗ. И сега пак съм в двоумение ...

Меги Дончева
Меги Дончева
5 декември, 2021 в 15:09 ч.

Росица Трифонова Росе , колко бау имаш ?

Rositsa Trifonova
Rositsa Trifonova
5 декември, 2021 в 15:26 ч.

Маги Дончева Никакви тестове не съм правила. Специалистите твърдят, че те не са показател

Simeon Petrov
Simeon Petrov
5 декември, 2021 в 15:35 ч.

Росица Трифонова ако са минали поне 6 месеца, отидете и си поставете бустер :)

Меги Дончева
Меги Дончева
5 декември, 2021 в 15:37 ч.

Росица Трифонова Специалисти бол..... :)

Rositsa Trifonova
Rositsa Trifonova
5 декември, 2021 в 16:14 ч.

Simeon Petrov . Наистина запазването на час е запланувано за утре. Вярвам в науката и се уповавам на нея. Но такива изказвания от професори наистина объркват хората. Загубих приятелката си от детските години. Не се ваксинира, защото хора с нейните болести отключвали автоимунно заболяване. А тя загуби живота си...

Simeon Petrov
Simeon Petrov
5 декември, 2021 в 16:15 ч.

Росица Трифонова съболезнования за загубата 🙁 . И най-вероятно е била подведена от лъжи и дезинформация. Ваксините не отключват автоимунни.

Rositsa Trifonova
Rositsa Trifonova
5 декември, 2021 в 16:19 ч.

Simeon Petrov . Да, поведоха я такива псевдоспециалисти за жалост. Аз се ваксинирах от първите във втора група. Но противоречивите твърдения на специалисти разделиха хората .

Elvira Kraeva
Elvira Kraeva
5 декември, 2021 в 11:14 ч.

По коя телевизия

Victor Ivanov Yankov
Victor Ivanov Yankov
5 декември, 2021 в 12:35 ч.

Кой сутрешен блок, за Бога?! Живеете в 21-ви век, дайте конкретика, всичко е в детайлите в нашия свят. Превъртях назад цялата сутрин на БНТ - няма такова гостуване. Кой е този митичен "сутрешен блок"?

Marieta Dimitrova
Marieta Dimitrova
5 декември, 2021 в 12:56 ч.

Виктор Иванов БТВ

Teodora Piralkova
Teodora Piralkova
5 декември, 2021 в 13:41 ч.

Виктор Иванов Вчера, при Георги Любенов, 4-ти гост беше. След Николай Денков, служебният министър на образованието.

Марги Рангелова
Марги Рангелова
5 декември, 2021 в 14:27 ч.

Виктор Иванов вчера, елементарно, сутрешния блок на БНТ

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
5 декември, 2021 в 15:09 ч.

Малко е спорен тоя, не го гледайте много. Не му е първа или втора изцепка

Yana Grozdeva
Yana Grozdeva
5 декември, 2021 в 11:06 ч.

Май това е казал, майка ми специално ми звъня, за да ми каже какво е говорил и да съм си помислела дали да ходя за трета доза другата седмица :/

Boyana Petkova
Boyana Petkova
5 декември, 2021 в 11:07 ч.

Яна Гроздева Извинявай, ма т'ва е същият човек, който препоръчва две профилактични дози доксициклин за Лаймска болест, мерси...

Yana Grozdeva
Yana Grozdeva
5 декември, 2021 в 11:08 ч.

Boyana Petkova да, да, аз не съм размислила. По-скоро ме е яд

Vesela Minkova-Savcheva
Vesela Minkova-Savcheva
5 декември, 2021 в 12:30 ч.

Boyana Petkova Не си го е измислил сам. Във всеки спешен кабинет ще ви препоръчат това. Поне три пъти съм била свидетел.

Златина Желева
Златина Желева
5 декември, 2021 в 14:34 ч.

Boyana Petkova, как му се бях вързала точно за това! И до днес ме е яд. Сигурно поне на 5 човека съм предала тази препоръка и са пили доксициклин при ухапване от кърлеж :(

Nadezhda Valkova
Nadezhda Valkova
5 декември, 2021 в 18:09 ч.

Яна Гроздева Отивайте смело, аз сложих бустер след две дози АЗ. Мина вече почти месец. Никакъв проблем, а съм доста по-спокойна.

Yana Grozdeva
Yana Grozdeva
5 декември, 2021 в 18:14 ч.

Да, явно не ми е разбираем коментара. Лично аз, нямам съмнения какво да правя, но много хора му се доверяват, а на фона на това, че го дават по националните телевизии...

Мирослав Спасов
Мирослав Спасов
5 декември, 2021 в 16:39 ч.

Прочетете КХП на ваксините,одобрени за бустер! Там ясно е посочено за кого са предназначени!А проф.Кантарджиев е лекар и говори правилно!!!

Гергана Петрова
Гергана Петрова
5 декември, 2021 в 17:30 ч.

Мирослав Спасов предназначени са за всички, които имат две дози. Не подвеждайте съгрупниците си тук, моля!

Hristina Pedikova
Hristina Pedikova
5 декември, 2021 в 17:37 ч.

Ето жив пример за противоречие - диалога между двама ви. Единият е лекар, а другия не е. Лекарят казва едно, другия друго. После се чудете защо сме разколебани….

Гергана Петрова
Гергана Петрова
7 декември, 2021 в 06:04 ч.

Hristina Pedikova да, докато на Запад лекарите не лъжат хората, дали заради висок професионализъм или заради морал, то тук има хора с “доктор” пред името, които без да им мигне окото подвеждат обществото. Жалко, много жалко! Добре, че има много истински лекари, на които да имаме вяра, част от които са и тукашните администратори и модератори.

Vladimir Abadzhiev
Vladimir Abadzhiev
5 декември, 2021 в 19:58 ч.

Той май беше такъв и преди пенсионирането му…Колегите му НОЩ-ници се правеха на адекватни, като всъщност нищо адекватно не свършиха…

Dimitrina Ivanova
Dimitrina Ivanova
6 декември, 2021 в 22:53 ч.

Vladimir Abadzhiev Ако не бяха ви уплашили при първата ковид вълна да си стоите повече вкъщи,не знам каква щеше да е смъртността,защото още не знаеха как да лекуват.И ваксини нямаше.И маски !Така,че малко разсъждения трябват! Някои се стресираха,но пък и много се спасиха !

Vladimir Abadzhiev
Vladimir Abadzhiev
7 декември, 2021 в 08:31 ч.

Dimitrina Ivanova
“Най -адекватната” мярка беше да затворят парковете и на пейките да залепят забранителни ленти.
Как да не знаят как да лекуват?!
Един инфекционист, ако не знае как да си върши работата, трабва сам да си скъса дипломата и да ходи на село да гледа говеда. Ама и с това надали щеше де се справи.
Горките говеда, щяха да пукнат в първата седмица.
Да не говорим, че “най-адекватното” решение, беше да назначат за министър финансист, който и бъкел не разбира от медицина, камоли от инфекции.
И върха та сладоледа беше, като назначиха Ангелов, той веднага си тунингова сурата и си посади коса.
Може би такъв като го види другаря Ковид, ще избяга далеч от България.
Това май беше най-адекватната мярка срещу ковида!
Но уви, не всички българи, могат да си го позволят с нова мутра, да гонят вируса.
И затова се започна Яко да мрат от смях горките българи кой къде завари…
Някои в линейките, други в болниците и стълбите, на трети по стълбите им.
Да не говорим, че личният доктор на Борисов-коремен хирург, бе назначен начело на нощниците.
Явно иновативно, щяха да ни лекуват от ковид през корема или като ни махнат апандиситите.
Моя вече е махнат, та съм спокоен..

Kalina Panayotova
Kalina Panayotova
5 декември, 2021 в 13:41 ч.

Сигурно за да се изчака модифицирана срещу Омикрон ваксина. Аз се буустнах на 185 ден на 10.11. Две седмици преди това вдигнах еднократно температура и изгубих за два дни обоняние (отрицателен домашен тест). Антитела не съм изследвала, не виждам смисъл. Бустерът беше Модерна (основен курс Зенека) , само ме боля ръката на следващия ден.

Kiro Niki
Kiro Niki
5 декември, 2021 в 14:23 ч.

Kalina Panayotova Докато чакате делтата никой не чака....4 месеца минимум и то след като решат да я създадат....та преди Май 2022 омикрон ваксина надали...а дотогава сте на голо....и срещу Омикрон сте направо дибидюс.....

Kalina Panayotova
Kalina Panayotova
5 декември, 2021 в 16:37 ч.

Ники Киро предполагам аргумента на Кантарджиев, мен не ме мислете. Аз преди да чуем за Омикрон се буустнах.

Boryana Austin
Boryana Austin
5 декември, 2021 в 11:00 ч.

Той също каза, че задължителните ваксини за децата са достатъчно и няма нужда от добавяне на ваксина срещу менингит, ако съм разбрала правилно. Съгласни ли сте с това ?

Felisia Kitanova
Felisia Kitanova
5 декември, 2021 в 11:25 ч.

Boryana Austin и аз го гледах и направо се ядосах.

Marina Stefanova
Marina Stefanova
5 декември, 2021 в 12:13 ч.

Boryana Austin в Италия слагат задължително ваксина срещу менингит,включена е към имунизационния календар.Големия ми син който е на 18 години,след прекаран менингит в момента е в инвалидна количка и куп други увреждания.

Dob Ril
Dob Ril
5 декември, 2021 в 15:22 ч.

СЗО го препоръчва, да може да има ваксини за цял свят. Иначе ще си слагаме бустери до второ пришествие, а бедните страни ще са резервоар на нови варианти. Май това е най-вероятният сценарий... и аз си сложих бустер.

Ilina Brainova
Ilina Brainova
5 декември, 2021 в 11:27 ч.

Аман!

Ina Simon
Ina Simon
5 декември, 2021 в 18:04 ч.

За съжаление професорът не за първи път дава невярна информация и грешни послания към обществото.
Аз лично отдавна не се доверявам на мнението му.

Krasimira Anastasova
Krasimira Anastasova
6 декември, 2021 в 15:32 ч.

Преди два дни си сложих бустерна доза на 182-ят ден след АЗ. Предпочетох Пфайзер. Засега само болка в ръката. Успокоих се, защото и децата ми, най-после се решиха, да се ваксинират! Знам, че гаранция няма, но това, което зависи от нас, го направихме!

Hristina Pedikova
Hristina Pedikova
5 декември, 2021 в 11:02 ч.

Точно така каза, да. Аз пък съм в дилема… Ако сте прекарали ковид и имате завършен имунизационен цикъл в рамките на 1 година, дали е разумно поставянето на бустер? Няма ли това да натовари имунната система и не трябва ли да се изчака? Защо преболедували, имунно компроментирани и само ваксинирани са поставени под общ знаменател?

Stefanka Bairbakanowa-Steinbach
Stefanka Bairbakanowa-Steinbach
5 декември, 2021 в 11:09 ч.

Hristina Pedikova Не, трябва Бустер!

Vessela Ivanova
Vessela Ivanova
5 декември, 2021 в 11:11 ч.

Hristina Pedikova , аз боледувах ноември 2020. Април 2021 имам две дози Пфайзер. Октомври си сложих и бустър.
И не, имунната система не се товари. Какво според Вас се случва с такъв човек, който се срещне с вируса? По-малко ли се "товари"?

Hristina Pedikova
Hristina Pedikova
5 декември, 2021 в 11:33 ч.

Vessela Ivanova аз нямам отговори, затова задавам въпроси. Не съм лекар, за да мога сама да преценя кой е прав и кой е крив, а противоречива информация има колкото искаш. Боледувах миналата Коледа, юли завърших ваксинационният си цикъл, но се колебая за бустер точно, защото някакси не мога сама да убедя себе си, че е необходима толкова рано. Един казва ваксинирайте се, друг изчакайте…. все лекари.

Vessela Ivanova
Vessela Ivanova
5 декември, 2021 в 11:34 ч.

Hristina Pedikova , потърсете из групата. Има много обяснения по темата. Мисля, че ще са Ви полезни.

Hristina Pedikova
Hristina Pedikova
5 декември, 2021 в 11:35 ч.

Vessela Ivanova чета в групата, опитвам се да се информирам, но въпреки това не отричам, че публично изказани мнения в друга посока ме разколебават. Както казах и едните са лекари, и другите. Ще ни побъркат с тази противоречива информация.

Mirena Djonov
Mirena Djonov
5 декември, 2021 в 11:50 ч.

Hristina Pedikova, със завършен имунизационен цикъл съм от 02.02.2021, не съм имунокомпрометирана, нямам придружаващи заболявания. Това обаче не ми попречи да се заразя в края на септември т.г. Вярно - прекарах го изключително леко в рамките на три дни. В петък си сложих бустер.

Hristina Pedikova
Hristina Pedikova
5 декември, 2021 в 11:57 ч.

Mirena Djonov това е ваше решение и за вас това е правилния път. Вашият личен пример обаче не ми е достатъчен като мотивация, когато лекари твърдят обратното. Приветствам ваксинацията, смятам че тя е необходима и ще ни върне към нормалното, но случващото се през последните 2 месеца ме кара да се колебая между това какво реално знаят учените за Ковид и кой е верният път. А ако Омикрон след 2-3 седмици покаже, че трябва модифицирана ваксина? А ако настоящите не са достатъчно ефективни? Много въпроси и малко отговори, а накрая и един Кантарджиев за капак.

Mirena Djonov
Mirena Djonov
5 декември, 2021 в 12:04 ч.

Hristina Pedikova, посочих Ви, чрез личния ми пример, че завършеният имунизационен цикъл не е достатъчно условие за спокойствие.
И да е нужна специална ваксина за Омикрон, тя ще бъде налична след поне 4 месеца.
Предпочитам да посрещна Омикрон с бустер, отколкото с голи гърди.
А Вие какво решение ще вземете - аз не мога да Ви кажа.

Hristina Pedikova
Hristina Pedikova
5 декември, 2021 в 12:09 ч.

Mirena Djonov да, но със завършен ваксинационен цикъл и преболедуване в рамките на 1 година необходим ли е бустер? Вашият личен пример не дава отговор на въпроса ми, защото вие сте преболедувала след ваксинация, а аз преди нея. Реално аз в момента съм ваксинирана и с естествен бустер.

Ruslana Nesheva-HerHighnness
Ruslana Nesheva-HerHighnness
5 декември, 2021 в 12:10 ч.

Hristina Pedikova Така или иначе при Вас не са минали 180 дни след втора доза. Докато минат ще има някаква яснота за Омикрон, а може би и кога ще има модифицирана ваксина.

Veska Racheva
Veska Racheva
5 декември, 2021 в 12:23 ч.

Hristina Pedikova
Понеже има много мнения по въпросите, свързани с ваксините - за това и хората се двуумят, какво следва....
Фактори, които изказват мнения от телевизионния ефир, са доста противоречиви...
Няма двама човека с едно и също мнение....само догадки!
Щом и математиците се включиха...

Mirena Djonov
Mirena Djonov
5 декември, 2021 в 12:37 ч.

Hristina Pedikova, не мога да се съглася с Вас. По-скоро аз съм и с естествен бустер, защото съм преболедувала след ваксинация. А след естествения бустер и “изкуствен” такъв.

Hristina Pedikova
Hristina Pedikova
5 декември, 2021 в 13:25 ч.

Ruslana Nesheva-HerHighnness надявам се 🙏 Благодаря ви!

Kamer Telalyan
Kamer Telalyan
5 декември, 2021 в 13:31 ч.

Hristina Pedikova ,не няма такава опасност. Единственото,което ще стане е че ако се срещнете с вируса след бустера няма да разберете,защото ще го изкарате напълно безсимптомно.

Димитър Кюркчиев
Димитър Кюркчиев
5 декември, 2021 в 13:37 ч.

Mirena Djonov, аз също съм със завършен ваксинационен цикъл през май 2021 и преболедува през октомври. Мисля да изследвам антитела и тогава да реша кога да е бустера.

Mirena Djonov
Mirena Djonov
5 декември, 2021 в 13:42 ч.

Димитър Кюркчиев, многократно е коментирано и обяснявано в темата защо е напълно безсмислено изследването на антитела.
Това са едни пари “хвърлени на вятъра” и един показател, който не е показателен.

Димитър Кюркчиев
Димитър Кюркчиев
5 декември, 2021 в 13:56 ч.

Mirena Djonov, мисля, че изследването на антитела е повече от мненията на пишештите. Те също са противоречиви. Имам познати с висок титър и такива с нисък, а информация за моя никаква! Боледуването бе толкова леко, че вече се съмнявам дали е било от СОВИД или някакъв грип! Имам само един положителен ПСР.

Нели Петрова
Нели Петрова
5 декември, 2021 в 19:37 ч.

Откакто го пенсионираха става все по - неадекватен,за съжаление.

Iliana Ilieva
Iliana Ilieva
5 декември, 2021 в 13:26 ч.

Ние си сложихме бустер, като минаха 6мес от ваксинацията. Може и да е презастраховане, но дори и той каза, че така пазим околните,т.е. спомена, че е препоръчителна за хора които работят или живеят с възрастни и хронично болни.

Боян Симеонов
Боян Симеонов
5 декември, 2021 в 11:40 ч.

Тази сутрин застанах пред вълшебното огледалце в коридора и го попитах - "Огледалце от стената, какво ми е равнището на имунитета?" Онова се ядоса и ми вика "Ще ти кажа две неща. Първо - същия грозник си. И второ - без значение на какво равнище ти е имунитета, върви се бустеросай".

Aneta Shahanska
Aneta Shahanska
5 декември, 2021 в 11:20 ч.

Каза го и тази седм.в някое от сутрешните блокове, направи ми впечатление- младите хора не се нуждаели от бустерна доза,било им достатъчно да бъдат защитени и с две.Ха, сега де 😆Излиза професор и казвайки такова нещо, нележащо на научни факти...е,мерси! На тая обстановка...😕

Milena Danchova
Milena Danchova
5 декември, 2021 в 12:21 ч.

Aneta Shahanska да, в сутрешния блок на БТВ беше тоя бисер.

М. Йорданова
М. Йорданова
5 декември, 2021 в 15:59 ч.

Той българина по принцип не се слави като голям капацитет, само му трябват такива разколебавания и още много месеци ще си седим на 23 процента ваксинирани.. 🙄🙄🙄

Тотка Колева
Тотка Колева
5 декември, 2021 в 11:59 ч.

Ами,днес едно, утре друго.Един каже едно ,друг друго...Затова сме на този хал!😡

Ирина Балева
Ирина Балева
5 декември, 2021 в 12:41 ч.

Тотка Колева Затова още в началото на седмицата с д-р Делевска взаимно се ваксинирахме с трета доза. Не сме си изследвали антитела.

Lyuben Meshikov
Lyuben Meshikov
5 декември, 2021 в 11:37 ч.

Не го казва само той. 3 съвета към МЗ начело с проф.Муржева и проф.Аргирова са дали препоръка, че 150 bau/ml носи достатъчно добра защита. Сега тука това не харесва на някои лекари и имунолози ама това са препоръките на съветите. Явно хората имат нещо предвид и в този контекст го казва Кантарджиев "ако не си рискува група и възрастен недей бърза." Ваксините образуват и Т-клетъчен имунитет да не се забравя и това. Това също казва Кантарджиев.

Ivona Andonova
Ivona Andonova
5 декември, 2021 в 13:36 ч.

Lyuben Meshikov да бе, те нашите учени излязоха по-умни от всички останали в световен мащаб. Затова сме и на тоя хал. И сертификати след 1 доза въведоха, и за антитела, и срока на валидност удължиха... и какви ли не глупости! После се чудете защо имаме ниско ваксинално покритие и висока смъртност

Стефан Костадинов
Стефан Костадинов
5 декември, 2021 в 15:13 ч.

Бустера е една застраховка, някои ще са Ок без него, но други не. Не може да се дават генерализирани препоръки да се изчаква. И пак, ползите от бустера многократно надвишават "вредите". При доказан спад на имунитета след завършен курс на имунизация, не виждам реална причина да се препоръчва да се изчака. Дори и да е нужно модифициране на ваксините заради новите варианти, това няма да се случи до 6 месеца, а идват празници, зимата всички са на закрито, все предпоставки за по-лесно заразяване. Напълно безотговорно е да се обръщаш публично към народа с препоръки да се "изчака".

Hristina Pedikova
Hristina Pedikova
5 декември, 2021 в 15:17 ч.

Стефан Костадинов а как се доказва спад на имунитета? С изследване на антитела ли? Ако това е пътят, какви стойности да приемем за достатъчни и ако са достатъчни, то да отложим ли бустера? Виждате ли как и във вашият коментар се прокрадва една нотка на “ако”…. И пак да попитам, защо преболедували и ваксинирани се третират еднакво със само ваксинирани и само преболедували? Това само по себе си не е ли странно?

Стефан Костадинов
Стефан Костадинов
5 декември, 2021 в 15:36 ч.

Hristina Pedikova няма установени стойности на антитела, които да са показателни за "недостатъчен" имунитет. Спада на имунитета се установява с увеличаване на броя на пробиви на ваксините. Няма отделни препоръки за преболедували ваксинирани. И пак, бустера както и първите ваксини са безопасни, не виждам защо е колебанието.

Hristina Pedikova
Hristina Pedikova
5 декември, 2021 в 15:42 ч.

Стефан Костадинов колебание за самата ваксина нямам, ваксинирах се 6-7 месеца след преболедуване. В момента просто не мога да убедя себе си (на база прочетено и чуто от лекари и мед.лица), че трябва да поставя бустер, особено когато масово се говори, че не е ясно дали ваксините са достатъчно ефикасни срещу Омикрон. Особено, когато препоръките са така общи и касаят всички групи, без разлика във възраст, здравен статус и пр.

Стефан Костадинов
Стефан Костадинов
5 декември, 2021 в 15:51 ч.

Hristina Pedikova аз съм на принципа, ако не съм сигурен и трябва да избирам, избирам "по-малкото зло", а то е бустер, пред вероятността да се заразя. Въпреки,че има данни за хибридният имунитет, че е по-силен от ваксиналния и пост инфекциозния, проучванията са съвсем недостатъчни до колко този имунитет е траен, дали предпазва от варианти и пр. От друга страна, има първоначални данни, че бустера придава по-широк имунен отговор. Учим се в движение все още.

Hristina Pedikova
Hristina Pedikova
5 декември, 2021 в 15:52 ч.

Стефан Костадинов благодаря ви за отделеното време 🙏

Марги Рангелова
Марги Рангелова
5 декември, 2021 в 19:53 ч.

Hristina Pedikova и аз питам, какво значи спад на имунитета, кои са показателите, които го доказват?

Йордан Борисов
Йордан Борисов
6 декември, 2021 в 05:33 ч.

Марги Рангелова статистиката е отговора на Вашият вьпрос

Irina Rusimova
Irina Rusimova
5 декември, 2021 в 13:12 ч.

Всъщност това е и съвета на СЗО, но те го казват по-скоро с идеята да има достатъчно ваксини за държавите, които още не са се снабдили с достатъчно за първа доза, преди да се мина към масово прилагане на бустери.

Evelina Nikiforova
Evelina Nikiforova
5 декември, 2021 в 13:11 ч.

В Лондон има опашки пред ваксинационни те центрове за бустерна дози. В Берлин може да ти поставят бустерна доза след пети месец от завършена ваксинация. Факти.

Vánja D. Djakova
Vánja D. Djakova
5 декември, 2021 в 14:42 ч.

Унгария е осеяна с билбордове и реклами по спирките "Поискайте третата си доза ваксина!" Не знам дали ще има ефект, но посланието е еднозначно и няма място за импровизации.

Teodora Piralkova
Teodora Piralkova
5 декември, 2021 в 12:32 ч.

Да, и мен ме хвърли в размисъл. Толкова ли не могат лекарското съсловие да се съберат и вземат решение какво ще говорят пред медиите?! Побъркаха ни!
https://www.standartnews.com/zarazata/es-s-alarma-slagayte-treta-doza-477561.html

Nina Dimitrova
Nina Dimitrova
5 декември, 2021 в 13:33 ч.

Така и аз изчаках. Трябваше в края на септември да си сложа бустера. Е... изчаках и от 7 дена съм с Ковид. Да, за сега го карам леко, но можеше да си го спестя. Така, че слагайте си бустерите навреме!
За сведение: не съм с компрометиран имунитет.

Milena Burilkova
Milena Burilkova
5 декември, 2021 в 10:55 ч.

И аз продължавам да се изненадвам от това негово твърдение. Точно обратното на всички мнения на специалисти. Не разбирам.

Magdena Nikolova
Magdena Nikolova
5 декември, 2021 в 11:00 ч.

Колкото и симпатичен да изглежда професорът, от доста време дава неадекватни съвети - то не беше че хлебната сода и лимонът намалявали вирусния товар, как трябва да пием доматен сок срещу тромбоза... Когато има мнение обратно на мненията на ЕМЕА, CDC и т.н. ясно е колко внимание трябва да му се обръща.

Lilly Milly
Lilly Milly
5 декември, 2021 в 11:05 ч.

Magdena Nikolova В интерес на истината тези също доста се забавиха с препоръките и внесоха не малко объркване сред хората. Още от Израел се знаеше, че имунитетът намалява и че ще трябват бустъри.

Деян Денев
Деян Денев
5 декември, 2021 в 11:06 ч.

Magdena Nikolova Той някога мил ли е адекватен ?
Подлога на който каквото му каже !

Magdena Nikolova
Magdena Nikolova
5 декември, 2021 в 11:12 ч.

Деян Денев хубав въпрос задавате :D На мен ми беше симпатичен в някаква степен, защото преди Ковид винаги даваше ясни послания - ваксинирайте се за грип, ваксинирайте децата си за морбили и т.н.

Stela Nikolova Neykova
Stela Nikolova Neykova
5 декември, 2021 в 11:26 ч.

Magdena Nikolova Ами за хлебната сода ми обясни личния лекар когато се заразих - да си правя гаргара, за да не слиза надолу вируса. Аз смятам, че има логика в това

Magdena Nikolova
Magdena Nikolova
5 декември, 2021 в 11:40 ч.

Stela Nikolova Neykova (Не съм лекар) Никъде другаде не съм прочела такава препоръка за лечение на Ковид. Мисля, че се начетохме и наслушахме на много съвети, несвързани с медицина базирана на доказателствата, от лекари у нас за съжаление и съм скептична към подобни съвети. (Но се надявам, че сте изкарали вируса леко :) )

Vesela Minkova-Savcheva
Vesela Minkova-Savcheva
5 декември, 2021 в 12:28 ч.

Magdena Nikolova Това за лимона и содата всъщност е доста ефективно, ако се започне веднага след контакт или при първи симптоми. Тази схема важи за всички вируси. И със сигурност повече ще помогне от пиене на Авирон.

Димитър Кюркчиев
Димитър Кюркчиев
5 декември, 2021 в 13:43 ч.

Magdena Nikolova аз, за себе си използвах по удобен вариянт. След среща и близък контакт, както и в асансьор смучех хапче ефизол! По добро от сода и лимон!

Magdena Nikolova
Magdena Nikolova
5 декември, 2021 в 14:21 ч.

Димитър Кюркчиев вероятно ако смучехте лукче, ефектът щеше да е същият :)

Димитър Кюркчиев
Димитър Кюркчиев
5 декември, 2021 в 14:23 ч.

Magdena Nikolova, съдейки по състава НЕ!

Димитър Кюркчиев
Димитър Кюркчиев
5 декември, 2021 в 14:26 ч.

Magdena Nikolova, не става, диабетик съм.

Sofia Mladenova
Sofia Mladenova
5 декември, 2021 в 14:55 ч.

Димитър Кюркчиев содата алкализира, а вирусите трудно оцеляват в алкална среда, за това лекари често съветват за гаргара, промивка със соден разтвор.
Аз лично съм усещала благоприятен ефект при възпалено гърло.

Димитър Кюркчиев
Димитър Кюркчиев
5 декември, 2021 в 15:09 ч.

Sofiya Mladenova, ваша воля, правете си гаргари и със сапун. И той аклализира. Ако трябва да ползвате асансьор, като не знаете, кой преди Вас е кихал вътре, от левия джоб сондата, от десния лимона ли ще извадите? А в ефизола да не би да има само брашно?

Sofia Mladenova
Sofia Mladenova
5 декември, 2021 в 15:11 ч.

Димитър Кюркчиев , подигравате ли ми се или погрешно разбирам коментара?
Нямам против ефизола, дори коментара ми не беше насочен конкретно към Вас, но по невнимание съм тагнала Вас.
Грубо се изразихте.

Gergana Alyakova
Gergana Alyakova
5 декември, 2021 в 16:10 ч.

Vesela Minkova-Savcheva попадала ли сте на някакви научни изследвания за ефикасността на лимона и содата? Стана ми любопитно. Не се заяждам.

Димитър Кюркчиев
Димитър Кюркчиев
5 декември, 2021 в 16:52 ч.

Sofiya Mladenova, извинявам се, но останах с убеждението, че съм постъпвал неправилно и трябва да прибягна до други методи. Действително предишния пост имаше подигравателно нотки, за който се извинявам.

Nadezhda Valkova
Nadezhda Valkova
5 декември, 2021 в 18:08 ч.

Magdena Nikolova Ами ние май след Мутафчийски си останахме без "гуру" в тази пандемия.

Stela Nikolova Neykova
Stela Nikolova Neykova
5 декември, 2021 в 20:26 ч.

Magdena Nikolova да, съвсем леко за мое щастие. Лекуване на изявена клинична картина с лимони и сода едва ли е възможно 🙂, но аз го приемам като помощ за организма - не за основна терапия. Лимон не виждам кое е странното да се приема при вирусно заболяване. За белината няма смисъл да коментирам.

Gergana Alyakova
Gergana Alyakova
7 декември, 2021 в 10:09 ч.

Dani Vankova благодаря

Gergana Alyakova
Gergana Alyakova
7 декември, 2021 в 10:26 ч.

Dani Vankova прегледах набързо. Става въпрос за ефикасност при бактерии, най-вече някои стрептококи. С цел хигиена на устата. Интересно дали има някакъв значителен ефект срещу вируси.

Asparouh Iliev
Asparouh Iliev
6 декември, 2021 в 14:09 ч.

Кантарджиев още от началото на Ковид кризата се държи крайно неадекватно.

Kordeva Ayshe
Kordeva Ayshe
6 декември, 2021 в 15:19 ч.

Asparouh Iliev поне беше забавен. Сега няма и на кой да се посмеем 🥴🤥

Нели Петрова
Нели Петрова
7 декември, 2021 в 20:21 ч.

Asparouh Iliev Аз съм впечатлена от нивото на групата след като тук коментира д-р Аспарух Илиев.И не само ,разбира се.

Нели Петрова
Нели Петрова
7 декември, 2021 в 20:23 ч.

Айша Кордева А,то само до забава ни е в БГ

Lilly Milly
Lilly Milly
5 декември, 2021 в 10:56 ч.

Всеки трябва да сложи трета доза, имунитетът с времето намалява, за всички. За съжаление един куп професори и доценти побъркаха хората с противоречиви послания, после ще се оправдаят с това, че само хората били виновни и не слушали...

Боряна Попова
Боряна Попова
5 декември, 2021 в 10:58 ч.

Lilly Milly ето това е драмата. Всички намериха сцена за изява и всеки плещи каквото му дойде

Anna Assenova
Anna Assenova
5 декември, 2021 в 11:10 ч.

Lilly Milly , абсолютно. Аргирова наскоро "предупреждаваше" как хората трябва да си мерят антитела преди трета доза и да изчакат, ако са над 150 Bau, за да предотвратят риск от цитокинова буря.

Lilly Milly
Lilly Milly
5 декември, 2021 в 11:11 ч.

Anna Assenova Ужасно е положението.

Κρίστιαν Τασιην
Κρίστιαν Τασιην
5 декември, 2021 в 11:17 ч.

Anna Assenova Че 150 Бау нищо не е. Аз даже не знам защо се дава сертификат за тази нищожна стойност.

Nadezhda Valkova
Nadezhda Valkova
5 декември, 2021 в 18:07 ч.

Lilly Milly Както винаги. Сякаш един обикновен човек знае кога му е сринат имунитета и колко антитела има във всеки един момент....

Simeon Petrov
Simeon Petrov
5 декември, 2021 в 11:55 ч.

В целия свят се препоръчват бустери, ние тук пренаписваме препоръките по малоумен начин


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари