** Още един "прочит" на ваксините в социалните мрежи.... ** Д-Р ЧОЛАКОВА "Какво всъщност е „Ваксината“ на Pfizer? Първо нека наречем всичко с истинските им имена: a това не е ваксина и не е нищо повече от нечестно и подвеждащо наименование, ако ...

Rositsa Dimitrova
Rositsa Dimitrova
8 декември, 2020 в 18:08 ч.

** Още един "прочит" на ваксините в социалните мрежи.... **

Д-Р ЧОЛАКОВА

"Какво всъщност е „Ваксината“ на Pfizer?

Първо нека наречем всичко с истинските им имена: a това не е ваксина и не е нищо повече от нечестно и подвеждащо наименование, ако не и лъжовно.

Нормалната ваксина е: „Препарат от отслабен или убит патоген, като бактерия или вирус, или на част от структурата на патогена, която при прилагане на индивида стимулира производството на антитела или клетъчния имунитет срещу патогена, но не е в състояние да причини тежки инфекция."

Това, което Pfizer ще прилепи върху мускулната тъкан на милиарди хора, е кратък генетичен код съдаден в лаборатория, който ще се свърже с ДНК - РНК механизмите на клетките, ефективно свързани с мускулната клетка и произвеждащи протеинова структура на covid19. В този случай това е сложният свързващ механизъм, който позволява на вируса да се прикрепи към АСЕ2 (ангиотензин-конвертиращия ензим 2) - порталът на повърхността на човешките клетки), така наречения S-шип.

Телата ни реагират на това, като произвеждат антитела, които да атакуват „чуждите“ протеини, произвеждани от нашите собствени клетки.

Това е непроверена, нетествана нова биотехнология. Тя няма предистория и няма как да разберем какви ще са средните, камо ли дългосрочните ефекти.

Това се нарича евгеника на нормален език.

Преди да очертая някои от възможните последици от това, смятам, че е важно да знаете, че това не е ваксина - това е генно инженерство!

Това е най-големият масов експеримент в човешкото генно инженерство, който някога е провеждан. Резултатите от които ще бъдат оценени само от оцелелите. Историята ще бъде съдия.

Първо, всеки активен вирусен генетичен материал в организма предизвиква системна промяна (в цялото тяло) в нашата ДНК. Това е начинът, по който работи еволюцията. Всеки въведен вирусен генетичен материал ще бъде подложен на процес по същия механизъм. Тази кРНК ще взаимодейства със собствената ДНК на тялото на системно ниво и ще доведе до промени. Естеството на тези промени е неизвестно.

На второ място, мускулните клетки, произвеждащи вируса, ще бъдат идентифицирани от тялото като „заразени“ и ще бъдат атакувани, причинявайки автоимунен отговор. Не е известно какви ще са пораженията, дали изкуствената кРНК ще бъде копирана в други клетки и дали автоимунният отговор ще се разпространи в други органи, особено в нервната система, която свързва мускулите.

На трето място, потокът от S-шиповидните протеини (свързващият механизъм на вируса covid19) ще се прикрепи към ACE2 порталите в клетките на тялото. Не е известно как това ще повлияе на тяхната роля в автоимунната система на организма и също така неизвестно дали телата ни ще идентифицират такива клетки като „заразени“ и ще ги атакуват.

Накрая е напълно неизвестно колко дълго инжектирания генетичен материал ще остане активен или неактивен. Резултатът може да бъде свръхстимулация на имунния отговор на организма, причиняващ огромни поражение: алергии, автоимунни заболявания, психични проблеми, податливост към инфекции и заболявания - особено грипни заболявания.

Накрая този тип генно инженерство ще бъде по-мощно при малките деца, които все още развиват имунната си система.

На Pfizer не може да се вярва, честно казано, те имат ужасен опит в безопасността и прозрачността и вече са произвели 1,3 милиарда дози от това лекарство, готови за употреба. Това е огромна инвестиция и такава, която едва ли ще загубят заради няколко „опасения за безопасността“. Тъй като не е необходимо да публикуват своите „опити, методи или резултати“, може да се гарантира, че погребват всякакви „вредни резултати“ или опасни странични ефекти.

Целите никога не оправдават средствата, Pfizer не прави изключение от това и нищо добро не може да се получи от този генно-инженерен експеримент."

Issi Batselova
Issi Batselova
8 декември, 2020 в 18:08 ч.

Обаче са много изобретателни в измишльотините.....

Илиян Илиев
Илиян Илиев
8 декември, 2020 в 18:18 ч.

Големите лоши Pfizer... Чакаме още по-големият добър Спутник V да ни спаси от тях :D

Irina Palichorova
Irina Palichorova
8 декември, 2020 в 18:19 ч.

Може ли вместо с ехидни коментари и подхилквания да боравите с факти и да обясните кое в статията не отговаря на истината (за хората като мен, които не са учили медицина). Мисля, че ще е по-полезно и по-конструктивно.

Теодора Стоилова
Теодора Стоилова
8 декември, 2020 в 18:28 ч.

За генното инженерство съм съгласна. Но това ни е бъдещето, ако не и настоящето. Едно време и бебе н епруветка беше УАУУУ ШОКИУЖАС сега са факт. При това прекрасен. Хайде за хора без медицинско образование ще дам един уникално прост пример. Представете си корабно въже от презокеански танкер/човешката ДНК/ и до него един конец/габровски, дето се навива на пръста път и половина/. Как точно това нищожно конче ще промени въжето? И преди да сте ме захапали с количествени натрупвания, които водят до качествени промени...имате ли някаква идея колко точно механизми за контрол има клетката над тези процеси?
Още повече че това/с генно инженерните процеси/ се чопли от десетилетия. Това че ние тепърва научаваме някои неща е друго :)

Irina Palichorova
Irina Palichorova
8 декември, 2020 в 18:40 ч.

Теодора Стоилова защо изобщо тръгвате с мисълта, че някой иска да Ви хапе, не разбирам.

Аз лично съм влязла в тази група само и единствено да се информирам. Това, на което се начетох за времето, прекарано тук, в 90% са обиди към "тъпите антиваксъри". Лекарите тук вместо с двойно-слепи проучвания си доказват тезите с миймове и типичния за тяхното съсловие тон на превъзходство над простолюдието.

Влязох с надеждата, че ще черпя научна информация от извора, от това, с което ни "черпят" тук ме е срам. Осмиваната статия горе е написана добре, на лесно разбираем език и звучи убедително. Отговорите под нея (без един), по никакъв начин не я опровергават. Кой печели от това, освен егото на няколко души?

Dimitrinka Petrova
Dimitrinka Petrova
8 декември, 2020 в 18:53 ч.

Irina Palichorova Трябва да започнем от въпроса-коя е д-р Чолакова?Каква експертиза има и доктор по медицина ли е.

Irina Palichorova
Irina Palichorova
8 декември, 2020 в 18:58 ч.

С други въпроси трябва да започнем, според мен, например:
1. Каква е целта на тази група - да информира хората за ползата от ваксините на научен, но все пак достъпен език, или да се присмива на "антиваксърите" (тук разбираме всеки, който се осмели да има някакви съмения или страхове да се ваксинира)?

2. Как e по-лесно да убедиш максимален брой хора (с различна степен на образование и информираност) да се ваксинират - като им обясняваш колко са тъпи, или като им обясниш принципа на действие на ваксините, подкрепиш си изказването с научни източници и отговориш спокойно и без кифленски сарказъм на въпросите им?

Stoyan Lechev
Stoyan Lechev
9 декември, 2020 в 16:36 ч.

Irina Palichorova с опит за най-добри чувства: ако успеете да вкарате 10 години медицина в един пост във фейсбук на “достъпен език” вероятно ще Ви номинират за Нобелов лауреат по литература и медицина едновременно😏.
Предполагам в един пост на “достъпен език” може да обясним термоядрения синтез и то в детайли, или причините довели до унищожаването на фитопланктона по Австралийските брегове.. примерно. Сега сериозно, хленчещия пост е за #бгмама, там ще Ви отговорят на “достъпен език” на всеки въпрос на който науката не може да даде отговор. Сдъвкано и изплюто, готово за консумация от ума, без усилия😊

Irina Palichorova
Irina Palichorova
9 декември, 2020 в 16:52 ч.

Stoyan Lechev Виждам, че за Вас обясненията са трудни, затова сте се хванали за единствената защита, която Ви е по силите - сарказъм. Нямам полза да Ви слизам на нивото, както казах единствно искам да се информирам, т.е. Вие сте ми съвършено безполезен.

За да бъда полезна аз на Вас, при нужда мога да Ви препратя към стените на поне двама лекари, които са писали по темата адекватно и на човешки език, т.е. изпълнили са тази достойна за двойна Нобелова награда задача, без да си придават излишна важност, защото са стойностни хора. Радвам се, че от сърце, че се намират още такива!

Sofia Petrova
Sofia Petrova
10 декември, 2020 в 00:32 ч.

Irina Palichorova труден въпрос за антиваксърите! След като се появиха толкова материали против ваксините, те ги дават като доказателство, че са прави! В една група имаше въпрос ще се ваксинираме ли? Една сардинка убеден ни обясни как ще ни разболеят, убият и роботизират! Като погледнах в профила и и а завършен 8ми клас! Хората и обясняваха най простичко, защо ще се ваксиниран, имаше публикувани статии на експерти, имунолози, които простичко обясняваха нещата, но уви, тя беше уб едителна и представи куп интервюта пак от лекари, които ни обясняват как ще ни убиват! Така, че за нашите обяснения имаше 100 контраобяснения!

Irina Palichorova
Irina Palichorova
10 декември, 2020 в 01:02 ч.

Разбира се, хора има всякакви. И проблемът не е само в дезинформацията, проблемът е много по-обикновен - хората се страхуват. За мен лично това е нормално, предвид обстоятелствата - нова технология, съкратена процедура по одобрението и т.н.

Парадоксално е, че "т.н. конспиратори" работят, като разпространяват информация (може да е грешна, но е информация), а "специалистите" се опитват да ги спрат, като им се присмиват.

Този спор за или против е изключително любопитен феномен от социална гледна точка, ако го наблюдавате отстрани, ще забележите как фокусът винаги се измества върху интелекта на отсрещната страна, а всъщност винаги е наситен главно с емоция и няма почти нищо общо с коефицента на интелигентност на участниците.

Хората, които успяват да говорят спокойно по темата са тези, които са успели да надмогнат емоцията и собствения си confirmation bias в полза на истината. Нямат нужда да неглижират човека отсреща, не се дразнят от "глупави" въпроси. Сигурни са в знанията си и просто споделят, без да влизат в спор. Искрено се надявам тези хора да стават повече, защото докато не стигнем до нормален диалог без обиди и обвинения, прогрес трудно ще има...

Alexei Mitkov
Alexei Mitkov
8 декември, 2020 в 18:20 ч.

По определението за ваксина, Pfizer & Moderna, са си ваксини, защото съдържат част от РНК на вируса. Логиката е, че като навлезе в клетката чрез липидната си обвивка, рибозомите веднага се прикрепват за нея, образуват гореспоменатия белтък, имунната система го разпизнава като чуждо тяло и образува антитела, т-клетки и др срещу него, които остават за дълго. След това рнк от ваксината се разрушава. От това следва, че няма как да се говори за дълготрайни промени, щото е краткотрайно и второто - рнк не навлиза в ядрото на клетките, където се намира днк и няма как да го промени. Няма логика да се предизвикат болести, други инфекции, психични проблеми. Точно затова се прави проучване с огромен брой хора - от рискувите групи, от вдякаква възраст, за да се види дали работи и дали предизвиква оплаквания. Рнк е нестабилна молекула, която съществува кратко време в клетъчни условия, а извън тях още по-малко и затова изисква тези отрицателни температури. Поради тази причина и затова днк е молекулата, която носи цялата ни генетична информация - стабилна е и трудно се променя. Надявам се, съм обяснил добре и съм бил полезен :)

Djanel Ayaz-Alieva
Djanel Ayaz-Alieva
8 декември, 2020 в 18:47 ч.

Alexei Mitkov много ясно обяснено, благодаря ви 🍀

Stanimir Anastasov
Stanimir Anastasov
8 декември, 2020 в 21:19 ч.

Alexei Mitkov Браво, chapeau .

Alexei Mitkov
Alexei Mitkov
8 декември, 2020 в 21:31 ч.

Stanimir Anastasov, благодаря 😄

Д-р Цветелина Великова, имунолог
Д-р Цветелина Великова, имунолог
9 декември, 2020 в 22:47 ч.

Alexei Mitkov да, идеално обяснено

Petya Stoycheva
Petya Stoycheva
8 декември, 2020 в 18:20 ч.

“Мускулните клетки, произвеждащи вируса” 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Д-р Цветелина Великова, имунолог
Д-р Цветелина Великова, имунолог
9 декември, 2020 в 22:49 ч.

Petya

Теодора Стоилова
Теодора Стоилова
8 декември, 2020 в 18:21 ч.

Добре че едно време не е имало интернет та да достигнем до 7 милиарда население. Сега е на ход естествения подбор.

Кристиян Танев
Кристиян Танев
8 декември, 2020 в 18:23 ч.

Теодора Стоилова ау! Колко добър коментар! Ще го ползвам! 😄

Теодора Стоилова
Теодора Стоилова
8 декември, 2020 в 18:29 ч.

Кристиян Танев ползвайте щом Ви влече :)

Silviya Rusinova
Silviya Rusinova
8 декември, 2020 в 19:21 ч.

Теодора Стоилова велика си 🤣

Теодора Стоилова
Теодора Стоилова
8 декември, 2020 в 19:33 ч.

Silviya Rusinova не съм :) Просто в момента съм уморена и саркастична/да не кажем откровено злобна :) /

Romana Velichkova
Romana Velichkova
8 декември, 2020 в 22:51 ч.

Теодора Стоилова ох как го чакам тоя подбор

<?=media1.tenor.co;?>

Теодора Стоилова
Теодора Стоилова
9 декември, 2020 в 17:54 ч.

Romana Velichkova ами аз не. Защото покрай сухото гори и мокрото. Много хора и деца не са ваксинирани по медицински причини. Трябва ли и те да го отнасят? За това им се дразня на анти вакс. Поставят живота на не малко хора/без избор/ в реална опасност и хич не им дреме

Romana Velichkova
Romana Velichkova
9 декември, 2020 в 18:55 ч.

Теодора Стоилова Така е. Аз не им се дразня, аз не мога да ги дишам. Свръх егоисти са! Но нали си давате сметка, че няма никакъв начин да бъдат убедени? И че това неминуемо ще се случи, харесва ли ни, или не.

Велислава Христова
Велислава Христова
8 декември, 2020 в 18:47 ч.

Много пъти съм си задавала въпроса: как могат да наизустят всичките тези сложни взаимовръзки, които съставлява всяка една от конспиративните теории, а не могат да осъзнаят много по-лесно разбираемите обяснения и публикации на компетентните в дадена област /в случая, медицина/. Някой има ли обяснение?🤔

Dimitrinka Petrova
Dimitrinka Petrova
8 декември, 2020 в 18:50 ч.

Коя е д-р Чолакова?Ние как да и вярваме, като не се е представила?

Rositsa Dimitrova
Rositsa Dimitrova
8 декември, 2020 в 18:53 ч.

Dimitrinka Petrova Същия въпрос си зададох и аз, НО която и да е, копирах буквално публикацията, КОЯТО РАЗПРОСТРАНЯВАТ НА СТЕНАТА СИ УВАЖАВАНИ ЛЕКАРИ НА "ВИСОКИ ЕТАЖИ" А още началото звучи- бай Марин казал, че.....

Dimitrinka Petrova
Dimitrinka Petrova
8 декември, 2020 в 18:56 ч.

Rositsa Dimitrova Благодаря Ви, че ми отговорихте.Така си и мислех, че е- една жена каза на пазара.

Beni Hubner
Beni Hubner
12 декември, 2020 в 11:36 ч.

Rositsa Dimitrova Кои са уважаваните лекари на високите етажи, имена, моля!

Михаела Хубенова
Михаела Хубенова
8 декември, 2020 в 19:26 ч.

д-р?

Lina Mladenova
Lina Mladenova
8 декември, 2020 в 19:53 ч.

Имам чувството, че едно поколение доктори, понеже не е учило имунология, сега бълва всякакви фантасмагории и биологически невъзможни неща

Rositsa Dimitrova
Rositsa Dimitrova
8 декември, 2020 в 19:56 ч.

Lina Mladenova не е само до поколението, а до желанието да си в крак с науката и всичко друго😉

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
8 декември, 2020 в 20:13 ч.

Lina Mladenova кое поколение? 🙂

Lina Mladenova
Lina Mladenova
8 декември, 2020 в 20:16 ч.

Alexander Atanasov не сте от това поколение 🙂

Sofia Petrova
Sofia Petrova
8 декември, 2020 в 20:01 ч.

Съгласна съм само за това, че Пфайзер прикрива клиничните папки или ги фалшифицира! Но, за това, че ще ни променят нашето днк, ми е смешно! Аз нямам доверие на Пфайзер по 2 причини! Първата е, че тя за 30 години е изплатила в съдебни дела по 9 различни обвинения, едно от които го посочих по горе 37 милиарда долара! И втората причина е страхът от пробив на температурата по време на пренасянето и до нас! Пфайзер в случая, няма да бъде виновна, преносители те и тези които ще я съхраняват може да допуснат грешки, и в такъв случай, ваксината просто няма да ми подейства!

Issi Batselova
Issi Batselova
8 декември, 2020 в 20:06 ч.

Sofia Petrova за хладилната верига съм съгласна. Има риск да бъде опорочена. Но да прикриват информация, чак папки, не съм съгласна.☺️

Sofia Petrova
Sofia Petrova
8 декември, 2020 в 22:22 ч.

Issi Batselova ето, изпращам го на италиански, а български не го намерих!

Issi Batselova
Issi Batselova
8 декември, 2020 в 22:23 ч.

Sofia Petrova няма да мога да си го преведа на италиански. Но благодаря за информацията

Sofia Petrova
Sofia Petrova
8 декември, 2020 в 22:24 ч.

Issi Batselova и аз нищо не знаех, но тук имаше страхотно разследване за нея!

Юлия Добрева
Юлия Добрева
9 декември, 2020 в 17:46 ч.

Sofia Petrova, а защо толкова усилено се говори навсякъде само за Pfizer? Основната заслуга за ваксината не е ли на BioNTech?🙂

Sofia Petrova
Sofia Petrova
9 декември, 2020 в 19:04 ч.

Юлия Добрева не и за модерна и астрозенека, се говори, усилено, но Пфайзер явно първа е сключила договорите и е била по бърза в производството! Пфайзер и бионтек работят заедно по тази ваксина

Юлия Добрева
Юлия Добрева
9 декември, 2020 в 19:07 ч.

Sofia Petrova, знам, че работят заедно. Но основната заслуга за концепцията на ваксината, доколкото знам, е на BioNTech, а не на Pfizer.

Sofia Petrova
Sofia Petrova
10 декември, 2020 в 00:25 ч.

Юлия Добрева аз следя от Италия развитието на Оксфордската ваксина! Но тя е създадена и от екип италиански учени! За съжаление не италианското правителство е финансирал проекта, а астрозенека! Явно Пфайзер е финарсирала ваксината на бионтек

Д-р Цветелина Великова, имунолог
Д-р Цветелина Великова, имунолог
9 декември, 2020 в 22:45 ч.

Само като прочетох “АСЕ порталите” и ми стана пределно ясно, че това е лош превод на антивакс текст

Lora Raicheva
Lora Raicheva
11 декември, 2020 в 08:28 ч.

Тази, ако е доктор по медицина, аз съм мис свят минимум. Или, ако е реален доктор, не знае въобще, че е “писала” това.
ДНК е в ядрото на клетката и никаква част от тази ваксина няма да стигне там, че даже пък и да го променя. То ако така се променяше ДНК всички щяхме да се раждаме перфектни отдавна.
Глупост след глупост е този пост.

Sofia Petrova
Sofia Petrova
11 декември, 2020 в 12:36 ч.

Lora Raicheva браво ❤️❤️❤️❤️❤️


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари