Покрай работата ми се срещам с много доктори и ми е много притеснително, че те не желаят да се ваксинират и се опитват да ме разубедят и мен. Страховете им са, че не е минало достатъчно време от прилагането на ваксините и не се знаят реакциите в ...

Надежда Сарафова
Надежда Сарафова
7 февруари, 2021 в 08:54 ч.

Здравейте! Покрай работата ми се срещам с много доктори и ми е много притеснително, че те не желаят да се ваксинират и се опитват да ме разубедят и мен. Страховете им са, че не е минало достатъчно време от прилагането на ваксините и не се знаят реакциите в дългосрочен план. Говорят ми за онкогенен ефект и автоимунни заболявания. Поразрових и прочетох доста опровергаващи неща по темата. Ще съм благодарна на компетентни мнения и от тук дали теоретично това е възможно и колко всъщност трябва да мине, за да се знае, че ваксините са наистина безопасни в това отношение. Извинявам се, ако някой се подразни от въпросът ми, но когато си далеч от медицината като образование и когато всички около теб са против е по-добре да питаш, отколкото да си заблуден ☺️

Kamen Nikolov
Kamen Nikolov
7 февруари, 2021 в 09:42 ч.

За съжаление и аз чух подобни коментари от лекар :( Доста тъжно е, че дори сред лекарите има такива, които не се информират от надеждни научни източници и говорят каквото им дойде без да са информирани.

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 09:46 ч.

Ето информация на кратко за иРНК:

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 09:47 ч.

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 09:49 ч.

Diana Markova Didka Bg
Diana Markova Didka Bg
7 февруари, 2021 в 11:08 ч.

А мен по-скоро ме вълнува какъв вид имунитет изграждат ваксините. Кога ще стане ясно това?

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 09:49 ч.

Zlatina Nikolova
Zlatina Nikolova
7 февруари, 2021 в 11:15 ч.

Д-р Христиана Бацелова много ще съм благодарна да коментирате дали това с ненавлизането в ядрото касае и ваксината на Астра Зенека? Доколкото разбрах тя навлиза в ядрото и е носител на ДНК. Това носи ли някакъв риск, при положение, че масово ваши колеги успокояват обществото с мотива, че иРНК ваксините са безопасни, тъй като иРНК не навлиза в ядрото и няма как да въздейства върху ДНК на човека.

Sanya S Valeva
Sanya S Valeva
7 февруари, 2021 в 12:03 ч.

Zlatina Nikolova , мой клиент - доктор ми обясни , че Астра Зенека се изготвя по абсолютно същия принцип по който се правят всички противогрипни ваксини всяка година ( аз си слагам такива всяка година ) и , че няма място за притеснение , той вече се беше ваксинирал с пфайзер и сподели , че ако междувременно Астра зенека е била достъпна , е щял точно нея да избере ( тогава имаше само пфайзер обаче )

Zlatina Nikolova
Zlatina Nikolova
7 февруари, 2021 в 12:33 ч.

Вълева Саня Стамена , благодаря ви. Но доколкото разбрах технологията на ваксината на Астра Зенека е също нова. Не знам вече... Ще се радвам д-р Бацелова да се включи.

Sanya S Valeva
Sanya S Valeva
7 февруари, 2021 в 12:45 ч.

Zlatina Nikolova , и аз очаквам мнението на Доктор Бацелова , за да сравня с това , което имам .

Desi Gerard
Desi Gerard
7 февруари, 2021 в 12:50 ч.

Мен ме притеснява съставът на Астра от ембрионални клетки, гмо и аденовирус от шимпанзе.

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 16:30 ч.

Zlatina Nikolova само ДНК навлиза. Но информацията е относно спайк протеина. И това е безопасно за нашите клетки.

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 16:55 ч.

Вълева Саня Стамена ваксините срещу грип в България са убити. По-различни са.
Аз щях да се ваксинирам с първата ваксина, до която имам достъп. Просто се случи така, че Pfizer беше първата.

Venets Strundjev
Venets Strundjev
7 февруари, 2021 в 13:46 ч.

Тези 'доктори" който Ви убеждават да не се ваксинирате са учили-недоучили гешевтари крадящи здравната каса и пациентите.

Denitsa Genkova
Denitsa Genkova
7 февруари, 2021 в 12:11 ч.

За съжаление, страхът сред хората е трудно потушим, защото медицината все още не е разкрила напълно причините и начините за лечение на автоимунни и ракови заболявания. За сега, (поне за автоимунните) разкрития показват, че някои ваксини могат да имат пръст в тази работа, но повече причини се свързват с околна среда, начин на хранене, липса на движение и най-вече - стрес. За мен, изводът е, по-добре ваксина и усилия за здравословен начин на живот. Ваксината определено може да ни спести голямо количество стрес с този странен вирус.

Лозена Нов
Лозена Нов
7 февруари, 2021 в 23:35 ч.

Denitsa Genkova А какво ще донесе е въпроса?!? Науката много добре знае причините на автоимунните и онкологични заболявания, но все още не знае какво ще причини ваксина, която не е изпитана върху такива болни!!!!

Denitsa Genkova
Denitsa Genkova
7 февруари, 2021 в 23:59 ч.

Лозена Нов Бихте ли споделил материали за тези научни обяснения за автоимунните и онкологични заболявания?
По отношение на ваксините - все пак е и въпрос на избор. Както много хора избират да си поставят доста тежки ваксини, за да посетят екзотична държава, което аз не желая да си причинявам. Всеки от нас има мнение и право на избор и аз нямам проблем с това.

Юлия Добрева
Юлия Добрева
8 февруари, 2021 в 01:07 ч.

Лозена Нов, няма нужда от агресия. Никой нищо не Ви налага. Съответно няма нужда и Вие да констатирате кой щял да е “опитно зайче” или не.

Юлия Добрева
Юлия Добрева
8 февруари, 2021 в 01:27 ч.

Лозена Нов, видях я в императива Ви (“е опитно зайче станете вие!”) и афинитета Ви към удивителните🙂 Щом се чувствате опитно зайче, има лесно - не се ваксинирайте. Но оставете хората да решават за себе си. И подкрепете твърденията си с доказателства, както Ви призова Деница, иначе си остават празни приказки.

Tedi Sarafova
Tedi Sarafova
7 февруари, 2021 в 11:37 ч.

За съжаление и аз се разколебавам, преди дни имах убеждението за ваксина, но след като посетих личния си лекар, за да ме запиши, той не ми препоръча да се ваксинирам, макар че знае за придружаващите ме сърдечи и автоимунни заболявания.И как да вявам , на кого???

Maria Zlateva
Maria Zlateva
7 февруари, 2021 в 11:57 ч.

Потресаващо наистина. Аз вярвам в науката. Тъжно е, когато самите лекарите я отричат.

Т. Г.
Т. Г.
8 февруари, 2021 в 00:56 ч.

Maria Zlateva, в вярва се в религията. Науката някаква нова религия ли е?

Maria Zlateva
Maria Zlateva
8 февруари, 2021 в 05:23 ч.

Т. Г. Явно има нужда от доверие. Вие как бихте го нарекли?

Гергана Гугунска
Гергана Гугунска
7 февруари, 2021 в 09:03 ч.

аз пък също общувам с много лекари и не съм срещнала такива коментари. то лекари и лекари, камбанария и камбанария

Надежда Сарафова
Надежда Сарафова
7 февруари, 2021 в 09:05 ч.

Гергана Гугунска, малък град, няма млади специалисти, чакали руската ваксина, че била по старите методи..... и хората като мен се объркват и се чудят на кой да вярват

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
7 февруари, 2021 в 09:16 ч.

Надежда Сарафова парадокс. Руската ваксина също е по "нов" метод... 😔💉💉💉

Надежда Сарафова
Надежда Сарафова
7 февруари, 2021 в 09:20 ч.

Alexander Atanasov, според тукашните лекари е най-добрата. Аз нямам компетенцията да се изказвам. Притесни ме това, с което ме плашат и ме разколебаха

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
7 февруари, 2021 в 09:23 ч.

Надежда Сарафова другият парадокс е, че от четирите ваксини - двете иРНК, Астра и Спутник - само първите две нямат проблемни клинични проучвания. Аз се имунизирах с Пфайзер вече два пъти и всичко е наред.

Надежда Сарафова
Надежда Сарафова
7 февруари, 2021 в 09:30 ч.

Alexander Atanasov, надавам се и при мен да е така. Ваксина не ми е слагана от дете и не знам какво да очаквам.

Гергана Гугунска
Гергана Гугунска
7 февруари, 2021 в 09:39 ч.

Надежда Сарафова сама си отговаряте с аргументи защо да не слушате хора около вас.

Ярослава Маринчева
Ярослава Маринчева
7 февруари, 2021 в 09:54 ч.

Надежда Сарафова Това е факт, който и аз забелязвам- всички антиваксърски измишльотити в 70- 80 % умират пред величието на " Спутник". Няма как да изтръгнеш дълбоко вкорененото убеждение в бг обществото( като стокхолмски синдром😄), че само руското е хубаво. Тази настройка е като преграда пред нашенския мироглед. А най- интересното тук е, че май наистина хубава ваксина са спретнали руснаците, но вече толкова са се дискредитирали пред света с пред- по- и следкомунистическите си раководни изцепки, че той пък реджектва дори и хубавото.

Емил Ташков
Емил Ташков
7 февруари, 2021 в 14:17 ч.

Руските болни са най-здравите болни в света ;)

Daniela Dimova
Daniela Dimova
7 февруари, 2021 в 16:05 ч.

Ярослава Маринчева Здравей, д-р Маринчева и на този терен :)! Много точен коментар! Трябва да бъдем обективни и да не се влияем от общите популационни настроения, но и да не отричаме качествата на нещо, което се отхвърля поради политически влияния и обвързвания, слухове и фейк-новини. Дотук не виждам причина да се отхвърля която и да е от признатите в ЕС ваксини. Вчера стана известна и реакцията на БАМО - българската асоциация по медицинска онкология, която препоръчва ваксинирането и на онкоболни във връзка с препоръките н ЕSMO - европейската асоциация по медицинска онкология. Препоръките са на страницата на БАМО и който иска може да се запознае.

Митко Василев
Митко Василев
8 февруари, 2021 в 18:22 ч.

Сменяйте си докторите при първа възможност.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
8 февруари, 2021 в 18:52 ч.

Надежда Сарафова ваксината се прилага като мускулна инжекция в рамото. Ще се усети лека болка при самото убождане, която се позасилва в следващите часове, но не е нещо особено. Продължава около 2 дни, поне при мен беше толкова. Някои колеги са повишавали температура, съобщава се за главоболие и отпадналост. Това са най-често описаните странични реакции.

Мар Ти Мадж
Мар Ти Мадж
8 февруари, 2021 в 07:00 ч.

Имало е нежелани ефекти след години, това което съм чувала от медицинско вещо ли е по темата е 5 до 10г. За да добият пълната представа.

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
8 февруари, 2021 в 10:26 ч.

Мар Ти Мадж след кои ваксини? Дайте, моля, научните източници на информацията, която споделяте. Кое е “вещото” лице? На базата на “казаха ми” не е сериозно!

Мар Ти Мадж
Мар Ти Мадж
8 февруари, 2021 в 15:53 ч.

Ясно е, че ще да е медицинско лице, и да ви го кажа не вярвам да го знаете. А до точни факти не съм се тормозила с такава информация. Има достъпна информация в Интернет. Не малко скандали и съдебни дела има срещу фирми производители на ваксини. А относно колко е сериозно всеки има глава да чете и да търси повечеве информация. Изпратила съм достатъчно от "лекари",за да вярвам сляпо.

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
8 февруари, 2021 в 19:52 ч.

Мар Ти Мадж дайте научни източници за информацията си! Знам, че не можете, защото такива не съществуват. Не разпространявайте неистини в група за научна информация, ако обичате.
Обяснете на “медицинското лице”, че разпространява неистини😊😊😊

Vladimir Kolomanov
Vladimir Kolomanov
7 февруари, 2021 в 09:49 ч.

По-добре ваксина, отколкото възможните последствия от ковид...Пред лекарските кабинети е пълно с хора прекарали ковид 19!

Георги Иванов
Георги Иванов
7 февруари, 2021 в 10:10 ч.

Vladimir Kolomanov точно

Pippa Che
Pippa Che
7 февруари, 2021 в 12:07 ч.

Vladimir Kolomanov хората са болни от преди ковид, повечето не си обръщат внимание на здравето ... след ковид вече нямат шанс да неглижират

Milena Rubner
Milena Rubner
9 февруари, 2021 в 02:03 ч.

Vladimir Kolomanov ваксината не предпазва от ковид (не и на 100 %), само ти помага по-леко да протече заболяването.

Mariyana Todorova
Mariyana Todorova
7 февруари, 2021 в 11:08 ч.

Доста от младите лекари смятат, че е много по-безопасно да изкарат коронавируса, отколкото да си сложат ваксината. И то за Pfizer, Астра Зенека въобще са я заклеймили. Те са прави за себе си, защото е по-вероятно при тях да мине като грип, но колко възрастни ще заразят през това време ? Най-добре би било ако всеки човек се записва за ваксината, която предпочита и си чака реда. Иначе много хора, които биха се ваксинирали ще се откажат, защото не искат Астра Зенека.

Diana Popova
Diana Popova
7 февруари, 2021 в 17:16 ч.

Астра Зенека не се справи според очакванията. Страните са тези, които трябва да излязат от ситуацията, и да намерят работещ, а не евтин, но неефективен вариант за опазване на населението. Не е било очаквано да е с недостатъчна ефективност, но вече е ясно, нужни са работещи алтернативи. За да има повече ваксинирани, а не отказали се, поради ниската ефективност на това, до което са получили достъп.
Огромен е риска, заради несправянето на АЗ, антивакс средите да наберат сила, ако тази ваксина е масовата, до която има достъп. И лекарите са прави да бъдат обективни за ефективността.
Разбира се, всичко е динамично. Може да се промени ефективността/формулата на различните ваксини. Но на този етап, трябва да се търсят работещи варианти за добра защита на едни едва-едва 7 милиона люде.

Т. Г.
Т. Г.
8 февруари, 2021 в 00:55 ч.

Mariyana Todorova, защото ваксиниране то не предпазва от заразоносителство. Обвинявате хората, че държат да не се подлагат от възможни късни усложнения, за да "пазели"...

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
8 февруари, 2021 в 05:50 ч.

Т. Г. Тепърва предстои да се доказва дали ще предпазват от заразоносителство. Късни усложнения след поставяне на тези три ваксини няма, но пък колко усложнения има след COVID-19. Подбирайте добре източниците си на информация, защото са Ви дезинформирали.

Т. Г.
Т. Г.
9 февруари, 2021 в 05:52 ч.

Д-р Христиана Бацелова, какво разбирате под късни реакции?
Нали сте чувала за късни реакции при приложение на антибиотик? Скарификацията може да е отрицателна, а да направи шок на първата апликация или след втора и трета инфузия. И, ако след такива реакции няма бъдещи последици, освен "алергичен съм на...", то при ваксинацията не е толкова просто.
Вашите, респ. на фармацефтичните гиганти, са недоказани твърдения, защото ще се проучват в следващите поне две години, специално за Pfizer/Biontech.

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
9 февруари, 2021 в 06:04 ч.

Т. Г. Много глупости написахте. Вашате са доказани неистини! Тук не толерираме заучени фрази от амтиваксърските групи.😉😉😉 Както и фалшиви профили!

Lachezar Tomov
Lachezar Tomov
11 февруари, 2021 в 11:45 ч.

Функционално неграмотни лекари, как ги пускат на изпити

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 08:58 ч.

Дългосрочните нежелани реакции се случват най-често към 30-40 ден от поставянето на ваксината. За това и FDA в САЩ има изискване да са минали минимум 60 дни от последната поставена доза на полседния доброволец в клинично изпитване.
Аз съм ваксинирана вече и с двете дози.🎯
В преклиничната фаза се следи точно за онкогенен ефект върху животните. Иначе не би била изпитвана върху хора. А и технологията е от 90те години и внимателно проучена.

Надежда Сарафова
Надежда Сарафова
7 февруари, 2021 в 09:06 ч.

Д-р Христиана Бацелова, благодаря

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 09:44 ч.

Petya PeSh в случая при иРНК и векторните няма описани такива. При ваксината срещу морбили и другата срещу варицела може да се появи обрив към 30 ден. Който преминава и няма риск за ваксинирания.

Maya Abrasheva
Maya Abrasheva
7 февруари, 2021 в 10:59 ч.

Д-р Христиана Бацелова не всички автоимунни биха били диагностицирани толкова бързо за 60 дни. Нито пък онкогенен ефект. Поправете ме, ако бъркам.

Desi Gerard
Desi Gerard
7 февруари, 2021 в 12:42 ч.

Д-р Христиана Бацелова а тези ваксини тествани ли са върху животни?

Галин Радински
Галин Радински
7 февруари, 2021 в 16:14 ч.

Д-р Христиана Бацелова Моите уважения, но нищо в този пост не е вярно! В тези срокове се отчитат ранни и късни странични ефекти, а късни последици се отчитат след месеци и години! Няма как онкогенен ефект да се отчете за 60 дни! Това е повече от смешно! На нито една от пуснатите в употреба ваксини не са завършени всички фази на проучването им! То продължава и в момента с наблюдението на ваксинираните по цял свят! Идеята за технологията на иРНК ваксините наистина е от доста години, но до момента от многото предложени ваксини по тази технология на НИТО ЕДНА НЕ Е ДАДЕНО РАЗРЕШЕНИЕ ЗА УПОТРЕБА в САЩ или където и да е по света, освен за тази срещу COVID-19! Въпреки преминаването на предварителните проучвания! Защо?

Надежда Сарафова
Надежда Сарафова
7 февруари, 2021 в 16:23 ч.

Галин Радински, точно това притеснява повечето доктори и затова не се ваксинират и не съветват и нас. Ние пациентите не знаем какво да правим. Искаме да сме отговорни, искаме пандемията да свърши, но искаме и сигурност, а явно още нищо не се знае. Затова се чувствам разколебана. Оповавам се само на това, че в световен мащаб и в България много доказани специалисти вярват в новите ваксини. Но дали не се лъжат, само времето ще покаже. И още се колебая какво да правя другата седмица 🙄

Issi Batselova
Issi Batselova
7 февруари, 2021 в 16:28 ч.

Maya Abrasheva ваксините не се “застояват” в човешкия организъм. Не се отлагат в кости, мускули или органи.
За автоимунните заболявания д-р Великова вече публикува статия Lina Mladenova

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 16:32 ч.

Галин Радински ако ще се уважаваме, моля да се въздържате от определения като “смешно” и “невярно”. Посочете ми научния източник на Вашата информация. Защото сте написали доста неистини.
Първо иРНК одобрените ваксини са изпитвани и са преминали през всички клинични фази. И не идеята, а самата технология е от началото на 90те години.
Вие бъркате проучване с изпитване. Безопасността им е доказана.
Предлагам Ви да си коригирате тона, ако желаете да водим научен спор. Това е правило в групата.

И Ви предоставям научни данни, обяснени от д-р Фаучи, с когото никой от нас не може да си позволи да спори.😉😉😉

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 16:41 ч.

Надежда Сарафова ваксинологията е много сложна наука и доста се спекулира в момента. Както и г-н Радински в момента си изказва мнение, което не е базирано на доказателства. Доайени във ваксинологоята са CDC. Всяка седмица получавам техните седмични доклади, свързани с ваксини, епидемиология и т.н. Всеки лекар може да се абонира, ако проявява интерес.
Това, което Ви написах за дългосрочните ефекти е така и е потвърдено от науката. Ето и какво казва д-р Фаучи, а с него не спорим.

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 16:44 ч.

Desi Gerard ваксините се изпитват предклинично върху животни.

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 16:52 ч.

Галин Радински

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 17:06 ч.

Надежда Сарафова много хубаво сте го написали! И се радвам, че отворихме тази тема. Аз лично не вярвам във ваксините. Да вярваш означава да се доверяваш сляпо. Аз правя професионална преценка на база научните доказателсатва, които в повечето случаи са неоспорими. Не се доверявам сляпо. И така знам, че когато ваксините се прилагат според специфичните си показания и се спазват противопоказанията, те са безопасни.

Йордан Борисов
Йордан Борисов
7 февруари, 2021 в 17:32 ч.

Галин Радински по-скоро във Вашият пост има лъжи.

Maya Abrasheva
Maya Abrasheva
7 февруари, 2021 в 19:05 ч.

Д-р Христиана Бацелова ако технологията е от 90те години защо досега няма нито една одобрена ваксина по тази технология освен спешната Ковид ваксина? Или може би има, но не съм наясно, уточнете моля?
И аз не разбрах как се отчита онкогенен ефект за 60дни? Или пък има или няма отключени автоимунни за 60дни?

Maya Abrasheva
Maya Abrasheva
7 февруари, 2021 в 19:08 ч.

Issi Batselova благодаря за отговора, но никъде не съм писала, че ваксината стои в организма ни, или в костите и мускулите.
За статията, може ли линк, не я намирам? Благодаря!

Галин Радински
Галин Радински
7 февруари, 2021 в 19:18 ч.

Д-р Христиана Бацелова Не знам защо да не може да се спори с д-р Фаучи? Той да не е господ-бог? Какво пречи да дава съзнателно или несъзнателно невярна информация? Доколкото съм запознат не е всезнаещ!
И двамата знаем, че фазите на проучване са „проведени” едновременно и не до край - те и в момента продължават! Едновременното провеждане на отделните фази може да доведе до грешки в изводите и до трудно коригиране на непревилно зададен дизайн на проучванията! Точно това се случи на Астра Зенека независимо, че работят с Оксфордския университет. Те също са достатъчно реномирани, но също сгрешиха - така ли е?
Липсата на официална информация и до криенето й от страна на производителите до последния момент преди регистрацията, а дори и след това, води до недоверие. Ще отречете ли, че Швейцария отказа регистрация на препарата на Астра Зенека, заради липса на достатъчно данни и ги прикани за предоставяне на такива!

Галин Радински
Галин Радински
7 февруари, 2021 в 19:23 ч.

Д-р Христиана Бацелова Не давайте мен за пример за липса на научни данни! След като разполагате с данни за липса на потвърдени от науката дългосрочни странични ефекти, то моля да ги предоставите! Само не казвайте, че с д-р Фаучи не се спори! Това не е научен подход, а прилича на религиозен фанатизъм! Дори в кратката характеристика на продукта на Pfizer пише, че нямат данни!

Галин Радински
Галин Радински
7 февруари, 2021 в 19:26 ч.

Йордан Борисов Кое е лъжа? Подкрепете го с нещо!

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 19:27 ч.

Галин Радински д-р Фаучи е експерт по ваксини и не само. И трите регистрирани ваксини срещу SARS-CoV-2 в България са с доказана безопасност и са преминали всички фази на клинично изпитване. И стига с тази спекулация относно “грешка@ на AstraZeneca. Никой нищо не крие.
Прочетете си всички научни данни преди да спорите отново на тема ваксини. Вашето са конспиративни теории от типа “една съседка каза”. Ние сме споделяли достатъчно научни данни. Потърсете си ги тук в групата.

Йордан Борисов
Йордан Борисов
7 февруари, 2021 в 19:27 ч.

Галин Радински всичко, което Вие не сте подкрепил с факти. Кьм 80 процента от коментара Ви в същност.

Галин Радински
Галин Радински
7 февруари, 2021 в 19:33 ч.

Д-р Христиана Бацелова И аз казвам стига с този д-р Фаучи, но това нищо не означава! Фазите едновременно ли са проведени - да! На колко други ваксини така е протекло проучването - на николко! Имаше ли проблем с Астра Зенека - имаше! Регистрираха ли я в Швейцария - не!
Пращате ми линкчета на разговор на един доктор с няколко младежи - това звучи ли ви сериозно като аргумент в „научен спор”?

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 19:33 ч.

Maya Abrasheva има си фармакологични обосновки. Няма как да разясня цялата фармакология във фб. Специалистите преценята на базата на клинични изпитвания, тип ваксина, механизъм на действие, състав и т.н.- ваксинология. Потърсете статията някъде из публикациите. Има я - автпимунни заболявания и ваксини.
Няма ваксина с онкогенно действие.

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 19:35 ч.

Галин Радински да, Вие звучите къде къде по-сериозно с конспиративните си небивалици. Прочете си пак ваксинологията и тогава ще водим диалог.

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 19:40 ч.

Maya Abrasheva много хубав въпрос. Защо до сега не са финансирани тези ваксини? Защо само, когато има пандемия се създават бързо ваксини?
Так бързо трябва да се създават и срещу други заболявания.
Всичко е въпрос на финансиране. А иРНК ваксините са бъдещето и за превенция и за лечение. 😊😉

Йордан Борисов
Йордан Борисов
7 февруари, 2021 в 21:04 ч.
Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
7 февруари, 2021 в 21:15 ч.

Йордан Борисов благодаря ти!!!

Галин Радински
Галин Радински
7 февруари, 2021 в 22:56 ч.

Д-р Христиана Бацелова Няма за какво да благодарите на Йордан Борисов - Вие направихте достатъчно спирайки достъпът ми до възможност да отговарям за известно време! Но вече не съжалявам - с вас и д-р Фаучи не може да се спори, нали ;) ?

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
8 февруари, 2021 в 05:37 ч.

Галин Радински не е удобно да ми казвате какво да правя! С д-р Фаучи може да спорите, ама някак си няма да е добре за Вас. 😉😉😉

Галин Радински
Галин Радински
8 февруари, 2021 в 10:09 ч.

Д-р Христиана Бацелова Хахаха... Никъде не съм казвал или давал съвети какво да правите и какво не! Виждам, че сте от хората преиначаващи думите на опонента! А вие този д-р Фаучи го слушате като пастор при служба! В спорът се ражда истината, а не в съгласяването с някой, пък бил той и д-р Фаучи, хахаха! Защо да не споря с него, ако има за какво? Някаква заплаха звучи в написаното :)

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
8 февруари, 2021 в 10:18 ч.

Галин Радински е, хайде сега. Чак пък заплаха. Човекът е специалист по ваксини и заразни болести и ние имаме честа да се учим от него. Който иска, разбира се.
Не преиначавам. Предпочетох да се успокоите вчера и да водим днес наистина приятен диалог.

Теодора Иванова
Теодора Иванова
11 февруари, 2021 в 12:18 ч.

Надежда Сарафова , разколебава лекарите, които и до сега не вярват, че вирусът е опасен, че носи тежко боледуване, доста често и смърт, както и късни поражения след преболедуване, които не носиха и продължават да не носят маски и заразяват много хора и в момента. А сега искат да ни върнат 100 години минимум назад.

Мариана Иванова
Мариана Иванова
11 февруари, 2021 в 14:37 ч.

Лъчезар Томов И как преценихте ,че лекарите са функционално неграмотни. Окончателните доклади за ефикасност и безопасност на първите две регистрирани ваксини са м.януари 2023г, а на АЗ през 2022г м. юни. Математика е фунционално грамотен по медицина, но лекарите не. Сериозно?

Petar Atanasov
Petar Atanasov
7 февруари, 2021 в 11:40 ч.

За мен освен вярата във всички науки свързани с Медицината и Здравеопазването, относно тази ваксина, и не само,е и факта че вече над 120 милиона са се ваксинирали, и нито един починал. От това по-ясен показател за положителният ефект на ваксината едва ли има. Особено ако вземем пример от Израел, с население малко по-голямо от България- 5 милиона с първата доза, и над 1,2 милиона с втората .

Iva Nedyalkova
Iva Nedyalkova
7 февруари, 2021 в 11:42 ч.

Petar Atanasov за мен основното притеснение от публикацията е,че лекари убеждават жената да не се ваксинира. Лекари. Какви познания имат тези хора като лекари, за да говорят тези неща. Колко са се интересували също така. Мислех, че медицината и образованието се развиват и практикуващите ги трябва и те с тях. 🙄

Petar Atanasov
Petar Atanasov
7 февруари, 2021 в 11:50 ч.

Не мога, но и не искам да коментирам някои лекари в България. Единствено ще кажа че, тук в Испания всеки здравен работник, дори и санитарите и готвачите в здравните заведения, в годината изкарват поне един опреснителен курс. И ако не представят диплома за завъшен такъв, може да загубят и работата си. Вчератърсейки едни документи в шкафа, попаднах на една доплома от такъв курс на жена ми. Курса беше "Как да си мием ръцете правилно". Скъсах се от смях, а жена ми казва: "Какво се смееш, знаеш ли че една от работата (ауксилиар- нещо средно между санитар и пом.мед сестра) на третия път издържа изпита."🤔😭Тя( жена ми) в годината прави поне 5 курса, два от които задължителни. Единствено сега заради Пандемията са отменени практиките, и се прави по интернет. Дори ние шофьорите на всеки 5 години имаме опреснителни такива, като една от темите с практика върху манекени е "Първа медицинска помощ"

Vili Boneva
Vili Boneva
7 февруари, 2021 в 11:51 ч.

Iva Nedyalkova ,за съжаление явно тези лекари не са си поставили за цел дори да проучат ваксините.Недопустимо е да се заблуждават хора и да бъдат плашени .Няма да се избавим докато не се ваксинираме. От лекарите се очаква да убеждават за нуждата от ваксиниране, а не обратното.

Надежда Друмева
Надежда Друмева
7 февруари, 2021 в 12:10 ч.

Petar Atanasov веднага ще Ви намеря твърдение от лекар, че има починали.

Radosveta Ivanova
Radosveta Ivanova
7 февруари, 2021 в 12:37 ч.

То да е само този лекар. Навънка особенно има починали. Тук почиват след ваксинация и разбира се, проблема не е в нея... 😒

Велислава Христова
Велислава Христова
7 февруари, 2021 в 13:09 ч.

Iva Nedyalkova но това е факт и немалко лекари го правят. Баща ми и съпругата му са били обработвани от ОПЛ. С успех. Леля ми е с ревматоиден артрит. ОПЛ е казал, че не трябва да се ваксинира, а аз положих толкова много усилия да ги убедя.

Iva Nedyalkova
Iva Nedyalkova
7 февруари, 2021 в 13:13 ч.

Велислава Христова това е престъпление според мен. Трябва да го има в закон и да се наказва.

Велислава Христова
Велислава Христова
7 февруари, 2021 в 13:21 ч.

Iva Nedyalkova както наказаха един доцент и дружинката около него🙄 Никой нищо не прави, за да ги спре. Нали?

Стефи Димова
Стефи Димова
7 февруари, 2021 в 14:07 ч.

Нито един починал викате? От къде го знаете това? Нима си мислите, че ако някой почине в следствие на някоя от ваксините, това ще бъде оповестено?! Никога.

Амелия Димитрова
Амелия Димитрова
7 февруари, 2021 в 14:15 ч.

И как разбрахте, че няма нито един починал като доста държави го съобщават официално. Престъпление е да се запушват устите на лекари, които не споделят "официалната" линия. Векторните ваксини са в много по-висока степен проучени от iRNK ваксините в дългосрочен план, а последните вече са сложени на милиони, и то млади хора. Разрешени са в условията на спешност, и ако с тях се ваксинират възрастни и високовискови хора е едно, но да ги сложиш на част от цвета на европейските народи - лекари, учители, армия..

Емил Ташков
Емил Ташков
7 февруари, 2021 в 14:35 ч.

Амелия Димитрова, добре, че руската ваксина е невъзможно да е свързана с Бил Гейтс. Значи, тя ще ни спаси.

Daniela Dimova
Daniela Dimova
7 февруари, 2021 в 14:44 ч.

Емил Ташков Ами руската разработка е 1:1 с Астра Зенека, само дето използват човешки аденовирус вместо маймунски. И не е преминала през трета фаза на изпитания. Иначе казват, че през втората фаза страничните ефекти на двете ваксини са много по-малки, отколкото на Пфайзер и Модерна. Аз станах свидетел на две средно тежки ваксинални реакции на колеги след ваксина на Пфайзер. А ваксината на АЗ дава 90% ефективност, ако се приложи наполовина по-ниска доза при първото инжектиране. Така че, ако може да избегнем страничните реакции при подобна ефективност, защо да не се избере АЗ или руската, стига след време да дадат гаранции за възрастовата група над 65 години. Иначе - закачката за Бил Гейтс я разбрах :)...

Надежда Сарафова
Надежда Сарафова
7 февруари, 2021 в 15:21 ч.

Daniela Dimova, може ли да споделите повече за реакциите на вашите колеги и за първи път ли им е? Питам и се притеснявам и за това, защото от дете не ми е слагана ваксина, а това е било отдавна 😂. Идея нямам как ще ми реагира организма сега. Принципно нямам алергии към упойки и лекарства, ама.....

Велислава Христова
Велислава Христова
7 февруари, 2021 в 15:48 ч.

Надежда Сарафова аз ще споделя за дъщеря ми. Медик е. С много алергии. Мляко, акари, мухъл,..... Астматик с намален белодробен обем...... 24 часа леко неразположение. Главоболие. Слабост лека. След това никакъв проблем. Кърмачка. Доверете се на лекарите в тази група и не се страхувайте. Всичко, което Ви казаха те е мнение с изключително добра експертиза.

Daniela Dimova
Daniela Dimova
7 февруари, 2021 в 15:48 ч.

Надежда Сарафова При първия - две седмици(!) след първат инжекция се получи втрисане, отпадналост, температура до 38 градуса и кашлица. Отначало помислихме, че е от "късметлиите", които имат съприкосновение в вируса през първата седмица, когато още няма изградени антитела. Но писиарът беше отрицателен и явленията отзвучаха за два-три дни. Втората инжекция беше без последици. Втората ни колежка понесе първата инжекция без проблеми, но след втората получи силно втрисане, което продължи ден и половина. Аз не се ваксинирах, защото преболедувах в края на декември и съм с висок титър на антителата. Но ще го направя в началото на лятото или преди това, ако нивото на антителата започне да спада.

Амелия Димитрова
Амелия Димитрова
7 февруари, 2021 в 16:13 ч.

Daniela Dimova Спутник вече е преминала всички фази на изпитания, Дани. В момента се експериментира поставяне на първа доза АЗ и втора Спутник 🙂

Daniela Dimova
Daniela Dimova
7 февруари, 2021 в 16:23 ч.

Амелия Димитрова Не съм сигурна, защото не вярвам на информация от руски медии и списания. Като видя такава в западно научно списание, а не в СМИ, тогава ще я приема.Горе д-р Маринчева написа нещо много вярно - руснаците толкова много се изхвърлят, че никой вече не им вярва, дори да казват истината.

Daniela Dimova
Daniela Dimova
7 февруари, 2021 в 16:31 ч.

Амелия Димитрова Публикациите в PubMed съобщават за продължаваща трета фаза на изпитания.

Petar Atanasov
Petar Atanasov
7 февруари, 2021 в 16:58 ч.

Стефи Димова За разлика от България,журналистиката на Запад не спи.И ако имаше такъв случай , щяха да опищят небесата.

Petar Atanasov
Petar Atanasov
7 февруари, 2021 в 17:01 ч.

Амелия Димитрова Амелия няма нито един починал от ваксините срещу Ковид-19. Заразени и починали след ваксинацията,но не заради ваксината . Дори в Норвегия доказаха че смъртта на онези 26, или колкото бяха,нямат нищо общо.

Стефи Димова
Стефи Димова
7 февруари, 2021 в 17:06 ч.

Petar Atanasov, за да има такъв случай, той първо трябва да бъде оповестен от медицинските лица, та чак тогава журналистиката на Запад няма да спи.

Амелия Димитрова
Амелия Димитрова
7 февруари, 2021 в 17:20 ч.

Petar Atanasov Ама разбира се, Пепи :)

Амелия Димитрова
Амелия Димитрова
7 февруари, 2021 в 17:21 ч.

Daniela Dimova Изпитанията продължават за всички ваксини, надявам се :) Иначе би било крайно несериозно :)

Daniela Dimova
Daniela Dimova
7 февруари, 2021 в 17:26 ч.

Амелия Димитрова Точно така е. Отчита се всичко години наред. Преди 15 години си спомням огромния шум около ваксината за човешки папиломен вирус. Сега някой да говори? Не, тя се доказа, вкл. някои западни колежи я изискват заедно с документите за кандидатстване.

Велислава Христова
Велислава Христова
7 февруари, 2021 в 17:27 ч.

Стефи Димова а не бяха ли оповестени? Бяха! Беше и доказано, че не ваксината е причината. Незнам, защо си мислите, че някой иска нещо да прикрива, да ни лъже....

Стефи Димова
Стефи Димова
7 февруари, 2021 в 17:31 ч.

Велислава Христова, о не, много съм далеч от конспиративни теории и от това дали някой иска да ме лъже за нещо си 😉 Но и не вярвам сляпо на всичко, което ми се каже. Естествено, че ще се докаже, че " не ваксината е била причината ". Оставаше и тя да е, отиде им реномето на фирмата производител.

Амелия Димитрова
Амелия Димитрова
7 февруари, 2021 в 17:34 ч.

Велислава Христова Вели, наистина ли го вярваш това 🙂

Амелия Димитрова
Амелия Димитрова
7 февруари, 2021 в 17:35 ч.

Стефи Димова Реномето и печалбите дори не са най-важното :) А държавните ръководители - какво би станало, ако се докажат сериозни реакции ;)

Велислава Христова
Велислава Христова
7 февруари, 2021 в 17:36 ч.

Стефи Димова не вярвайте сляпо. Вярвайте с обосновка. В тази група има достатъчно материали на достъпен, за хора с немединско образование език. И НИТО ЕДНА подвеждаща или невярна статия, пост.... от лекарите.

Велислава Христова
Велислава Христова
7 февруари, 2021 в 17:37 ч.

Амелия Димитрова не разбрах въпроса. Конкретизирай моля.

Велислава Христова
Велислава Христова
7 февруари, 2021 в 18:14 ч.

Амелия Димитрова да. Дъщеря ми е ваксинирана с първата доза. Племенницата ми с двете /лекар е в ковид реанимация Плевен/. Аз и съпругът ми се записахме. Зет ми също. Майка ми. Мислиш ли, че бих постъпила така, ако не вярвам🙂

Маргарита Димитрова
Маргарита Димитрова
7 февруари, 2021 в 18:24 ч.

Стефи Димова И защо да го крият?🤔

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 01:14 ч.

Лозена Нов не! Лекари, които живеят със знанията си от преди 20 години и не са положили никакви усилия да ги обновят. Науката/ медицината се развива с часове. Длъжни са да я следват, ако им пука за хората.

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 01:23 ч.

Лозена Нов в тази група всички лекари са такива. Доверявам се на тях. В семейството ми също има двама медици. 🙂

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 01:33 ч.

Лозена Нов кой Ви кара да ми вярвате. Да, факт е. Кърмачка е. А ваксината на Пфайзер е тествана при кърмачки. Само под този коментар има 5 човека, които познават мен и дъщеря ми🙂

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 01:41 ч.

Лозена Нов кърмачето ще получи антитела с кърмата😉 И не Ви моля да ми вярвате. Под този коментар има 5 човека, които ни познават🙂 Не изпитвам никаква необходимост да Ви убеждавам, но в тази група дезинформацията не се толерира. Само Ви предупреждавам.

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 01:46 ч.

Лозена Нов Вие твърдите, че никой не би ваксинирал кърмеща жена, нали! Обвинихте ме в лъжа, нали! 🙂

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 01:52 ч.

Лозена Нов на какво всъщност се основава високото Ви самочувствие, че сте информирана, че кърмачки и бременни не се ваксинират🤔

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 01:58 ч.

Лозена Нов потърсете темата в групата и ще видите кой говори небивалици. Ще видите и мнението на лекарите в тази група. Както и че има много ваксинирани бременни и кърмачки. Спрете да се излагате. Лека нощ🙂

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 02:05 ч.

Лозена Нов не си направихте трудът да се осведомите. Но обявявате друг за прост.🙂

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 02:07 ч.

Лозена Нов права сте за поговорката😉🙂

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 02:17 ч.

Лозена Нов

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 02:17 ч.

Лозена Нов

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 02:38 ч.

Лозена Нов доказателствата са САМО от тази група. Както и мненията на специалистите😉

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 02:41 ч.

Лозена Нов достатъчно време Ви отделих, въпреки личните Ви нападки по махленски. Спокойна нощ🙂

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
8 февруари, 2021 в 05:55 ч.

Daniela Dimova две седмици след поставена иРНК ваксина е прекалено късно, за да е свързано с нея това втеисане и температура. След втората доза е очаквана реакция, която се е получила. И не е притеснително. В условия на пандемия, когато умират хора, не ми изглежда притеснително, че ваксинираните ще ги втресе за един ден. А ваксината е ефективна и безопасна.

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
8 февруари, 2021 в 06:01 ч.

Амелия Димитрова доста неистини сте изписала. Никой на никого не запушва устата. Конспиративните теории отдавна ги разяснихме- такива няма. иРНК ваксини са с доказана безопасност и ефективност. Не се опитвайте да разделяте тях от векторните относно безопасността. Разбира се, че сте се ваксинират лекарите и армията. Кой ще Ви лекува, ако лекарите не са защитени???

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
8 февруари, 2021 в 06:05 ч.

Амелия Димитрова значи Спутник е преминал всички фази, а Pfizer и Moderna не?
Проерявайте си източниците на информация!

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
8 февруари, 2021 в 06:08 ч.

Radosveta Ivanova какви починали след ваксинация???

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
8 февруари, 2021 в 06:11 ч.

Стефи Димова и кой ще крие, ако някой е починал вседствие на ваксина??? Това е толкова лъжливо твърдение. Наблюдаваме състоянието на всеки един от ваксинираните почти 700 души и всички се чувстват чудесно. При някои имаше очаквани реакции, при други не. Така че кажете, моля, от къде получихте информация, че някой е умрял след поставена ваксина на Pfizer или Moderna?

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
8 февруари, 2021 в 06:16 ч.

Амелия Димитрова Вие явно си искате да има починали след ваксина на Pfizer и това е. Тогава по-спокойно ли ще Ви е? Винаги ме изумяват желнията на хората ваксина да води до смърт. Като не приемате научните доказателства, но се доверявате на лъжи от сайт istinata.com или skritotoznanie.net ние тук не можем да сме Ви полезни.

Daniela Dimova
Daniela Dimova
8 февруари, 2021 в 06:24 ч.

Д-р Христиана Бацелова Ако не сте разбрала, лекар съм и не сатанизирам ваксините. Съобщавам факти, а как ще бъдат интерпретирани, е друг въпрос. Във всеки случай ще търся информация. Защо си мислите, че няма късни реакции? Само защото излиза от рамките на общоприетото? Единственото, върху което се спирам, е друг вирус, но малко вероятно предвид спазването на мерките от колегата. А фактите не бива да се премълчават. Аз съм на 63 години, преболедувах и ще се ваксинирам на по-късен етап. Но мисля, че не трябва да се залита в крайности. Хубаво е всички подробности около ваксиналните реакции да се съобщават и публикуват. Защото при положение, че имаме право на избор, защо да не се избере ваксина, която не дава странични действия?!

Ивелина Грънчарова
Ивелина Грънчарова
8 февруари, 2021 в 10:01 ч.

Велислава Христова ко стана? Опущила съм . Коя е Лозена и защо мисли, че с Камена не съществуваме ?

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
8 февруари, 2021 в 10:23 ч.

Daniela Dimova имате право на избор. Когато в един момент бъде възможно. На този етап е важно човек да е предпазен, дори да има два-три дни грипоподобна симптоматика.

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 16:58 ч.

Ивелина Христова незнам коя е! Трол с анонимен профил най-вероятно! Но твърдеше, че никой няма да постави ваксината на кърмеща, или бременна, а аз съм нагъл лъжец. Админ се намеси веднага /в тази група не се допускат подобни нелепи твърдения и поведение, както знаем/ и Лозена вече не е тук. Не успя да ме убеди, че детето ми не съществува. Споко😄❤

Petar Atanasov
Petar Atanasov
8 февруари, 2021 в 17:04 ч.

Ивелина Христова О, ма ти излюпи ли се бе пиле. Как е чипа а? Между другото утре и жената ще я чипират. 😍

Ивелина Грънчарова
Ивелина Грънчарова
8 февруари, 2021 в 17:13 ч.

Petar Atanasov чипа е менте! Даже не разбра, че Уиндоуса ми пиратски!
Велислава Христова ще си сменя името във Фейсбук на - Ивелина с Ваксина Кърми Стефан Цяла Зима

Petar Atanasov
Petar Atanasov
8 февруари, 2021 в 17:14 ч.

Ивелина Христова Къ ше е менте бе Пиле. Ти коги преди това си римувала а? 🤣😍

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 17:22 ч.

Ивелина Христова отличник в идеите и римите💖 Предлагам допълнение: заради ваксина, при Стефан и Ивелина, ковид леко мина💙

Ивелина Грънчарова
Ивелина Грънчарова
8 февруари, 2021 в 17:25 ч.

Велислава Христова айде да не наминава ковида? ! Кой е бил с ковид?

Petar Atanasov
Petar Atanasov
8 февруари, 2021 в 17:26 ч.

Велислава Христова Бря само драскачи тук у фейса. Аре и язе да се отчетем- " Пешо ковида, гадината я мина. Сега чака и ваксина. Ама тая го подмина, и ша чака догодина."🤣

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 17:30 ч.

Ивелина Христова права си. Поддадох се на емоция. Ще уточняваме💙

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 17:31 ч.

Petar Atanasov все поети се събрахме под твоя коментар😄

Petar Atanasov
Petar Atanasov
8 февруари, 2021 в 17:33 ч.

Велислава Христова Язе съм винаги така след три уискита.🤔😍

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 17:33 ч.

Petar Atanasov 😍

Юлия Добрева
Юлия Добрева
8 февруари, 2021 в 18:39 ч.

Велислава Христова, имаше и друг неин коментар, под който заформихме дискусия, но тя удобничко си го е изтрила🙂

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
8 февруари, 2021 в 18:57 ч.

Амелия Димитрова И понеже е малка, трябва да я неглижираме ли? Ами, ако почине млад родител и си остави децата сираци, а това е можело да се предотврати с ваксина? Бременноста е рисков фактор за тежка форма на Ковид-19, затова се препоръчва на бременните да се имунизират. В нормалния свят си имунизират бременните и срещу грип, и срещу коклюш.

Амелия Димитрова
Амелия Димитрова
8 февруари, 2021 в 19:02 ч.

Alexander Atanasov Разбира се, утре като излезете може да ви падне саксия върху главата и да умрете. В никакъв случай не излизайте, в никакъв! Уязвими са възрастните хора! НО НИТО ЕДИН ВЪЗРАСТЕН ЧОВЕК в момента не е ваксиниран в България, защото те не са приоритетни! Приоритетни са ПР-ките на болниците, чистачките в детските градини, секретарките в училищата и всякакви други знайни и незнайни държавни служители. Хората на реалния бизнес, които плащат всичко в тази държава с данъците си, също не са важни! Това е лицемерие и двуличие!

Амелия Димитрова
Амелия Димитрова
8 февруари, 2021 в 19:07 ч.

Откъде накъде държавата ще казва кой кога да се ваксинира?! С какво право държавата ще определя кой да живее и кой да умре?! Откъде накъде животът на един лекар или учител ще струва повече от този на някой, който прави банички, например?! Че и безплатно ще приоритизираме кой, кога?! И всички, които могат да викат са приоритетни! Или има за всички или се прави лотария, но честна, прозрачна, открита ... А не държавната "ламя", която си мисли само за нея и си се възпроизвежда ...

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
8 февруари, 2021 в 19:20 ч.

Амелия Димитрова Падането на саксия не се предотвратява с ваксина... Как може изобщо да давате подобни аргументи? Кои групи би трябвало да са приоритетни за имунизация? Ами най-рисковите. Медицинските специалисти и учителите са изложени на много висок риск от заразяване по обясними причини. Средната възраст и в двете съсловия е достатъчно висока, голяма част от тях са с хронични заболявания. От друга страна без медицински специалисти и учители няма държава и общество. И не, никой не е твърдял, че нечий живот е по-ценен от друг. Как можете изобщо да говорите за лотарии? Отвратително!

Petar Atanasov
Petar Atanasov
8 февруари, 2021 в 19:31 ч.

Амелия Димитрова Тук ще си позволя да те репликирам. Естествено че всеки живот е важен. Но много-по важно е да опазим здравните работници и учителите. Те са в постоянна ситуация на риск от реално заразяване. Не баничарката, дори не и продавачката в магазина. Защото се предполага че в магазина влизат здрави, и евентуално асимптоматични. А болните са под Карантина.Но в здравните заведения , влизат както асимптоматични, така и вече болни от Ковид-19. Както и учителите. Ако децата са без симптоми, тоест родителите не знаят че децата им са позитивни, те стоят с часове в едни класна стая с учителите. А учителите пък минават от една класна стая в друга. Но баничарката не. Дори ние шофьорите не сме, и не трябва да сме в първите ваксинирани. Нищо че караме стоката в болницата,в училището, в магазина, в баничарницата и т.н.Но не стоим повече от 15 минути в пряк контакт с евентуален заразен. И няма как да сравняваме количственият вирусен товар в болницата, в училището и в магазина.А това че много политици се ваксинират без да им е ред е друг въпрос. И тук ги има. Вече са на 500. Но почти 480 си подадоха оставките, или им ги поискаха. Включително един генерал, макар че военните си имат собствени ваксини и техен различен протокол.

Велислава Христова
Велислава Христова
8 февруари, 2021 в 20:25 ч.

Юлия Добрева не съм видяла, а следя всяка публикация в групата, но не съжалявам, че съм изпуснала нейни коментари🙂

Юлия Добрева
Юлия Добрева
8 февруари, 2021 в 20:53 ч.

Велислава Христова, ами възмути се как можело доктори “правилно” (цитирам) да са посъветвали авторката да не се ваксинира, пък тя въпреки това търсела второ мнение във фейса... На което аз й отговорих, че това, че са доктори, не значи, че разбират от ваксини и че тази група не е просто “фейса”, а е строго специализирана и създадена от разбиращи хора, с достъп до достоверна медицинска и научно издържана информация. След което госпожата се изсмя и аз я попитах защо е изобщо в групата, при положение, че очевидно не й е полезна, счита я просто за произволно място от “фейса” и че за нея лекарите тук явно са някакви глупаци, които нищо не разбират🙂

Krasi Yordanova Matias
Krasi Yordanova Matias
10 февруари, 2021 в 02:48 ч.

Велислава Христова , аз пък познавам лекари, лекуващи хайлайфа на България, скъпи лекари, лекари, които не всички могат да си позволят да ги консултират. Знаете ли какво казват тези лекари на въпросите ми дали ще се ваксинират. Отговарят ми с твърдо "не". Попитах защо и ми беше отговорено, цитирам по памет: " Моля те не питай, не искам да говоря за това.". И двамата лекари ми отговориха така. С различни думи, но смисъла беше този. Предполагам в групата има лекари. Може ли някой да ми каже какво има в тези ваксини, имат ли предположения, защо много лекари отказват да се ваксинират, т.е. какви са причините да отказват, защо се съхранява тази ваксина при -70 градуса и защо трябва да се слагат 2 ваксини?

Велислава Христова
Велислава Христова
10 февруари, 2021 в 02:54 ч.

Красимира Йорданова има отговор на всеки от въпросите Ви тук. Просто четете. Всичко е обяснено на достъпен език. Четете.

Велислава Христова
Велислава Христова
10 февруари, 2021 в 03:12 ч.

Красимира Йорданова сериозно ли не намерихте. Ето Ви една от статиите тук, но няма как да Ви сдъвча всичко. Ако Ви интересува точното съдържание може да го видите на сайта на МЗ.
https://drbatselova.wordpress.com/2020/12/06/%d0%ba%d0%b0%d0%ba%d0%b2%d0%be-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%b4%d1%81%d1%82%d0%b0%d0%b2%d0%bb%d1%8f%d0%b2%d0%b0%d1%82-mrna-%d0%b2%d0%b0%d0%ba%d1%81%d0%b8%d0%bd%d0%b8%d1%82%d0%b5/

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
10 февруари, 2021 в 06:15 ч.

Амелия Димитрова да, напълно е морално да се ваксинират бременни жени, за да се спасят от загуба на плода при заразяване със SARS-CoV-2.
Но е мнго неморално отричането на научни данни за политически цели и подлагане на риск на уязвими групи хора.
Продължавате да пишете категорични неистини!

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
10 февруари, 2021 в 06:25 ч.

Radosveta Ivanova кой е починал в следствие на ваксина? Дайте източник на информацията?

Радостина Михова
Радостина Михова
16 март, 2021 в 21:00 ч.

Д-р Христиана Бацелова аз не разбирам защо не се прави антигенен тест и не се мери кръвно, не се прави елементарен преглед, а направо се боде? Приятелка почина след ваксинация с Пфайзер... сигурно е от бройката една на хиляда с реакция, но не става по-леко, не и когато е близък човек.

Petar Atanasov
Petar Atanasov
16 март, 2021 в 21:52 ч.

Радостина Михова Преди малко на един профил се опитах да го обясня. И ако греша, нека експерти като д-р Бацелова да ме поправи. Ако ваксиниращият е бил предишните дни непосредствено преди ваксинацията, в пряк контакт за повече от 15 минути със заразноболен, където евентуално се е заразил, нито пациента може да знае че вече е вирусоносител, нито който и да е тест ще засече коронавируса. Точно на това му казват "Фалшив негативен" Моите съболезнования за Вашата близка, но от ваксината на Пфайзер няма как да е починала. Там дори няма вирус. Евентуална алергична реакция към някой компонент, защото не е знаела че е алергична към него.


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари