Бихте ли казали, тези, които се ваксинират по записванията си в регистъра, дали получават ваксината, която са посочили за предпочитана?

Iren Stephanova
Iren Stephanova
9 март, 2021 в 20:26 ч.

Здравейте, бихте ли казали, тези, които се ваксинират по записванията си в регистъра, дали получават ваксината, която са посочили за предпочитана?

Anna Traykova
Anna Traykova
9 март, 2021 в 20:32 ч.

Ваксинирането от онлайн записването започва от 11 маръ

Eva Genkova
Eva Genkova
9 март, 2021 в 20:35 ч.

Следя

Κρίστιαν Τασιην
Κρίστιαν Τασιην
9 март, 2021 в 20:58 ч.

В големите болници - ВМА, Пирогов, Александровска и Токуда най-вероятно ще има избор само първия ден, колкото да се замажат очите, защото и без това се о@каха с разпространението на пандемията.

Nelly Gergevska
Nelly Gergevska
9 март, 2021 в 21:41 ч.

Преди 11.03 няма как да е ясно, зависи също и от самите пунктове и градовете, в които са. Предполагам някъде ще има, другаде - не.

Dani Dani
Dani Dani
9 март, 2021 в 21:58 ч.

Прекрасна котка е станала пу пу

Anel Duvadjieva-Ibish
Anel Duvadjieva-Ibish
9 март, 2021 в 23:58 ч.

Да, получавате плюс бонус пица😀...шегувам се, която и да е ще ви е само от полза!

Miglena Grigorova
Miglena Grigorova
9 март, 2021 в 21:00 ч.

Когато се записах имаше две опции Модерна и АЗ,много интересно,сигурна съм ,че Модерна няма да ми предложат(Велико Търново),за 23.03

Miglena Grigorova
Miglena Grigorova
9 март, 2021 в 21:03 ч.

Янка Янкова-Стойнева при мен нямаше Pfaizer

Anna Traykova
Anna Traykova
9 март, 2021 в 21:03 ч.

Miglena Grigorova избора в системата беше рнк/аз/без предпочитание

Miglena Grigorova
Miglena Grigorova
9 март, 2021 в 21:04 ч.

Anna Traykova имах две опции Модерна и АЗ

Tatyana Kirilova
Tatyana Kirilova
9 март, 2021 в 21:10 ч.

Аз имам записан час чрез регистъра за 13.03. в РЗИ Стара Загора. Избрах RNK ваксина, дали ще е Модерна или Файзер, за мен няма значение, ако исках АЗ щях да се наредя още в зелените коридори. Надявам се да ми се случи желаната ваксинация.

Анна Никова
Анна Никова
9 март, 2021 в 22:19 ч.

Янка Янкова-Стойнева Защото и двете са РНК ваксини

Ivan Damyanov
Ivan Damyanov
9 март, 2021 в 22:39 ч.

Miglena Grigorova Миналата седмица имаше Модерна в Търново, има шансове.

Велислава Христова
Велислава Христова
10 март, 2021 в 02:10 ч.

Krasimir Garoff колко е сигурно това, защото с дребен шрифт беше написано, че ако в момента в пункта не разполагат с желаната, ще бъдем ваксинирани с наличната, ако желаем разбира се. Аз лично ще се ваксинирам, с която и да е.

Elena Lilkova
Elena Lilkova
10 март, 2021 в 02:55 ч.

Tatyana Kirilova, Krasimir Garoff, ако ще пишете РНК на латиница, се пише RNA. На български е РНК, но не и на английски.

Adriana Peycheva
Adriana Peycheva
10 март, 2021 в 10:16 ч.

Iren Stephanova, НЕ!!! Имах заявка на his.bg за ваксинация с иРНК ваксина за 11.03. в Пирогов. Не получих sms след заявката. На горещия телефон на министерството само ми казаха, че нищо не могат да ми кажат по сайта, местенете на заявката, вида ваксина, както и дали имам записан час. Прехвърлиха ме по всички въпроси към болницата. Там ми казаха, че имам записан час, но най-вероятно няма да имат утре иРНК ваксина, а само Астра Зенека и ме отписаха при тях локално. Сега не знам изобщо как ще се прехвърли часа ми и как мога да се ваксинирам с Пфайзер или Модерна.

Gabriela Tsolova
Gabriela Tsolova
10 март, 2021 в 10:27 ч.

Adriana Peycheva в Доверие наистина не знаеха НИЩО......голям смях ще падне.....

Lili Elen
Lili Elen
10 март, 2021 в 11:37 ч.

Ако не е ясно предварително какви ваксини има тогава ще пропаднат часовете на хората които се откажат. Да измислят нещо да не става така.

Kremena Kuneva
Kremena Kuneva
10 март, 2021 в 11:55 ч.

И аз много бих искала да знам отговора на този въпрос, защото не ми се ходи по болници за лудо особено в настоящата ситуация

Milena Taneva
Milena Taneva
10 март, 2021 в 10:40 ч.

Momchil Ivanov
Momchil Ivanov
10 март, 2021 в 10:43 ч.

Milena Taneva Дет се вика, хубава работа, ама българска 🙂

Gabriela Tsolova
Gabriela Tsolova
10 март, 2021 в 10:48 ч.

Тези поне знаят, че имат записани часове :)

Слави Борисова
Слави Борисова
10 март, 2021 в 10:49 ч.

Milena Taneva Сега ще има отписване-презаписване🤔

Silvia Todorova
Silvia Todorova
10 март, 2021 в 10:54 ч.

Слави Борисова По-добре да има отписване-презаписване, отколкото отказ на място от ваксинация и губене на време. Обаче се съмнявам хората да постъпят толкова отговорно.

Слави Борисова
Слави Борисова
10 март, 2021 в 11:43 ч.

Silvia Todorova Абсолютно съм съгласна.

Iren Savova
Iren Savova
10 март, 2021 в 12:02 ч.

Аз лично въобще и не съм очаквала, че ще има Пфайзер за простосмъртните. 🤷🏼‍♀️

Mila Ivanova
Mila Ivanova
10 март, 2021 в 12:03 ч.

Лъжци! Как пък не ги е срам!

Ralitsa Tabakova
Ralitsa Tabakova
10 март, 2021 в 12:09 ч.

Утре ми предстои ваксина, след регистрация в системата Ще пиша след това дали и какво е имало в наличност.

Gabriela Tsolova
Gabriela Tsolova
10 март, 2021 в 10:09 ч.

Здравейте, група, някой знае ли как работи тази функционалност на платформата за записване за Ковид19 ваксинация? ..."Електронният регистър позволява на желаещите да променят часа и мястото на имунизация, ...." това е копирано от обявлението в официалния портал coronavirus.bg
Освен това, преди малко се обадих до МБАЛ Доверие, където е записан часът ми е те не знаеха изобщо, че са в списъка с опции за избор за ваксинация :-)

Jeanne Anderson
Jeanne Anderson
10 март, 2021 в 10:11 ч.

Да, регистрирате се отново, без да сте отменили предния си час, избирате ваксина и лечебно заведение, за което има часове и пак запазвате. Автоматично получавате нов линк и код и пише - часът ви е променен за дата... час... лечебно заведение. Имате нов линк и код и смс. Аз така промених моя час.

Gabriela Tsolova
Gabriela Tsolova
10 март, 2021 в 10:12 ч.

Аз имам час за утре в Доверие, но сега им звънях да потвърдя - те изобщо нямат представа, че ще ваксинират :-)

Veselina Milanova
Veselina Milanova
10 март, 2021 в 12:50 ч.

Gabriela Tsolova , имате лично съобщение ,моля вижте го 😀

Maria Sofiiska
Maria Sofiiska
10 март, 2021 в 12:11 ч.

Току що съобщиха, че ще се ваксинира само с АЗ.

Anna Traykova
Anna Traykova
10 март, 2021 в 12:17 ч.

Maria Sofiiska наясякъде ли

Maria Sofiiska
Maria Sofiiska
10 март, 2021 в 13:24 ч.

Anna Traykova да, в новините на БТВ в 12.

Pavlin Yankulski
Pavlin Yankulski
9 март, 2021 в 21:36 ч.

Четете внимателно в портала пише, по преценка на лекаря и при наличие от съответната ваксина.

Milena Deneva
Milena Deneva
10 март, 2021 в 00:56 ч.

Pavlin Yankulski Това "по преценка на лекаря" силно ме озадачава. Проглушиха ни ушите (включително и в тези коментари), че няма значение коя ваксина ще си поставиш, а сега изведнаж се появи авторитетното "по преценка на лекаря"🤔🙄
Какво ще кажете д-р Aleksander Atanasov?!?

Анита Ангелова
Анита Ангелова
10 март, 2021 в 02:43 ч.

Milena Deneva при алергия към някоя от съставките, лекарят може да прецени, че не е подходяща.

Pavlin Yankulski
Pavlin Yankulski
10 март, 2021 в 12:33 ч.

Milena Deneva ако 300 пасажери съветват пилота как да управлява самолета, какъв ще бъде резултата според Вас?
Лекарския кабинет не е кръчма за да си поръчваш различни видове бира🙄, още повече когато има дефицит в цял свят!

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
10 март, 2021 в 12:36 ч.

Milena Deneva ще кажа, че има международни препоръки на съответните дружества и е наложително колегите, които поставят ваксини, да ги следят. Не е лесно, но в тази луда ситуация няма друг вариант. :(

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
10 март, 2021 в 14:08 ч.

Milena Deneva Не са тайна. Д-р Великова ги публикува още в началото на годината. Всяка от водещите световни организации за съответните заболявания отдавна излезе с официална позиция по темата ковид - ваксини.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
10 март, 2021 в 14:10 ч.

Milena Deneva разбирам изцяло страховете Ви и гнева Ви, но, моля, насочвайте го към политиците ни, които се държат безобразно, а не към мен. Благодаря Ви.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
10 март, 2021 в 14:16 ч.

Milena Deneva всъщност аз не съм твърдял нито едно от тези неща. По отношение на ваксините съм принципен противник на правото на избор не само за Ковид, а и за останалите.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
10 март, 2021 в 14:18 ч.

Milena Deneva по отношение на Вашите съмнения - и векторните, и РНК ваксините са много сходни по своя механизъм. Която и да си сложите, няма да сгрешите, защото ще се защитите от най-лошото. В настоящата ситуация това е най-важното. Приключвам диалога.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
10 март, 2021 в 14:27 ч.

Milena Deneva по отношение на лекарите - това имаше тогава. Ако ми бяха предложили АстраЗенека, щях да се имунизирам с нея.

Nelly Gergevska
Nelly Gergevska
10 март, 2021 в 12:32 ч.

Аз само да кажа, че в част от ваксинационните пунктове все още НЯМАТ достъп до онлайн системата за записване, НЯМАТ и ваксини. В РЗИ Пловдив също нямало достъп до системата и също нямали ваксини, ЧУВАЛО се, че МОЖЕ БИ към края на седмицата ще имат ваксини. 😒🤦‍♀️
Информацията ми е от РЗИ Пловдив преди час.

Iliana Valeva
Iliana Valeva
10 март, 2021 в 16:07 ч.

Nelly Gergevska и на мен днес ми казаха че за Пловдив за утре нямало да има никакви ваксини. И какво става с всички часове не е ясно.

Nelly Gergevska
Nelly Gergevska
10 март, 2021 в 16:58 ч.

Iliana Valeva току-що гледах брифинга на зам.министър Жени Начева, която каза, че за утре ще има във всички ваксинационни пунктове количества, за да покрият записаните в онлайн системата. Днес следобед е имало среща на директорите на РЗИ и директорите на ваксинационните центрове, за да разяснят как ще се процедира с онлайн системата. 🤷‍♀️

Maria Sofiiska
Maria Sofiiska
10 март, 2021 в 13:22 ч.

Записана съм за ваксинация в Каварна за утре. Обаждам се днес, за всеки случай да проверя дали "ще го бъде", и да, ваксини НЯМА. И не знаят кога ще получат. Оказва се, че тази електронна система за записване е един голям кьорфишек! Никаква гаранция нямаш - нито за избор, нито изобщо за наличие на ваксина!

Teodora Piralkova
Teodora Piralkova
10 март, 2021 в 19:00 ч.

Maria Sofiiska Натам вървят нещата, ще настане голям хаос с този ел. регистър.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
9 март, 2021 в 21:09 ч.

Сега ще ви скандализирам и провокирам. Няма медицински причини, различни от алергия към някое помощно вещество, които да са основание за предпочитане на една ваксина пред друга. 🙂

Anna Traykova
Anna Traykova
9 март, 2021 в 21:11 ч.

Alexander Atanasov благодаря, че не се изморявате да повтаряте❤️☺️

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
9 март, 2021 в 21:12 ч.

Anna Traykova дали не се изморявам? 🙂

Iren Stephanova
Iren Stephanova
9 март, 2021 в 21:12 ч.

Alexander Atanasov срокът, за който се постига защитата 21 дни + 10 дни при Pfizer, срещу 10-12 седмици + 10 дни при АЗ. Освен него, да, споделям Вашето мнение.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
9 март, 2021 в 21:13 ч.

Iren Stephanova не е така.

Tatyana Kirilova
Tatyana Kirilova
9 март, 2021 в 21:15 ч.

Alexander Atanasov аз имам опасения и съображения. Преди време, в продължение на няколко години си купувах от аптеката предлаганата противогрипна ваксина. Всеки път след поставянето поне три дни бях като болна буквално. Сега не мога да си позволя нито да отсъствам за тези дни от работа, нито да оставя детето само да се оправя, просто ми се налага да нямам такива странични реакции.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
9 март, 2021 в 21:18 ч.

Tatyana Kirilova подобни реакции може да има след всяка ваксина. Някои колеги бяха много зле след иРНК ваксини.

Tatyana Kirilova
Tatyana Kirilova
9 март, 2021 в 21:22 ч.

Alexander Atanasov аз държа да се ваксинирам и се записах за RNK ваксина, наистина се надявам да ме ваксинират и всичко да премине по-леко. Благодаря Ви за отговора!

Elena Mirchovska
Elena Mirchovska
9 март, 2021 в 21:25 ч.

Alexander Atanasov супер, ама мен ме интересува да ми е по-малко лошо в дните след ваксината, а медицината не се интересува от това.

Mihail Tomov
Mihail Tomov
9 март, 2021 в 21:29 ч.

Да, политически коректно е така. Принципно няма медицински причини по отношение на здравния статус. Но все пак има разлика в ефикасността, времето за приложение на дозите и титрите на антителата, които се постигат - за иРНК ваксините са по-високи от тези при векторните ваксини и преболедувалите. Иначе, при дефицит на ваксини, няма такова значение. По отношение на реакциите, няма никой тук, който да може да предскаже с коя ваксина ще получи по-малко и по-леки реакции.

Anna Traykova
Anna Traykova
9 март, 2021 в 21:30 ч.

Alexander Atanasov добре де, благодаря Ви, че повтаряте ВЪПРЕКИ умората☺️

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
9 март, 2021 в 22:11 ч.

Elena Mirchovska ами мен като лекар ме интересува да спрат да умират хора. :) Всичко друго ми изглежда не толкова важно.

Невяна Боева
Невяна Боева
9 март, 2021 в 22:19 ч.

Alexander Atanasov, дори и възрастта на пациента ли? При хора на 77 - 78 години?

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
9 март, 2021 в 22:36 ч.

Невяна Боева да. Просто регистрационното им проучване беше калпаво. Обаче, Англия не се трогна от това и имунизира масово с нея. Вече имат страхотни резултати. В последните дни една по една скептичните държави започват да променят позицията си.

Jenyfur Kunov
Jenyfur Kunov
9 март, 2021 в 22:38 ч.

Alexander Atanasov Мисля,че при хора с тежки автоимунни заболявания е по-добре да се приложи mRNK ваксина.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
9 март, 2021 в 22:42 ч.

Jenyfur Kunov въз основа на какво го мислите?

Jenyfur Kunov
Jenyfur Kunov
9 март, 2021 в 22:47 ч.

Alexander Atanasov Възоснова на това,което съм прочела в медицинската литература и след консултации.

Невяна Боева
Невяна Боева
9 март, 2021 в 22:53 ч.

Alexander Atanasov, благодаря за разяснението! 🙂

Elena Mirchovska
Elena Mirchovska
9 март, 2021 в 22:55 ч.

Alexander Atanasov ами то това е проблем. От влошено качество на живот медицината като цяло не се интересува, заради което и фейсбук е пълен с групи за здравна самопомощ. Самият факт, че лекар с гордост споделя, че не му пука...

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
9 март, 2021 в 23:02 ч.

Jenyfur Kunov няма официални препоръки за една или друга ваксина при определено заболяване. Останалото са лични мнения, които са по-скоро вредни, защото разколебават хронично болните пациенти, а те трябва да бъдат имунизирани възможно най-бързо.

Jenyfur Kunov
Jenyfur Kunov
9 март, 2021 в 23:04 ч.

Alexander Atanasov Да така е,възможно най-бързо,но и с най-подходящата за тях ваксина.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
9 март, 2021 в 23:05 ч.

Jenyfur Kunov дайте ми едно проучване, доказващо предимството на една или друга ваксина при определено заболяване.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
9 март, 2021 в 23:13 ч.

Elena Mirchovska влошеното качество на живот би дошло от хроничните белодробни, сърдечно-съдови, неврологични, психиатрични и кой знае още какви усложнения от Ковид-19 инфекция. Няколко дни общи оплаквания не могат да се сравнят с това. Единствената възможност за прекратяване на тази пандемия е масова имунизация с която и да е от наличните ваксини. Коментара Ви по мой адрес няма даже да го отбелязвам.

Anel Duvadjieva-Ibish
Anel Duvadjieva-Ibish
10 март, 2021 в 00:01 ч.

Alexander Atanasov ами няма такова...

Olq Mineva
Olq Mineva
10 март, 2021 в 03:59 ч.

Alexander Atanasov по принцип сте прав, обаче FDA в САЩ все още намира проблеми в проучванията на АЗ ваксината, въпреки, че имаха поръчани (и "де факто" предплатени 300 млн дози от нея). На практика някои експерти (тези от FDA) явно не са на същото мнение като вас... Подчертавам, че САЩ имаха финансова изгода да одобрят АЗ, тъй като наляха много пари за нея, но все още не го правят.

Mariya Ilieva
Mariya Ilieva
10 март, 2021 в 07:17 ч.

Alexander Atanasov извинете,2019 година бях с Едем на Квинке,опасно ли е да се сложи РНК ваксина?

Elena Mirchovska
Elena Mirchovska
10 март, 2021 в 09:37 ч.

Alexander Atanasov напълно могат да се сравнят, влошеното качество на живот не се влияе само от тежки хронични заболявания. Хранителните непоносимости и IBS, например, не попадат в тази група, а силно влияят.

Elena Mirchovska
Elena Mirchovska
10 март, 2021 в 09:39 ч.

Alexander Atanasov аз просто познах, че сте лекар, това ми беше коментарът.

Sabina Dimitrova
Sabina Dimitrova
10 март, 2021 в 09:56 ч.

Mariya Ilieva Задайте въпроса си в отделен пост най-добре.

Irena Kafedjiiska
Irena Kafedjiiska
10 март, 2021 в 10:12 ч.

Alexander Atanasov Извинете, но колкото и добър лекар да сте, не мисля, че може да разбирате от всички заболявания и да правите такива генерални категорични изводи. Аз също съм ЗА ваксините и въпреки заболяването ми щях да се ваксинирам именно защото всички повтарят като вас, че ваксините нямат противопоказания към нито 1 заболяване. Оказа се обаче, че лекарят, който ме следи ме посъветва да не се ваксинирам засега...а аз му имам пълно доверие, защото познава състоянието ми, защото е специалист в областта и е доказан и признат сред колегите си. Така че аз бих посъветвала всеки със специфично заболяване да се консултира И с лекуващия го лекар и да прецени след това сам за себе си. Пак казвам, вярвам че само с ваксините ще се справим с пандемията, но все пак има (може би единици) заболявания, за които все още не е доказано научно дали ваксините не биха навредили в известна степен за влошаване на състоянието...има все още различни мнения и спорове между специалисти, затова не бих сложила под общ знаменател всички така категорично...все пак носите някаква отговорност с думите си така пред много хора без да знаете нищо за тях и състоянието им.

Natalia Georgieva
Natalia Georgieva
10 март, 2021 в 10:30 ч.

Irena Kafedjiiska вашето заболяване какво е, ако можете да споделите?

Irena Kafedjiiska
Irena Kafedjiiska
10 март, 2021 в 10:49 ч.

Natalia Georgieva Ами честно казано не знам би ли било редно....вид автоимунно е. Но не искам да подвеждам никой, тъй като много зависи в каква фаза си, приемаш ли медикаменти, как протича досега в годините и редица др.фактори. Всеки си има специфика и просто исках да споделя, че съветвам хората с различни заболявания да се консултират с лекуващия ги и проследяващ заболяването им лекар🙂

Natalia Georgieva
Natalia Georgieva
10 март, 2021 в 10:50 ч.

Irena Kafedjiiska Разбирам, аз също съм с автоимунно, но моето не е проблем за поставяне на ваксината.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
10 март, 2021 в 12:34 ч.

Irena Kafedjiiska искрено се радвам, че сте привърженик на ваксините. :) Съжалявам, че разнобоят в мненията на лекарите Ви обърква. Уверявам Ви, че съм напълно наясно с отговорността, която нося като лекар. Дано същото се отнася и за колегата, който Ви лекува. Твърдо стоя зад позициите си, изразени в многото постове тук, защото ги базирам на международни консенсусни препоръки, доколкото ги има, а не на отделни авторитети. Във Вашия случай най-редно би било решението за имунизация да се вземе именно въз основа на подобни препоръки, а не на отделно лично мнение. И моля, не разбирайте думите ми като съмнения в експертизата на колегата относно Вашето заболяване.

Irena Kafedjiiska
Irena Kafedjiiska
10 март, 2021 в 14:39 ч.

Alexander Atanasov Както вие написахте..."базирам се на международни консенсусни препоръки, доколкото ги има"...но няма все още сигурни и анализирани доклади, научни твърдения и факти как реално влияят различните ваксини на различни специфични заболявания в различните им фази и при прием или без прием на определени медикаменти. Ще има такива сигурно след 6,7 или 12 месеца, когато ще са излязли проучвания от всички ваксинирани хора с различни автоимунни болести и как са се повлияли. Със сигурност аз смятам, че трябва да се доверя на моя лекар...той е светило в областта си и няма колега, който не го знае особено в областта на белодробните болести🙂 Доверявам му се и защото е много опитен, доказал се професионалист в годините и защото ми обясни подробно защо ме съветва така. Пак казвам, не може да слагаме под общ знаменател всички...навсякъде в документи и препоръки се казва за хората с автоимунни болести...но няма как да изброят всички различни фази на всяка една болест и да разгледат всяко едно състояние...именно затова човек трябва да се консултира с лекуващият го лекар..ако му има доверие разбира се🙂

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
10 март, 2021 в 14:50 ч.

Irena Kafedjiiska няма да Ви агитирам. :) Ще съм благодарен, ако на ЛС ми споделите кое е заболяването Ви и какви аргументи са били изложени. Не е нужно да цитирате името на колегата.

Нора Лозанова
Нора Лозанова
10 март, 2021 в 20:21 ч.

Невяна Боева Двамата ми родители са на по 74 год. Отидоха си в зелен коридор и се имунизираха с АЗ.

Кристиян Ташков
Кристиян Ташков
9 март, 2021 в 21:43 ч.

Масово се четат оплаквания за Астра Зенека и симптомите. То направо си изкарваш един ковид. Аз си сложих днес на Файзер, даже нямам зачервяване. Много съм доволен от нея и я препоръчвам.

Anna Traykova
Anna Traykova
9 март, 2021 в 21:45 ч.

Кристиян Ташков извинявам се, в качеството на какъв "препоръчвате" ваксината?

Кристиян Ташков
Кристиян Ташков
9 март, 2021 в 21:46 ч.

Доволен потребител.

Miglena Grigorova
Miglena Grigorova
9 март, 2021 в 21:59 ч.

Кристиян Ташков ти нямаш,но друг може да има,всичко е индивидуално

Larissa Ivanovna Daneva
Larissa Ivanovna Daneva
9 март, 2021 в 22:01 ч.

Извинете, но това не е някакъв шампоан или крем, че да я препоръчвате 🤨🤨 мога да кажа, че след първа доза Файзер имах реакция, колежка след астра нямаше оплаквания ...

Tanya Videva
Tanya Videva
9 март, 2021 в 22:21 ч.

Аз пък да препоръчам, тогава Астра, щото почти нищо не усетих, дори и на мястото на убождането...вече трата седмица.😉🙂
Не знам защо, все още хората се тревожат от така наречените странични реакции.🤔 Всички реагираме или не реагираме...и то по различен начин. Нищо кой знае какво не се случва.
В крайна сметка, важното е да помагат на това, за което са сътворени.🙂

Биляна Стерхова
Биляна Стерхова
9 март, 2021 в 22:41 ч.

Кристиян Ташков аз пък масово чета за хора, които и след втора игла на Файзер нямат никакви изградени антитела.

Кристиян Ташков
Кристиян Ташков
9 март, 2021 в 22:54 ч.

То трябва време да се изградят. Файзер не инжектира самият протеин, а информация как клетката да го направи и чак след това да се създадат антитела. Ще си направя антиген след втората доза да видим при мен как е.

Maria Zlateva
Maria Zlateva
9 март, 2021 в 23:03 ч.

Кристиян Ташков къде има Пфайзер?

Anna Traykova
Anna Traykova
9 март, 2021 в 23:09 ч.

Maria Zlateva да и аз исках да попитам ма ми станА неудобно. Пък я препоръчват

Anelia Petrova
Anelia Petrova
10 март, 2021 в 00:35 ч.

Кристиян Ташков аз от АЗ нямах никакви реакции, мои познати също. Просто се чува гласа само на оплакващите се.

Elena Balkanska
Elena Balkanska
10 март, 2021 в 10:26 ч.

Биляна Манева По лошото,че след 3 седмици след втората доза Пфайзер,1/3 от антителата изчезват. Вече 3ма човека с тестове за антитела ги следят и за съжаление констатират това.

Milena Karamanova
Milena Karamanova
10 март, 2021 в 11:01 ч.

Elena Balkanska аз познавам лекари с две дози Файзер и въпреки това заразили се след втората доза. Вярно лекари са, изложени са на по-голям вирусен товар, а и не го изкараха тежко, но си имаха всички стандартни симптоми. Така че според мен, в реалния живот, общо взето ваксините пазят еднакво, останалото са лабораторни изследвания и предположения и сигурно не малка част политика.

Desi Indra
Desi Indra
10 март, 2021 в 21:22 ч.

Кристиян Ташков
Къде и в качеството ви на какъв имахте достъп до Пфайзер. Моля споделете и за Обикновения човек, все пак давате положително мнение за продукта.

Georgi Vasilev
Georgi Vasilev
10 март, 2021 в 21:24 ч.

Кристиян Ташков защо говорите глупости? И обобщавате? Ваксинирах се преди 3 седмици с Астра и имах половин ден неразположение. Не съм бил зле, заразен или т.н.

Teodora Piralkova
Teodora Piralkova
9 март, 2021 в 22:16 ч.

Всеки има право да се откаже по всяко време, ако няма ваксината, която иска. Изборът е м/у РНК и Аденовирусна ваксина. РНК са Пфайзер и Модерна. Аз съм записала освен себе си и близките си, за РНК. Искаме Пфайзер. Ако не е налична към датите ни, ще се откажем.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
9 март, 2021 в 22:29 ч.

Teodora Piralkova тоест предпочитате да рискувате да се разболеете с евентуалните усложнения, ако няма това, което искате? :)

Teodora Piralkova
Teodora Piralkova
9 март, 2021 в 22:31 ч.

Alexander Atanasov Т.е. съм премерила рисковете и съм взела решение.

Велислава Христова
Велислава Христова
10 март, 2021 в 02:27 ч.

Alexander Atanasov тук има още един проблем. Тези няколко часа са заети. Има хора, които искат да се запишат, но няма да могат. Моето усещане е, че ще се случи нещо подобно като със списъците на учителите. Аз се записах с предпочитания за определена ваксина, но ако я няма ще предпочета да се ваксинирам с наличната, защото нямаме време да чакаме и капризничим.

Анна Станоева
Анна Станоева
10 март, 2021 в 07:34 ч.

Teodora Piralkova и аз така ще направя. В крайна сметка, ако исках АЗ щях да отида при ЛЛ, а не да чакам седмици.

Анна Станоева
Анна Станоева
10 март, 2021 в 10:48 ч.

Ъпдейт! От днес на сайта на ВМА пише, че имат само АЗ. за какво тогава ни дават избор, като няма такъв!?

Alexandar Banchev
Alexandar Banchev
10 март, 2021 в 11:10 ч.

Извинете, този Пфайзерер пари ли ви дава, че всички го искате? Има толкова много данни, че АЗ се удачен вариант за всички. Интересно ми е, какви са вашите предубеждения?

Анна Станоева
Анна Станоева
10 март, 2021 в 11:15 ч.

Alexandar Banchev Веднага ще ви отговоря. При АЗ, поне два дни са страничните ефекти, а аз не искам да си разбутвам имунитета заради друго заболяване. Освен това припадам доста често от ниско кръвно, а при АЗ това е мнооого възможно да ми се случи. И трето, бях записана във втора фаза заради работата си, но нас по някаква странна причина ни пропуснаха като институция. Другите ми колеги отдавна минаха втора игла с Пфайзер. Говоря за социалната сфера.

Alexandar Banchev
Alexandar Banchev
10 март, 2021 в 11:26 ч.

Анна Станоева никой не ви гарантира, че от останалите вакисни няма да получите странична реакция. Много от лекарите тук, постоянно го повтарят Не знам дори какво имате предвид с това "разбудване на имунитета" 😅, просто няма да коментирам. Я направо не се ваксинирайте, че има шанс да ви е лошо два дни( аз съм ваксиниран с АЗ, някак ги преодолях тези два дни "адски мъки" ). Като имате ниско кръвно, посъветвайте се с лекар, който да ви каже какво да правите за него. Масово този избор го приемате все едно си купувате луканка в магазина. Това е ваксина бе хора, по- достъпната ваксина е по- добре от недостъпната!

Анна Станоева
Анна Станоева
10 март, 2021 в 11:32 ч.

Alexandar Banchev Всеки има право на своя позиция. Няма да навлизам в лични неща за да обясня за имунитета. И да, когато ми обещаят луканка искам луканка, а не шпек. Не може луканката да е само за продавачките в магазина. То все едно се върнахме в 80-те тогава...

Teodora Piralkova
Teodora Piralkova
10 март, 2021 в 19:13 ч.

Alexandar Banchev Проблемът не е във факта, че хората имат предпочитания, това е повече от нормално! Проблемът е в липсата на ваксини!

Desi Indra
Desi Indra
10 март, 2021 в 21:27 ч.

Прост въпрос... Защо всички лекари и 240 народни любимци, хората на властта и други богопомазани не се ваксинираха с АЗ.. Тогава може и повече хора да последват примерът им.... АЗ е 1.70 Евро, а Пфайзер близо 12 Евро... Цените са към ЕС. И цената си говори предполагам за качество, ако въобще има нещо хубаво в тези ваксини. Пак по български,, салама,, свършва и всички се бият по Опашките. Всеки има право на избор какво да сложат в Неговото тяло. Не да ми казва днес шефа на Пирогов, как не пациента да избира, а лекар да му казвал какво да си сложи. Айде стига с промити мозъци. Защо шефа на Пирогов не е с АЗ???

Alexandar Banchev
Alexandar Banchev
10 март, 2021 в 21:28 ч.

Teodora Piralkova ако визирате липсата на ваксините на Пфайзерер и модерна, никой не го отрича. Не казвам, че политиката, логистиката и всичко е добре структурирано. Всичко е пародия. Но е факт, че масово се идеализират въпросните липсващи ваксини и това е главният проблем! Ваксината е ваксина, ако лекуващият лекар не казал друго, не трвбва ние да се правим на лекари и да си предписваме несъществуващи за момента на " щанда" ваксини.

Alexandar Banchev
Alexandar Banchev
10 март, 2021 в 21:30 ч.

Всичко е пародия, за съжаление и мерките и разните коридори, но просто да откажеш да те ваксинират, защото нямало от божествената Пфайзер....

Teodora Piralkova
Teodora Piralkova
10 март, 2021 в 21:32 ч.

Alexandar Banchev Личните лекари знаят точно толкова, колкото и ние.

Alexandar Banchev
Alexandar Banchev
10 март, 2021 в 21:34 ч.

Desi Indra а за редицата лекари, които са без никакви ваксини? Или за познат студент по медицина, който е на първа линия и ходи и дори разнася ваксини. За тях обаче още няма ваксина, молят се и за АЗ.

Desi Indra
Desi Indra
10 март, 2021 в 21:39 ч.

Alexandar Banchev всички лекари имаха възможността и превилегоята да се ваксинират още в самото начало. Тогава доста от тях пасуваха и по късно казват че сега няма за тях. Свалям им шапка все пак и на вашия познат студент и уважение към труда им.

Gergana Filipova
Gergana Filipova
10 март, 2021 в 13:49 ч.

Имам чувството, че каквото няма, това се търси. Ако предлагаха Пфайзер и Модерна масово, сигурно щяхме да искаме Астра.

Веселина Николова
Веселина Николова
9 март, 2021 в 22:38 ч.

Ами то в регистъра сме за 11.03 и натам... не може никой да каже как е! Аз регистрирах себе си и мъжа ми, като отбелязах, че нямам претенции за вида ваксина. Колкото повече чета обаче, толкова ми се променя мнението и като че ли бих предпочела РНК ваксина. Дали ще имам право на избор тепърва предстои да разбера. Не ми пречи (предполагам) на място да откажа ваксината, ако съм си променила мнението относно една или друга такава?!

Teodora Piralkova
Teodora Piralkova
9 март, 2021 в 22:47 ч.

Веселина Николова Решението да се ваксинирате е изцяло ваше, никой не може насила да ви ваксинира. Винаги имате право на избор!

Веселина Николова
Веселина Николова
9 март, 2021 в 23:00 ч.

Teodora Piralkova аз съм решила, че ще се ваксинирам. Въпроса е, че докато нямах претенции за видя ваксина и го заявих, вече имам 🙂 и не знам дали това няма да е проблем. Предстои да разберем, петък наближава 🙂

Nelly Stoilova
Nelly Stoilova
11 март, 2021 в 08:45 ч.

Веселина Николова Ваксинирайте се спокойно с каквото има.

Милена Павлова
Милена Павлова
11 март, 2021 в 19:37 ч.

Получават ваксина, която е налична.
Ако не откажат, разбира се.

Снежи Александрова
Снежи Александрова
10 март, 2021 в 22:00 ч.

Нямаш право на избор, ваксинират те с каквото разполагат - в моя случай Астра Зенека, ако държа на Пфайзер трябва отново да чакам и да се регистрирам, пък дали ще имат на следващата дата никой не може да каже😡

Трифон Павлов
Трифон Павлов
10 март, 2021 в 22:42 ч.

Снежи Александрова Ще има в понеделник на 2-3 места в София - Пфайзер :( проучвам ги къде ще я доставят

Anna Traykova
Anna Traykova
11 март, 2021 в 08:55 ч.

Трифон Павлов то хубаво, ама като нямате час защото всичко е заето, как ще стане?

Maq Velinova
Maq Velinova
11 март, 2021 в 09:01 ч.

Трифон Павлов от къде се информирате къде има пфайзер?

Teodora Piralkova
Teodora Piralkova
11 март, 2021 в 19:14 ч.

Снежи Александрова Това имам предвид, че можеш да се откажеш. Април месец се чака голяма доставка на Пфайзер, казаха сутринта на брифинга.

Снежи Александрова
Снежи Александрова
11 март, 2021 в 19:15 ч.

Teodora Piralkova днес ми сложиха АЗ

Teodora Piralkova
Teodora Piralkova
11 март, 2021 в 19:17 ч.

Чудесно! Стискам палци всичко да е Ок!

Снежи Александрова
Снежи Александрова
11 март, 2021 в 19:17 ч.

Teodora Piralkova дано

Teodora Piralkova
Teodora Piralkova
11 март, 2021 в 20:11 ч.

Снежи Александрова Съветват да се взима профилактично парацетамол.

Stanislava Slavcheva
Stanislava Slavcheva
11 март, 2021 в 07:51 ч.

Вчера ми се обадиха от РЗИ Пазарджик, че ми сменят мястото и часа, но изборът на ваксината остава - Файзер. Утре ми е датата и ще видя какво ще стане.

Моника Христова
Моника Христова
11 март, 2021 в 09:38 ч.

Stanislava Slavcheva моля да пишете как са се развили нещата. Благодаря 🙂

Stanislava Slavcheva
Stanislava Slavcheva
11 март, 2021 в 09:39 ч.

Моника Христова, ще пиша. 🙂

Веселина Николова
Веселина Николова
11 март, 2021 в 19:29 ч.

Stanislava Slavcheva какво стана, споделете, моля!

Stanislava Slavcheva
Stanislava Slavcheva
11 март, 2021 в 19:33 ч.

Веселина Николова, утре ми е часът. 🙂

Stanislava Slavcheva
Stanislava Slavcheva
12 март, 2021 в 10:46 ч.

Минах, ваксината е на Файзер.


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари