Проф.Балтов твърди, че към момента има 1.5 милиона българи с имунитет.... Някакви идеи как е стигнал до това число?

Kiro Niki
Kiro Niki
6 март, 2021 в 18:29 ч.

Проф.Балтов твърди, че към момента има 1.5 милиона българи с имунитет.... Някакви идеи как е стигнал до това число?

Rozalina Videlova
Rozalina Videlova
6 март, 2021 в 18:42 ч.

Нямам идея.
Няма статистическа мед.информация.

Mihail Tomov
Mihail Tomov
6 март, 2021 в 19:46 ч.

Гласове от Св. Джипка

Kiro Niki
Kiro Niki
6 март, 2021 в 20:07 ч.

А аз се чудя дали не е пък прав :) .... Защо: До към септември данните, които идваха от математическите модели показваха, че у нас на всеки един доказан случай има поне още 7 необявени, т.е. случаите трябваше да се умножат по 8. Това да приемем, че е било вярно (въпреки, че може да е подценяване на бройката, защото от много държави учените говореха за 15-20 пъти повече от официалните /по техните модели/, но да приемем, че нашите са по точни за нашата си страна). Та ако приемем, че до избухването на вълната в средата на Октомври случаите са било по 8, т.е. 25 000 (грубо около 15.Окт.) то са били реално 200 000. После настана паниката и хората започнаха да се тестват яко и съответно повече случаи излезнаха наяве - в резултата от моделите ни излезе, че вече бройката е на всеки един по още 3 ... значи този период можем да го приемем, че е бил до 05.01.2021, защото тогава масово почнаха да се правят антигенните тестове, които заради достъпността си и скороста на даване на резултат позволиха след успокояването на хората при преминаването на вълната откриваемостта официално да се задължи пак на ниво един официален към 3 неофициални. При това положение броят заболели след 15 Окт. би трябвало да умножим по 4, което са 225 000 х 4 или 900 000, и като добавим и онези 200 000 в началото и стават 1 100 000, и като сложим и близо 300 000 ваксинирани с поне една доза и наближаваме 1 400 000. Върху тях трябва да сложим /може би/ и напълно безсимптомните, които са около 10-15% реално, та стигаме наистина до 1,5 милиона с някаква имунна защита (колко от тях все още я имат е неясен въпрос)...... къде бъркам генерално ?

Anna Traykova
Anna Traykova
6 март, 2021 в 20:49 ч.

Kiro Niki на теория никъде не бъркаш, на практика си кътерим бавно и полека трети пик/десета вълна- с отворени кръчми и спрени планови операции, а на народа не му пука...

Kiro Niki
Kiro Niki
6 март, 2021 в 22:02 ч.

Да това се чу и от други лекари...говедото вече усложнява и по младите ..... Еволюция уви.... Надявам се скоро да пуснат ваксините и за тях.... Текат проучвания но трябва време....

Nadya Koleva
Nadya Koleva
6 март, 2021 в 22:17 ч.

Включва 200 000 ваксинирани+ преболедувалите в тези числа. Не и според официалната статистика, но при една преекспонация на % преболедували, горе-долу там излиза.

Zornitsa Velikova
Zornitsa Velikova
7 март, 2021 в 06:31 ч.

Ами... болшинството от хората, които аз познавам, не са в официалната статистика.. или не си правиха тест, или тестовете им не позитивираха.. но си изкараха коронавируса със симптоми като по учебник... Има много, които са с по - леки симптоми, умишлено не си правят тест за не ги карантинират... и те така..

Mila Stoeva
Mila Stoeva
7 март, 2021 в 07:38 ч.

Zornitsa Velikova така е.

Milena Lessova
Milena Lessova
7 март, 2021 в 10:40 ч.

Zornitsa Velikova да, и аз познавам доста такива, предимно млади хора - и на работа си ходят, и децата им на училище... И отговорът е един: "Да не съм луд да ме затворят за 2 седмици". И опасно, и тъжно.

Vasil Pipev
Vasil Pipev
7 март, 2021 в 10:48 ч.

Според мен са над 2 милиона!

Kiro Niki
Kiro Niki
7 март, 2021 в 10:49 ч.

на база на ?

Vasil Pipev
Vasil Pipev
7 март, 2021 в 10:58 ч.

Kiro Niki на наблюдения и изчисления. Познавам много хора които минаха ковид. Около 60 човека) 80% от тях не го обявиха. Повечето от тях двойки, минаваха с бързи тестове които не са отчитани никъде. Или се тестваше само единия от двамата. По официални статистики имаме 260 000, умножаваме ги по 8 и получаваме 2 080 000, трябва да прибавим и ваксинираните в тва число и става над
2 200 000.

Victor Ivanov Yankov
Victor Ivanov Yankov
7 март, 2021 в 13:35 ч.

И за БЦЖ ваксината казваха, че ни била дала някакъв имунитет. Това са приказки на килограм.

Venets Strundjev
Venets Strundjev
6 март, 2021 в 18:59 ч.

Успокоява избирателите, мъжа на царедворката Нина Чилова.

Tatyana Kirilova
Tatyana Kirilova
6 март, 2021 в 20:35 ч.

Повече ме притеснява друго, което каза, а то е че около 20% от случаите на новозаразени са деца и младежи под 19 години. За съжаление новата електронна система не позволява регистрация за ваксина на лица под 18 години. Къде бъркаме?

Katerina K. Biserova
Katerina K. Biserova
7 март, 2021 в 09:14 ч.

Tatyana Kirilova ваксините не са тествани на деца и за това ги няма в регистъра.

Tatyana Kirilova
Tatyana Kirilova
7 март, 2021 в 11:58 ч.

Катерина Кирилова говориха, че Файзер са тествани на лица над 16 години.

Tatyana Kirilova
Tatyana Kirilova
7 март, 2021 в 13:48 ч.

Mladen Ougartchinski никъде не съм писала под 16 г. и по-скоро зададох въпрос, не съм компетентна да изказвам мнение.

Neviana Eugenieva
Neviana Eugenieva
7 март, 2021 в 13:09 ч.

Имунитетът след заразяване не е траен. Вероятно има предвид преболедували, но е грешка е да се слага знак за равенство между двете.

Lazar Ilchev
Lazar Ilchev
7 март, 2021 в 13:14 ч.

Траен имунитет се получава явно след средно до тежко преболедуване, за лекото преболедуване не е ясен имунитета колко време ще теае, а също и до колко ще е адекватен за новите щамове...

Neviana Eugenieva
Neviana Eugenieva
7 март, 2021 в 13:18 ч.

Да, предполага се, че има корелация между сериозността на симптомите и трайността на имунитета.

Kiro Niki
Kiro Niki
7 март, 2021 в 14:00 ч.

Neviana Eugenieva Спорно. По принцип средно и тежко боледуване води до сериозно разбиване на имунната система а и самите лекарства също яко е супресират понякога ...... та е спорно.

Neviana Eugenieva
Neviana Eugenieva
7 март, 2021 в 14:03 ч.

Kiro Niki мисля, че по темата с естествения имунитет няма никакъв спор, че не е траен. Това го казват, доколкото знам, всички здравни организации по света. Преболедувалите ковид също трябва да се ваксинират.
За разбитото здраве също не споря.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
6 март, 2021 в 18:43 ч.

Той твърдеше, че вирусът е тунингован...

Anna Traykova
Anna Traykova
6 март, 2021 в 20:50 ч.

Alexander Atanasov аз пък съм ален делон😁

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
6 март, 2021 в 20:55 ч.

Daniel Georgiev и за HIV години наред се е мислело, че е лабораторно чедо.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
7 март, 2021 в 17:24 ч.

Krasimir Garoff от маймунките още преди ВСВ.


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари