Ваксинираните болни с Ковид може ли да споделят как се чувстват и как преминава заболяването при тях? Доста съм притеснена от многото случаи на ваксинирани болни

Iva Chichanova
Iva Chichanova
14 август, 2021 в 16:31 ч.

Здравейте, ваксинираните болни с Ковид може ли да споделят как се чувстват и как преминава заболяването при тях? Доста съм притеснена от многото случаи на ваксинирани болни... 😫

Denitsa-Day Atanasova
Denitsa-Day Atanasova
15 август, 2021 в 00:37 ч.

Пламен Петков

Olq Mineva
Olq Mineva
15 август, 2021 в 11:56 ч.

Фактите за УК, където над 80 % възрастни са ваксинирани показват следното:
1) януарска вълна на новозаразени е в пика си на 3 януари. След нея следва също така остър пик на хоспитализиран и смъртни случаи 20тина дни по-късно.
2. Юлската вълна (Делта) показва също толкова висок пик на новозаразени някъде около 20 юли. Но 20 дни по-късно бройката хоспитализирани и починали е МНОГО по-ниска при същия обем новозаразени, отколкото при януарската вълна, когато нямаше ваксини.

(Мерено е "на око", но графиката е доста ясна)

Mirena Di
Mirena Di
14 август, 2021 в 22:23 ч.

Мои колеги (в UK), след Астра - изкараха го прилично, лека температура, отпадналост, мускулни болки. Наскоро обаче се оплакват от постковид - задъхване, умора :(

Lily Boteva
Lily Boteva
16 август, 2021 в 03:57 ч.

Аз се заразих 2 месеца след ваксината ,изкарах го без никакви симптоми,абсолютно нищо,направих си ПСР за пътуване,така разбрах

Йордан Борисов
Йордан Борисов
14 август, 2021 в 17:17 ч.

Многото случаи?

Vasko Ja Mann
Vasko Ja Mann
14 август, 2021 в 21:55 ч.

Не в БГ. В държавите където 50+ процента от населението са ваксинирани и нивото на случаите е високо има достатъчно ваксинирани заболели за да познаваш някой.

Йордан Борисов
Йордан Борисов
14 август, 2021 в 22:30 ч.

Vasko Ja Mann проценто колко са, смьртността каква им е?

Йордан Борисов
Йордан Борисов
14 август, 2021 в 22:32 ч.
Vasko Ja Mann
Vasko Ja Mann
14 август, 2021 в 22:45 ч.

Не съм казал, че има много тежко заболели ваксинирани. Има доста пробиви. Поне където живея. Горната графика не е вярна поне за държавата където съм аз.

Виктория Стойчева
Виктория Стойчева
15 август, 2021 в 08:49 ч.

Има ли информация дали ваксинираните с АЗ го карат по-тежко отколкото тези с РНК ваксина?

Виделина Цветанова
Виделина Цветанова
16 август, 2021 в 15:59 ч.

Колежка с Пфайзер ваксинирана няма вкус и обоняние.

Olq Mineva
Olq Mineva
15 август, 2021 в 11:43 ч.

В момента карам 4ти ден с Т между 37.5 и 38.5, загуба на мирис и вкус, и болки в тялото. Умора също. Лека кашлица и хрема. Не изглежда да става по-зле, но не се и подобрява. Ваксина - Пфайзър от края на март, с антитела над протективен титър от Юни. Сега ще пусна и статистика на базата на САЩ, УК, а Израелската е някъде вече беше пусната.
Абсолютно не съжалявам и продължавам да препоръчвам ваксинация, но това, че ваксинираните болни са рядкост и че високите антитела са гаранция, е мит, който ме подведе и мене да си "живея живота" и да се чувствам защитена. И така се оказах с Ковид, вероятно Делта.

Ралица Велчева
Ралица Велчева
15 август, 2021 в 15:29 ч.

Olq Mineva Бързо оздравяване! 🍀❤️

Maria Nikolova
Maria Nikolova
15 август, 2021 в 20:49 ч.

Olq Mineva , бързо оздравяване ви желая! Колко ви бяха антителата през юни?

Olq Mineva
Olq Mineva
16 август, 2021 в 03:55 ч.

Мария Николова не помня точно, но да кажем че бяха поне 1500 при протективен титър от 1050 и положителен над 33

Vesela Sopotlieva
Vesela Sopotlieva
14 август, 2021 в 22:19 ч.

Здравейте, имаше подобен въпрос в групата преди дни. Можете да погледнете и там за повече информация.

Maya Krusteva-Kozhuharova
Maya Krusteva-Kozhuharova
14 август, 2021 в 23:32 ч.

За доста познати ваксинирани вече чух да го карат. Никой от тях не го изкара тежко. Лошото е, че не очакват и отиват да се тестват по-скоро на своя глава или по друга причина, съответно не се изолират.

Olq Mineva
Olq Mineva
16 август, 2021 в 13:01 ч.

Ден 5ти рапортувам без Т най-после и криво ляво добро състояние. Дано това е началото на (добрия) край.

Ралица Велчева
Ралица Велчева
16 август, 2021 в 14:40 ч.

Olq Mineva Ако на 5ти ден се подобрявате означава, че ваксината действа.

Olq Mineva
Olq Mineva
16 август, 2021 в 14:58 ч.

Ралица Велчева определено! За мен няма грам съмнение, че ваксината ми спести много неприятности

Ралица Велчева
Ралица Велчева
16 август, 2021 в 15:53 ч.

Olq Mineva По себе си знам, че до 5-6 ден беше приемливо... след 7-8 ден най-различни симптоми, 9-10 ден бяха най-ужасни.. 11 ден задух и последва Лонг Ковид 3 месеца влачих симптоми като болки в мускулите, температура, играещо кръвно и ускорен пулс. Така, че ДА доста Ви е спестила ваксината и много се радвам! ❤️❤️❤️🌺🌺🌺🍀🍀🍀

Искра Монева
Искра Монева
14 август, 2021 в 16:45 ч.

И аз съм много притеснена за същото.

Ралица Велчева
Ралица Велчева
14 август, 2021 в 16:49 ч.

Искра Монева Аз също преболедувах януари, ваксинирах се юли.

Adriana Tatunova
Adriana Tatunova
14 август, 2021 в 18:08 ч.

Ралица Велчева Малко вероятно е при Вас да се получи пробив. Преболедуване и ваксиниране дава най-добра защита.

Ралица Велчева
Ралица Велчева
14 август, 2021 в 18:20 ч.

Adriana Tatunova Но съм с Пфайзер и чета доста ваксинирани, че при тях има пробив и боледуват. А гледах и статистика( не знам до колко може да е достоверна ), че Пфайзер защитава 42% срещу Делта варианта.

Adriana Tatunova
Adriana Tatunova
14 август, 2021 в 18:23 ч.

Ралица Велчева Зависи от това кога е поставена ваксината. И това се отнася за хора, които не са преболедували. Например в Израел ваксинираните през януари имат 39% защита, а тези през април 88%. Пък и при Вас има два вида имунитет (естествен и ваксинален), които се допълват и затова дават най-добра защита. Бъдете спокойна, но си спазвайте мерките все пак.

Ралица Велчева
Ралица Велчева
14 август, 2021 в 18:30 ч.

Adriana Tatunova Спазвам си ги разбира се. Просто имах притеснение. Благодаря! ❤️🍀

Adriana Tatunova
Adriana Tatunova
14 август, 2021 в 18:31 ч.

Ралица Велчева Имате и двете дози нали?

Ралица Велчева
Ралица Велчева
14 август, 2021 в 19:09 ч.

Adriana Tatunova Да втората ми беше на 16-ти юли. 🙂

Adriana Tatunova
Adriana Tatunova
14 август, 2021 в 19:51 ч.

Ралица Велчева Значи, всичко ще е наред 🙂

Ралица Велчева
Ралица Велчева
14 август, 2021 в 20:59 ч.

Adriana Tatunova Дано! 🙂

Vasko Ja Mann
Vasko Ja Mann
14 август, 2021 в 21:51 ч.

И аз на това разчитам. Родителите ми много тежко го изкараха. Сега са и ваксинирани. Дано да няма пробиви...

Искра Монева
Искра Монева
14 август, 2021 в 21:56 ч.

Ралица Велчева Но аз съм само ваксинирана, и то март и април.

Ралица Велчева
Ралица Велчева
14 август, 2021 в 21:59 ч.

Искра Монева Все пак сте ваксинирана! 🙂

Adriana Tatunova
Adriana Tatunova
14 август, 2021 в 22:40 ч.

Искра Монева Значи имате средно 88% защита.

Adriana Tatunova
Adriana Tatunova
14 август, 2021 в 23:15 ч.

Vasko Ja Mann Ако са с две дози 99% няма да имат проблеми 🙂

Събина Павлова
Събина Павлова
15 август, 2021 в 04:34 ч.

Ралица Велчева, боледувах ноември 2020. Ваксинирана съм с пфайзер. Социален работник съм в дом за стари хора. За мен беше важно да го направя. От 58 човека персонал, само 7 се ваксинирахме... От 95 потребители, ваксинираните са 45 и има записани още няколко.

Nadi Northman
Nadi Northman
14 август, 2021 в 21:39 ч.

Родителите ми се разболяха през Април, първата им доза беше Март. За съжаление преболедуваха, но слава богу леко. И деамата са на по 60+ години, с придружаващи заболявания.

Adriana Tatunova
Adriana Tatunova
14 август, 2021 в 18:05 ч.

360 случая има в София от началото на ваксинационната кампания. 30 от тях са на чуждестранни граждани със "Спутник". От тях нито един на болнично лечение. В това число влизат и хора с поставена само първа доза.

Зоя Бояджиева
Зоя Бояджиева
15 август, 2021 в 06:00 ч.

Adriana Tatunova В момента приятел ," ваксиниран" ,е в болница,с купен сертификат,но това го знаем няколко човека. За статистиката е тежко болен ваксиниран. Млад човек, около 30, здрав,прав, спортуващ...

Зоя Бояджиева
Зоя Бояджиева
15 август, 2021 в 07:49 ч.

Adriana Tatunova та ето ви един на болнично лечение,не знам от къде е вашата информация,но е тотално невярна. Мога да ви кажа в коя болница е...

Adriana Tatunova
Adriana Tatunova
15 август, 2021 в 08:44 ч.

Зоя Бояджиева Информацията е по данни на Столична Рзи

Зоя Бояджиева
Зоя Бояджиева
15 август, 2021 в 08:45 ч.

Adriana Tatunova значи толкова им е вярно инфото и на тях...

<?=media1.giphy.com;?>

Иво Георгиев
Иво Георгиев
14 август, 2021 в 21:16 ч.

Моя позната го кара по-леко от настинка, ваксинирана е с Модерна.

Hristina Dimova
Hristina Dimova
15 август, 2021 в 09:56 ч.

Изкарахме го сега за около месец цялото семейство . Ваксинираните го изкарахме на крак , с лека кашлица , сополи и умора . Неваксинираните на легло 10 дни и всеки ден беше критичен .

Adriana Tatunova
Adriana Tatunova
15 август, 2021 в 09:57 ч.

Hristina Dimova С коя ваксина сте?

Hristina Dimova
Hristina Dimova
15 август, 2021 в 10:06 ч.

Adriana Tatunova Пфайзер , две дози от март .

Ivan Damyanov
Ivan Damyanov
14 август, 2021 в 22:46 ч.

Кара се супер леко, по-леко от гол антиваксър .Спасяват животи дори и най-долните в кавички ваксини и няма последствия.На 7я ден бях възстановен след Ковид с АЗ чак на 4ти ден като нямах мирис разбрах че го имам.

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
15 август, 2021 в 10:59 ч.

Ivan Damyanov А кога сте ваксиниран инкога боледувал.

Tereza Kaza
Tereza Kaza
14 август, 2021 в 21:47 ч.

Познавам 2 жени ваксинирани с 2 дози, разболяли се от Делтата. Едната имаше само един ден температура и симптоми като при грип. Другата имаше червено гърло и я сърбеше носът.

Iva Chichanova
Iva Chichanova
14 август, 2021 в 22:27 ч.

Tereza Kaza е да прекараш Делта със сърбене на нос си е супер 😃

Tereza Kaza
Tereza Kaza
15 август, 2021 в 09:43 ч.

Iva Chichanova С Джонсън е.

Neli Kirilova Kanareva
Neli Kirilova Kanareva
15 август, 2021 в 21:33 ч.

Снахата на втория ми баща се зарази само два - три дни след втората си ваксина Пфайзер. Всички изтръпнаха, защото тя има силна астма и куп други заболявания. Беше болна все едно от кофти грип, но толкова. Синът ѝ е 16 годишен и здрав и се разболя преди нея - беше мноооого зле! Честно казано всички обаче си отдъхнахме, защото видяхме, че практически ваксините действат. Друго си е да го видиш……

Iva Chichanova
Iva Chichanova
15 август, 2021 в 21:51 ч.

Neli Kirilova Kanareva А момчето оправи ли се, как е сега? Имам син на 12 и му треперя, той е с първа доза Файзер, но до втората се притеснявам😫

Neli Kirilova Kanareva
Neli Kirilova Kanareva
15 август, 2021 в 21:52 ч.

Iva Chichanova да, да! Добре е! Чака си реда и той за ваксина. В Гърция чакаш……

Iva Chichanova
Iva Chichanova
15 август, 2021 в 21:54 ч.

Neli Kirilova Kanareva е ще се ваксинира, щом си чака. Дано повече никога не му се случва Ковид!

Neli Kirilova Kanareva
Neli Kirilova Kanareva
15 август, 2021 в 22:45 ч.

Iva Chichanova дано!

Tereza Kaza
Tereza Kaza
16 август, 2021 в 09:13 ч.

Neli Kirilova Kanareva В Гърция още ли се чака за ваксина? В Кипър минаха всички желаещи и центровете са отворени за всички.

Neli Kirilova Kanareva
Neli Kirilova Kanareva
16 август, 2021 в 09:29 ч.

Tereza Kaza е Кипър са една шепа народ! 😊

Анжела Мизова
Анжела Мизова
14 август, 2021 в 17:41 ч.

Близък лекар също го изкара след 2 дози Пфайзер като гадничка хрема. Беше британския вариант тогава.

Tim Laberton
Tim Laberton
14 август, 2021 в 16:41 ч.

Много леко сравнено с неваксинирани. Даже хоспитализираните възрастни с пълна ваксинация съм чувал че ги определят "за малко обдишване и са готови за изписване".

Anna Traykova
Anna Traykova
14 август, 2021 в 17:19 ч.

Едно е да изкараш ковид вкъщи ваксиниран, 5 дена с хрема и гърло, друго е 5 дена в болницата. Приятел лекар се разболя няколко месеца след втора доза Пфайзер. Хрема и максималната температура която е вдигнал била 37.

Iva Chichanova
Iva Chichanova
14 август, 2021 в 17:21 ч.

Anna Traykova точно това ме интересува, благодаря.

Mariyan Toshkov
Mariyan Toshkov
14 август, 2021 в 16:59 ч.

А, и, хубаво е, че сте притеснена, но при всички случай е по-добре да го изкарате с ваксина, а не без. Играта е на проценти, и ваксината помага шансовете да са на ваша страна.

Mariyan Toshkov
Mariyan Toshkov
14 август, 2021 в 16:41 ч.

Прекарах уж британския с една доза астразенека. Кихах по 30 пъти на ден и имах сухо гърло. Това беше. Приятелката ми без ваксина го прекара тежко (без болница) и два месеца нямаше вкус. Открих го без да искам и заради сухото гърло, защото два месеца преди това имах ангина, иначе нямаше и да разбера/да ида на лекар...

Iva Chichanova
Iva Chichanova
14 август, 2021 в 16:46 ч.

Mariyan Toshkov Благодаря за отзива.

Albena Mihova
Albena Mihova
15 август, 2021 в 08:54 ч.

Mariyan Toshkov само да ви кажа, че моята колежка е неваксинирана и го изкара по абсолютно същия начин. Според мен е въпрос на организъм.

Stanislava Milanova
Stanislava Milanova
14 август, 2021 в 18:14 ч.

Мой съученик, ваксиниран, е с положителен тест. Каза, че единственият му симптом е запушен нос.

Anna Traykova
Anna Traykova
14 август, 2021 в 18:47 ч.

Stanislava Milanova ако аз се тествам всеки път за запушен нос оле мале😀

Stanislava Milanova
Stanislava Milanova
14 август, 2021 в 18:52 ч.

Anna Traykova Не разбрах защо се е тествал. Каза, че е бил в чужбина. Сигурно затова.

Adriana Tatunova
Adriana Tatunova
14 август, 2021 в 23:17 ч.

Anna Traykova И аз. От една година всяка седмица почти съм със запушен нос или драскащо гърло. Не ме питай колко пъти правих писиари миналото лято. Разорих се тогава☹️

Anna Traykova
Anna Traykova
14 август, 2021 в 23:21 ч.

Adriana Tatunova аз цяла есен и зима се събуждам със запушен нос и драскащо гърло от години насам. Но предполагам че ако и при мен трае повече от ден два, ще се тествам въпреки ваксината.

Adriana Tatunova
Adriana Tatunova
14 август, 2021 в 23:24 ч.

Anna Traykova Аз просто спрях да обръщам внимание. Особено след ваксината. Не мога да го мисля при положение, че се появява всяка седмица.

Anna Traykova
Anna Traykova
14 август, 2021 в 23:24 ч.

Adriana Tatunova абсолютно същото и при мен😁🤦🏻‍♀️

Maria Laskin
Maria Laskin
16 август, 2021 в 05:54 ч.

И при мен е така и спрях да обръщам внимание, защото ми писна. Заради тия постоянни хреми и чудене дали не съм се заразила, се замотах и вместо да се ваксинирам през април, се ваксинирах чак около 24 май, тоест втора доза 20 юни

Anna Traykova
Anna Traykova
16 август, 2021 в 06:48 ч.

Maria Laskin ами пак добре защото сега сте сравнително скоро ваксинирана за тази вълна!

Maria Laskin
Maria Laskin
16 август, 2021 в 06:51 ч.

Anna Traykova да, в моя случай се оказа неволно печеливша стратегия 🙂 Но самото лутане подходящо ли е да се ваксинирам, да изчакам ли, че да не би да съм се заразила и това да са първи симптоми, малко ме поизнерви 🙂

Anna Traykova
Anna Traykova
16 август, 2021 в 06:52 ч.

Maria Laskin малко? Аз се бях побъркала🤣🤣🤣

Ana Ilieva
Ana Ilieva
14 август, 2021 в 19:04 ч.

"Многото" случаи на ваксинирани болни всъщност са много малко в сравнение с цялата бройка ваксинирани. Рисковете при напълно ваксинирани не са 0, но са ниски. Ако сте ваксинирани и си носите маските на закрито не се занимавайте с фейсбук паника. Вие сте направили всичко, което можете за вас си, живейте си живота.

Liubiana Ivanova
Liubiana Ivanova
14 август, 2021 в 18:51 ч.

При мен също след две дози пфайзер през февруари преди дни се получи пробив и пср-а позитивира. Остро и внезапно начало на 4 ия ден от заразяването с хрема, запушен нос, и дразнене в очите и гърлото. Последва пълна загуба на обоняние. Всичко беше дотам. Вече 5 дни от първите симптоми видимо се подобрявам, въпреки че лигавиците са много сухи и това причинява дискомфорт както и загубата на обоняние. Всичко друго обаче е наред. Температура няма, сатурация в норма. Лесна уморяемост, идва на пристъпи, но като цяло из къщи си върша обичайните неща без проблем 🙂

Iva Chichanova
Iva Chichanova
14 август, 2021 в 19:09 ч.

Любяна Иванова ей това ме интересува, може ли човек да се обслужва и да си гледа домашната работа. Благодаря за отзива!

Liubiana Ivanova
Liubiana Ivanova
14 август, 2021 в 19:23 ч.

Iva Chichanova Дори правя лек комплекс физически упражнения всеки ден, даже започвам да ги увеличавам постепенно, тъй като състоянието ми се подобрява 🙂

Boyana Buchvarova
Boyana Buchvarova
14 август, 2021 в 22:51 ч.

Една доза Модерна, изкарах го с леко неразположение 1 ден... нямаше да разбера ако не ми се беше наложило да се тествам. Неваксинираните около мен го изкараха много тежко с пневмонии, болници и т.н.

Mina Apostolova
Mina Apostolova
14 август, 2021 в 17:44 ч.

Добре де, щом се кара толкова леко, как човек да предположи че е Ковид и да си прави пср?
Нима с всяко кихане ще трябва да се тестваме?

Анжела Мизова
Анжела Мизова
14 август, 2021 в 17:47 ч.

Mina Apostolova не, но писах гадничка хрема. Това вече би трябвало да се тества. Иначе спорадично кихане си е нормален човешки рефлекс на почистване на пътищата 🙂

Bozhi Dara
Bozhi Dara
14 август, 2021 в 18:21 ч.

Анжела Мизова какво означава "гадничка хрема", извинявайте? :)

Валентина Тодорова
Валентина Тодорова
14 август, 2021 в 18:41 ч.

Мариана Дудева По преценка на Л.Л.( два месеца след ваксинация ) с 37,4* и лека кашлица и хрема - нито тест,нито болничен. Изписа дори антибиотик , с уговорката да не го купувам, освен ако не се влоша. Не свалях маската и 2 седмици бях притеснена дали някой около мен ще се разболее. Е не се случи,но аз бях много притеснена и разочарована от личната. p s. От колегите само аз съм ваксинирана,тъй като другите не вярват ни на вирус, ни на ваксина.

Anna Traykova
Anna Traykova
14 август, 2021 в 18:47 ч.

Mina Apostolova повечето тествани ваксинирани се тестват като контактни 🙂

Анжела Мизова
Анжела Мизова
14 август, 2021 в 19:03 ч.

Bozhidara Petrova използвам израза на приятеля лекар. Не вдигна температура, нямаше отпадналост. Нищо друго освен силно течащ нос, набъбнала лигавица и съответно запушване, което преодолявахме с капки и прахчета. Нищо особено. В течение съм, защото звънна в този период и обсъдихме симптоматичните лекарства, които да пие. Той е специалист образна диагностика и е далеч от лекарствата и затова говори с мен като фармацевт. Затова и съм в течение на протичането при него. Мина и замина всичко.

Iva Chichanova
Iva Chichanova
14 август, 2021 в 22:30 ч.

Мариана Дудева ох, и аз за децата се тревожа най-много, синът ми е с първа доза Файзер само, а момиченцето ми е бебенце. Гледах всички вкъщи да сме ваксинирани заради него.

Iva Chichanova
Iva Chichanova
14 август, 2021 в 22:35 ч.

Мариана Дудева Дай Боже! Само на Господ разчитам да ги пази дечицата! То ако няма защита от горе, ваксините нищо не са.....Ваксинираме се, но всичко е в Божиите ръце!

Maya Krusteva-Kozhuharova
Maya Krusteva-Kozhuharova
14 август, 2021 в 23:30 ч.

Mina Apostolova Не си правят. 😉

Dragomir Aleksandrov
Dragomir Aleksandrov
15 август, 2021 в 00:13 ч.

Iva Chichanova
Господ не съществува, затова се ваксинираме 🤷‍♂️

Galq Georgieva
Galq Georgieva
15 август, 2021 в 00:34 ч.

Mina Apostolova Всеки добросъвестен човек трябва да потърси личният си лекар дори и при минимални симптоми.Лошото е когато същият го отпрати с парацетамол и без тест. Изключително скъпите тестове възпират хората да се тестват,и безотговорността на някои за съжаление.

Iva Chichanova
Iva Chichanova
15 август, 2021 в 08:15 ч.

Dragomir Aleksandrov това е друга тема и не за тук. Ако нямаше Господ, нямаше и да има ваксини, защото Господ винаги помага на човечеството и вдъхновява учените да създават полезни постижения!

Iva Chichanova
Iva Chichanova
15 август, 2021 в 08:23 ч.

Dragomir Aleksandrov Също и се запознайте с живота и делото на Луи Пастьор.

Dragomir Aleksandrov
Dragomir Aleksandrov
15 август, 2021 в 08:25 ч.

Iva Chichanova
То ако следваме вашата логика, ако няма господ нямаше да има и вирус, нямаше да има и великия потоп, нямаше да изгорят содом и гомор и още други библейски щуротийй

Iva Chichanova
Iva Chichanova
15 август, 2021 в 08:27 ч.

Dragomir Aleksandrov няма да споря в тази група. Прочетете в какво е вярвал Луи Пастьор и какви са били разбиранията му за живота и неговата логика.

Dragomir Aleksandrov
Dragomir Aleksandrov
15 август, 2021 в 08:29 ч.

Iva Chichanova
Добре, вие вярвате в бог, антиваксърите вярват, че бил гейтс ги чипира...
🤷‍♂️
Няма значение кой в какво вярва...а реалността каква е.

Dragomir Aleksandrov
Dragomir Aleksandrov
15 август, 2021 в 08:30 ч.

Iva Chichanova
In the beginning man create god, allag, budha, jesus, jesus father, ra, poseidon, krishna, zeus...
Вие в кой бог вярвате ?!

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
14 август, 2021 в 16:36 ч.

Къде са тези случаи на многото болни ваксинирани❓

Iva Chichanova
Iva Chichanova
14 август, 2021 в 16:41 ч.

Десислава Стойкова и в тази група има и подочувам такива факти оттук оттам...

Svetlana Draganova
Svetlana Draganova
14 август, 2021 в 16:43 ч.

Iva Chichanova давайте, разказвайки!
Фактите.

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
14 август, 2021 в 16:44 ч.

Iva Chichanova Ахааа...подочувате значи 😁
Спазвайте си мерките и си живейте живота!

Alex Venkov
Alex Venkov
14 август, 2021 в 16:45 ч.

Iva Chichanova как точно подочувате факт? Споделете моля 🤔

Iva Chichanova
Iva Chichanova
14 август, 2021 в 16:46 ч.

Svetlana Draganova Точно за това питам.

Roumen Ivanov
Roumen Ivanov
14 август, 2021 в 17:05 ч.

Десислава Стойкова Случаи има, има още няколко групи, които са насочени към прекарали Ковид или ваксинирани срещу Ковид и там вече почти всеки ден ваксинирани споделят, че са положителни. Жената явно просто се притеснява какво се случва и е в правото си да пита. Между другото, Петър Велков ако не се лъжа, беше пуснал цитат от няколко лекари, които вече са се сблъскали с хора, каращи за трети път Ковид, не за втори, така че според мен е нормално хората да се интересуват от тези сравнително нови ситуации.

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
14 август, 2021 в 17:09 ч.

Roumen Ivanov трети път да, но не са ваксинирани. Още от появата на Делта варианта се каза, че леко спада ефикасността на ваксините. Освен това, никой никога не е казвал, че ваксините са 100% защита, а че ако се заразиш, ще е по-леко и няма да умреш. Така, че е безмислено да питаме и разпитваме. Както и реакцията към ваксината, така и евентуално разболяване е строго индивидуално.
П.с. очаквам много случаи на ваксинирани болни, като имаме предвид, че доста хора си купиха сертификати за ваксинация.

Стоян Георгиев
Стоян Георгиев
14 август, 2021 в 17:18 ч.

Десислава Стойкова нормално е да се притеснявате да не се разболеете. Проблема е, че липсва каквато и да е разяснителна кампания на национално ниво какво е ваксинацията по принцип. Какво трябва да се очаква и какво не бива да очакваме. И хората са оставени сами на себе си, да пресяват информация, до която успяват да се доберат, без, в повечето случаи да могат да я разберат. При не малко ваксини, особено при профилактичните, като тези, целта е превенция на тежко боледуване, хоспитализация и смърт. Това трябва да очакваме. Това и получаваме. Данните, натрупани от къде ли не вече говорят, че в болница влизат и умират неваксинирани основно в съотношение 5-6 пъти повече от ваксинираните. Какво не може да очаквате :да не се разболеете. Всеки може да се зарази. Но ваксината ще ви помогне да го прекарвате наистина като сезонна настинка. Не може да очаквате да не разпространявате вирус. Да, ще бъде в по-малък процент, но ще го правите. Тези основни неща, събрани заедно, ни дават предимство. Нещо, което миналия август нямахме.

Ivanka Botseva-Andreeva
Ivanka Botseva-Andreeva
14 август, 2021 в 17:20 ч.

И в статистиката се дава процент (за щастие той е малък) на ваксинирани и разболели се хора. Някои от тях са хоспитализирани. Не разбирам, защо трябва по този подигравателен начин да се отговаря на въпроса?!

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
14 август, 2021 в 17:21 ч.

Стоян Георгиев аз ги знам тези неща. Подозирам, че отговорът Ви е насечен към Iva Chichanova 🙂

Стоян Георгиев
Стоян Георгиев
14 август, 2021 в 17:22 ч.

Десислава Стойкова упс, инчовете имат значение. Телефона не е компютъра. Mea culpa 🙂

Iva Chichanova
Iva Chichanova
14 август, 2021 в 17:24 ч.

Стоян Георгиев тези неща ги знам, питам на практика болните ваксинирани как са, как прекарват вируса.

Стоян Георгиев
Стоян Георгиев
14 август, 2021 в 17:26 ч.

Iva Chichanova В такъв случай ще получите толкова различни отговори , колкото хора решат да ви пишат. Ще бъдат в диапазон : нямам обоняние и ми тече носа до имам 38 градуса и ме боли гърлото.

Стоян Георгиев
Стоян Георгиев
14 август, 2021 в 17:33 ч.

Iva Chichanova Мога да ви споделя личен опит, с уговорката ,че той не значи нищо за друг : аз и жена ми се разболяхме на 24 май, повече от месец след 2-ра доза АЗ. Първия ден температура до 37.5, хрема, обща отпадналост. Тя се оправи на втория ден, аз също, но обострих хроничен синузит и пих 10 дни антибиотик заради него. Дъщеря ми е с Ковид ,на 1 май е ваксинирана с 2ра доза Пфайзер. От неделя е , температура 37.4 2 дни, сега е само с хрема и без обоняние.И мрънка ,че е в карантина.

Milena Karamanova
Milena Karamanova
14 август, 2021 в 17:36 ч.

Защо така някои нападнахте дамата? Въпросът и е свъсвсем релевантен. И аз чета напоследък тук и в други групи, постове на хора разболели се няколко месеца след две дози ваксина. Не е чак толкова рядко срещано колкото ни се иска. За щастие не прочетох нито един от ваксинираните да кара вируса тежко, но пък и си мисля, че хората които го карат тежко надали им е до писане във фейсбук.

Iva Chichanova
Iva Chichanova
14 август, 2021 в 19:11 ч.

Стоян Георгиев благодаря за отговора!

Milena Gencheva
Milena Gencheva
14 август, 2021 в 21:06 ч.

Iva Chichanova, наш познат възраст 40г. ваксиниран с първа доза на АЗ от проблемните доза, закъснял с втора доза ,но все пак сложен Пфайзер. В болница ,на лечение е, не е интубиран. Друг познат възраст 70+, с две дози АЗ, на домашно лечение, като само през първите 3 дни се е чувствал болен, без пневмония и усложнение.

Rositsa Yankova
Rositsa Yankova
14 август, 2021 в 21:37 ч.

Стоян Георгиев Ами ето -споделихте! Не виждам нищo лошо.

Sevi Dzhambova
Sevi Dzhambova
14 август, 2021 в 22:20 ч.

Десислава Стойкова Аз също не разбирам защо така нападате дамата и защо да не се пита? Никой не отрича дали е строго индивидуално или не.. просто се иска мнение или да се даде пример при тях как е приминало! Абсолютно нормално е! От известно време се чудя какво им става на някой хора в тази група.. Като не можете да помогнете по казуса/въпроса на жената не пишете!

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
14 август, 2021 в 22:26 ч.

Sevi Dzhambova никой не напада жената. Уточняваме, кои са тези случаи на "много болни ваксинирани".
Групата е сериозна и се публикуват материали с препратки към официални източници. Това, че "една жена е казала" не върши работа на никого, освен да създава дезинформация!

Iva Chichanova
Iva Chichanova
14 август, 2021 в 22:38 ч.

Milena Karamanova Дай Боже да няма такива хора, които са ваксинирани, болни и да нямат сили да кажат как са!

Iva Chichanova
Iva Chichanova
14 август, 2021 в 22:41 ч.

Milena Gencheva все повече хора с АЗ излиза, че го карат леко. Ще се окаже, че хич не е лоша ваксина! 😃

Sevi Dzhambova
Sevi Dzhambova
14 август, 2021 в 22:53 ч.

Десислава Стойкова сериозността мисля, че не се и определя от хвалбите на много доктори колко са ваксинирани днес или утре.. оставите всеки да пише/пита каквото го интересува. Проверих правилата и това не е в разрес с тях! Това, че е питала. Тя нищо не казва. Иска просто информация. А дали върши или не, всеки сам може да прецени за себе си! Вие, както и аз не сме константа за “вършене” на работа.

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
14 август, 2021 в 22:58 ч.

Sevi Dzhambova ако докторите с "хвалбите" ги нямаше, не бяха създали тази група и не отговаряха буквално по всяко време на денят, ние с Вас тогава можехме да се питаме и разпитваме за много махленски неща! Бъдете поне малко благодарни, че хората отделят от времето си да ни отговарят, превеждат и публикуват статии, а не ги изронизирайте!

Стоян Георгиев
Стоян Георгиев
14 август, 2021 в 23:05 ч.

Rositsa Yankova къде казах, че е лошо?

Iva Chichanova
Iva Chichanova
14 август, 2021 в 23:06 ч.

Десислава Стойкова Хиляди благодарности на докторите, които споменавате! Никой не им отрича заслугите. Но реалният живот е друго, нещата се случват тук и сега и е интересно да се търси информация от преболедували или боледуващи в момента хора с ваксина. Статиите всички ги четем, но не можем да питаме "Хей, човек, как си, какво усещаш, боли ли те, бива ли те да си вършиш домашните задачи и т.н. 😉

Sevi Dzhambova
Sevi Dzhambova
14 август, 2021 в 23:06 ч.

Десислава Стойкова извъртате думите ми в насока, която е удобна за Вас. По никакъв начин не мисля, че съм неблагодарна и ще Ви помоля да не ме класифицирате с абсолютно никакви имена или догатки. Това, което исках да кажа и Ви оставям да имате прекрасна вечер е, че тази група по нейнште правила (подчертавам) не е нарушила абсолютно никое (питането на жената). Така, че ако не сте админ то недейте да давате правите констатации. Жената беше мила, благодари на всеки се извини.
Лека вечер и брагодаря за добрия тон (поне от моя страна беше такъв)

ЯГода Ягоридкова
ЯГода Ягоридкова
15 август, 2021 в 03:08 ч.

Стоян Георгиев Благодаря много! Май сте единствения, който споделя тази информация, а тя е много ценна за нас! Бързо оздравяване!

Stanimir Popov
Stanimir Popov
15 август, 2021 в 14:07 ч.

Десислава Стойкова по света и у нас!
Само проследете отговорите по-долу.

Юлияна Грънчарова
Юлияна Грънчарова
14 август, 2021 в 23:09 ч.

Бабата на моят мъж- жена на 67 години, ваксинирана с 2 дози Пфайзер през март, се разболя преди седмица- положителен тест, 2 дни неразположение с температура първо 38 после 37,5, главоболие,болки по тялото и ниско кръвно. След втория ден нямаше никакви симптоми. Млади хора в обкръжението й, които не са ваксинирани продължават да са на легло и с тежко протичане.

Adriana Tatunova
Adriana Tatunova
14 август, 2021 в 23:13 ч.

Юлияна Георгиева Браво, герой е бабата. Да е жива и здрава!

Юлияна Грънчарова
Юлияна Грънчарова
14 август, 2021 в 23:41 ч.

Благодаря! Просто нагледен случай, че ваксините не са за подценяване:)

Meglena Kotzeva
Meglena Kotzeva
14 август, 2021 в 20:34 ч.

Синът ми (18г.) се върна на 30.07. от роден курорт, добре изкарал си по заведенията, с подарък - характерна кашлица, загуба на вкус и отпадналост. Направихме PCR, очаквано положителен. Ние с мъжа ми сме ваксинирани с АЗ, февруари - 1-ва доза, май - 2 - ра. Естествено, карантинирахме се дружно. Не сме се изолирали или пазили по някакъв начин вкъщи от положителния. Та, в крайна сметка, и двамата ваксинирани имахме леки неразположения за ден-два, при мен само болки в гърлото, запушен нос и световъртеж, при половинката - повишение на температурата до 37-37,5, главоболие и дрезгав глас. Това беше. Не си правихме антигенен или PCR тест, пуснахме антитела и имахме такива според изследването. Моят извод е, че ваксините работят.

Iva Chichanova
Iva Chichanova
14 август, 2021 в 20:48 ч.

Meglena Kotzeva точно това ме интересува, благодаря за отговора, и аз съм с АЗ.

Todor Mihailov Marholev
Todor Mihailov Marholev
14 август, 2021 в 22:23 ч.

Meglena Kotzeva А синът ви, който както разбирам не е ваксиниран, как го изкара, или още е болен?

Meglena Kotzeva
Meglena Kotzeva
14 август, 2021 в 22:40 ч.

Todor Mihailov Marholev Не е ваксиниран, смятах да го направим преди началото на учебната година, но... Изкара го с температура 2-3 дни, отпадналост, т.е. седмица лежане вкъщи, защото „няма сили”, кашлица - за мен доста притеснителна и упорита, загуба на вкус - „тази храна е като гума”... Като цяло, изкара го леко, но в сравнение с нас - по-тежко.

Stanislava Krayselska
Stanislava Krayselska
15 август, 2021 в 13:08 ч.

Имам от тази седмица 21 положителни, 3 от тях ваксинирани - 2 с АЗ някъде в Зелен коридор и 1 с Модерна, аз я ваксинирах, че заедно я слагах и на мен за това помня . Минават с оскъдна симптоматика на ГДП-хрема, кашлица. Днес ако излезе бързият АГ тест положителен на една моя друга пациентка ще е четвъртата ваксинирана и положителна. За сега е със суха дразнеща кашлица, температура, главоболие включила съм и инхалации и да видим днес резултата, ако е отр, утре на ПСР, че има доста характерна клиника.

Millena Lubomirova
Millena Lubomirova
15 август, 2021 в 14:12 ч.

Stanislava Krayselska здравейте, при женста с модерна бяхте качили в друг пост резултата- тя имаше и много антитела/да, не са основното мерило/ помагат ли и за по-бързо преминаване, както споделят и тук, ден-два или четири и вече са добре

Iva Chichanova
Iva Chichanova
15 август, 2021 в 18:22 ч.

Stanislava Krayselska Благодаря за подробната информация! Бъдете здрава!
Може да са болни, но се справят сами и не са в болница, това е добре.

Stanislava Krayselska
Stanislava Krayselska
15 август, 2021 в 18:24 ч.

Millena Lubomirova Мина мирно и кротко всичко, оскъдни симптоми. В петък на контролен преглед каза, че ако не е било страха от това, какво ще се случи си е отпочинала.

Виктория Стойчева
Виктория Стойчева
15 август, 2021 в 20:08 ч.

Stanislava Krayselska При АЗ тежко ли протича?

Stanislava Krayselska
Stanislava Krayselska
15 август, 2021 в 21:06 ч.

Виктория Стойчева Не. От днес имам и трета пациентка с АЗ, че я разпитах ваксинирана ли е. То в калабалъка март и април, когато на нас ОПЛ ни даваха по 1 флакон АЗ така и не разбрах, кой кога и къде е ходил да се ваксинира. С температура 38.5С, суха кашлица, да видим тези дни как ще се развият нещата, другите две карат спокойно.

Виктория Стойчева
Виктория Стойчева
15 август, 2021 в 21:13 ч.

Stanislava Krayselska Благодаря

Mirena Di
Mirena Di
15 август, 2021 в 21:22 ч.

Интересно че и антитела имат, а пък се разболяват. Май и дамата с Модерна беше с голямо количество антитела.

Stanislava Krayselska
Stanislava Krayselska
15 август, 2021 в 21:28 ч.

Mirena Di Там бяха доста около 5000.

Mirena Di
Mirena Di
15 август, 2021 в 21:30 ч.

Stanislava Krayselska имате ли обяснение защо се получава така? Излиза, че антителата не са гаранция, че няма да се разболееш.

Stanislava Krayselska
Stanislava Krayselska
15 август, 2021 в 21:31 ч.

Mirena Di Не, няма гаранция, но те предпазва от хоспитализация и тежко боледуване.

Olq Mineva
Olq Mineva
16 август, 2021 в 03:49 ч.

Mirena Di зависи с какъв вирусен товар си се заразил. Ако е прекалено много, антителата ще имат и повече работа 😀 т.е. можеш да се окажеш болен.


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари