Ад… “72% от българите имат доверие в хомеопатията – това сочи проучване на Международната агенция Harris Interactive, световно известна компания за консултации за интернет-базирани изследвания на пазара, направено по поръчка на производителите и ...

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 12:03 ч.

ад…

“72% от българите имат доверие в хомеопатията – това сочи проучване на Международната агенция Harris Interactive, световно известна компания за консултации за интернет-базирани изследвания на пазара, направено по поръчка на производителите и вносителите на хомеопатични лекарства. “

Petia Natova-Georgieva
Petia Natova-Georgieva
6 май, 2024 в 12:13 ч.

sticker

Кристиян Танев
Кристиян Танев
6 май, 2024 в 22:56 ч.
Nadezhda McCune
Nadezhda McCune
6 май, 2024 в 12:17 ч.

🤣🤣🤣🤣

Боян Симеонов
Боян Симеонов
9 май, 2024 в 16:51 ч.

Вижте сега. Ако си с карцином на дебелото черво, с метастази повече от звездите в нощното небе, концентрираният екстракт от магданоз и серум от стомашна киселина на куца змия няма да ти помогне да оздравееш. Е, ако човек е в тази ситуация, химио и лъчетерапията също едва ли ще помогнат. Хомеопатията е като религията, астрологията, нумерологията, диип фейковете и фон дьо тенът. Изкривената реалност винаги ще бъде част от битието на homo sapiens sapiens, защото мозъчния кортекс обожава самоиронията. Тихо сега, че Стойчо Керев предава на живо.

Мария Янкова
Мария Янкова
6 май, 2024 в 13:34 ч.

Аааа аз съм купувала. Доктор Стоичкова педиатър , пулмолог изписа на една рецепта с Ефи@а и 18853 лекарства и тия бонбони . Питайте нея ,не ме дръжте мен отговорна 🤷‍♀️

Юлия Исова
Юлия Исова
6 май, 2024 в 22:46 ч.

здравейте, възползвайки се от поста, бих искала да попитам дали във Варна съществува педиатър, който не би предписвал хомеопатия? или търся еднорог?

Emanuil Dimitrov
Emanuil Dimitrov
7 май, 2024 в 00:27 ч.

Юлия Исова доктор Христов , доктор Пеева , доктор Атанасова , доста са .

Neviana Rashkova
Neviana Rashkova
7 май, 2024 в 10:08 ч.

Естествено, като се продава в аптеките и лекари изписват. Средновековие😢

Teodora Hristakieva
Teodora Hristakieva
9 май, 2024 в 19:12 ч.

Това е абсурд. Едва ли толкова много българи са чували за хомеопатия, още повече да са пробвали.
Аз съм пробвала хомеопатия, особено за малките ми деца, защото не искаха никакви други лекарства. Доволна съм. Хомеопатията не е проблем, а задълбочена наука. Лекарите не я харесват първо защото не я познават добре и второ, защото от хомеопатия не се печели така добре, както от другите лекарства.

Issi Batselova
Issi Batselova
9 май, 2024 в 19:18 ч.

Teodora Hristakieva е как да не се печели от хомеопатия😂😂😂 На един изписан кочан рецепти представителите даваха подаръци, екскурзии за повече…. В аптеката безплатно ли ги дават хомеопатичните бонбони?

Reneta Malinova-Velikova
Reneta Malinova-Velikova
9 май, 2024 в 19:45 ч.

Teodora Hristakieva , Бизнесменът:
- Чипсът е изкуството да продаваш 50 гр. картофи на цената на килограм.
Хомеопатът:
- Аматьор!

Teodora Hristakieva
Teodora Hristakieva
9 май, 2024 в 19:49 ч.

Issi Batselova аз съм купувала само хранилките на Боарон и те са евтини. Ако има и друг вариант на хомеопатия, то не съм запозната с него.

Issi Batselova
Issi Batselova
9 май, 2024 в 20:16 ч.

Teodora Hristakieva а ваксините са безплатни за обществото😉

Teodor Milkov
Teodor Milkov
6 май, 2024 в 19:47 ч.

Прочетох няколко коментара, пък се върнах да проверя в коя група чета, да не би да съм се объркал нещо 😱 72%

Evgeni Anev
Evgeni Anev
8 май, 2024 в 15:06 ч.

Ние си говорим тук, а на заглавната страница на уеб сайта на БЛС се мъдри ето тази реклама:

Simeon Petrov
Simeon Petrov
8 май, 2024 в 19:28 ч.

Evgeni Anev това са баш захарни бонбонки

Kamen Nikolov
Kamen Nikolov
6 май, 2024 в 22:33 ч.

Почти всичките ми познати трябва да ги убеждавам, че хомеопатията не работи и няма начин да работи. И всеки си има история как много му била помогнала за не знам си какво.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
7 май, 2024 в 09:24 ч.

Петър Кузев като човек, който в един етап на живота си държеше TEDx лиценз и работеше в екип по друг, съм длъжна да отбележа, че TED имат изключително нисък fake science филтър, за който често бяха критикувани.

Петър Кузев
Петър Кузев
9 май, 2024 в 12:27 ч.

Sabina Panayotova о, да. Фокусът ми е върху конкретния човек (Джеймс Ранди), който участва в научен експеримент (във филма). Не върху събитието на TED.

Maria Tomova
Maria Tomova
6 май, 2024 в 18:51 ч.

Надявам се, че коментарът ми няма да се интерпретира превратно. Започвам с това, че съм абсолютно наясно, че хомеопатията е доказано неработеща. Но според мен не по-малък проблем от този хахавелник са лекарите, които предписват антибиотик за всяко вдигане на температура, за всеки сопол - носен секрет и антибиотик по антибиограма, целогодишно антибиотични капки за нос, за кашлица - задължително пулмикорт и т.н. Децата ми са малки и огромната част от наборчетата им са на някакъв такъв режим на лечение. Горното гарнирано с всякакви добавки и имуностимулатори.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 19:07 ч.

Maria Tomova никой не отрича, че имаме голям проблем с изписването на АБ и масовия им прием като бонбонки. Даже напротив. Това също Е един огромен проблем на здравеопазването.

Maria Tomova
Maria Tomova
6 май, 2024 в 19:26 ч.

Simeon Petrov , проблемите са свързани, защото когато един (не особено интелигентен) родител попадне в порочния кръг на лечение с по 5 антибиотика и няколко кортикостероида на сезон, се настройва срещу конвенционалната медицина и попада под влиянието на шарлатаните.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 19:28 ч.

Maria Tomova, съгласен съм. Затова трябва да се спре с т.нар. дефанзивна медицина (д-р Митев често говори за това в свои постове) и да се следват evidence/science based препоръки

Elena D. Angel
Elena D. Angel
8 май, 2024 в 09:53 ч.

Хомеопатията върши чудесна работа, особено, ако си бременна или кърмиш. Досега не бях използвала, но се убедих, че работи. Както и хомеопатия за мазане с арника за след лек удар.

Issi Batselova
Issi Batselova
8 май, 2024 в 13:10 ч.

Elena D. Angel не, не работи😉

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
8 май, 2024 в 13:32 ч.

Elena D. Angel купете си прост крем с арника, няма нужда да е хомеопатичен. Да не бъркаме билки и хомеопатия.

Veronika Georgieva
Veronika Georgieva
6 май, 2024 в 19:14 ч.

А две-три годишни деца, пиещи по един антибиотик на месец по-добре ли е? Другото "нормално" е още по-зле.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 19:24 ч.

Veronika Georgieva, никой нормален човек НЕ подкрепя безотговорното предписване на АБ, защото това само по себе си крие много рискове. Един от най-големите, от които е резистентността.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 19:27 ч.

Veronika Georgieva ако има доказана медицинска нужда, което не е е невъзможно в тази възраст, да нормално е. Дете в групата на дъщеря ми кара два пъти Скарлатина тази зима. как предлагате да го лекуват?

Veronika Georgieva
Veronika Georgieva
6 май, 2024 в 19:37 ч.

Sabina Panayotova А колко лекари предписват БЕЗ доказана необходимост? Около 90%.

Veronika Georgieva
Veronika Georgieva
6 май, 2024 в 19:39 ч.

Simeon Petrov Хомеопатията придоби популярност заради безотговорното предписване на АБ.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 19:41 ч.

Veronika Georgieva ами трябва наистина да се предприемат действия по въпроса, защото доколкото помня в България почваме да водим класацията по резистентност.

ПП: даже намерих статия
https://www.mediapool.bg/bulgaria-e-vodeshta-po-upotreba-i-rezistentnost-kam-antibiotitsi-v-evropa-news342005.html

Teodor Milkov
Teodor Milkov
6 май, 2024 в 19:49 ч.

Sabina Panayotova при нас във 2 клас, 105 училище (София), имаше деца със 5 и 6 пъти скарлатина!

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 20:34 ч.

Veronika Georgieva аз не мога да застана зад такъв процент, знам че се случва, но няма как да се подпиша под това. А и не това е темата, опитите хомеопатията да се изкара ок, заради друг проблем в родното здравеопазване се наричат:

Veronika Georgieva
Veronika Georgieva
6 май, 2024 в 22:29 ч.

Sabina Panayotova Не е ок също да си затваряме очите за причините на проблема. Хомеопатията не е станала популярна случайно без причина. За процента - лесно може да се направи статистика колко АБ се изписват след потвърдена бактериялна инфекция. Има достатъчно информация за многократното увеличаване на използването на АБ през последните десетилетия. И какво ни причинява това.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 22:42 ч.

Veronika Georgieva и причини абсолютно има. обсъждали сме не веднъж в тази група от една страна липсата на доверие на българина в медицината, от друга функционалната му неграмотност. причините са ясни.

Katya Yordanova
Katya Yordanova
7 май, 2024 в 07:22 ч.

Veronika Georgieva А защо трябва да делим лечението на антибиотици и хомеопатия? Т.е. няма никакви други лекарства и методи и хората нежелаещи да взимат антибиотици (защото според Вас на 90% се предписва такъв), предпочитат хомеопатията? Само ще кажа, че на мен не ми е предписван антибиотик в последните 8 или 10 години, а и операции съм имала, не е и да не съм се разболявала.

Neviana Rashkova
Neviana Rashkova
7 май, 2024 в 10:07 ч.

Veronika Georgieva Като не искате да пият антибиотик, не има давайте нищо и имунната система в 99% сама ще се справи, но малко по-бавно. Иначе само си давате парите за измислената хомеопатия и резулатът е същия. Но като не се учи наука никъде -така е. 😢

Silviya Mircheva
Silviya Mircheva
7 май, 2024 в 10:18 ч.

Veronika Georgieva не знам защо хората си мислят, че лечението е или хомеопатия, или антибиотик. Моите деца на 3 и 4 и половина също не са пили антибиотик към момента, въпреки че ги водя при "стандартен" лекар.

Galq Georgieva
Galq Georgieva
6 май, 2024 в 13:26 ч.

Аз съм по-възмутена от всички хранителни добавки с реклама на лекарства и съдържание на цветя,билки,нишесте и витамини.
Дори и лекарите ги изписват като лекарства.

Anelia Kmetova
Anelia Kmetova
9 май, 2024 в 22:16 ч.

Galq Georgieva Никога хранителна добавка не е рекламирана като лекарство. Фитотерапията ,т.е. терапия на основата на лечебни билки е позната от векове. Не се толкова възмУщавайте.

Galq Georgieva
Galq Georgieva
9 май, 2024 в 22:44 ч.

Anelia Kmetova Всичко което се рекламира за имунитет е със съдържанието,което описах.Дори да не споменават названието "лекарствен продукт"представянето им е като такъв и средностатистическата БГ мама тича в аптеките.
Същото се отнася и за болки в гърба и ставите.Всяка трета реклама е такава.Благодаря за неуместната забележка😉

Anelia Kmetova
Anelia Kmetova
9 май, 2024 в 22:58 ч.

Galq Georgieva Завидно чувство за непогрешимост! Поне си поправихте правописната грешка. Може после пък и да почетете повече.

Tony Karavasilev
Tony Karavasilev
6 май, 2024 в 12:27 ч.

Лечение без лечение 🤭🤷‍♂️😀

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 12:42 ч.

Tony Karavasilev плацебо ефект, ползва се с известна успеваемост откакто свят светува.

Tony Karavasilev
Tony Karavasilev
6 май, 2024 в 12:43 ч.

Roe Petrovich Плюс ноцебо приказки. 😀

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 13:14 ч.

Tony Karavasilev българинът обича да си купува сиропчета, гелчета, прахчета, кремчета, хапченца… по-добре някаква глупост с “памет на водата” и разреден бълвоч от отвара от ленено семе и кокиче, отколкото истински лекарства, които същите лекари така или иначе не знаят как и кога правилно да изписват.

Tony Karavasilev
Tony Karavasilev
6 май, 2024 в 13:28 ч.

Roe Petrovich Виетнамско чудо. 😀

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 13:46 ч.

Tony Karavasilev ами това ни е явно нивото на републиканското здравеопазване.

Branimira Dimitrova
Branimira Dimitrova
6 май, 2024 в 18:37 ч.

Доктор Везенков беше педиатъра на сина ми и с чиста съвест и благодарност, заявявам, че е отговорен и ангажиран с пациента лекар. Два пъти съм звъняла вечер късно и е повярвал, че не съм просто стресирана майка , за да дойде вкъщи, да види детето и да ни закара лично в Пирогов. Хомеопатията я е предлагал при липса на необходимост от антибиотици, ваксините ги е поставял по график и ни е издирвал, когато сме закъснявали по някаква причина. Лично аз съм му се доверявала винаги, прекрасен лекар и човек.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 12:41 ч.

НапреТ към все по-ниската продължителност на живота!

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 12:52 ч.

в тази ред на мисли, преди няколко месеца почина възрастното ни куче. при последните опити да облекчим болките му, една от лекарките в клиниката, в която ходим от 13 години и на които има 1000% доверие ни предложи хомеопатия за него. силно възмутена “докладвах” на нашата лекарка и тя ми каза, да знаем. когато сме изчерпали всичко възможно за животното сме ок тя да се включи, защото поне стопаните са спокойни, че са направили всичко. и знаейки колко тежко е да приспиш животно, мисля това е единия случай, в който съм ок.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 12:56 ч.

Sabina Panayotova съболезнования

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 13:17 ч.

Sabina Panayotova то май и затова се ползва тази хомеопатия - просто колкото пациентът (и явно и докторът му в някои случаи на некомпетентност) да си мисли, че “прави нещо”. В действителност нищо не прави, но няма как да знае, че е така. На запад този ефект се замества от “чакане” - просто чакаш да отмине само.
Съболезнования за кучето. Дори не знаех, че съществува понятие “ветеринарна хомеопатия”.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 13:42 ч.

Roe Petrovich така е.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 13:43 ч.

Simeon Petrov благодаря

Katya Yordanova
Katya Yordanova
7 май, 2024 в 07:33 ч.

Roe Petrovich Точно! На мен скоро педиатър ми каза за някакви хомеопатични продукти при никнене на зъби при бебета, които се ползват точно с тази цел. Там общо взето почти нищо не може да се направи, нито пък да се дават лекарства много често и тези водички (на цена от 10тина лв.) били за успокоение на родителите, че правят нещо за облекчаване на детето си, колкото да не стоят да го гледат безпомощно как плаче. А да му дадат вода и то пак ще плаче, пък ще се умори по някое време и ще заспи. И победителят е Боарон.

Kamer Telalyan
Kamer Telalyan
7 май, 2024 в 08:57 ч.

Без да искам да адвокатствам на тези хора, но е хубаво да се види какъв процент от тези 72% бъркат хомеопатията с билколечение например. Колкото до самата хомеопатия, това е псевдонаука и като такава няма абсолютно никаква полза от нея, но косвените вреди от нея са огромни.

Alexandra Nikko
Alexandra Nikko
7 май, 2024 в 08:15 ч.

Не мисля, че темата, която сте поднесли носи някому каквото и да е. Аз съм в групата за да се информирам и да следя дискусии, пряко свързани с името на групата. Този пост е не по темата и освен хейт не предизвиква друго по мое лично мнение. Много непродуктивно бих казала.

Vyara Vaseva
Vyara Vaseva
7 май, 2024 в 23:38 ч.

Alexandra Nikko
И се ръси омраза на килограм! 🥺

Nadezhda Terziyska
Nadezhda Terziyska
6 май, 2024 в 16:03 ч.

Въпрос към лекарите в групата - кажете как съществува толкова голяма хомеопатична индустрия във Франция например Боарон, а и в Германия имат доста неща - DHU. Нали все тичаме по западна Европа да се лекуваме от нелечимите болести, нали там са големите светила?! Като толкова е "вредна" хомеопатията, защо тамошните големи имена не се вдигнат и не направят нещо, там, за разлика от тук лекарската професия е на почит... Не съм някаква върла майка хомеопатка, но същата бива предписвана на децата ми заедно с другите лекарства, когато са болни, и по моя преценка взимам или не от аптеката. Едно време бяха доста евтини и баткото ги хрускаше като бонбони, та пак ми бяха полезни като нещо сладко за него 😂 Но честно казано разни абсурдни твърдения от майки покрай мен, че лекуват стафилококи, ангини и т.н. не ме впечатляват. Още повече ме дразнят самите лекари хомеопати, които за консултации по Вайбър искат баснословни суми, да не говорим, че приготвят вкъщи разни хомеопатични смеси и пращат по куриери на пациентите... Какво ли не съм чувала 😂

Николина Б.
Николина Б.
6 май, 2024 в 17:26 ч.

Nadezhda Terziyska Мале, Мъжа ми направо псува една жена, която ни разказваше, че детето е с ангина и го лекува с хомеопатия 🙈 А тези онлайн консултации не ги харесвам независимо с какъв лекар са! Скоро в ужаса си като майка си платих за един лекар, който беше много препоръчван. Явно толкова беше зает, че си водих монолог в чата и даже не си направи труда да погледне изследванията.

Диляна Славова
Диляна Славова
6 май, 2024 в 17:27 ч.

Sabina Panayotova, подхванали сте тема, по която нямате никаква компетенция, идея си нямате, как се излагате...но пък сте избрали правилната група, за да съберете достатъчно хейт по нея. Мога само да гадая, какво Ви носи това...

Zdravko Vodenicharov
Zdravko Vodenicharov
6 май, 2024 в 17:37 ч.

Диляна Славова Кажете как се излагаме. С официални данни и статистика, ако може. Научни изследвания също.

Диляна Славова
Диляна Славова
6 май, 2024 в 17:46 ч.

Zdravko Vodenicharov Не съм търсила такива и не ми трябват, защото имам нещо повече - богат личен опит. Не само аз, а все по-голяма част от хората... (Което не значи, че отричам ваксините и стандартната медицина.)

Zdravko Vodenicharov
Zdravko Vodenicharov
6 май, 2024 в 18:09 ч.

Диляна Славова Сигурен съм, че Вашият строго субективен личен опит може да Ви е много скъп, но науката и медицината в частност не работят на принципа "Една лелка каза, аз опитах и ми се получи". За щастие.

Диляна Славова
Диляна Славова
6 май, 2024 в 18:14 ч.

Zdravko Vodenicharov За щастие, не е само моят опит.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 18:23 ч.

Диляна Славова медицината е точна наука. личният ви опит е изключително нерелевантен. Като излекувате слупен крак с хомеопатия, елате да ни разкажете.

Диляна Славова
Диляна Славова
6 май, 2024 в 18:29 ч.

Sabina Panayotova На счупен крак травматологът ще сложи гипс. Но хомеопатът може да подпомогне процеса на оздравяване. И няма нищо свръхестествено в това.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 18:37 ч.

Диляна Славова така е. и Земята е плоска и хора на са стъпвали на Луната. :)

Veselina Georgieva
Veselina Georgieva
6 май, 2024 в 15:31 ч.

Всяка крайност е вредна.
Аз не разбирам как е възможно също лекар да лекува от нещо, а да не се интересува от общата картина. После хомеопатията била вредна практика. Че и ад...

Антонела Понева
Антонела Понева
6 май, 2024 в 12:54 ч.

Хомеопатията не работи, жалкото, по-точно страшното е, че 72% не разбират това.

Zdravko Vodenicharov
Zdravko Vodenicharov
6 май, 2024 в 15:18 ч.

Нивото в България е отчайващо ниско. В това се убедих още в началото на ковид пандемията, масово хората нямат грам обща култура и не могат да филтрират информацията, която поглъщат всекидневно. Затова масово се ползва хомеопатия, алтернативни лечения, хиропрактика и чекръкчийство. И няма излизане на глава с такива хора, като обяснявам, че хомеопатията не е лечебно средство, съм бил много краен... Да се чуди човек да се смее или да реве.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 15:30 ч.

Zdravko Vodenicharov отдавна спря да е смешно

Vania Alexandrova
Vania Alexandrova
6 май, 2024 в 12:49 ч.

Горда съм, че съм от ония другите 28%, които не дават пари за глупости!

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 15:03 ч.

Vania Alexandrova +1

Поли Кочева
Поли Кочева
6 май, 2024 в 17:19 ч.

Vania Alexandrova ако броим и аквасорса, хранителните добавки и етеричните масла, току виж тия 28% се окажат само 8.

Vania Alexandrova
Vania Alexandrova
6 май, 2024 в 17:21 ч.

Поли Кочева хаха, няма да се изненадам!

Tanya Mihaylova
Tanya Mihaylova
6 май, 2024 в 17:06 ч.

Аз съм си лекувала гърло и хрема много пъти успешно с хомеопатия, особено по време на бременност, когато почти всичко е забранено. Това не означава, че при по-сериозни симптоми разчитам на хомеопатия. Според мен за леки неразположения върши работа и не виждам защо едното да отрича другото.

Zdravko Vodenicharov
Zdravko Vodenicharov
6 май, 2024 в 17:39 ч.

Tanya Mihaylova Хремата и "гърлото" минават от само себе си, ако не са симптоми на някакво друго заболяване. Другия път опитайте без хомеопатия и Ви гарантирам, че пак ще Ви минат хремата и "гърлото".

Tony Karavasilev
Tony Karavasilev
6 май, 2024 в 17:40 ч.

Tanya Mihaylova Защото доказано не работят, не са регулирани и поради това често са замърсени (и вредят, има дори починали бебета от неправилно разредени продукти и висящи съдебни дела с години).

Хомеопатията е "измислена" години преди теорията за микроби и миенето на ръце. Вирусната ви настинка е щяла да мине без да взимате нищо. Най-малко сте загубили пари за таблетка от вода, захар/сол и слеплител магнезии.

Сега ако сте решили да продължавате да ползвате е ваше решение. При голям процент от пациенти ползващи такъв тип продукти се наблюдава закъсняло лечение, например хора с пневмония които се самолекуват седмици и болестта напредва.

Ето рисунка за ефективноста на плацебо спрямо хомеоптията (базирана на над 500 изследвания през последните 80 години):

Tanya Mihaylova
Tanya Mihaylova
6 май, 2024 в 17:43 ч.

Zdravko Vodenicharov Пробвах докато бях бременна 4-5 седмици без нищо и не ми минаваше докато накрая не започнах хапчетата. Това ми се случи точно 3 пъти, защото имам дете, което посещава градина и постоянно ми носеше нещо от там. Не мислете, че литвам веднага към хапчета, пробвала съм чайове, лимони, гаргари и тн…

Tanya Mihaylova
Tanya Mihaylova
6 май, 2024 в 17:55 ч.

Tony Karavasilev В крайна сметка аз говоря от личен опит, не съм се оставяла да стигна до усложнения, заради сляпа вяра и забавяне в лечение… А това за замърсени продукти, разбира се, че е нещо, което считам за опасно, но докато АГ ми казваше да пия какви ли не неща за гърло, чието съдържание не ми се коментира, предпочетох първо да пробвам с хомеопатия и не, не минаваше от само себе си. Не е нужно да изпадаме в крайности…

Tony Karavasilev
Tony Karavasilev
6 май, 2024 в 17:56 ч.

Tanya Mihaylova Ок, всеки сам си преценя. Аз като ме боли гърло ям сладолед и успокоява възпалението, и ми минава. 🤷‍♂️☕️(не се базикам за сладоледа)

Tanya Mihaylova
Tanya Mihaylova
6 май, 2024 в 17:57 ч.

Tony Karavasilev Да и това трикче го знам, но не винаги работи, понякога ме довършва 😅

Reneta Malinova-Velikova
Reneta Malinova-Velikova
8 май, 2024 в 21:31 ч.

Tanya Mihaylova , стига с това всичко е забранено по време на бременност. Ами не, не е всичко! Не е и почти всичко. Да, има лекарства, които не могат да бъдат приемани, но почти всичко е твърде пресилено!

Tanya Mihaylova
Tanya Mihaylova
8 май, 2024 в 21:43 ч.

Reneta Malinova-Velikova аз чета листовките, не си фантазирам…

Reneta Malinova-Velikova
Reneta Malinova-Velikova
8 май, 2024 в 22:18 ч.

Tanya Mihaylova , на почти всички лекарства….

Tanya Mihaylova
Tanya Mihaylova
8 май, 2024 в 22:26 ч.

Reneta Malinova-Velikova Дайте ми моля таблетки за гърло, на които пише, че използването по време на бременност е безопасно, но не “използвайте, когато потенциалната полза от лечението на майката не надхвърля риска за развиващия се плод или кърмачето”, защото това нищо не значи и не ме устройва…

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
6 май, 2024 в 12:34 ч.

Ами той сам го казва “ обикновено имаме време и трябва да успокоим придружителя, най-често майката. Тогава даваме хомеопатия и ѝ казваме, че ако до 24 часа не подейства, няма да се случи нищо” ….сиреч, ако не се е усложнило детето и ще си мине сама инфекцията, всичко е ок, ако не, продължава с традиционната медицина. 😁
Плацебо за психиката на майките, това е хомеопатията 😁

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 12:42 ч.

Аз съм върл анти-хомеопат, но уви и другата крайност виждаме - антибиотици за всеки сопол и бета блокери вместо хранителен и спортен режим. Почти никой доктор не говори с пациентите си да правят опити да спират цигарите (в англоезичните държави smoking cessation counseling), че и алкохола. В този смисъл хомеопатите не са единствените вредящи докторЯ.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 13:02 ч.

Roe Petrovich, споделям вижданията ви. Дяволът е навсякъде. Преди време пълна упойка ми слага един анестезиолог, който имаше кабинет като лисичарник от пушене… чувствах се като в някаква БГ комедия.

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 13:12 ч.

Mariya Vinzens масово се пуши пред и В болниците. В двора на националната КАРДИОЛОГИЧНА болница има голяма табела “място за пушене”….

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 13:14 ч.

Roe Petrovich, така и трябва да е - да има обозначено и изолирано място за пушене. Друг е въпросът “Защо медици, които би трябвало да знаят каква е вредата от тютюнопушенето, продължават да пушат?” За мен е непонятно.

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 13:27 ч.

Mariya Vinzens ама как така “трябва”, чакайте малко…. Все едно в дебелариум да има баничарница.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 14:28 ч.

Roe Petrovich, по закон е така. На обществени затворени места не се разрешава пушенето. Трябва да има обособено място, където се пуши.
Наистина е противоречие - в здравно заведение да се прави нещо, което те убива....

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 14:29 ч.

Mariya Vinzens трябва да е изцяло забранено. Кой е законът и конкретният член, според който се полага право на пушене?

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 14:36 ч.

Roe Petrovich, според мен също трябва да е забранено. Аз приветствам последния закон, който приеха във Великобритания. Не мога да ви цитирам член, не ми се и рови, но предполагам е така, щом на летищата има обособени зони за пушене.

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 15:38 ч.

Mariya Vinzens демек наизуст :)

Rada Tilkova
Rada Tilkova
7 май, 2024 в 09:03 ч.

Mariya Vinzens Със сина ми бяхме в детската онкохематология миналата седмица. Там се пуши вътре в отделението. Сестрите пушат, санитарките пушат. Ад. Тази година два пъти съм ходила до психодиспансера за документ за започване на работа - и двамата лекари, при които бях, пушеха вътре в кабинета си.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 12:58 ч.

На майките дава лекарства при температура на детето 🤣🤣🤣🤣

Димитър Костов
Димитър Костов
6 май, 2024 в 12:13 ч.

И най гадното е, че като се влошат много работите, отиват при лекар, който ще ги лекува с истински неща, след което ще го обвиняват, ако стане беля колко е некадърен...🤬. Добре, че няма "хомеопатични" ваксини, че при тоя процент да сме дали фира вече от всякакви гадни болести🫣

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 12:47 ч.

Димитър Костов да, точно това се получава.

Petya Vasinska K
Petya Vasinska K
6 май, 2024 в 14:21 ч.

Димитър Костов при мен е точно обратното, добре че е хомеопатията, няколко пъти конвенционалната медицина беше безпомощна, но важното е лекаря хомеопат да бъде добър и да назначи правилната терапия.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 15:01 ч.

Petya Vasinska K, моля споделете при какво заболяване/състояние ви е помогнала хомеопатията.

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 16:22 ч.

Petya Vasinska K а вие всъщност знаете ли какво е хомеопатията? Вода. Това е. Вода. Демек нищо. Плацебо ефект. Ако е отминало от вода, щяло е да отмине и без нея.

Petya Vasinska K
Petya Vasinska K
6 май, 2024 в 16:31 ч.

🤣моля информирайте се

Petya Vasinska K
Petya Vasinska K
6 май, 2024 в 16:33 ч.

Mariya Vinzens бактериални инфекции, при които антибиотици не помагат, като аз не бях приемала 10 години, нямам честа употреба на антибиотици. И визирам консултации с няколко мед. екипи, дори и в болница, без успех.....

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 16:36 ч.

Petya Vasinska K, благодаря! А каква беше бактерията?

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 16:38 ч.

Petya Vasinska K на не ви кажа какво е станало. пили сте антибиотик 15 дни, свалил ви е CRPто на 5 и като сте започнали да пиете хомеопатия на 16тия ден О ЧУДО, всичко ви е минало. Или просто лъжете.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 16:39 ч.

Roe Petrovich, "информирайте се" - по-неконкретно нещо от това, здраве! Типично изказване на хомеопат.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 16:40 ч.

Petya Vasinska K, информация има навсякъде и за плоската планета. Това "информирайте се" е много хвърлено във въздуха!

Симона Господинова
Симона Господинова
6 май, 2024 в 20:04 ч.

Димитър Костов Всъщност има. И дори са провеждани тестове с тях.

Димитър Костов
Димитър Костов
6 май, 2024 в 20:05 ч.

Симона Господинова Вие сериозно ли...🫣

Симона Господинова
Симона Господинова
6 май, 2024 в 20:06 ч.

Димитър Костов

Симона Господинова
Симона Господинова
6 май, 2024 в 20:06 ч.

Димитър Костов
Димитър Костов
6 май, 2024 в 20:12 ч.

Симона Господинова и двамата д-ри са със.. репутация не точно на лекари. Единия бил велик хомеопат (което звучи като велик шарлатанин за мен) другия му видях книгите, не се занимава с имунология. Та хомеопатични работещи ваксини няма, само някой се е опитал да докаже, че има.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 20:36 ч.

Симона Господинова and yet, никой в света не ваксинира с такива. защо ли.

Petya Vasinska K
Petya Vasinska K
6 май, 2024 в 21:03 ч.

Sabina Panayotova няма смисъл да в
Ви обяснявам, лекувайте се с антибиотици и със странични ефекти...не не ми беше свалено CRPто. А другия път имаше и други показатели и 4 седмици нямаше резултат. Всеки има право на избор как да се лекува.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 21:16 ч.

Petya Vasinska K надявам се все пак да знаете, че създаването и употребата на АБ в медицината е спасило много животи.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 21:29 ч.

Petya Vasinska K разбира се, че че се лекувам с антибиотик.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 22:34 ч.

Petya Vasinska K, да живеят антибиотиците! Без тях сега още щях да имам магарешка кашлица.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 22:42 ч.

Mariya Vinzens аз щях да съм мъртва.

Petya Vasinska K
Petya Vasinska K
7 май, 2024 в 15:40 ч.

Mariya Vinzens аз пък без хомеопатия...страхотно щом сте намерили Вашия път на лечение👏

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
8 май, 2024 в 12:05 ч.

Минавам да кажа, че за масовата патология в детска възраст - вирусните инфекции - няма специфично лечение и те си минават сами с или без хомеопатия.

Issi Batselova
Issi Batselova
8 май, 2024 в 13:10 ч.

Alexander Atanasov за да “избие” обривът при варицела се препоръчва 🍷 в маЕченските групи! Ама теб там не те пускат😁

Roe Petrovich
Roe Petrovich
8 май, 2024 в 14:00 ч.

Alexander Atanasov 72% от хората няма да ви разберат 🥲

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 13:04 ч.

В какво общество живеем! Кръстя се с двете ръце, макар да съм атеист!

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 13:14 ч.

Mariya Vinzens, в обществото, в което всеки сам си преценЯ

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 13:18 ч.

Simeon Petrov, поправям ви “секи”!

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 13:21 ч.

Mariya Vinzens

Marta Bogoeva
Marta Bogoeva
6 май, 2024 в 14:48 ч.

Mariya Vinzens много е интересно и как се купуват по 5-6 кутии с дражета, за които се дават абсурдни суми, НО тези 72% нямат против да ги извадят от джоба си🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ и това е с месеци и години

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 14:59 ч.

Marta Bogoeva и за мен неопнятно. И много ме е яд и жал като чуя, че на пенсионери изписват дражета.

Marta Bogoeva
Marta Bogoeva
6 май, 2024 в 15:09 ч.

Mariya Vinzens има и една мн особена взаимовръзка между застинали във времето “Лични лекари с опит” които обикновено са със стаж 30+ и след дипломирането си не са докоснали нищичко с цел да са в крак със съвременните методики, мед. постижения и новости, та същите тези освен, че изписват бонбони са и твърдо против ваксините, щот’ “ по-добре да си го изкара детето, какво да го разреваваме само, тая ваксина кой я знае какво ще му направи…”
Не знам, не знам …. Някои “колеги” са тотално за бракуване …

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 15:11 ч.

Marta Bogoeva и “баба ти като не се е ваксинирала против HPV, какво и стана?”

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 15:13 ч.

Marta Bogoeva полека с ОПЛ-та, че един тук ме нарече дебела и почти ме наби като казах, че има проблемни. 😁

Marta Bogoeva
Marta Bogoeva
6 май, 2024 в 15:15 ч.

Не слагам всички колеги с 30г+ стаж под общ знаменател.

Marta Bogoeva
Marta Bogoeva
6 май, 2024 в 15:17 ч.

Mariya Vinzens дааааа!!!! Баба ти… тоя коз, се вади винаги!!! Общовалиден е

Marta Bogoeva
Marta Bogoeva
6 май, 2024 в 15:18 ч.

Sabina Panayotova еха 😅 Аз не за всички, само за тея с дражетата

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 15:20 ч.

Marta Bogoeva е то и аз

Katya Yordanova
Katya Yordanova
7 май, 2024 в 07:24 ч.

Mariya Vinzens Вие се кръстите хомеопатично значи 😀

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 12:53 ч.

Ужас! Лекарите хомеопати са за бой!

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 12:55 ч.

Mariya Vinzens бг университетите подкрепят и разпространяват хомеопатията

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 13:03 ч.

Simeon Petrov и те са за бой!

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 13:49 ч.

Simeon Petrov има дори някаква специализация “Хомеопатия”, или поне така се пишат в биографиите. Пълен резил.

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 14:06 ч.

Mariya Vinzens На какво основание е това мнение? Личният ми опит и този на близки е положителен. Педиатърът ни е страхотен лекар, който съчетава хомеопатията чудесно. Детето ми е на почти 2г. и никога не е приемало антибиотици, докато други деца на нейната възраст пият такива през месец и постоянно са болни.

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 14:09 ч.

Eleonora Encheva на основание, че понятие “хомеопатия” всъщност не съществува, в смисъл, че тя е изцяло плацебо. Демек - нищо. Че и вредна, ако е за сметка на истинска терапия.

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 14:14 ч.

Roe Petrovich За много хора и за мен, поне на този етап не е нищо. Овладявали сме много ситуации с нея и както казах детето не е приемало на крехката си възраст никакви сериозни медикаменти.
Естествено, когато се прилага от лекар, той съобразява ситуацията и при нужда ще се прибегне до такива. Масово педиатрите изписват антибиотици и тежки медикаменти за всичко и постоянно. Това смятам за по-голям проблем.

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 14:16 ч.

Eleonora Encheva хомеопатията е научно доказана като неработеща. Изглежда сте от тези 72%, което е напълно разбираемо, не е никак малък процент очевидно.
За антибиотиците сте напълно права, и двата проблема си съществуват паралелно.

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 14:20 ч.

Roe Petrovich Лично аз виждам, че за сега работи при нас. Какво е доказано не знам. И пак казвам, че я прилага педиатър с дълъг стаж и помогнал на не едно и две деца. Тези 72% не смятате ли, че имат основание да подкрепят този подход? Или всички сме заблудени, неинформирани и незаинтересовани за живота и здравето си…

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 14:23 ч.

Eleonora Encheva 72% сте заблудени, не всички сме :) със здраве и разредена вода или каквото там ви изписват :) на мен не ми пречи :) хомеопатията НЕ помага, а просто докато я приемате, състоянието обикновено се изчиства само, демек тя е заблуда/плацебо.
Прочетете сама, интернетът поне е безплатен. Но съветвам на английски да е, българските източници са ясни. https://www.nhs.uk/conditions/homeopathy/ едно добро начало, ако желаете да не сте от тези 72%

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 14:27 ч.

Eleonora Encheva A new analysis of more than 200 academic research papers has concluded that homeopathy is not an effective treatment for any disease or condition. Homeopathic medicine involves administering diluted treatments of harmful substances with the hope that the body will be spurred into action by the challenge.

https://www.science.org/content/article/homeopathy-ineffective-study-confirms#:~:text=A%20new%20analysis%20of%20more,into%20action%20by%20the%20challenge.

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 14:28 ч.

Roe Petrovich Много съм чела и продължавам. За съжаление имам челен сблъсък с NHS и отдавна не ги приемам за авторитет… На тази тема, както и на много други ще намерите множество проучвания в различни държави и консенсус няма да намерите. Щом лекар, завършил медицина и практикувал години я прилага и помага на стотици деца, значи не е нищо. В този случай се доверявам на това, което виждам, не на всичко, което чета. Проблемът на нашето време, ще се окаже многото информация и неспособността да се справим с нея. Здрави бъдете!

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 14:28 ч.

Simeon Petrov няма да стане…. Понеже тя си вярва на доктора, а той е шарлатанин… голям проблем е това, но няма орган, който да следи в България за това.

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 14:30 ч.

Eleonora Encheva да де, от тези 72% сте. Нямаше как дори и тука да няма такива хора, твърде голям процент е просто. И вие със здраве! И разредена вода!

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 14:31 ч.

Eleonora Encheva, заповядайте при мен. И аз ще ви лекувам успешно с хомеопатия. Може дори да не ви взимам пари. Хомеопатията не е нищо освен захар и освен да допринася за инсулинова резистентност, друга работа не върши.
Болестите, които хомеопатията твърди, че повлиява, са такива, които са самоограничаващи се, т.е. ще ви мине без да вземате нищо.

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 14:32 ч.

Simeon Petrov И тук ще отговоря, че чета. Не е нужно да ми пращате нищо… Запозната съм с тези статии. Мнението ми е на база личен опит, не на четене. Остава да отидете при педиатъра ми и да и обясните, че е глупава и заблудена и само си въобразява, че е помогнала на половината град…

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 14:32 ч.

Eleonora Encheva, ако споделите какви състояния сте излекували, можем да повярваме.

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 14:32 ч.

Eleonora Encheva https://www.nccih.nih.gov/health/homeopathy :) и още и още :) но всъщност е хубаво да се вярва в нещо. Ние пък се другата крайност, на безкрайно научно-обосновани родители и има моменти, в които НЯМА с какво да бъдем успокоени. Така че виждам стойността на плацебото, но уви вкъщи не действа. Та имате късмет.

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 14:33 ч.

Mariya Vinzens Опит имате ли или това е на основание всички статии в Интернет?

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 14:34 ч.

Eleonora Encheva, добре, дайте конкретен пример при какво заболяване ви е помогнала хомеопатията.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 14:34 ч.

Eleonora Encheva, имам.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 14:35 ч.

Eleonora Encheva говорите изключително неверни и несвързани неща. понеже скоро се опитах да го формулирам за друга дама, която смяташе че личният опит е миродавен.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 14:37 ч.

Eleonora Encheva детето Ви не е пило антибиотик, защото не е хващало нищо бактериално, не защото пие хомеопатия. Което не означава, че децата около вас не са пили антибиотици излишно, но едното няма пряка корелация с другото. хоемопетията научно доказано не работи и да твърдите обратното е като твърдите, че Земята е плоска.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 14:37 ч.

Eleonora Encheva, дайте пример от вашия опит, за да повярваме.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 14:40 ч.

Eleonora Encheva личният опит няма тежест пред научни доказателства и science/evidence based medicine

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 14:51 ч.

Simeon Petrov Предпочитам на вярвам на това, което виждам, не на всичко, което чета.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 14:52 ч.

Eleonora Encheva по вашата логика, ако не виждам определен цвят, то той не съществува и небето е зелено например вместо да приема, че може би имам някакъв проблем с възприятието на цветове https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6399603/

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 14:53 ч.

Mariya Vinzens Изобщо не искам да ви карам да вярвате в нищо. Опитах се да разбера на какво основание е мнението Ви и евентуално разбера защо е такова. Разбрах, благодаря. В Интернет всички можем да четем, явно лекарите ни са глупави и неграмотни…

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 14:54 ч.

Eleonora Encheva а не може ли и двете да са проблем? Едните не лекуват, другите тровят?

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 14:56 ч.

Eleonora Encheva звучите (и дори донякъде се държите) като едни определени индивиди, според които планетата е плоска

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 14:57 ч.

Eleonora Encheva, впуснахте се в една типична реакция на хомеопатите: когато биват помолени да дадат пример от собствения си опит за заболяване излекувано с хомеопатия... нищо.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 14:59 ч.

Eleonora Encheva дори фундамента, върху който създателят на хомеопатията е базирал идеите си се е оказал неверен https://sciencebasedmedicine.org/homeopathy-and-evidence-based-medicine-back-to-the-future-part-i/

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 15:06 ч.

Mariya Vinzens Какво искате да изредя всяко разболяване на детето ми и с какво е излекувано ли? Не съм хомеопат аз. Реакцията ми е на човек, който се доверява на лекар изчел повече от мен и от Вас и помогнал на много деца в града ни.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 15:08 ч.

Eleonora Encheva, не всяко. Попитах за едно. Например: грип, скарлатина, алергия съм полени, гнойна рана…

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 15:11 ч.

Eleonora Encheva ще третирате ли сериозна инфекция с АБ или ще ползвате хомеопатия дори при риск от загубен крайник например

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 15:11 ч.

Eleonora Encheva аз мога да ви кажа всяко заболяване на 4-годишното ми дете и на покойното ми 13 годишно куче и точно как са излекувани от конвенционална медицина, вие не можете са кажете едно нещо, от което е боледувало детето ви за две години?

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 15:18 ч.

Sabina Panayotova Мога да кажа и какво ще промени това? Вие не искате чуждо мнение и отричате напълно другата страна. Няма смисъл от такъв разговор. А да заклеймявате всички, които имат различен опит от вашия като глупави и неграмотни е несериозно.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 15:25 ч.

Eleonora Encheva, позволих си да разгледам профила ви и стигнах до заключението, че да споря с кофа с боя би било по-полезно, тъй като вие сте споделяла глупостите на Цанов, Пасков, 7/8 мозъчни клетки за пандемията и куп други глупости. Дори смятам да Ви връча експресен билет.

Georgi Petrov
Georgi Petrov
6 май, 2024 в 15:30 ч.

Eleonora Encheva Моят син е на 16 и също не е приемал антибиотици, но не съм му давал и хомеопатия.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 15:39 ч.

Simeon Petrov, дамата е и антиваксър. Едно пиленце ми каза. 😉 Явно за какво е в тази група.
А статистиката за това колко поддръжници на хомеопатията са и антиваскъри е безмилостна - двете състояния вървят ръка за ръка.

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 15:46 ч.

Simeon Petrov Страхотно! Иначе за ваша информация, точно NHS, чийто статии разпространявате в тази група, не смятат ваксините за задължителни. Една от причините да не се доверявам на техни проучвания е тази. Темата Ковид е отделна.

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 15:47 ч.

Mariya Vinzens Не съм антиваксър. Всички около мен, както и аз, имаме всички задължителни ваксини.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 15:48 ч.

Eleonora Encheva в линковете, които съм споделил по-горе не фигурира нищо от NHS в момента. И не, ковид не е отделна тема, защото ковидиоти не са особено добре дошли тук.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 15:52 ч.

Eleonora Encheva, май май сте. Работите срещу васкините!

Nadezhda Terziyska
Nadezhda Terziyska
6 май, 2024 в 16:05 ч.

Simeon Petrov добре, а кои са най-големите производители? Франция и Германия... Все българско нещо ви е виновно, ако нямаше на пазара какво щяха да подкрепят?

Simeon Petrov
Simeon Petrov
6 май, 2024 в 16:08 ч.

Nadezhda Terziyska просто е - не са длъжни да го подкрепят, а сложната ситуация с хомеопатията във Франция е изцяло друг въпрос, въпреки че и в онези държави се взимат действия, макар и бавно. Освен това от 150 000 лекари в Германия, едва ~7000 са хомеопати, което е около 5% или буквално в рамките на статистическа грешка

Roe Petrovich
Roe Petrovich
6 май, 2024 в 16:10 ч.

Eleonora Encheva да, лекарите ни са глупави и неграмотни, не се ли вижда с просто око…

Поли Кочева
Поли Кочева
6 май, 2024 в 17:16 ч.

Eleonora Encheva глупави и неграмотни има от всякакви прослойки на обществото. И синът ми на 3.5 години не беше пил антибиотик, докато не се сблъска челно със скарлатина. Ама и хомеопатия не е пил, градинския сопол минава за 2 седмици или 14 дни и със, и без лекарства.

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 17:18 ч.

Mariya Vinzens Това, че съм против паспортите, за които се говореше и които бяха за Ковид ваксините, не означава, че съм против всички ваксини. И изобщо темата не е тази, но нали трябва да съм черната овца… Човек като не може да си защити тезата, сменя темата…

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
6 май, 2024 в 17:21 ч.

Eleonora Encheva, вие не можете да защитите своята теза. Отказате да посочите при кое/какво заболяване ви е помогнала хомеопатията.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 17:25 ч.

Eleonora Encheva ние още не сме чули аргумент освен “лично мнение” от Вас, за сметна на няколко линка, които научно Ви доказват, че не сте права. Хайда да пробваме пак. Имате ли факти. Какво и как ви е излекувала хомеопатията?

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 17:25 ч.

Поли Кочева Аз никога не съм отричала конвенционалната медицина. Това, че в нашия случай хомеопатията е помагала до сега, не означава, че когато се наложи няма да използваме антибиотик. Както казах по-рано, аз разчитам на лекари, не само на статии и проучвания. Научила съм се да не заклеймявам нищо, което не съм изпитала на собствен гръб.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 17:27 ч.

Eleonora Encheva също, ваксините за Ковид са най-тестваните ваксина в света с поставани над 13 милиарда дози с никакви проблеми. Това, че сте били паспортите, означава че сте била ЗА хора, най-вече от застрашените групи като мен например, да умираме за вашето удобство. Тоест не просто нямате факти, вие сте един лош човек генерално. :)

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 17:33 ч.

Sabina Panayotova Вашите линкове са доказателства ли? Не искам в нищо да убеждавам, казах вече каквото имах.

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 17:34 ч.

Sabina Panayotova От най-лошите съм, да

Mila AD
Mila AD
6 май, 2024 в 18:47 ч.

Eleonora Encheva , няма проблем детето да не приема антибиотици до късна възраст. Грам не вярвам в хомеопатията и моите деца не са взимали антибиотици почти до четвъртата си година, когато се заредуваха бактериални ангини и стрептококови инфекции и нямаше как без антибиотик. Дано детето ви още дълго не се среща с тези бактерии, но просто имате късмет засега, не е от хомеопатията.

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 19:22 ч.

Roe Petrovich Разбира се, че по-правилно би било да вярвам на статии в Интернет и на хора от Фейсбук. Изобщо лекарската професия вече явно не е нужна.

Stefan Simeonov
Stefan Simeonov
6 май, 2024 в 20:47 ч.

Eleonora Encheva мила госпожо, това което до сега Ви се даде от линкове, смятате, че е на база на специалисти като Вас ли? Дали не сте помислила, че е специална методология за тест върху множество пациенти? И аз исках да разбера какво сте лекувала с хомеопатия и шуслерови соли(предполагам)? Защо е толкова трудно да кажете - болест и за колко време сте я излекувала?

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 21:49 ч.

Stefan Simeonov Мили Господине, не разбрах защо ми дават линкове, все едно аз не съм ги чела вече тези неща и са били достъпни само за вас. По презумпция явно, щом не съм съгласна с казаното, значи съм заблудена и неинформирана.
Тук се напада стадно и всичко е черно и бяло, затова и няма да обяснявам на непознати какво и как е било при моето дете и при децата на приятелите ми. Не искам никой в нищо да убеждавам, недейте и вие да смятате, че щом имате Интернет, знаете всичко и сте изпитали всичко. С нападки и подигравка не се води диалог.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 21:53 ч.

Eleonora Encheva или просто лъжете :) (всъщност Е черно-бяло).

Eleonora Encheva
Eleonora Encheva
6 май, 2024 в 21:55 ч.

Sabina Panayotova Вие явно държите да се включвате постоянно, добри човеко…

Alexandra Bojkova
Alexandra Bojkova
6 май, 2024 в 22:17 ч.

Eleonora Encheva Лекарите да не придобиват знанията си по факс от космоса?
И те четат. Учебници. Слушат лекции. Практикуват.
Вие говорите за тях като за шамани.

Diana Zaykova-Trankova
Diana Zaykova-Trankova
6 май, 2024 в 22:59 ч.

Eleonora Encheva подкрепям Вашето мнение - с хомеопатия (доказано с изследвания) излекувани 3 бактерии в носа и една в гърлото на детето ми, едната, от които стрептококус пиогенес. Преди нея - с антибиотик - лоши резултати, нисък имунитет и сополи през два дни. И преди да ме захванат хората от групата - абсолютно разумен човек съм, ако ситуацията е тежка не съм против антибиотиците, нито пък против ваксините. Просто не мога да отрека, нещо, което доказано работи.

Diana Zaykova-Trankova
Diana Zaykova-Trankova
6 май, 2024 в 23:10 ч.

Sabina Panayotova аз имам - бактерии и високо CRP преди хомеопатия и изследвания в норма и липса на бактерии след проведено лечение само с хомеопатия и шуслерови соли.

Sabina Panayotova
Sabina Panayotova
6 май, 2024 в 23:48 ч.

Diana Zaykova-Trankova добре :) браво на вас. Обадете са да ви запишат в някоя енциклопедия.

Alexandra Evtimova
Alexandra Evtimova
7 май, 2024 в 07:12 ч.

Eleonora Encheva голямото ми дете е на 7, малкото на 1, не са пили нито АБ, нито хомеопатия. Това, че детето ви има добър имунитет не го преписвайте на хомеопатията. Сериозно! Със или без нея е едно и също.
Ако майка ми си беше пила лекарствата по лечението, а не даваше луди пари за хомеопатия, може би щеше да има още 10тина години живот.

Петър Кузев
Петър Кузев
7 май, 2024 в 08:57 ч.

Eleonora Encheva личният Ви опит може категорично да противоречи на личния опит на други хора и на реалността.
Ето защо се правят изследвания с (десетки) хиляди хора, за да се провери дали хомеопатията "работи".
Е, доказано е многократно, че не работи.
Моля Ви, гледайте този "полеви" тест на Джеймс Ранди: https://youtu.be/c0Z7KeNCi7g?si=yD3-MUvN3MjAS-OC />Намерете и филма му: Хомеопатия: Тестът / Homeopathy: The Test (2002)
https://www.dokumentalni.com/archives/3783
Гледах го. В директното мащабиране хомеопатията "не работи".

Георги Апостолов
Георги Апостолов
7 май, 2024 в 10:00 ч.

Няма как да не изразя мнението си след това изречение: "Лекарите хомеопати са за бой!", след като изрично и в коментарите се споменава, че Франция и Германия и др. западни страни са с най-големи производства на хомеопатия, си задавам въпроса, защо не е забранена, ограничена и остракирана? Мисля, че Eleonora Encheva попита на каква база е мнението на Mariya Vinzens за боя над такива лекари, аз питам същото! Кому е нужно такова заключение и намерение, с какво подобно мнение би помогнало??!!

Смятам, че в нашето общество доста често се стига до подобни заключения, че е по-лесно директно да се изкажат подобни нападки, след което да се обвинява обикновения човек, който дори не е изказал подкрепа за хомеопатията, а че тя е придружена към дадено лечение (предписано от лекар). По-лесно ни е да хулим и обвиняваме, а не да гледаме към големите магнати, които позволяват това и да се придържаме към обикновения-малък човек, който наистина плува в море от информация, но никога няма да е сигурен каква точно е тя.

Смятам, че голяма роля в този информационен океан играят и дезинформационните пропагандни медии в съчетание с реалните факти, но се чудя, защо не сме гневни и бесни върху това, а винаги го обира обикновения човек.

Самите ковид ваксини бяха рекламно вкарани като "спасението" от ковид, света видя, че реално това не се случи, много хора просто се отказаха да мислят, че Ковид ваксините са помогнали, аз мисля, че те помогнаха в най-критичния момент с делта варианта, но проблемът беше, че те бяха прекалено обявени и рекламирани за панацея, което изигра лоша шега и сега каквото и да е доверие спада навсякъде, дори и в добре работещите ваксини, точно, заради плуването в този голям океан от информация. И не не смятам, че някой трябва да набие лекар, а всичко трябва да тръгне отгоре надолу, защото кой има сметка от цялата работа, големите компании - магнати, но наистина групата е много полезна, но доста често виждам такъв агресивен тон, защото Eleonora Encheva сподели мнение и запита, защо трябва да се набият "лошите лекари" от коментара изразен от Mariya Vinzens неприятна е такъв тип атака поне за мен...

Issi Batselova
Issi Batselova
7 май, 2024 в 15:58 ч.

Diana Zaykova-Trankova шуслерови соли😂😂😂 Тази глупост😆

Diana Zaykova-Trankova
Diana Zaykova-Trankova
7 май, 2024 в 16:25 ч.

Issi Batselova Уважавам Вашето мнение, т.к. доста пъти съм получавала адекватни отговори по теми свързани с ваксини, но и това на лекарите/педиатрите, които посещаваме и ги изписват. Не мога да кажа на черното - бяло, при положение, че виждам резултати. Какво би обяснило, че бактериите изчезват, ако хомеопатията не работи?

Issi Batselova
Issi Batselova
7 май, 2024 в 16:33 ч.

Diana Zaykova-Trankova защото работи ИС. За това изчезват, защото ИС ги унищожава сама.
Шуслеровите соли са шарлатания. Давате си парите само. А може и да е опасно, защото Ви дава една представа за лечение, а всъщност състоянието може да се влоши.

Aksinia Asenova
Aksinia Asenova
7 май, 2024 в 22:57 ч.

Mariya Vinzens аз съм лекувала успешно два пъти отит само и единствено с хомеопатия. И двата пъти съм водила детето на лекар УНГ и педиатър. И двата пъти изписаха антибиотик, който даже и за мое учудване не се наложи да използвам.

Issi Batselova
Issi Batselova
8 май, 2024 в 05:42 ч.

Aksinia Asenova хомеопатията НЕ лекува.

Aksinia Asenova
Aksinia Asenova
8 май, 2024 в 07:56 ч.

Issi Batselova уважавам Ви безкрайно много и не се заяждам или споря с Вас, но как в такъв случай се излекува детето? И то два пъти.

Issi Batselova
Issi Batselova
8 май, 2024 в 08:31 ч.

Aksinia Asenova имунна система. Тя не е безпомощна, на нея това й е работата. И без лекарства хората са оцелявали в миналото. Просто не всички.

Evgeni Anev
Evgeni Anev
8 май, 2024 в 15:58 ч.

Mariya Vinzens Аз пък мисля, че никога няма да видим лекар - хомеопат, изял боя. По много проста причина - такова животно "лекар - хомеопат" де факто няма! Или си лекар, или си хомеопат! Е, как да набиеш този, който всъщност не съществува... 🤓

Alexandra Evtimova
Alexandra Evtimova
8 май, 2024 в 16:02 ч.

Diana Zaykova-Trankova може би това, че имунитетът работи?

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
8 май, 2024 в 16:17 ч.

Evgeni Anev, прочетете нагоре. Има и такива.

Evgeni Anev
Evgeni Anev
8 май, 2024 в 16:19 ч.

Mariya Vinzens И Вие ги смятате за лекари?

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
8 май, 2024 в 16:55 ч.

Evgeni Anev, аз съм противник на хомеопатията.


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари