Виждам подкрепа само от антиваксъри, за това пускам и тук, за да се гласува

Rostislava Gencheva
Rostislava Gencheva
19 декември, 2021 в 14:36 ч.

Виждам подкрепа само от антиваксъри, за това пускам и тук, за да се гласува.

Sofia Petrova
Sofia Petrova
19 декември, 2021 в 20:02 ч.

Като видях процентите ми се доплака! 😭😭😭😭😭😭

Mimi Boikova
Mimi Boikova
19 декември, 2021 в 22:32 ч.

Твърдо ДА сме всички от семейството!

Мариана Тодорова
Мариана Тодорова
19 декември, 2021 в 15:40 ч.

Подкрепям но и в Парламента

Vasil Raychev Peevski
Vasil Raychev Peevski
19 декември, 2021 в 15:42 ч.

Да,категорично!

Милена Павлова
Милена Павлова
19 декември, 2021 в 15:45 ч.

Гласувах.

Ивайло Александров
Ивайло Александров
22 декември, 2021 в 12:54 ч.

Тия 80% пак се потвърждават...

Rosi Borisova
Rosi Borisova
19 декември, 2021 в 16:19 ч.

Да. Подкрепям.

Александрина Кондова- Николаева
Александрина Кондова- Николаева
19 декември, 2021 в 16:40 ч.

Да!

Ivan Gargov
Ivan Gargov
19 декември, 2021 в 20:43 ч.

Първо казват "задължително на работа само с ваксина"
После питат "кви са тия пакети в колата".....
😒

Philip Stanimirov
Philip Stanimirov
21 декември, 2021 в 07:31 ч.

Не. Всичко трябва да е личен избор.

Rosi Borisova
Rosi Borisova
19 декември, 2021 в 16:24 ч.

Да с две ръце

Gosho Ivanov
Gosho Ivanov
22 декември, 2021 в 17:12 ч.

Да

Маги Венчова
Маги Венчова
19 декември, 2021 в 20:51 ч.

Задайте въпроса в друга група

Anellia Petrova
Anellia Petrova
19 декември, 2021 в 20:58 ч.

Си Някоя предполагам се върти и в други групи, тъй като е от сайта на Нова ТВ. Обаче ще Ви разочаровам сертификат ще се изисква, въпрос на време е и не много, колкото и да се дърпат в България, ЕС ще го изиска 🙂 и няма да може да е фалшив сертификат за завършен курс на ваксинация. Така, че за сертификат има 3 опции, които всички знам, да не се повтаряме, и в цяла Европа даже и ваксинирани поне 2 пъти в месеца се тестват. Бъдете здрави!

Simeon Petrov
Simeon Petrov
20 декември, 2021 в 13:20 ч.

Си Някоя и защо да е в друга група?

Issi Batselova
Issi Batselova
21 декември, 2021 в 07:00 ч.

Си Някоя тази е идеалното място😉

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
21 декември, 2021 в 21:33 ч.

Simeon Petrov да събира още Да ако има други подобни групи

Силвия Паргова
Силвия Паргова
19 декември, 2021 в 16:22 ч.

НЕ

Галя Иванова
Галя Иванова
19 декември, 2021 в 20:34 ч.

Не

Иван Йонов
Иван Йонов
21 декември, 2021 в 10:59 ч.

Аз не подкрепям идеята администрация, която тотално се е провалила в информационната кампания, която допусна антиваксърната общност да победи с явно превъзходство в надпреварата за общественото мнение сега да си измие ръцете и да прехвърли на работодателите задачата и отговорността за провеждане на масова ваксинация.

Пепа Павлова
Пепа Павлова
19 декември, 2021 в 23:52 ч.

Да!

Silvia Andonova
Silvia Andonova
20 декември, 2021 в 10:27 ч.

ДА!

Elena Nikolowa
Elena Nikolowa
19 декември, 2021 в 18:26 ч.

Да👍👍👍👍

Diana Kostova
Diana Kostova
19 декември, 2021 в 15:43 ч.

Нееееее

Krasimira Anastasova
Krasimira Anastasova
20 декември, 2021 в 10:21 ч.

Да

Румяна Кюмюрджиева
Румяна Кюмюрджиева
25 декември, 2021 в 13:22 ч.

Да

Ани Стойкова
Ани Стойкова
19 декември, 2021 в 18:35 ч.

Да! Напълно!

Vanya Kumanova
Vanya Kumanova
19 декември, 2021 в 22:50 ч.

Да

Юлиана Димитрова
Юлиана Димитрова
19 декември, 2021 в 22:16 ч.

Да !

Пепа Маркова
Пепа Маркова
19 декември, 2021 в 19:16 ч.

Не вменявайте на премиера думи ,които не е казал.

Ivan Arshinkov
Ivan Arshinkov
19 декември, 2021 в 16:55 ч.

Не подкрепям. Прехраната на хората не трябва да зависи от личният избор за ваксинация.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
19 декември, 2021 в 16:58 ч.

Ivan Arshinkov кой е казал, че тва ти е единствената опция??

Anellia Petrova
Anellia Petrova
19 декември, 2021 в 17:37 ч.

Ivan Arshinkov за сертификат имаш 3 опции, не само ваксинация. Който иска да работи трябва да е със сертификат 🙂 това е положението

Galina Kizina
Galina Kizina
19 декември, 2021 в 17:47 ч.

Ivan Arshinkov Прехраната зависи от здравето на човека и хората които го заобикалят.Никой не ви задължава,но имате грешно мислене,

Семейство Койчеви
Семейство Койчеви
20 декември, 2021 в 00:50 ч.

Anellia Petrova Не, не е това положението и няма да стане 🙂 кофти, но факт 🤷🏻‍♀️

Simeon Petrov
Simeon Petrov
20 декември, 2021 в 13:14 ч.

Ivan Arshinkov да, то щото ковид прекрасно се отразява на джоба и икономиката

Julia Malinova
Julia Malinova
19 декември, 2021 в 23:19 ч.

Да!

Ширин Хюсеин
Ширин Хюсеин
19 декември, 2021 в 17:54 ч.

19,25 % ДА!

Ваня Шалявска
Ваня Шалявска
19 декември, 2021 в 15:13 ч.

Да, токущо гласувах. Благодаря за споделянето, не знаех, че има такова гласуване.

Весели и светли празници! 👍☃️❄️

Emiliya Zanova
Emiliya Zanova
19 декември, 2021 в 17:45 ч.

Да

Семейство Койчеви
Семейство Койчеви
19 декември, 2021 в 17:26 ч.

Вие добре ли сте 🤣 не съм против ваксините!
НО и да се направят задължителни, хората, които не искат да се ваксинират, пак няма да се - колко му е да си направят фалшив сертификат?

MagdaLena Hristeva
MagdaLena Hristeva
19 декември, 2021 в 17:47 ч.

Семейство Койчеви има три начина за сертификат, никой не ги кара да се ваксинират ..
Иначе е яко да ти отнемат практиката, заради фалшиви сертификати.

Vesela Krasteva
Vesela Krasteva
19 декември, 2021 в 18:02 ч.

Семейство Койчеви колко, колко... 350-500 лева... За софиянци това не са пари, ама хората от провинцията дето масово работят за по 650 лева набързо ще сложат ваксина насирствено като ги оставят без работа. Пиша от лични наблюдения🙂

Семейство Койчеви
Семейство Койчеви
19 декември, 2021 в 18:12 ч.

Vesela Krasteva Съгласна съм тук.

Jani Georgiev
Jani Georgiev
19 декември, 2021 в 18:37 ч.

Vesela Krasteva Ако това ще им спаси задниците, какво значение има дали е насилствено. Все едно, ако видиш, че някой ще скача от 25-тия етаж, да му удариш 2 шамара за да не го направи и да излезеш лош, щото видиш ли насилствено си му спасил живота. Ай малко от малко да се вземем в ръце. Това че не им е увряло малебито да достигнат до елементарни прозрения, не означава, че трябва да им гарантираме изконното право да умрат от тъпотия.

Reni Vaseva
Reni Vaseva
19 декември, 2021 в 20:09 ч.

Jani Georgiev Тази гледна точка ми хареса...

Цветанка Мъдрова
Цветанка Мъдрова
19 декември, 2021 в 15:03 ч.

Да

Димо Иванов
Димо Иванов
20 декември, 2021 в 19:19 ч.

За мен е "да" поради липса на алтернатива. Антиваксърска му работа - като не може с блага дума...

Tanya Todorova Milovanska
Tanya Todorova Milovanska
19 декември, 2021 в 15:15 ч.

Да

Maria Boneva
Maria Boneva
22 декември, 2021 в 07:07 ч.

Аз не подкрепям идеята. Не може отговорността на държавата да обеди обществото да се ваксинира, да се прехвърли на работодателя. Аз съм ваксинирана, но идеята е лоша.

MagdaLena Hristeva
MagdaLena Hristeva
19 декември, 2021 в 17:44 ч.

Да!

Maria Georgieva
Maria Georgieva
21 декември, 2021 в 08:54 ч.

Да

Crassi Draganova
Crassi Draganova
20 декември, 2021 в 06:53 ч.

Да! Подкрепям! Това е пътя! Не желая пак затваряне!

Elica Kircheva
Elica Kircheva
19 декември, 2021 в 16:03 ч.

Ако мислите, че имат значение анкетите на нова телевизия...

Ivelina Yordanova
Ivelina Yordanova
19 декември, 2021 в 15:23 ч.

Да

Violeta Manoilova
Violeta Manoilova
19 декември, 2021 в 21:21 ч.

Да

Antoaneta Pancheva
Antoaneta Pancheva
19 декември, 2021 в 18:52 ч.

Да!

Atanaska Bekqrova
Atanaska Bekqrova
21 декември, 2021 в 19:53 ч.

Да

Seweryna
Seweryna
19 декември, 2021 в 21:17 ч.

Да

Lilia Simeonova
Lilia Simeonova
19 декември, 2021 в 15:08 ч.

Да

Пепа Павлова
Пепа Павлова
19 декември, 2021 в 16:55 ч.

Да

Irina Dobreva
Irina Dobreva
19 декември, 2021 в 14:48 ч.

Наистина процентът на не-гласувалите е доста висок..

Радослав Славов
Радослав Славов
19 декември, 2021 в 15:37 ч.

Irina Dobreva съвпада с нивото на ваксинация. Нищо неочаквано.

Dani Sandberg
Dani Sandberg
19 декември, 2021 в 17:22 ч.

Irina Dobreva трагедия

Биляна Стерхова
Биляна Стерхова
19 декември, 2021 в 17:10 ч.

Не и ако изискването ще е да имаш бустерна доза на всеки 6 месеца...

Anellia Petrova
Anellia Petrova
19 декември, 2021 в 17:35 ч.

Биляна М. А на 3 месеца може ли? Защото в европейските държави е така, максимален срок до 6 м. Защо ли? Сигурно са по-глупави от българите предполагам. А и сертификат се иска на всякъде, и ваксинирани тестове правят, сигурно защото са по- глупави от българите🤦🏼‍♀️

Биляна Стерхова
Биляна Стерхова
19 декември, 2021 в 19:18 ч.

Anellia Petrova може и на 3 дни, ако искате, а може и с абокат направо.

Reni Vaseva
Reni Vaseva
19 декември, 2021 в 20:07 ч.

Биляна М. Много глупаво, дребнаво, заядливо...

Биляна Стерхова
Биляна Стерхова
19 декември, 2021 в 20:12 ч.

Reni Vaseva Кое е глупаво? Аз също съм ваксинирана. Но ако за вас е нормално да се ваксинирате на всеки 3 месеца, за да може да идете на работа, за мен не е, и да го смяташ за нормално е фанатизъм вече. Може да съм глупава, и каквато искате ме наречете, но така смятам. А и гледам,че все пак мнозинството мисли като мен. Вече започна да си личи, че ваксините са като че ли слабо ефективни... За сметка на това при доста хора с много изявени странични ефекти. Да, ваксинирах се, но не бих си го причинявала на всеки 6 или 3 месеца, колкото и луда да изглеждам в очите ви. Първо беше сложете две дози, после сложете трета, слагайте на всеки 6 месеца, на всеки 3... За вас аз съм глупава, а за мен е глупаво да приемаш това с готовност и съгласие. Да, има ваксини в задължителния имунизационен календар, които са с по няколко дози, но не си спомням нито една от тях да ме е карала да търся спешен кабинет, или след нея да обикалям по доктори, и да се чудя какво ми е и защо...
Ще си остана с двете дози, това е моето решение. Все още бустерите са лично решение, така че не виждам какъв е проблема.

Reni Vaseva
Reni Vaseva
19 декември, 2021 в 20:16 ч.

Биляна М. Опцията е от 3 до 6 месеца, а глупаво е това с абокада...

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
19 декември, 2021 в 21:21 ч.

Reni Vaseva няма такова 3, минимумът в България е 180 дни

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
19 декември, 2021 в 21:23 ч.

Биляна М. 3 и на мен ми е много амбициозно, 6-9-12 е по-изпълнимо

Reni Vaseva
Reni Vaseva
19 декември, 2021 в 22:02 ч.

Vessy Krastanova Ясно...🙃

Issi Batselova
Issi Batselova
21 декември, 2021 в 06:56 ч.

Биляна М. С този тон просто си заминавате😉

Светослав Димитров
Светослав Димитров
19 декември, 2021 в 15:58 ч.

Да!

Evelina Dimova
Evelina Dimova
20 декември, 2021 в 14:56 ч.

Гласувайте на сайта...

Даниела Петрова
Даниела Петрова
19 декември, 2021 в 18:08 ч.

Да!

Zornitza Petrova
Zornitza Petrova
19 декември, 2021 в 15:44 ч.

Да!

Йоанна Цонева
Йоанна Цонева
19 декември, 2021 в 17:47 ч.

Аз съм за зелен сертификат на работното място. Но трябва законодателството да осигури необходимата защита на работодателя тъй като в момента няма възможност да се приложи.

Светла Цекова
Светла Цекова
19 декември, 2021 в 15:56 ч.

Абсолютно да!

Миро-Вики-Веселка Павлови
Миро-Вики-Веселка Павлови
19 декември, 2021 в 16:02 ч.

Естествено че НЕ никой не може да бъде задължен да се ваксинира това е право на избор на всеки един човек!!!!

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
19 декември, 2021 в 16:33 ч.

Миро-Вики-Веселка Павлови Има и други опции освен ваксини, да ходят да доброволстват в ковид отделения да изкарат грипчето и готово-сертификат, ако не ги е страх де...

Миро-Вики-Веселка Павлови
Миро-Вики-Веселка Павлови
19 декември, 2021 в 16:45 ч.

Vessy Krastanova да но той е за 1 година поне моят и на съпругата ми бяха за толкова след прекарване

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
19 декември, 2021 в 16:54 ч.

Миро-Вики-Веселка Павлови еми, да ходят да доброволстват и да го изкарат пак след годита и готово

Donka Voynova
Donka Voynova
19 декември, 2021 в 16:49 ч.

Да!

Милена Петрова
Милена Петрова
19 декември, 2021 в 23:20 ч.

Ама тук с метлата ли минават? Не мога да повярвам, че има толкова заблудени хора? Цензурата е изключително агресивна, а коментарите са мани-мани... Особено от тези безсмъртни ли да ги нарека, самоубийци ли?!

Issi Batselova
Issi Batselova
21 декември, 2021 в 07:02 ч.

Милена Петрова кои са заблудените?

Viktoriya Stefanov
Viktoriya Stefanov
19 декември, 2021 в 21:52 ч.

Да, ако бъдат тествани абсолютно всички, без значение ваксинационен статус и дали си преболедувал.

Ивелина Илиева
Ивелина Илиева
19 декември, 2021 в 15:26 ч.

Гласувах, разбира се с Да

Юлия Добрева
Юлия Добрева
19 декември, 2021 в 21:52 ч.

Много ясно, че ДА!

Pavlina Ivanova
Pavlina Ivanova
19 декември, 2021 в 15:13 ч.

Подкрепям, ако тестовете са безплатни, в противен случай не.

Eli Batcelova
Eli Batcelova
19 декември, 2021 в 18:09 ч.

Pavlina Ivanova ваксината е безплатна

Pavlina Ivanova
Pavlina Ivanova
19 декември, 2021 в 18:39 ч.

Eli Batcelova да така е, но все още е въпрос на личен избор. За да не решите, че съм антивакс трол- двойно ваксинирана съм, след Нова Година ще сложа бустер( в момента системата не ме допуска, тъй като съм под 40 и не са минали 4,5 месеца от втора доза). И тъй като вероятно от написаното става ясно, че не живея в България, не гласувах в анкетата(мисля че нямам това морално право), изказах мнение единствено тук.

Eli Batcelova
Eli Batcelova
19 декември, 2021 в 18:49 ч.

Pavlina Ivanova поздравления за избора. Бъдете здрава!

Юлия Добрева
Юлия Добрева
19 декември, 2021 в 21:33 ч.

Pavlina Ivanova, имате предвид безплатни тестове за неваксинирани ли?

Viktoriya Stefanov
Viktoriya Stefanov
19 декември, 2021 в 21:48 ч.

Eli Batcelova е, и? Нима ваксинираните не могат да заразяват?

Nadya Bachorska
Nadya Bachorska
19 декември, 2021 в 21:52 ч.

Pavlina Ivanova
При положение, че ваксината е безплатна, защо тестовете трябва да са безплатни?
За да започнеш работа в болница, трябва да си направиш тестове за хепатит, и никой от тях не е безплатен.

Eli Batcelova
Eli Batcelova
19 декември, 2021 в 22:04 ч.

Viktoriya Stefanov Е,и?

Pavlina Ivanova
Pavlina Ivanova
20 декември, 2021 в 05:03 ч.

Юлия Добрева за всички.

Юлия Добрева
Юлия Добрева
20 декември, 2021 в 05:34 ч.

Pavlina Ivanova, е с това няма как да се съглася! В другите държави неваксинираните отдавна си плащат тестовете. И така е редно.

Pavlina Ivanova
Pavlina Ivanova
20 декември, 2021 в 05:36 ч.

Юлия Добрева живея в Дания, тестовете от самото начало са безплатни за всички. В някои държави може и да са платени, не споря.

Daniela Darleva
Daniela Darleva
19 декември, 2021 в 15:59 ч.

Подкрепям! И престанете да изисквате тестовете да са безплатни! Неваксинираните са длъжни да си заплатят теста. Така е в цивилизованите държави!

Христина Маркова
Христина Маркова
19 декември, 2021 в 15:56 ч.

Да,стига да няма привилегировани, като тези в парламента.

Radostin Raichev
Radostin Raichev
19 декември, 2021 в 15:59 ч.

Христина Маркова

Да работиш сред хора без зелен сертификат не е привилегия, а огромен риск.

Todor Terziev
Todor Terziev
19 декември, 2021 в 15:36 ч.

Ако тия въпросници и проучвания имаха някакъв смисъл ... И добре, че нямат. Има неща, които не трябва да се решават, на базата на мнението на мнозинството.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
19 декември, 2021 в 16:37 ч.

Todor Terziev ако някой беше питал нарона за каквото и да е ЕС, НАТО... абе още щяхме да сме под турско робство като цяло...

Todor Terziev
Todor Terziev
19 декември, 2021 в 17:11 ч.

Vessy Krastanova мдам, демокрацията не е за всеки.

Katerina Ikonomova
Katerina Ikonomova
19 декември, 2021 в 15:11 ч.

не( това е е ограничаване на възможноста хората да ходят на работа)

Dob Ril
Dob Ril
19 декември, 2021 в 15:29 ч.

Katerina Ikonomova ваксинират се и си ходят на работа. Даже може и да започнат вече да работят, докато са там - да правим като в нормалните страни, а?

Todor Terziev
Todor Terziev
19 декември, 2021 в 15:40 ч.

Katerina Ikonomova да сте чували за здравна книжка?

Carla Barakiel
Carla Barakiel
19 декември, 2021 в 15:49 ч.

Katerina Ikonomova И какво като е ограничаване на възможността хората да ходят на работа?

Katerina Ikonomova
Katerina Ikonomova
19 декември, 2021 в 15:49 ч.

Съжалчвам,но мисля че когато хората биват принуждавани да взимат решение под натиск,те не правят информиран избор (за каквото уж се борим),ваксината трябва да е право на избор не да е задължение.

Vessela Ivanova
Vessela Ivanova
19 декември, 2021 в 15:53 ч.

Katerina Ikonomova , а къде е моето право на избор да не бъда заразена от някой безотговорник?

Katerina Ikonomova
Katerina Ikonomova
19 декември, 2021 в 15:54 ч.

най-вероятно вече сте направили своя избор,нали ваксината е за да ви предпази ??

Rosiana NP
Rosiana NP
19 декември, 2021 в 16:07 ч.

Katerina Ikonomova А къде е правото на избор на децата ГЕРОИ?!? В момента тече кампания за тях. - Това са деца (СИРАЦИ), чиито родители - МЕДИЦИ, са починали в резултат на заразяване, грижейки се за болни от коронавирус пациенти!

Vessela Ivanova
Vessela Ivanova
19 декември, 2021 в 16:17 ч.

Katerina Ikonomova , сериозно ли още някой прави подобно изказване??

Dimitar Shivachev
Dimitar Shivachev
19 декември, 2021 в 16:39 ч.

Carla Barakiel Утре ще стане:
Ами какво толкова като ги разстрелват...

Carla Barakiel
Carla Barakiel
19 декември, 2021 в 16:56 ч.

Dimitar Shivachev Няма да стане "Ами какво толкова като ги разстрелват...", тъй като това е измишльотина!

Dob Ril
Dob Ril
19 декември, 2021 в 17:11 ч.

Katerina Ikonomova не се ли изложихте достатъчно вече? Ваксините работят на колективно ниво. Добре, че са ни "задължили" от бебета да ни сложат около 20 ваксини. Ако бяхме чакали доброволно да изберете да сте умрели от морбили, дифтерия, коклюш, туберкулоза или нещо друго. Как, пък всичките плоскоземци сте все неграмотни!

Юлия Добрева
Юлия Добрева
19 декември, 2021 в 21:28 ч.

Dimitar Shivachev, аналогията Ви е абсурдна.

Svetlana Mileva
Svetlana Mileva
19 декември, 2021 в 16:28 ч.

Да!

Таня Йорданова
Таня Йорданова
19 декември, 2021 в 18:42 ч.

Гласувах с Да,благодаря,че споделихте.

Rositsa Yankova
Rositsa Yankova
20 декември, 2021 в 10:47 ч.

Изискването за зелен сертификат е добро, но ме притеснява факта, че ще се премахнат всички мерки след това. И това, че доста хора след ваксинация хвърлиха маските. Та се чудя, какъв точно ще е следващия ход на правителството.

Dilyana Lulcheva
Dilyana Lulcheva
20 декември, 2021 в 11:59 ч.

Rositsa Yankova Именно, затова и аз горе казах, че е задължително да има тестове и маски за ваксинирани. Очевидно е, че ваксината не е достатъчно ефикасна мярка за спирането на вируса сама по себе си и ни чакат много трудни месеци. Затова са нужни и много строги мерки, а не да се разпищолваме с аргумента, че сме се ваксинирали.

Elena Hristova
Elena Hristova
20 декември, 2021 в 15:32 ч.

Dilyana Lulcheva един фалшиво отрицателен резултат и става интересно... Преди малко разбрах за 63ма ваксинирани в ресторант/пускат се само с ваксина при мен, други сертификати няма/, 60 са положителни. Група от 6 човека си правят тест преди да отидат, но единият е бил заразен. Теста му показва отрицателен резултат...

Омикрон сериозно се вихри😔

Yana Vasileva
Yana Vasileva
19 декември, 2021 в 16:09 ч.

Категорично не подкрепям (въпреки че лично аз имам сертификат). Това е противоконституционно и пълно изтрещяване вече. Все едно живеем в някакво военно положение. Ваксинирането е личен избор.

Borislav Krustev
Borislav Krustev
19 декември, 2021 в 16:11 ч.

Yana Vasileva Глупости, няма член на Конституцията, който да забранява подобно нещо.

Yana Vasileva
Yana Vasileva
19 декември, 2021 в 16:12 ч.

Borislav Krustev това е ограничаване на правото на труд.

Borislav Krustev
Borislav Krustev
19 декември, 2021 в 16:13 ч.

Yana Vasileva Не, не е. Никой не ви отнема правото на труд. Всеки може да работи от дома си без сертификат.

Имаше вече решение на ВАС, според което искането на ваксинация за училище и детска градина не е дискриминация. Същото важи и за казуса с труда.

Yana Vasileva
Yana Vasileva
19 декември, 2021 в 16:16 ч.

Borislav Krustev може от дома само ако вършиш административна работа. Пробвайте в производството или туризма да работите от дома. И не, не е същото като за образованието. Плюс, че тези ваксини не са в задържителния имунизационен календар. Някой ден мнозина ще бъдат подведени под отговорност, помнете ми думата. И да, ваксинирана съм с 2 дози и планирам 3-та, но всичко това е безумие.

Yana Atanassova
Yana Atanassova
19 декември, 2021 в 16:26 ч.

Yana Vasileva А правото на живот ....

Borislav Krustev
Borislav Krustev
19 декември, 2021 в 16:29 ч.

Yana Vasileva Правото на труд не е право на конкретен труд. По Вашата логика имате право и да бъдете лекар без медицинско образование.

Който не иска да се ваксинира, а работата му го изисква, да си намери друга работа.

Аз, апропо, не съм за призив към работодателите. Това е излишно. Просто трябва да се въведе система като в Гърция, Австрия и (скоро) в Германия.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
19 декември, 2021 в 16:34 ч.

Има и други опции освен ваксини, да ходят да доброволстват в ковид отделения да изкарат грипчето и готово-сертификат, ако не ги е страх де...

Denitsa Yordanova
Denitsa Yordanova
19 декември, 2021 в 16:36 ч.

Yana Vasileva по тази логика и изискването за здравна книжка за работа в ресторантьорството също е противокунституционно и ограничаващо правото на труд 😁

Anellia Petrova
Anellia Petrova
19 декември, 2021 в 16:38 ч.

Yana Vasileva ваксинацията е личен избор - да съгласна съм,но не съм съгласна да ме излагат умишлено на риск, хора които въобще не спазват мерките за безопасност и разнасят животозастрашаващи вируси,което пък е наказуемо. И да тъй като много не могат да разберат, че сме изправени пред пандемия и че колкото и да е напреднала медицината учените още се чудят как да ни предпазят и опазят, а болшинството в случая българи се правят на дръж ми шапката. Да трябва да има такава дискриминация за съжаление и много сериозни глоби.

Anellia Petrova
Anellia Petrova
19 декември, 2021 в 16:40 ч.

Vessy Krastanova в България за прекарал Ковид мисля, че сертификатът беше 1 година, ако не се лъжа, в Гърция е 3 месеца, трябва и в България да го направят така, че да им дойде разума

Анна Дамянова
Анна Дамянова
19 декември, 2021 в 16:42 ч.

Всъщност като се прочетат малко повече законите и конституцията: по принцип ситуация на извънредно положение в пандемия се равнява на военно положение и хората са длъжни да спазват всички наредби от здравния министър, иначе наказанието е до 3 години затвор/има и глоба до 5000лв/ и граничи с тероризъм. Скоро го прочетох и си дадох сметка колко всъщност в България не спазваме нищо и не знаем какви точно са ни правата и задълженията

Anellia Petrova
Anellia Petrova
19 декември, 2021 в 16:48 ч.

Yana Vasileva може ли да ми разясните изречението Ви " Някой ден мнозина ще бъдат подведени под отговорност, помнете ми думата" . Бих Ви посъветвала да прочетете малко информация от чужбина, в много държави се обсъжда ваксинацията срещу Ковид да е задължителна, в ЕС също е внесено предложението и се обсъжда.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
19 декември, 2021 в 16:53 ч.

Anellia Petrova ами, се тая, тва е отказ дори от минимално привеждане в някаква изрядност-било то 3 месеца или година. Виждате ли, те не искат и това минимално усилие

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
19 декември, 2021 в 16:57 ч.

Anna Damyanova моля ви се, тва са хора, които се позовават на човешки права и конституцията без на са я чели, не знаят какво е ЕСПЧ и какво мисли по въпроса :D

Мариана Тодорова
Мариана Тодорова
19 декември, 2021 в 17:05 ч.

Yana Vasileva По време на пандемия е почти военно положение,смъртните случаи са повече отколкото на война

Anellia Petrova
Anellia Petrova
19 декември, 2021 в 17:11 ч.

Vessy Krastanova трагично е положението, наистина. Но си е напълно в рамките на нормалното работодателя да изисква сертификат, било то и всекидневно тест както е в много европейски държави

Savina Lilova
Savina Lilova
19 декември, 2021 в 22:14 ч.

Вече гласувах с да, естествено, въпреки че не ме касае пряко, понеже съм хоум офис от години. Но процентите са безумни и ми се доемигрира нещо рЕзко.🤦‍♀️

Aleksandra Aleksandrova
Aleksandra Aleksandrova
19 декември, 2021 в 16:02 ч.

Аз имам зелен сертификат, но не подкрепям насилственото му въвеждане!

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
19 декември, 2021 в 16:32 ч.

Aleksandra Aleksandrova имам чувството, че не разбирате как работят сертификатите като концепция

Aleksandra Aleksandrova
Aleksandra Aleksandrova
19 декември, 2021 в 16:42 ч.

Vessy Krastanova Разбирам много добре, именно затова смятам, че всеки сам трябва да узрее за тази концепцията, а не да му се налага насила, защото води до обратен ефект.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
19 декември, 2021 в 16:52 ч.

Aleksandra Aleksandrova не, когато се въвежда система, която сертифицира хората от обществото като безопасни по някакъв принцип, нали се сещате тия, които не се квалифицират в коя колона са по дефолт?

Sonia Zheleva
Sonia Zheleva
19 декември, 2021 в 18:07 ч.

Бих искала да работя в безопасна среда.

Donka Voynova
Donka Voynova
19 декември, 2021 в 16:54 ч.

81%-НЕ и 18%-ДА - що за народ сме?!...

Radina Stavreva
Radina Stavreva
19 декември, 2021 в 16:59 ч.

Donka Voynova прост, за съжаление 😕

Evelina Nikiforova
Evelina Nikiforova
19 декември, 2021 в 17:01 ч.

Donka Voynova Необразован и нецивилизован.

Donka Voynova
Donka Voynova
19 декември, 2021 в 17:21 ч.

Evelina Nikiforova страшното е,че и много образовани сред "мислещите"

Evelina Nikiforova
Evelina Nikiforova
19 декември, 2021 в 17:23 ч.

Тези “много образовани” са всъщност дървени философи. И вероятно не много умни.

Elena Nikolowa
Elena Nikolowa
19 декември, 2021 в 18:25 ч.

Donka Voynova, прост и тъп.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
19 декември, 2021 в 19:35 ч.

19.61% много сме, силни сме :D

Reni Vaseva
Reni Vaseva
19 декември, 2021 в 20:05 ч.

Donka Voynova Ей такъв, тарикатлъкът му е в кръвта. Да се ваксинират другите, аз ще оцелея покрай тях, те и мене ще пазят. Бай Ганьо е подозрителен към всичко.

Andriana Bakalova
Andriana Bakalova
19 декември, 2021 в 20:37 ч.

Donka Voynova не, ама го избраха. Не, ама спечели...

Di Ana
Di Ana
19 декември, 2021 в 20:43 ч.

Donka Voynova Прост, ама много прост!

Ivan Petrinski
Ivan Petrinski
19 декември, 2021 в 20:47 ч.

Donka Voynova изчезващ

Donka Voynova
Donka Voynova
19 декември, 2021 в 22:14 ч.

Ivan Petrinski сами се затриваме...

Anellia Petrova
Anellia Petrova
19 декември, 2021 в 16:11 ч.

Трагично е положението в България 🤦🏼‍♀️ Днес отидох до църквата до нас и на входът на храмът имаше табела, че в него може да се влиза само със сертификат за ваксинация, rapid 24ч или pcr 48 ч тест или документ за преболедувал до 3 месеца. Живея в Гърция, която е изключително религиозна страна, до сега неваксинирани можеха само да посещават аптека, супермаркет и църква, е вече и това отпадна. Строго да, но изглежда това е начинът.

Иван Иванов
Иван Иванов
19 декември, 2021 в 22:49 ч.

Защо като минат границата ставт стриктни българите а тук са невероятни олигофрени.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
21 декември, 2021 в 21:32 ч.

Иван Иванов нямат пари да си плащат глобите и си променят "вярванията"

Vassy Ushewa
Vassy Ushewa
21 декември, 2021 в 21:22 ч.

Аз няма да пиша отделен пост и ще използвам този. Просто съм потресена как на антиваксърите за всичко са им виновни ваксините. Как можело, дори и деца и тн да се ваксинират?! Е защо не, моето бебе го ваксинират на 2-3-4 месеца за какво ли не. Ваксината била им виновна, че починало 10 годиншното детенце в Кърджали. Много ми стана гадно за него, и ясно, че не е това проблема, но адски много ме ядосаха, че точно под тази новина само антиваксърски коментари. От рода на: Пазете децета си от ваксините…
Иначе съм ЗА! Нека стане в задължителния имунизационен календар даже. То на това чудо по друг начин не може да му влезе в главата.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
21 декември, 2021 в 21:30 ч.

Vassy Ushewa тва детенце според вас ваксинирано ли е при 0.001% ваксинирани деца. И вчера разрешиха за от 5 до 11-годишни.

Vassy Ushewa
Vassy Ushewa
21 декември, 2021 в 21:33 ч.

Vessy Krastanova Ясно е, че не е било ваксинирано. Но явно на хората за всичко са им виновни ваксините.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
21 декември, 2021 в 21:36 ч.

Vassy Ushewa здравето не е право, а привилегия, за който си "преценя" правилно. Който не, да се оправя

Galina Kizina
Galina Kizina
19 декември, 2021 в 17:43 ч.

Да !От здравето по-ценно няма.Когато го имаме нехаем ,когато го нямаме се молим на Господ,КатегоричноДА!

Maya Lehrbäck
Maya Lehrbäck
19 декември, 2021 в 18:04 ч.

Надявам се тази анкета да няма никакво значение и да бъде направено всичко необходимо, без да бъде взето предвид мнението на дебилите

Anellia Petrova
Anellia Petrova
19 декември, 2021 в 18:07 ч.

Maya Lehrbäck и аз се надявам, предполагам и повечето членове в групата. Всъщност правителството трябва да вземе много строги мерки за да вразуми Ганьо...

Валентина Тодорова
Валентина Тодорова
19 декември, 2021 в 16:35 ч.

Много се надявам да се случи най после.

Evelina Nikiforova
Evelina Nikiforova
19 декември, 2021 в 16:51 ч.

Подкрепям и на това се надявам. Мнозинството така и не разбраха, че освен личен ангажимент, ваксинацията е и обществен такъв. В Берлин преди седмица, на един от базарите, разговарях с българин, който правеше и продаваше понички. Попитах го дали е ваксиниран и разбрах, че е трябвало да се ваксинира, ако иска да работи на този базар. Задължили са го и го е направил, въпреки че и той, и жена му не искали. А не искали, защото балдъзата била лаборант във ВМИ и тя казала да не се ваксинират защото бла, бла, бла. Ето така се прави.

Donka Voynova
Donka Voynova
19 декември, 2021 в 16:55 ч.

Evelina Nikiforova от ей такива "балдъзи" сме на тоя хал...Трагедия сме...

Rositsa Trifonova
Rositsa Trifonova
19 декември, 2021 в 17:46 ч.

Evelina Nikiforova Мои бивши ученици, които живеят в Германия, ми пишат, че без сертификат не могат да се качат в автобус .

Evelina Nikiforova
Evelina Nikiforova
19 декември, 2021 в 18:04 ч.

Росица Трифонова Важно е, че на входа на заведения, Аквариума към Зоологическата градина в Берлин, Коледните базари - навсякъде ми изискваха сертификат, проверяваха го със специално устройство и ми сверяваха данните с личната карта, много внимателно. Това е мой личен опит.

Rositsa Trifonova
Rositsa Trifonova
19 декември, 2021 в 18:07 ч.

Evelina Nikiforova Имам зелен, имам и нов след бустер. Нито са ми ги искали някъде, нито са верифицирали...

Evelina Nikiforova
Evelina Nikiforova
19 декември, 2021 в 18:18 ч.

Росица Трифонова Направили сте всичко необходимо за себе си, това е важно. Около мен всички възрастни ваксинирани хора, които се разболяха, при това с придружаващи заболявания, изкараха леко Ковид-19. Ако не бяха ваксинирани - част от тях нямаше да оздравеят. Както всъщност се случи с други мои неваксинирани познати. Моят личен лекар сподели, че никой от ваксинираните му пациенти не се е разболял сериозно.

Лилия Ангелова
Лилия Ангелова
19 декември, 2021 в 15:59 ч.

Преболедувала съм. Вярвам във ваксините. Ваксинирана съм. Обаче считам за нарушение на правото на човек да се труди това предложение. Ако ваксините не са задължителни не е редно да се изисква и сертификат на работното място.

Димитър Акиванов
Димитър Акиванов
19 декември, 2021 в 16:24 ч.

Лилия Ангелова а нещо за безопасната работна среда?

Лилия Ангелова
Лилия Ангелова
19 декември, 2021 в 16:31 ч.

Димитър Акиванов Нищо не мога да кажа по този казус. Обаче, ако един човек не желае да се ваксинира не е редно да бъде длъжен да го прави. Разбирам Ви, защото категорично мисля, че ваксината ще помогне да се справим с този вирус, но считам, че хората трябва да бъдат адеиватно информирани и убедени в ползите. Ако бъдат задължени да вършат нещо против волята си, знаем, че ще намерят начин да го заобикалят.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
19 декември, 2021 в 16:31 ч.

Има и други опции освен ваксини, да ходят да доброволстват в ковид отделения да изкарат грипчето и готово-сертификат, ако не ги е страх де...

Димитър Акиванов
Димитър Акиванов
19 декември, 2021 в 16:33 ч.

При нас работодателят ни изключително много се постара да сме информирани. Множество семинари с поканени специалисти, а накрая и изнесен ваксинационен пункт в централния офис. Супер предимство

Лилия Ангелова
Лилия Ангелова
19 декември, 2021 в 16:39 ч.

Димитър Акиванов При нас само една колежка отказва да се ваксинира - четири сме в офиса. Когато я питам защо отказва, тя отговаря "Защото не искам." Отказва да обясни защо. Преболедува ноември 2020 и счита, че това я предпазва.

Семейство Койчеви
Семейство Койчеви
19 декември, 2021 в 17:26 ч.

Лилия Ангелова Правилно

Юлия Добрева
Юлия Добрева
19 декември, 2021 в 21:39 ч.

Vessy Krastanova, само че на тях им стиска да “доброволстват” само в социалните мрежи от удобните си столчета вкъщи.

Marya Todorova
Marya Todorova
25 декември, 2021 в 10:35 ч.

Лилия Ангелова сертификатът не е само за ваксинирани!!!
Как не разбрахте до сега,че има още 2 опции-преболедувал и тестван!
Да си плащат тестовете и да ходят на работа,кой ги спира?

Ivan AirianOff
Ivan AirianOff
19 декември, 2021 в 15:35 ч.

Той Иво Христов говореше за едни 80% от българите, а те се разсърдиха......

Iliyana Yurchenko
Iliyana Yurchenko
19 декември, 2021 в 15:17 ч.

Когато в парламента започнат да влизат със сертификат, тогава ще отговаря на въпроса.

Milena Dianova
Milena Dianova
19 декември, 2021 в 17:39 ч.

Ваксината е личен избор с колективни последствия❗Разбира се, че подкрепям! В чужбина от нова година мерките ще са дори по-стриктни, да не кажа клонящи към задължетелна ваксинация. Чакам я с нетъпение и тук!

Vesela Krasteva
Vesela Krasteva
19 декември, 2021 в 17:59 ч.

Milena Dianova И тук ще стане, тази наредба е до 31 март, следващата очаквам да стане задължителна ваксинацията, защото България е в ЕС, а в ЕС вече е почти навсякъде задължителна тази ваксина!

Anellia Petrova
Anellia Petrova
19 декември, 2021 в 18:26 ч.

И понеже българина трябва да разбере, кое е правилното и разумно в период на пандемия, пускам статия на гръцки, надявам се да я има и на български, но не я открих президентът на световният лекарски съюз (WMA) г-н Монгомери предлага ваксинацията срещу Covid-19 да стане задължителна "Защото тези, които я отричат освен че застрашават себе си, застрашават и здравето на другите и предупреждават за възможността за разпространение на коронавирусни мутации"
Заглавието е :"WMA :Да стане задължителна ваксинацията в цяла Европа "
Дано да е истина мога да добавя от моя страна

Dilyana Lulcheva
Dilyana Lulcheva
19 декември, 2021 в 22:19 ч.

Да, но да има задължително безплатно тестване и маски и за ваксинираните. Нормалност идните години не се очаква и да спрат обясненията как ваксинацията ще ни върне стария живот. Също превръщането на ваксинацията в мерило кой колко е умен да спре, не води до нищо добро. И да сме предпазливи с екзалтацията как бустерът ще ни спаси от омикрон. Да се подготвим за локдаун (пр. преди месеци беше едно голямо изтъкване как държавите с високо ваксинационно покритие си били решили проблема, справка Холандия днес). Ваксинацията е неизбежна, не следва да е повод за гордост или усещане за елитарност!

Anellia Petrova
Anellia Petrova
19 декември, 2021 в 22:29 ч.

Dilyana Lulcheva маските никъде по света не са безплатни, тестове също, пускат ги на определени периоди безплатно за ваксинирани и не. Вчера гледах едно интервю с CEO Phizer Albert Bourla и той в отговор на въпроси относно ваксина им и хапчето, което разработват и вижда ли ѝ се края на пандемията и докага ще сме с маски каза "Ако в този момент всички бяхме ваксинирани до края на 2022 щяхме да сме без маски". Човек се ваксинира за себе си, носи маски и си прави тестове за другите, за ближния.

Dilyana Lulcheva
Dilyana Lulcheva
19 декември, 2021 в 22:41 ч.

Anellia Petrova никога не е било реалистично всички да сме ваксинирани до 2022. Самият факт как омикрон заобикаля и ваксиналния и естествения имунитет, говори за задължителни мерки за всички. И много големи хора дадоха големи обещания, да посмалим малко очакванията. Много твърдения не се оказаха верни.

Dilyana Lulcheva
Dilyana Lulcheva
19 декември, 2021 в 22:43 ч.

Anellia Petrova Аз купувам маски за служителите ми и шлемове съм купила. Ако ще им искам сертификат, трябва всички да се тестват, ваксинираните също.

Anellia Petrova
Anellia Petrova
19 декември, 2021 в 22:45 ч.

Dilyana Lulcheva задължителни мерки се надявам много скоро да има имайки в предвид сериозността на проблема. Ако не днес то някой от предишните дни е влязло предложение ваксинацията срещу Ковид да стане задължителна за цяла Европа, по-горе съм пуснала източникът, за съжаление не откривам подобна статия на български език, но определено мерки и то сериозни ще се вземат и ако от бг не искат от ЕС ще ги натиснат. Естествено, че и ваксинирани трябва да се тестват, само че по рядко от неваксиниран. А сертификатът е лично задължение, не на работния.

Dilyana Lulcheva
Dilyana Lulcheva
19 декември, 2021 в 22:51 ч.

Anellia Petrova не, трябва всички еднакво да се тестват, простичко е

Anellia Petrova
Anellia Petrova
19 декември, 2021 в 23:16 ч.

Dilyana Lulcheva щом го казвате няма да споря. В чужбина казват ваксиниран се тества 1-2 месечно или на базата на томбола (пак рядко) неваксиниран на всеки 48 ч, а в някои държави и на 24 ч, за тях не е просто, те са си избрали сложният вариант . Бъдете здрави 🙂

Dilyana Lulcheva
Dilyana Lulcheva
19 декември, 2021 в 23:22 ч.

Anellia Petrova В чужбина почнаха локдауните при 85 % ваксинирани и извънредните положения. Нека спрем с ваксиналния идеализъм.

Zornitsa Velikova
Zornitsa Velikova
20 декември, 2021 в 05:54 ч.

Dilyana Lulcheva в чужбина живота на хората се цени, за това са и локдауните, докато тук човечета сме просто сухи съчки.... Направо съм в потрес как сутрин... така между другото се съобщава броя на починалите... все едно нивото на река Дунав в сантиметри....

Dilyana Lulcheva
Dilyana Lulcheva
20 декември, 2021 в 07:53 ч.

Zornitsa Velikova Вижте, уважавам много д-р Илиев, но в случая причината е, че се задава нещо много огромно. И е факт, че обещанията за нормалност не се сбъднаха. Прочетете пак какво пиша, нищо смешно не виждам.

Dilyana Lulcheva
Dilyana Lulcheva
20 декември, 2021 в 08:08 ч.

Zornitsa Velikova Аз горе какво написах? Да има повече мерки, ваксинацията е частично и твърде недостатъчно решение.

Neli Koleva
Neli Koleva
21 декември, 2021 в 08:39 ч.

Dilyana Lulcheva нямам никакво желание моите данъци да плащат невежеството на околните. Ваксините са безплатни. Който не ще, да си плаща за тестове.

Dilyana Lulcheva
Dilyana Lulcheva
21 декември, 2021 в 08:42 ч.

Neli Koleva С омикрон ще боледуват и ваксинирани, те и с Делта боледуват. Докато не се проумее, че ваксинацията не решава всичко, този вирус ще мутира и вилнее. Пак препращам към Холандия и Норвегия

Dilyana Lulcheva
Dilyana Lulcheva
21 декември, 2021 в 08:44 ч.

Neli Koleva А това с ваксините са безплатни, наистина ли го вярвате. Държавата как ги е платила тези ваксини?

Neli Koleva
Neli Koleva
21 декември, 2021 в 08:44 ч.

Dilyana Lulcheva сравнете леталния изход с този в България. Не искам да влизам в полемика. Просто казвам, че не съм ок тези от нас, които са изпълнили дълга си към обществото, да спонсорират невежеството и безотговорността на околните. Безплатният кислород в болниците и хилядите часове на изтощените лекари и медицински персонал отиват в 99 процента от случаите за неваксинираните.

Dilyana Lulcheva
Dilyana Lulcheva
21 декември, 2021 в 10:34 ч.

Neli Koleva Аз някъде това с леталния изход оспорих ли го. Просто трябва да се приеме, че ваксинацията не е достатъчна, не е това, което ни се обещаваше (мога с линкове да ви покажа твърденията отпреди 8 месеца и пр. и как щеше всичко да свърши и според СЗО и Дростен до 2022). И да, аз напълно приемам, че ще се налагат локдауни и следва бизнесите с големи печалби около пандемията да дадат нещо, за да издържат другите пряко засегнати бизнеси. Не ми се влиза и на мен в спорове. Но горе и друга дама изтъкна нещо много вярно - много ваксинирани хора не спазват никакви мерки точно заради лъжливите обещания, че ще се върне старият живот. Еми, не не вярвам, че ще се върне. Дори само заради факта, че толкова хора изгубиха близки. Да не говорим, че няма как да е ваксинирана цялата планета срещу един щам в даден момент и мутации ще има. Така че не е нужно да ме агитирите за ваксинацията, написах, че е неизбежна. Но също така е абсурдно човек да се чувства много умен или горд, защото се е ваксинирал , да презира хората, които не са ваксинирани и да ги обявява всичките за глупави. Не е редно също така при положение, че една част от ваксините не пазят въобще от омикрон (а бустер не може да си сложи всеки мигновено) да продължават ваксинираните и вече незащитени хора да се чувстват привилегировани. Просто не става. И ако погледнете данните за азиатските страни, примерно Сингапур - задайте си въпроса защо там хем се ваксинират, хем се тестват нонстоп, пък и маски носят, нищо че са ваксинирани.

Nadejda Hadjieva
Nadejda Hadjieva
22 декември, 2021 в 04:35 ч.

Dilyana Lulcheva ,Диди в Холандия не се спазваха никакви мерки и 85 процента е ваксинацията само при възрастни хора. При тях беше много хлабаво.Блага въпреки,че е ваксинирана я тестват 2 пъти седмично. Ники 3 пъти.Ваксината не решава проблемът. Трябва и отговорно поведение.Но все пак спасява животи. В момента ,ако искам да седна на кафе трябва да съм в рамките на 6 месечен срок от ваксина или ит преболедуване.

Eli Batcelova
Eli Batcelova
22 декември, 2021 в 14:03 ч.

Dilyana Lulcheva тестове всеки ден, може би?🙂

Eli Batcelova
Eli Batcelova
22 декември, 2021 в 15:22 ч.

Dilyana Lulcheva съгласна съм, но това има смисъл като допълнителна мярка. Изключително важно е да се въведе изискването за ваксинация за допуск до работното място.

Dilyana Lulcheva
Dilyana Lulcheva
22 декември, 2021 в 15:33 ч.

Eli Batcelova Зелен сертификат се издава и с тест в много държави. Няма шанс работодател да задължава служители да се ваксинират. Държавата следва да носи тази отговорност!!

Dilyana Lulcheva
Dilyana Lulcheva
22 декември, 2021 в 15:50 ч.

Eli Batcelova Съвсем сериозно, като работодател никога няма да решавам аз вместо служителите си дали да се ваксинарат, или не. Ако държавата кажа, че ваксинацията е задължителна, добре, но иначе никой няма да рискува (защото странични ефекти от ваксините има, има и официални данни за починали). Поставете се на мястото на един работодател, дали следва той да е този, който ще подлага хората на такъв натиск?

Hyulia Halil
Hyulia Halil
19 декември, 2021 в 18:39 ч.

Фирмата която работи баща ми от януари ще ги задължава за сертификат.. за стимул им дава 80% процента от заплатата, а за да се предпази от фалшификиция ваксинират ги там, а който е ваксиниран преди това ги пуска за антигенен тест, както е баща ми.. :)

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
19 декември, 2021 в 18:52 ч.

Hyulia Halil браво! Коя е тази фирма?

Hyulia Halil
Hyulia Halil
19 декември, 2021 в 18:58 ч.

Десислава Стойкова "Кяшиф" ЕООД,гр.Джебел

Mimi Boikova
Mimi Boikova
19 декември, 2021 в 22:30 ч.

Hyulia Halil Браво на този работодател!

Irina Popova
Irina Popova
19 декември, 2021 в 15:30 ч.

процентът на гласувалите с Да точно показва какъв е реалният процент на ваксинираните

Elena Ivanova-Tosheva
Elena Ivanova-Tosheva
19 декември, 2021 в 15:36 ч.

Тъжно,нали ?!

Mariq Stefanova
Mariq Stefanova
19 декември, 2021 в 15:41 ч.

Irina Popova Не съвсем! Аз съм реално ваксинирана и съм против! Защо не влизат в парламента със сертификат?

Ani Tarpantzi
Ani Tarpantzi
19 декември, 2021 в 15:42 ч.

Irina Popova абсолютно и на мен това ми направи впечатление.

Carla Barakiel
Carla Barakiel
19 декември, 2021 в 15:59 ч.

Mariq Stefanova Да, това, че за парламента не се изисква зелен сертификат е изключително просташка проява. Но, това не бива да ни учудва. Все пак знаем колко ниско е нивото на немалка част от политиците ни. Така или иначе, не можем да очакваме от тези хора висока култура на поведение или интелигентност. Това, обаче не значи, че ние не трябва да пазим здравето си и здравето на околните. Последните хора, от които можем да вземем пример за каквото и да било, се намират в парламента.

Irina Popova
Irina Popova
19 декември, 2021 в 16:03 ч.

Mariq Stefanova , не разбирам логиката Ви. Не одобрявате изискването за зелен сертификат от работодатели, защото не го изискват в парламента?

Iliyana Yurchenko
Iliyana Yurchenko
19 декември, 2021 в 21:22 ч.

Irina Popova Не е точно така, ако сте работодател и екипът Ви не желае да се ваксинира, ще затворите фирмата си ли? Решението за себе си мога да взема, но да го наложа на други хора немога.

Nadya Bachorska
Nadya Bachorska
19 декември, 2021 в 21:58 ч.

Iliyana Yurchenko
На много места за да работиш се изискват определени изследвания, че дори и ваксини (различни от тези за Ковид)

Iliyana Yurchenko
Iliyana Yurchenko
19 декември, 2021 в 22:10 ч.

Nadya Bachorska На много, но не на всички. Освен в хранително вкусовият бранш не съм чула да искат нещо определено, като изследвания.

Nadya Bachorska
Nadya Bachorska
19 декември, 2021 в 22:28 ч.

Iliyana Yurchenko
Не, не е само там. В детските и социалните заведения, в здравните заведения също се изискват определен набор изследвания, че и ваксини.
Това, че вие не сте чула не го прави вярно

Iliyana Yurchenko
Iliyana Yurchenko
19 декември, 2021 в 22:35 ч.

Nadya Bachorska Казах на много, но не на всички. И искате да ми кажете, че в болницата всички са със сертификати ли? Нека си говорим истини. Аз не успорвам ползата от ваксините, а че не може работодателя да принуди работещите да си поставят ваксина.

Nadya Bachorska
Nadya Bachorska
19 декември, 2021 в 22:43 ч.

Iliyana Yurchenko
Не можеш да започнеш работа в болница без изкледвания за хепатит, в много болници се изисква да е поставена ваксина за хепатите.
Относно Ковид - да за да работиш в болница се изисква сертификат. На колегите, които не са ваксинирани и нямат сертификат за преболедувал им се правят тестове през ден.
Та тезата Ви, че не може… издиша

Iliyana Yurchenko
Iliyana Yurchenko
20 декември, 2021 в 07:01 ч.

Nadya Bachorska Аз тези , не правя, отговарям , като работодател. И вината за отказа от ваксинация не е моята , а на ваши колеги. Защо има не ваксинирани от тях? И съм сигурна, че точно те и тестове не си правят. За тях са и безплатни, а обикновеният човек ги плаща. Коя теза издиша не зная и защо измествате темата на разговора също?

Nadya Bachorska
Nadya Bachorska
20 декември, 2021 в 07:13 ч.

Iliyana Yurchenko
Нищо не измествам. Питате дали всички в болниците сме със сертификат - да със сертификат сме. А това дали изследването е безплатно е решение на работодателя. В някой болници тестовете не са безплатни.

Iliyana Yurchenko
Iliyana Yurchenko
20 декември, 2021 в 07:41 ч.

Nadya Bachorska Радвам се, че има места, където всички са със сертификат. Дано скоро всички видят сериозността и не се налага принуждаване. Спокоен ден и Весели предстоящи празници.

Rosiana NP
Rosiana NP
19 декември, 2021 в 16:16 ч.

Нормално е резултата да е такъв. В България вече се доказа, че живеят около 80% изключително умни и добре информирани хора. Все виждах простотия около себе си, но останах леко изненадана, че толкова много народ са в пъти над науката, медицината и знанието като цяло. Борят се със зъби и нокти да не им отнемат правата, да не ги чипират, сменят днк-то, маркират, или каквото там е предсказала Ванга. Какъв ген, какво чудо!!!

Tural Agush
Tural Agush
19 декември, 2021 в 16:35 ч.

Rosiana NP Не са над нищо ,просто им е безплатно удоволствието да се разболеят и да ги лекуват Безплатно в болници и поликлиники заразявайки цели болници и хората там и убивайки околните незаразени ,в САЩ удоволствието да те лекуват от ковид след ненаправена ваксина е 20000 долара дневно и 1 милион за реанимация ,ако се стигне ,никой застраховател не ги поема ,тук се поема от данъкоплатеца ,разбирай 2.4 милиона с осигуровките,при над 6 милиона осигурени с права за безплатен достъп ,след това ТЕЛК ,привилегии и т н екстри!

Tsvetelina Lazarova
Tsvetelina Lazarova
19 декември, 2021 в 17:04 ч.

Rosiana NP , аз съм учудена, че много мои познати, които иначе са интелигентни и умни хора, са антиваксъри. Не мога да си го обясня просто. Едни вярват, че всичко е бизнес на Фарма компаниите, други вярват, че е заговор на Бил Гейтс и подобни за намаляване на населението, трети - че живеем в свят на Оруел.

Rosiana NP
Rosiana NP
19 декември, 2021 в 17:12 ч.

Смятам, че доктор Tural Agush , по-горе, го е анализирал изключително точно този феномен :)

Bistra Gyaourova
Bistra Gyaourova
19 декември, 2021 в 17:43 ч.

Tural Agush Това не е вярно. Доскоро лечението за Ковид в САЩ беше безплатно за всички с федерална заповед, заради извънредното положение. Вече се заплаща както всяко друго лечение, спрямо условията на застраховката. Ако нямаш такава можеш да получиш 20000 $ сметка, да.

Tural Agush
Tural Agush
19 декември, 2021 в 17:51 ч.

Bistra Gyaourova Вижте сега ,не споря с никого ,цяло лято спорих и се мъчих да помогна на много хора ,масата не възприема идеята за ваксиниране ,няма да ви описвам казуси ,но вече само от записаните при нас отказали ваксина очи в очи до тук са ни загинали поне 30 човека за 7 месеца ,в два от случаите по 2 ма в семейство от ковид ,затова изобщо не ме интересува вашето мнение и какви са действията ви спрямо личното ви здраве и това на семейството ви,от над 2500 направени ваксини нямаме почти никакви болни ,нито в болница и нито един загинал!

Bistra Gyaourova
Bistra Gyaourova
19 декември, 2021 в 17:54 ч.

Tural Agush Това няма нищо общо с горното, което не е мое мнение, а факт. Иначе с позицията ви за ваксините съм съгласна.


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари