Направо ми иде да вия от мъка къто вълк на месечина. В петък след над 30 обаждания с големи мъки успях да събера 6 българи за ваксинация с Астра Зенека. След което в петък вечерта ми дойде прозрението, че имам над 30 записани англичани в практиката ...

Николай Христов
Николай Христов
12 април, 2021 в 12:21 ч.

Направо ми иде да вия от мъка къто вълк на месечина. В петък след над 30 обаждания с големи мъки успях да събера 6 българи за ваксинация с Астра Зенека. След което в петък вечерта ми дойде прозрението, че имам над 30 записани англичани в практиката. Днес започнах да им звъня и познайте: 6 от 8 са готови и щастливи от избора ми на ваксина. Другита двама вече са се ваксинирали с Астра и в момента люто съжаляват, че не са проявили достатъчно търпение да се убодат при мен. Пита се в задачата ние, българите ли сме такива тарикати или англичаните са тъпи? P.S. Докато успея да пусна това тук, двама от българите за сряда се обадиха да се откажат и на тяхно място моментално записах двама други англичани. Такива ми ви работи, уважаеми читатели :)

Vladimir Bonev
Vladimir Bonev
12 април, 2021 в 12:28 ч.

Някой пък ми беше споменал, че в Норвегия имало подобно недоверие към Пфайзер, каквото в България - към Астра Зенека.
Народопсихология.

Николай Христов
Николай Христов
12 април, 2021 в 12:33 ч.

Vladimir Bonev То и в България след Коледа беше така. Обвиняваха Пфайзер в какво ли не - автоимунни заболявания, онкогеза и какво ли още не.

Vladimir Bonev
Vladimir Bonev
12 април, 2021 в 12:35 ч.

Николай Христов доста мои приятели във Великобритания ми споменаха, че там Астрата е на почит и уважение. Тяхно производство, с по-изчистени и натурални съставки, казват.

John Smith
John Smith
12 април, 2021 в 12:40 ч.

Николай Христов и в стерилитет у жените!

John Smith
John Smith
12 април, 2021 в 12:41 ч.

П.с. Мангъра каза, че нямало да се ваксинира, защото ваксината ще му промени ДНК -то и ще се разболее от рак.

Миглена Кънева
Миглена Кънева
12 април, 2021 в 14:10 ч.

John Smith Всички, които си мислят, че ваксинирането ще им промени ДНК-то, трябва да погледнат на това като добра възможност.😀

Николай Христов
Николай Христов
12 април, 2021 в 18:25 ч.

Миглена Кънева Определено :)

Desi Chorbadzhiyska
Desi Chorbadzhiyska
13 април, 2021 в 13:21 ч.

John Smith Къде го е казал това?

John Smith
John Smith
13 април, 2021 в 13:31 ч.

Desi Chorbadzhiyska къде ли не! Под всякаква форма. Аз го обобщих.

John Smith
John Smith
13 април, 2021 в 13:32 ч.

Desi Chorbadzhiyska “Много хора ходят на екскурзии в Чернобил и нищо не им става, но аз не ви съветвам, защото може след време да получите рак на еди какво си. С това сравнение доцент Атанас Мангъров отправи съвет относно ваксинацията срещу коронавируса.”

John Smith
John Smith
13 април, 2021 в 13:41 ч.

Desi Chorbadzhiyska
“„Специално при тази ваксина на Пфайзер и Бионтек, при нея в организма се вкарва чужда РНК, която кара клетките на човека, на който е поставена да започне да произвежда белтъци на коронавируса. И срещу тях вече се изработват антитела. Тука има две неща, които не са уточнени. Първото е доколко вкарването на този чужд генетичен код има онкогенен потенциал т.е доколко този генетичен код може да доведе до някакви злокачествени трансформации в човешката клетка. “

Предлагам да съберем пари за един курс по биология на доцента или за частни уроци. В ЕмБеИ-то или СУ, няма значение. Биология 101, за начинаещи!

https://eurocom.bg/new/dots-mangrov-nyama-da-se-vaksinira-ne-e-dokazano-che-vaksinite-sa-bezopasni

Nadelin Georgiev
Nadelin Georgiev
12 април, 2021 в 12:45 ч.

Просто племе сме и неслучайно с е най-болното и най-бедното в ЕС. В една съседна Румъния, където са близо до нас като манталитет, готовността за ваксиниране много по-висока.

Nick Marr
Nick Marr
12 април, 2021 в 16:17 ч.

Щом пациентът подписва информирано съгласие, с което поема риска от ваксинацията, то той има право и на избор.
От такава прекалена агитация за АЗ, хората се отказаха изобщо от ваксина. Не може световни учени да имат колебания за АЗ, да я спират в цели държави ,а тук да искате хората да се бодат като стадо, без да имат право на избор
Аз съм твърдо за РНК ваксина, и такава заявих че желая още декември, във време, в което дори лекарите смятаха че ще ги чипират. И да, получих своята Модерна и постоянно убеждавам хората да се ваксинират.
И нека не обиждаме пациентите. Те имат своето право да изберат .

Tania Nikolova
Tania Nikolova
14 април, 2021 в 04:12 ч.

Николай М. А вие прочетох те ли въпросното съгласие?И не,няма такава закономерност."Щом такова,онакова".Прочетете го и не говорете наизуст

Nick Marr
Nick Marr
14 април, 2021 в 05:01 ч.

Tania Nikolova прочетох го и го подписах, преди да ме ваксинират

Val Marinov
Val Marinov
12 април, 2021 в 12:55 ч.

Има доста видове англичани - умни, не чак толкова умни, глупави, високи, ниски и т.н. Всъщност навсякъде по света е така. Единствено при българите е различно. Там има два вида българи, единият е АЗ (т.е. лицето което говори), вторият ТЕ(т.е. всички останали българи), които задължително са тъпи, прости, необразовани и нахални.
Между другото и Меркел се е отказала от Астра Зенека въпреки че е германка.

Дани Рачева
Дани Рачева
12 април, 2021 в 14:38 ч.

То си личи...🤷‍♀️

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
12 април, 2021 в 15:35 ч.

Горките англичани, баси глупаците над 25 млн.включително директори и образовани хора, бизнесмени уж, пък се ваксинират с Астра ...

Desi Gerard
Desi Gerard
12 април, 2021 в 15:43 ч.

Ivana Trufcheva да Кралското семейство, Борис Джонсън и Здравният министър са сред тях.

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
12 април, 2021 в 15:46 ч.

Desi Gerard по бг групите в ОК вече имаше коментари, че ако принц Филип не се беше ваксинирал щеше да откара до 100 ...

Desi Gerard
Desi Gerard
12 април, 2021 в 16:17 ч.

Ivana Trufcheva не се и съмнявам. Няма значение, че прекара сърдечна операция преди 3 седмици. Той ги докара Юни месец правеше 100.

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
12 април, 2021 в 18:01 ч.

Mladen Ougartchinski аз съм една от тях.

Desi Gerard
Desi Gerard
12 април, 2021 в 18:09 ч.

Oт днес отвориха след 4 месеца lock down.

Desi Gerard
Desi Gerard
12 април, 2021 в 19:17 ч.

Те и Австралийците сигурно са прости и не знаят. Цяла фабрика построиха на АЗ да я произвеждат за населението си.

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
12 април, 2021 в 19:19 ч.

Desi Gerard сигурно. Стандартът им е толкова зле, без мозък как ли са се отправили ... Горките!

Dilyana Gv
Dilyana Gv
13 април, 2021 в 02:01 ч.

Mladen Ougartchinski и аз съм в критичната група при това:-)

Gergana Alyakova
Gergana Alyakova
12 април, 2021 в 21:45 ч.

Когато пуснаха АЗ на "свободна консумация" на двадесет и някой февруари, се обадих на половин село да им кажа да дойдат. Селоте се намира на 45 минути от Пирогов. Дойдаха само двама - семейство англичани. Продължават да се единствинети ваксинирани в село.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
13 април, 2021 в 22:15 ч.

Не е добре положението, хора, не е добре. Днес ми отказаха Модерна, чакали Пфайзер... 😔 За застоялите флакони на АстраЗенека не говоря дори... 😔

Denitsa Tsanova
Denitsa Tsanova
13 април, 2021 в 22:36 ч.

Alexander Atanasov При нас пък не искат Пфайзер, а Модерна! Да им се чудиш откъде станаха такива разбирачи, че и толкова претенции.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
13 април, 2021 в 22:39 ч.

Denitsa Tsanova много са притеснени и четат какво ли не из нета...

Denitsa Tsanova
Denitsa Tsanova
13 април, 2021 в 22:40 ч.

За Астра ги разбирам, но вече и между двете РНК ваксини да подбират...

Stanislava Krayselska
Stanislava Krayselska
13 април, 2021 в 22:44 ч.

Denitsa Tsanova Освен, че подбират, ако може и еди си кой ден, че искали на вилата да са , не им харесвало датата, било около рожденият им ден.....

Nelly Stoilova
Nelly Stoilova
13 април, 2021 в 22:48 ч.

Alexander Atanasov Леле да не ни сложат някрая с изтекъл срок на годност

Stefan Tutsev
Stefan Tutsev
13 април, 2021 в 22:51 ч.

Alexander Atanasov - аз съм навит на каквато и да е, стига да е РНК, така че, ако някой се откаже - идвам веднага...

Николай Христов
Николай Христов
13 април, 2021 в 23:11 ч.

Stanislava Krayselska Нещо подобно чух от колежка. Обадих и се като получих първите два флакона Комирнати на 7-и за първата група. Позвъни ми сутринта, каза че имала важен ангажимент и попита не можела ли да дойде другата седмица.

Nikolina Chobanova
Nikolina Chobanova
14 април, 2021 в 00:18 ч.

Stanislava Krayselska Аз се ваксинирах в ден четвъртък, на другия ден имах рожден ден и бях на работа. Пък и с Астра, на всичкото отгоре 😆. Май съм от тъпичките, тъй излиза... 😀

Николай Христов
Николай Христов
14 април, 2021 в 00:19 ч.

Nikolina Chobanova Това е просто сценарий бетер Хичкок :)

Николай Христов
Николай Христов
14 април, 2021 в 00:20 ч.

Утре имам група за Астра - 8 англичани и 3 българи. Чувствам се като Ал Капоне току преди прочитане на присъдата му!

Nikolina Chobanova
Nikolina Chobanova
14 април, 2021 в 00:22 ч.

Николай Христов , тъй се случи, ама и за миг не съм си помисляла да се отказвам поради някоя от горните причини. Пък нали трябва и прецакани да има, то не може всички да са връзкари и с претенции 😆

Симеон Василев
Симеон Василев
15 април, 2021 в 09:04 ч.

Elena Zlatanova Ужас направо... то май само странични ефекти имат тези ваксини, почти нищо полезно не остана у тях...

Николай Христов
Николай Христов
15 април, 2021 в 09:04 ч.

Симеон Василев Ще го уморим този народ и туй то!

Симеон Василев
Симеон Василев
15 април, 2021 в 09:06 ч.

Николай Христов Еми то вие лекарите това искате, видно е от километър. Не знам какво сте учили толкова години, ама гугъл и телевизора друго казват :D

Vesela Kitanova
Vesela Kitanova
16 април, 2021 в 08:44 ч.

Stanislava Krayselska , точно за това писах в обръщението си към др Брънзалов ...
ОПЛ са принизени до някакви бодачи , играещи за къшей хляб по свирката на на народонаселението...
Трагедия...
Само ще споделя, че от 5 април във Франция вече бодат сестрите и фармацевтите. Ние вече само определяме кой да бъде набоден.
А като се приключи с приоротетните ( след около месец може би) всеки желаещ ще бъде убоден.

Кремена Гюнджиева
Кремена Гюнджиева
12 април, 2021 в 22:04 ч.

Испанците към момента също отказват да се ваксинират с АЗ.Не са само българите.

Ana Kaneva
Ana Kaneva
12 април, 2021 в 23:37 ч.

Кремена Гюнджиева Не е така

Кремена Гюнджиева
Кремена Гюнджиева
13 април, 2021 в 03:15 ч.

Ana Kaneva Е как да не е майка ми е там,имаше час за 16 април с АЗ.Както и вуйчо ми,но личната лекарка им казала,че се отлага за неопределен период от време,защото спират да ваксинират с тази ваксина и да чакат обаждане през юни.

Ana Kaneva
Ana Kaneva
13 април, 2021 в 07:55 ч.

Кремена Гюнджиева Добре. До миналата седмица ваксинираха масово с нея

Кремена Гюнджиева
Кремена Гюнджиева
13 април, 2021 в 09:10 ч.

Ana Kaneva Факт.Нали ви казвам,че майка и вуйчо имаха час.Отложиха го.А майка ми отдавана иска да се ваксинира.Просто личната лекарка не иска да ваксинира с тази ваксина,защото имали много проблеми с нея.Цитирам я.

Tsveta Thrower
Tsveta Thrower
14 април, 2021 в 23:30 ч.

Кремена Гюнджиева страшни “проблеми” 🤦‍♀️щото струва 3-4 евро , а Файзер 20.

Mariana Nikolova-Karakashian
Mariana Nikolova-Karakashian
12 април, 2021 в 16:37 ч.

Винаги сме били своеобразна нация. От една страна всички сме съгласни че собственото ни правителството е тотално неспособно и не му вярваме Но когато трябва да вземем решението в този случай, пренебрегваме препоръките на чужди правителства(за които сме съгласни че са по-мъдри От нашето) и опита на чужди народи (чието благоденствие всички дружно искаме да постигнем). И това въпреки че става въпрос за една и съща ваксина поставяна на един и същ организъм, хомо сапиенс. Или с други думи оставяме неадекватните действие на същото това неспособно правителство да определят най съществения фактор за живота ни в близко бъдеще.

Митко Василев
Митко Василев
12 април, 2021 в 20:12 ч.

И ние ще бъдем така, като дойде патреотската ваксина ;)

Симеон Василев
Симеон Василев
13 април, 2021 в 15:39 ч.

Тъжна работа. Но така пък няма да има чакане като отида за втора доза АЗ (чисто егоистично, нали :D ). Ама сега като я прибера ваксината, сигурно в РЗИ ще трябва да ходя. някой знае ли какъв ще е реда? Имам 2 седмици до втората доза. Министъра каза, че ще приберат ваксината защото няма интерес към нея.

Nelly Stoilova
Nelly Stoilova
13 април, 2021 в 16:17 ч.

Симеон Василев Както винаги, всичко е предпоследно. Сега казаха, че ще можем да избираме, дали да сложим АЗ или друга иРНК

Desi Gerard
Desi Gerard
13 април, 2021 в 21:30 ч.

Pfizer спечели войната. И цената си вдигнаха от вчера😏

Симеон Василев
Симеон Василев
13 април, 2021 в 21:46 ч.

То това беше идеята им...

Таня Стоева
Таня Стоева
12 април, 2021 в 16:19 ч.

В крайна сметка тези от нас с първа АЗ,какво да правим.Аз бях без никакви странични реакции,съпругът ми с треска за 24 часа.Втората игла ние на 12,да я правим ли.Аз мисля да.

Donka Kozalieva
Donka Kozalieva
12 април, 2021 в 20:52 ч.

Таня Стоева съпругът ми се ваксинира и нямаше никакъв проблем, нито при първа доза, нито при втора.

Lidia Petrova
Lidia Petrova
13 април, 2021 в 12:02 ч.

Който иска да се ваксинира- да се! Който не иска, не бих го нарекла тъп! Само в България може да се види това, някой да обижда друг, на "тъп", само защото не е на неговото мнение!

Mariya Ivanova
Mariya Ivanova
13 април, 2021 в 12:04 ч.

Lidiq Petrova не е само в България, не преувеличавайте.

Lidia Petrova
Lidia Petrova
13 април, 2021 в 12:40 ч.

Mariya Ivanova ами явно съм била само на места, където не го правят.

Lidia Petrova
Lidia Petrova
13 април, 2021 в 12:42 ч.

По-добре мислещи хора,отколкото овце на заколение! Всеки трябва да си прецени + и - ,след доста добра консултация с лекар!

Mariya Ivanova
Mariya Ivanova
13 април, 2021 в 12:48 ч.

Lidiq Petrova ми освен да бъдете някъде, може би трябва и да поживеете, но пък Фейсбук дава чудесна възможност да почетете скандали и обиди по чужди групи.

Lidia Petrova
Lidia Petrova
13 април, 2021 в 13:05 ч.

Mariya Ivanova фб не ми е критерии... аз за поживяване говоря ,не за туризъм..ама те това е бг манталитет вашето. Хубав ден! Четете си скандалите със здраве.

Nikolina Chobanova
Nikolina Chobanova
13 април, 2021 в 13:08 ч.

Lidiq Petrova , само да попитам, за вас "тъп" е обидна думичка, а "овце" не е, така ли? Аз тук не видях някой да нарича "тъп" някой друг, но вие току-що нарекохте "овце" хората, които желаят да се ваксинират! Много моля да си ревизирате речника и начина на общуване с инакомислещите!

Lidia Petrova
Lidia Petrova
13 април, 2021 в 13:10 ч.

Nikolina Chobanova никъде не съм писала,че желаещите да се ваксинират ,са овце...това ,че Вие се виждате, като такава е ваш проблем! Казах го общо за всички хора,че трябва да питат,да се интересуват ,да се консултират и да претеглят + и - . Много сте тънкообидна нещо. Обърнете си внимание на това,а не правете забележки !

Nikolina Chobanova
Nikolina Chobanova
13 април, 2021 в 13:12 ч.

Lidiq Petrova , а кого тогава нарекохте "овце на заколение", моля?

Lidia Petrova
Lidia Petrova
13 април, 2021 в 13:12 ч.

Nikolina Chobanova няма да обяснявам по 100 пъти! Прочетете пак и ще разберете,тънкообидна ми госпожо със задни мисли !

Gloriya Angelova Georgieva Boneva
Gloriya Angelova Georgieva Boneva
12 април, 2021 в 18:35 ч.

Ето статията , на немски е .
https://www.facebook.com/91400600096/posts/10159465983185097/

Valeriya Konsulova
Valeriya Konsulova
12 април, 2021 в 16:30 ч.

А днес за втори път ми се обаждат да ми кажат, че няма да ваксинират в РЗИ и трябва да си презапиша час отново през системата. Дали не ме отказват??? Има някъде нещо сбъркано в целия "план".

Rahili Vasiliadu
Rahili Vasiliadu
12 април, 2021 в 16:25 ч.

А тук, в България, вече два пъти връщат сина ми (27 г.), защото ваксини НЯМА! Той не е посочил предпочитание. А е докторант в Ковънтри. Май ще се ваксинира по-лесно в UK.

Yova Freeland
Yova Freeland
12 април, 2021 в 18:39 ч.

Rahili Vasiliadu В София навсякъде където има обявени кабинети за ваксинация има АЗ- да дойде в Сф да се ваксинира уикенда.

Tanya Kostadinova
Tanya Kostadinova
12 април, 2021 в 20:50 ч.

Днес звънях в МИ на МВР (МВР Болница). Имаха час за 20.04 и питах имат ли РНК. Казаха ми, че нямат РНК, но имат Астра и може дори на момента да ида. Коридори уикенда знам, че има в ИСУЛ, но са с Астра. В Пирогов също ми казаха, че скоро не са слагали РНК, имат Астра, подобно прочетох и за ВМА. Ако ви е полезна тази информация...

Didi Didi
Didi Didi
12 април, 2021 в 20:53 ч.

Tanya Kostadinova вие за първа доза от ваксината ли сте?

Tanya Kostadinova
Tanya Kostadinova
12 април, 2021 в 20:56 ч.

Didi Didi , не. Аз имам първа доза на АЗ от края на февруари. Края на април, ще видим какво ще става с втората. Търся РНК за баща ми и отлагаме вече за не знам кой път. Звънях дори в МЗ, казаха ,че цял ден им звънят хора с такива въпроси и че РЗИ разпределят ваксините. Къде потънаха всички РНК ваксини е въпросът?! Вбесявам се! Ваксинират се всякакви банки, манки, разни фирми, а възрастни хора със 100 болести, са правени на маймуни, като те трябва да са топ приоритет след лекарите!

Didi Didi
Didi Didi
12 април, 2021 в 21:03 ч.

Tanya Kostadinova и аз съм с първа доза Астра Зенека при тях, от началото на март, още преди електронния портал. Трябва ли за втора доза да сме непременно с час, и къде трябва да се запише?
Имате ли представа?

Tanya Kostadinova
Tanya Kostadinova
12 април, 2021 в 21:14 ч.

Didi Didi , трябва да са ви дали картонче и на него трябва да пише кога и къде да идете.

Margarita Kyosovska
Margarita Kyosovska
13 април, 2021 в 00:11 ч.

Tanya Kostadinova В момента раздават на личните лекари, но в минимални количества. А за "приоритетно"ваксинираните и мен адски ме е яд, но в България е така. Връзкарите прередиха и възрастните, и хроничноболните, и куп други групи.

Rahili Vasiliadu
Rahili Vasiliadu
13 април, 2021 в 07:35 ч.

Yova Freeland В София е, обикаля болниците.

Iveta Dimitrova
Iveta Dimitrova
17 април, 2021 в 11:16 ч.

Отговорът е лесен англичаните са научени да вярват в медицината. Каквото им каже лекарят това е. Българите сме свикнали да подлагаме всичко на съмнение затова сме недоверчиви.

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
17 април, 2021 в 11:29 ч.

Iveta Dimitrova инне взимат прехвалени добавки като Аквасорс и форевър ливинг, щото някой неизвестен уж лечител ги препоръчва.

Ivan Minkov
Ivan Minkov
12 април, 2021 в 13:09 ч.

В нашия град са се записали 94-96 % от пълнолетните за ваксина. Всеки иска да получи ваксина, колкото се може по-скоро за да може да пътува и всичко да отвори. Към момента тук не ваксинират с Астра-Зенека, но въпреки всичко около 30 % вече имат поне първата.

Mila Amil
Mila Amil
12 април, 2021 в 16:10 ч.

Преди малко в брифинг на живо здравният министър обяви, че е възможно изцяло да спрат приложението на АЗ в България и щели до една седмица да решат какво да правят с хората, на които е поставена вече първа доза. Мислели за варианти РНК или Джонсън и Джонсън 🤔

Nelly Stoilova
Nelly Stoilova
12 април, 2021 в 16:21 ч.

Mila Amil Хубава работа.

Vladimir Bonev
Vladimir Bonev
12 април, 2021 в 16:29 ч.

И двете възможности са рискови. От една страна няма данни как ще ни повлияе смесване на вектор с РНК, а от друга съобщенията за Джонсън не са по-добри от тези за Астра. Дори тя е по-силна, еднодозова, концентрирана. Ситуацията е патова.

Mila Amil
Mila Amil
12 април, 2021 в 16:29 ч.

Nelly Stoilova мислили още 🙂. На мен лично не ми се правят експерименти с друга ваксина като втора доза.

Nelly Stoilova
Nelly Stoilova
12 април, 2021 в 16:41 ч.

Mila Amil И аз не искам друга.

Milena Trifonova
Milena Trifonova
13 април, 2021 в 18:21 ч.

Mila Amil Скандални са! Поне да ни оставят избор дали искаме АЗ.
А, аз ще се надявам за 2ра доза... докъде я докарахме 🤦‍♀️

Bo Jan
Bo Jan
12 април, 2021 в 12:47 ч.

Един въпрос, коя ваксина сте избрали вие?

Николай Христов
Николай Христов
12 април, 2021 в 18:27 ч.

Bo Jan Аз се ваксинирах на 07.01.2021 с Пфайзер. Тогава друга нямаше. АЗ още не беше официално одобрена и внесена. Точно тогава се плюеше активно върху РНК ваксините - отключвали автоимунни и онкологични заболявания.

Jenyfur Kunov
Jenyfur Kunov
12 април, 2021 в 20:39 ч.

Николай Христов Аз също се ваксинирах на 07.01.2021 и съм мнооого разочарована! Очаквах поне едни антенки или в краен случай копитца, а то Нищо!

Николай Христов
Николай Христов
12 април, 2021 в 20:53 ч.

Jenyfur Kunov Кой каквото изтегли от лотарията :)

Petar Galev
Petar Galev
13 април, 2021 в 12:32 ч.

Така е - трябвало е да се ваксинира с такава ваксина, каквато тогава е нямало. А тази, която е била налична, е била плюта, щото е била първата.

Petar Galev
Petar Galev
13 април, 2021 в 14:33 ч.

Само не разбрах защо си изтрихте коментара :D

Екатерина Манолова
Екатерина Манолова
12 април, 2021 в 12:26 ч.

Отговорът се съдържа във въпроса.

Maria Apostolova
Maria Apostolova
12 април, 2021 в 12:33 ч.

Ужас! По цял ден гледам постове на познати, които се хвалят, че с връзки са получили Пфайзер.... Аман вече

Николай Христов
Николай Христов
12 април, 2021 в 12:34 ч.

Maria Apostolova Аз и за рушвети чувам. Най-честата сума е 100 кинта, а най-голямата, която е стигнала до ушите ми - 400 (за Модерна). Няма как да докажа нищо, разбира се. Просто слухове

Krasimira Yankova
Krasimira Yankova
12 април, 2021 в 12:56 ч.

Николай Христов, най-голямата сума за Модерна, която поискаха от моя роднина е 1000 лв-Правителствена болница.

Ивелина Илиева
Ивелина Илиева
12 април, 2021 в 13:06 ч.

Николай Христов И аз съм чувала такива неща!

Marija Mateska
Marija Mateska
12 април, 2021 в 15:08 ч.

Николай Христов , айде сега, Модерна по- модерна ли стана?
Пак нещо съм пропуснала🤷‍♀️

Николай Христов
Николай Христов
12 април, 2021 в 18:26 ч.

Marija Mateska Щот е най-скъпа като цена и най-дефицитна. нЕкои стари рефлекси са още живи :)

Gergana Filipova
Gergana Filipova
12 април, 2021 в 15:09 ч.

Съвсем резонно е да се притесняват хората. Да благодарим на медиите за това.

Gloriya Angelova Georgieva Boneva
Gloriya Angelova Georgieva Boneva
12 април, 2021 в 18:34 ч.

Австрия не я спра и за ден. Днес излезе статия, която изяснява причините за тромбоза.

Николай Христов
Николай Христов
14 април, 2021 в 23:08 ч.

Днес всички 4-ма корави българи и 7 розовобузести англичани се явиха навреме. Отворих флаконът с АЗ, боцнах първият от реда и......токът угасна. За 3 часа. Лаптопът си работи на батерии рахат, интернет закачих от мобилния телефон, обаче принтерът не бачка на педали и туй то. Нищо не мога да разпечатам и нищо не могат да подпишат пациентите - нито амбулаторния лист, нито информираното съгласие. Чаках, чаках, пратих агенти до авариралия трафопост и като осъзнах че скоро няма да я бъде тази работа, на принципа "мечка страх, мене - не", прекръстих се и ги набодах до един без документация. Обясних им ситуацията. 3 от българите и 5 от англичаните се явиха чинно следобед за бюракратичните процедури. Специално чужденците се разходиха за целта от околните села, в които живеят. Останалите се заклеха в майчиното си мляко, че ще се появят утре сутрин. Като и е тръгнало на кутсуз на тази Астра Зенека, край няма, кълна се!

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
14 април, 2021 в 23:10 ч.

Николай Христов как пробихте при българите? :)

Николай Христов
Николай Христов
14 април, 2021 в 23:11 ч.

Alexander Atanasov Трудно, дори и за мен.

Николай Христов
Николай Христов
14 април, 2021 в 23:13 ч.

Alexander Atanasov Вече се предавам с българите. Не си заслужава усилията. От списъка изцедих още 12 английски имена. Имам и още една Астра. Може да се пробвам да ги насмета за другата сряда примерно. Нашенците, на този етап поне, са загубена кауза. Тъжна история. Мрат като мухи, но ги е страх от ваксината, не от тръбата. Загубена история

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
15 април, 2021 в 00:59 ч.

Николай Христов и аз се изчерпах вече. Рискови пациенти се дърпат от РНК-ваксини. :( Затова боцкам наред и се моля някой хубав ден да имаме достатъчно имунизирани били те и нерискови... :(

Diana Angelova
Diana Angelova
15 април, 2021 в 12:22 ч.

Alexander Atanasov ако са Ви кът желаещите за РНК, долитам веднага, само да свирнете! Откога дебна и не мога да намеря, след 1 месец трябва да съм в Турция на работа (в туризма!) и не мога да тръгна неваксинирана... 😔

Desi Indra
Desi Indra
17 април, 2021 в 09:04 ч.

Alexander Atanasov ако може да поясите : какво значи Рискови пациенти се дърпат от РНК ваксините. Нали навсякъде се говори, че точно Пфайзер бил по добрия вариант при хора с автоимунни или онко в ремисия пациенти.
Съвсем се обърках вече, кое за кого и как..

Silvia Todorova
Silvia Todorova
17 април, 2021 в 12:17 ч.

Desi Indra "Навсякъде се говори", защото едни хора си приказват без някаква ясна идея за нещата. Аз съм с автоимунно, беше ми разрешено да се ваксинирам с АЗ, направих го, супер доволна. Леля ми е с онкологично и на таргетна терапия, събраха половин болница да я наблюдават, ваксинараха я с АЗ, даже вече има пълния курс и с втора доза. Отново без ядове.

Та в тази връзка, хората винаги ще се дърпат и винаги ще се страхуват. Това не е заради ваксините, просто такава си ни е природата.

Veselina Tomova
Veselina Tomova
12 април, 2021 в 13:34 ч.

Живея в Нюфаундленд, канадска провинция. Тук ваксинират с Файзер в градовете и Модърна извън. Доставиха и малко АЗ, но малко след това обявиха, че не се препоръчва за под 55 годишни. В момента все още, след медицинските работници и хора в старчески домове, върви ваксинирането на над 70 годишни и хора на първа линия. Та два пъти имаше излишък от АЗ и след съобщение на здравните служби, че хора между 55 и 65 могат да се запишат, ваксините се изчерпаха за има-няма 10 минути.

Pantaleev Kristalina
Pantaleev Kristalina
12 април, 2021 в 15:06 ч.

Да, и на мен ми прави впечатление, е изобщо не се притесняват от ваксината АЗ. Считат, че по-скоро всичко казано и написано до сега е нещо като политическа игра. Вярват много в науката и то особено тази тук в Англия!!!!

Bobi Lozanov
Bobi Lozanov
13 април, 2021 в 13:51 ч.

Pantaleev Kristalina когато си създал голяма част от света в който живеем е нормално да вярваш в науката

Venets Strundjev
Venets Strundjev
12 април, 2021 в 15:22 ч.

Най- бедни, следствие на глупостта.Щом избират,бай Симо,после Тиквун , а сега чалгаджията си заслужават нерадостната съдба

Desi Gerard
Desi Gerard
13 април, 2021 в 12:25 ч.

Въпросът е, че по време на пандемия е егоистично да мислиш само за себе си.

Nelly Stoilova
Nelly Stoilova
12 април, 2021 в 15:04 ч.

Ами трябва да благодарим и на медиите. Много манипулативно представят ситуацията. Освен това няма яснота с втората доза. Чувството за хаос е голямо. Хората не знаят, аджеба ще се използва ли АЗ след 3 месеца.

Mariya Ivanova
Mariya Ivanova
13 април, 2021 в 02:40 ч.

Явно и германците са тъпи, повечето отказват да се ваксинират с Астра Зенека. А след като от 600 записани лекари и медицински персонал не са се явили 400 ( Хановер) за ваксинация, няма как да очаквате “ тарикатите” да не се страхуват.

Мариана Чакърова
Мариана Чакърова
12 април, 2021 в 14:35 ч.

Да благодарим на медиите! Човешкият мозък е устроен така,че възприема по добре лошите и негативни новини!

Ves Sarafov
Ves Sarafov
12 април, 2021 в 21:29 ч.

Разбира се, че англичаните са тъпи, а отворените тарикати са отишли да живеят на тъпия им стандарт, в тъпата им държава и история та като уредили се да им гледат сейра.

Доротея Дачкова
Доротея Дачкова
12 април, 2021 в 17:02 ч.

Май ще се окажат прави да отказват. Защото сега ще спрат АЗ и тези като мен с една доза, ще бъдат принудени да експериментират с друг тип ваксина, ако искат да се имунизират. Нещо, за което ЕМА каза, че няма данни дали работи.

Доротея Дачкова
Доротея Дачкова
12 април, 2021 в 17:14 ч.

Viktoria Marinova Намирам коментара ви за неуместен. Може би ако обясните защо се заяждате, ще ви разбера.

Victor Ivanov Yankov
Victor Ivanov Yankov
12 април, 2021 в 17:18 ч.

Доротея Дачкова искате от автентична "нова варварка" обяснение?! Не виждате ли как си е написала името, сякаш е от Украйна, Казахстан, Белорус, изобщо на хиляди километри от Рим.

Доротея Дачкова
Доротея Дачкова
12 април, 2021 в 17:22 ч.

Виктор Иванов Не съм я проучвала :) Все наивно смятам, че имам насреща си разумни същества.

Mila Amil
Mila Amil
12 април, 2021 в 18:38 ч.

Viktoria Marinova живота като цяло е експеримент. И ако вие си мислите, че не сте експеримент като НЕ се ваксинирате, или като се ваксинирате с ИЗБРАНА от вас ваксина, жестоко се лъжете. Коментара ви е жалък, и вие сте жалка. (Стана ли ви по-добре като го написахте 😁)

Mila Amil
Mila Amil
12 април, 2021 в 18:57 ч.

Viktoria Marinova дерзайте! Виждам, че сте ГОРДА с избора си и дано никога не съжалявате. Сега разбирам защо правите неуместни и злобни коментари. Бъдете здрава!

Viktoria Marinova
Viktoria Marinova
12 април, 2021 в 19:57 ч.

Хайде спрете да ми пишете,че ме изнервихте,оставете хората сами да решат,а след време дано имаме възможност пак да поговорим....

Tania Nikolova
Tania Nikolova
14 април, 2021 в 04:14 ч.

Viktoria Marinova Плоскоземците са в другата група,там ще получите аплодисментите които търсите

Dilyana Chalova-Ivanova
Dilyana Chalova-Ivanova
12 април, 2021 в 22:14 ч.

Истината е, че всички ние сме опитни мишки... и ваксинирани и неваксинирани. На всички е ясно колко време е необходимо за всички клинични изпитания на една ваксина. Вирусът все още не е "разгадан", а за ваксината да не говорим.

Николай Христов
Николай Христов
12 април, 2021 в 22:26 ч.

Dilyana Chalova-Ivanova Аз бих Ви препоръчал една кратка опознавателна разходка (не като пациент разбира се) до най-близката КОВИД реанимация. Ей така, за наместване на чакрите. Пък и да спрете са пишете дивотии :)

Dilyana Chalova-Ivanova
Dilyana Chalova-Ivanova
12 април, 2021 в 22:27 ч.

Николай Христов какво ще промени това? Изобщо коментара ви не е в тематиката на моят.

Vessela Simeonova
Vessela Simeonova
12 април, 2021 в 22:57 ч.

Dilyana Chalova-Ivanova Напротив, точно по темата е.

Nikolina Chobanova
Nikolina Chobanova
12 април, 2021 в 23:03 ч.

Николай Христов , даже не е необходимо и до ковид реанимация да се стига. Много от пациентите умират в ковид отделение, без да е необходимо да ги местят в реанимация 😥

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
13 април, 2021 в 08:44 ч.

Nikolina Chobanova във Великобритания и по домовете си. В началото на пандемията направо ги изнасяха като трупове на носилки ... Беше шокиращо.

Elena Zlatanova
Elena Zlatanova
13 април, 2021 в 14:25 ч.

Dilyana Chalova-Ivanova Има нещо такова, в Германия и някои други държави не случайно спират АЗ, мисля си. Такова нещо за да се направи, причините са сериозни.

Tania Nikolova
Tania Nikolova
14 април, 2021 в 04:02 ч.

Elena Zlatanova Много сериозни.Някои хора не можаха да заработят нищо заради евтината АЗ

Надежда Друмева
Надежда Друмева
15 април, 2021 в 00:54 ч.

Elena Zlatanova може да са сериозни, но дали са здравни или политически? Или финансови? Мислите ли, че им пука повече за здравето Ви, отколкото за джоба им?

Надежда Друмева
Надежда Друмева
15 април, 2021 в 08:32 ч.

Elena Zlatanova Проблемът е, че болните ги лекуват с две торби лекарства с още по-вредни странични ефекти и не толкова конкретно предназначение + последствията от болестта, ако оживеят.

Dilyana Chalova-Ivanova
Dilyana Chalova-Ivanova
15 април, 2021 в 08:42 ч.

Аз го изкарах преди 2 месеца и още ми е пресъхнала устата и имам бодежи в гърдите... а съм здрава 27 годишна... докато бабите ми го изкараха със загуба на обоняние, аз бях изцяло извън строя...

Надежда Друмева
Надежда Друмева
15 април, 2021 в 11:43 ч.

Elena Zlatanova Аз през последните седем дена изказах три пъти съболезнования. Три малки деца останаха с по един родител и други две останаха без баба.

Ves Sarafov
Ves Sarafov
15 април, 2021 в 12:38 ч.

Dilyana Chalova-Ivanova съгласен, че има още много да разбираме за вируса, но на мен не ми е “ясно колко време е необходимо за всички клинични изпитания на една ваксина”. Бихте ли обяснили след като изразявате становище, че за всички би трябвало да е ясно?

Dilyana Chalova-Ivanova
Dilyana Chalova-Ivanova
15 април, 2021 в 12:48 ч.

Ves Sarafov коментирано е вече. По-долу в коментарите също е засегната тази тема.

Ves Sarafov
Ves Sarafov
15 април, 2021 в 13:07 ч.

Dilyana Chalova-Ivanova може да е коментирано, но “повече от ясно е неправилно твърдение, което и обяснява липсата на вашия отговор. Аз ви питам вас като толкова сигурна, което “ повече от ясно” индикира и няма защо да ходя по надолу да видя някое друго съвпадащо мнение. Аз искам да видя къде е научното потвърждение дало базата на такова мнение. А такова няма. И затова няма и отговор от вас. Ще бъда щастлив, ако науча нещо ново чрез вашето опровержение, но за съжаление не вярвам, че ще ми се случи. И това не означава, че няма проблеми с бъразата реакция и желанието ни да се ваксинираме, но както във останалата част на живота ни вземаш решение, което мислиш е по- добро от алтернативата.

Adriana Hristozova
Adriana Hristozova
12 април, 2021 в 18:41 ч.

След всичко, което се изля срещу АЗ, нищо чудно.. Ето днес пак слушам здравния министър при Цветанка Ризова каза, че е възможно да изтеглят АЗ , но още не знаят какво ще правят с хората с поставена една игла. Побъркаха ни просто. Аз се ваксинирах, но почти всички мои близки се разколебаха и отложиха.

Nelly Stoilova
Nelly Stoilova
12 април, 2021 в 20:31 ч.

Adriana Hristozova С огромна радост и напълно убедена си сложих първа доза. Обаче, ако трябва да я сложа сега сигурно бих се въздържала и не защото не съм убедена в качеството на ваксината, а заради хаоса и неяснотата за втората доза. Срам за всички тях.

Galq Georgieva
Galq Georgieva
12 април, 2021 в 13:19 ч.

При нас само задължителният елемент ще спомогне за достигане на приличен процент ваксинирани.Докато чакат короната дебне.

Иван Пидакиев
Иван Пидакиев
12 април, 2021 в 14:48 ч.

Днес Великобритания отчита мисля ..9 починали!!!Мъдрите бъгари ,както добре си написал понеделник скатават бройката....утре над 100.....

Николай Христов
Николай Христов
12 април, 2021 в 18:31 ч.

Иван Пидакиев Цифрите в Израел са още по-отчайващи. За нас

Иван Пидакиев
Иван Пидакиев
12 април, 2021 в 19:17 ч.

Николай Христов ..говорим за АЗ........

Иван Пидакиев
Иван Пидакиев
13 април, 2021 в 15:46 ч.

Не познах....209......

Eleonora Petrova
Eleonora Petrova
12 април, 2021 в 14:40 ч.

Когато се ваксинирах, след мен дойдоха две англичанки. Предложих им да им помогна с информираното съгласие. Абсолютно не ги интересуваше какво пише, искаха да знаят само къде да се подпишат и потропваха с нетърпение да си получават АЗ-та.

Mayya Lyubomirova
Mayya Lyubomirova
12 април, 2021 в 17:19 ч.

Искате да кажете, че в Германия са тъпи, като я забраниха за жени под 60г, така ли ? Значи хем е с по-ниска ефективност срещу вируса, хем така и не се доказа лови ли новите щамове, хем в света имат опасения за нея, но ние ако не я искаме, сме тарикати.

Petia Padareva
Petia Padareva
12 април, 2021 в 18:02 ч.

А сигурно в Австрия са още по тъпи ,защото изобщо не са я спряли нито има възрастови ограничения за нея

Албена Христова
Албена Христова
12 април, 2021 в 18:03 ч.

Mayya Lyubomirova, друга е историята с Германия. Започва през януари с обещанието към Русия да помогнат за регистрацията на Спутник и да започнат да я произвеждат.

Petia Padareva
Petia Padareva
12 април, 2021 в 18:21 ч.

Абе това си е чиста политика и фирмени войни ,потрес

Tedi Sarafova
Tedi Sarafova
12 април, 2021 в 18:29 ч.

Да, ама в тия войни ние сме жертви, не победители,,,

Яни Георгиев
Яни Георгиев
12 април, 2021 в 18:29 ч.

Astra -100 % срещу тежко протичане ,пфайзер 95 .Пфайзер е по ефективна срещу симптоматично протичане и то с едни 15 %.

Tanya Kostadinova
Tanya Kostadinova
12 април, 2021 в 21:17 ч.

И за Файзер излезе информация, че не е напълно ефективна срещу варианта в ЮАР, точно обратното, на което бяха казали преди няма и два месеца. Абсолютно нищо не в напълно потвърдено на този етап, освен че утре ще излезе някой друг с друга "научна" теория, която докато не се провери, остава да витае в пространството и да създава нови митове и легенди.

Nedyalko Nedyalkov
Nedyalko Nedyalkov
12 април, 2021 в 12:25 ч.

Аз също нямам търпение да ми дойде времето за втората доза Астра..

Desi Gerard
Desi Gerard
12 април, 2021 в 14:57 ч.

В Англия дори и не питат с коя ваксина ще ги ваксинират. Отиват като ги извикат и това е. Никой от моите познати англичани (а те са доста за 20 год., в които живея тук) не каза, че се притеснява от АЗ. Напротив казват whatever will be will be.

Todor Tihomirov
Todor Tihomirov
12 април, 2021 в 16:07 ч.

Sera

Silvia Todorova
Silvia Todorova
12 април, 2021 в 18:49 ч.

Като знам средностатистическият англичани какво представлява-да тъпи са.Даже кухи.Просто отговарям на въпроса😜

Николай Христов
Николай Христов
12 април, 2021 в 18:58 ч.

Силвия Тодорова Груповият им интелект е на светлинни години напред от нашия

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
12 април, 2021 в 19:17 ч.

Silvia Todorova ??? Вие май не познавате средностатистически англичани?

Да споменавам ли, че английските университети са едни от най-престижните в света, а България не се нарежда дори в топ 20 на образованите нации?

Ако Вашата среда е от "кухи" англичани (ако са въобще англичани), проблемът е във Вас, сменете средата.

Silvia Todorova
Silvia Todorova
12 април, 2021 в 19:24 ч.

Ivana Trufcheva Само,че средностатистическият англичанин рядко завършва университет,поради ред причини.За разлика от България,където куцо и сакато завършва университет,там не е така.Извиинявам се,че не общувам с академични среди от UK като вас!

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
12 април, 2021 в 19:30 ч.

Silvia Todorova само че, учи докато е жив курсове и квалификации. И изкарва пари, с които старините му са осигурени. Тесен специалист е точно в едно нещо, не е професор по всичко.

И защо в такъв случай Великобритания според Вас е на доста по-големи място от други държави?

Според Вас академичното учене в университет, без практика какво приложение има? За самото учене?

Да, аз работя, колегите ми не всички са завършили университет, но са учили по програми по специалността си и са добри в работата си.

Да не споменавам, че англичаните са водещи в превенцията на инциденти, а не чакат нещо да се случи и да се чудят какво да правят.

Същото е и с ваксините. Тук излизаме от кризата, постепенно отслабват мерките, очаква се по план до края на юни да сме в някаква нова нормалност.

Silvia Todorova
Silvia Todorova
12 април, 2021 в 19:33 ч.

Ivana Trufcheva Да,прекрасни са!

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
12 април, 2021 в 19:35 ч.

Silvia Todorova Вижте линка и моля без глупости без доказателства!

Вие кой университет завършихте?

Irena Yor
Irena Yor
12 април, 2021 в 19:37 ч.

Ivana Trufcheva А България защо я няма?

Irena Yor
Irena Yor
12 април, 2021 в 19:39 ч.

Не виждам и Гърция. Българите завършили в Англия в коя статистика влизат?

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
12 април, 2021 в 19:40 ч.

Irena Yor в никоя.

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
12 април, 2021 в 19:41 ч.

Irena Yor Защото е доста назад ...

Silvia Todorova
Silvia Todorova
12 април, 2021 в 19:50 ч.

Ivana Trufcheva Аз не твърдя,че тукашните университети са топ качество,напротив.Казвам,че средностатистическият англичанин се интересува основно от бира и футбол.И да ,не съм завършиля Оксфорд,но съм работила с голяма извадка от тях и е факт,че са с изключително неграмотни,с ужасна обща култура и познания, и са едни от най-големите мърльовци.

Dimånå Mihovå
Dimånå Mihovå
12 април, 2021 в 19:51 ч.

Аз пък знам от разни слухове, че англичаните си живеят като гърлфренд и бойфренд, цъкат си дечица поголовно и си взимат помощите, смучат бира и псуват Мегън!

Silvia Todorova
Silvia Todorova
12 април, 2021 в 19:53 ч.

Dimana Mihova Това е,защото не сте се срещали с академичните среди😂

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
12 април, 2021 в 20:06 ч.

Silvia Todorova къде сте работила?

Dimånå Mihovå
Dimånå Mihovå
12 април, 2021 в 20:06 ч.

Силвия Тодорова Работя само по слухове ;)

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
12 април, 2021 в 20:07 ч.

Silvia Todorova То гроздето е кисело и високо!

Silvia Todorova
Silvia Todorova
12 април, 2021 в 20:09 ч.

Ivana Trufcheva Напротив.Величайте си ги колкото искате.Аз имам ясно изградена представа за тях и по никакъв начин не можете да ме засегнете.

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
12 април, 2021 в 20:18 ч.

Silvia Todorova Вие сама си се засягате. Ако сте работила там професия без поне ниво английска гимназия на езика няма как да се впишете.

Silvia Todorova
Silvia Todorova
12 април, 2021 в 20:35 ч.

Ivana Trufcheva Госпожо,завършила съм езикова гимназия с 2 езика.След това завърших туризъм.От 20 години работя в тази сфера и англичаните не съм ги виждала само по телевизията.За щастие не ми се налага да работя там.Справям се чудесно и тук.Не знам защо си мислите,че мнението ви е миродавно!Може би английската среда ви е направила като тях.Успех!

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
12 април, 2021 в 21:15 ч.

Silvia Todorova английска гимназия?
Щом Винсе е "налагало" да работите там (камериерка, сервитьорка или да миете чинии) това обяснява всичко.

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
12 април, 2021 в 21:27 ч.

Rostislava Petkova глупаво е като цяло да се генерализират нации, особено ако нямаш приятели и близки от определена нация.

Да не говорим, че като камериерка в някой хотел си е направо абсурдно.

Има много българи и студенти, които добре се справят и в България и във Великобритания, не го отричам. Всяка нация си има различни хора.

Silvia Todorova
Silvia Todorova
12 април, 2021 в 21:27 ч.

Ivana Trufcheva Вие не сте добре!Какви сервитьорки и камериерки ви гонят не знам?Четете избирателно май.Няма смисъл да комуникираме повече.Чиниите май вие ги миете.То срамна работа няма.

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
12 април, 2021 в 21:31 ч.

Silvia Todorova има квалифицирана и неквалифицирана работа. Вие сте вършили втория вид.

Silvia Todorova
Silvia Todorova
12 април, 2021 в 21:32 ч.

Ivana Trufcheva Ама къде го написах това или сама си го решихте?Нещо сте в голяма грешка😂😂😂

Gabriela Tsolova
Gabriela Tsolova
12 април, 2021 в 22:43 ч.

Моля ви да дадете определение и за средностатистическия българин!

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
13 април, 2021 в 08:47 ч.

Silvia Todorova къде в туризма точно в Англия сте работили с англичани? Ами Вие пък уточнете, за да не си правим ние излишни изводи. 90% от българите в Англия идват без език и работят по ресторанти, почистване и на полето. Не е срамно, никога не съм твърдяла подобно нещо, но не изискват квалификации. Та там точно няма как да седнете в клуб за книги например и да си общувате със средна класа англиЧани, да речем ;-)

Silvia Todorova
Silvia Todorova
13 април, 2021 в 08:49 ч.

Ivana Trufcheva Ама вие сън не сте спали да се заяждате с мен😂.Няма какво да се обяснявам.Дори не можете да четете.Хубав ден!

Desi Chorbadzhiyska
Desi Chorbadzhiyska
13 април, 2021 в 13:56 ч.

Силвия Тодорова Аз познавам много англичани и напълно подкрепям вашето мнение

Ivana Trufcheva
Ivana Trufcheva
13 април, 2021 в 16:20 ч.

Desi Chorbadzhiyska казва човек, който не пише грамотно на български език:-)

Silviya Rancheva
Silviya Rancheva
12 април, 2021 в 15:59 ч.

Има и много лекари, които говорят за това как Pfeizer е по-добра и с по-малко странични ефекти- мен ме разуеждаваше доктора, който щеше да ме ваксинира, да съм чакала Pfeizer, Че тази Astra е с по-тежки странични реакции. Денят преди имунизацията. Обадих се на личната си лекарка, която ми даде кураж и ме увери, че всички ваксини имат старнични ефекти и зависи от организма, насърчи ме да си поставя наличната ваксина и съм много радостна, че я послушах. Към днешна дата, четири седмици след първа игла, съм една идея по-спокойна, продължавам да си спавам мерките, но вече знам, че съм направила добър избор. Нямах тежки странични реакции, само обичайното главоболие и температура, които отшумяха за ден.

Aneliya Ognianova
Aneliya Ognianova
12 април, 2021 в 13:05 ч.

Сравнението с британците в случая е доста неуместо, т.к една незавидно голяма маса от тях не блестят с особен ум и прозрение ! Основната мисъл, с която отиват да се ваксинират, не е за да се предпазят, евентуално, а защото си мислят, че това е единствения начин, за да се върнат в пъбовете и заведенията, за да се напиват до припадък !

Iliyan Krastev
Iliyan Krastev
12 април, 2021 в 13:48 ч.

Aneliya Ognianova то щото на масовия Ганьо основната му мисъл е да предпази себе си и околните, и не е готов да жертва наред, само и само да може пак да мята салфетки и да се налива. Не, че Джон не е проЗ като г*з, но онези поне ще си решат проблема съвсем скоро. Тук ни чака ново затваряне до месец...

Елена Михова
Елена Михова
12 април, 2021 в 14:57 ч.

Анелия Огнянова то и при нас доста от ваксиниращите се го правят, за да може евентуално лятото да отидат на море НА Гърция. Малко са тези, които го правят заради своето и общото здраве.

Николай Христов
Николай Христов
12 април, 2021 в 18:29 ч.

Анелия Огнянова Англичаните имат изключително висок ГРУПОВ ИНТЕЛЕКТ. Като индивиди може и да са зле, но като общност са страхотнни. Между другото, двамата нетърпеливковци, които сега се тюхкаха, всъщност са шотландци :):):)

Petar Galev
Petar Galev
13 април, 2021 в 12:34 ч.

По какви пъбове според вас смятат да ходят англичаните, живеещи в България?

Gabriela Tsolova
Gabriela Tsolova
12 април, 2021 в 20:36 ч.

Не е до народност. Смятам, че: 1. Има много противоречива информация за АЗ; 2. Когато нещо е дефицитно ( като иРНК преди месец), мнозина мислят, че е по-хубаво; 3. Не сравнявам Великобритания
С ЕС и Америка от известно време поради политико-икономически причини; 4. Смятам, че никой в момента не може да бъде категоричен с мнение за Ковид19 ( в това число експерти по вирусология и имунология). Аз съм ваксинирана с АЗ и съм наясно, че ще разберем кой е най-правилния избор след няколко години.

Nelly Stoilova
Nelly Stoilova
12 април, 2021 в 20:42 ч.

Gabriela Tsolova Сигурна съм, че сме постъпили правилно, както и тези които са си поставили иРНК. Не са прави, тези които създават този хаос за пари.

Gabriela Tsolova
Gabriela Tsolova
12 април, 2021 в 20:48 ч.

Nelly Stoilova или просто така...някои хора учат по 10+ години, за да дават качествени съвети, а други-четат в гугъл и правят кардинални заключения ;)

Nelly Stoilova
Nelly Stoilova
12 април, 2021 в 20:49 ч.

Gabriela Tsolova Какъв Гугъл, това е шик, само във фейса.

Gabriela Tsolova
Gabriela Tsolova
12 април, 2021 в 22:12 ч.

Mladen Ougartchinski затова всеки ден Ви благодарим и разчитаме, че не Бай Петко от съседния вход или някоя публична личност ( която има време да обикаля по предаванията в ТВ), а Вие можете да помогнете! И вярвайте, че умните хора оценяваме Вашата мисия и компетентност без да се бъркаме в това, което не можем!

Tania Nikolova
Tania Nikolova
12 април, 2021 в 15:41 ч.

Антиваксърството и конспиративните теории са особено популярни сред неграмотните.Трябва да се добави и липсата на доверие към властта и картинката става наистина плачевна

John Smith
John Smith
12 април, 2021 в 12:39 ч.

Англичаните не са тъпи. Българите... тарикати-празноглавци.

Nina Nikolova
Nina Nikolova
12 април, 2021 в 15:58 ч.

Аз лично чаках за Модерна, но се отлагаше с няколко седмици. Записах се през системата, на 3 ден имах час за МВР болница, сложих АЗ. Жена съм, под 50, с тромбофилия. На следващият ден казаха, че ги спират! Да, изпаднах в паника, но повече вярвам на науката, на моя лекар, от колкото на медиите.
За мен това е търговска война.

Dilyana Gv
Dilyana Gv
13 април, 2021 в 02:10 ч.

Nina Nikolova търговска е, Боци вчера по новините ясно си го каза!

Nina Nikolova
Nina Nikolova
13 април, 2021 в 08:01 ч.

Dilyana Gv ама май ще я спират

Dilyana Gv
Dilyana Gv
13 април, 2021 в 09:36 ч.

Nina Nikolova в България са на принципа, какво решат в чужбина (ЕС) това и те ще направят. Направо ме е страх да си помисля като експертно решение ще вземат за хората с първа доза.

Stefan Tutsev
Stefan Tutsev
12 април, 2021 в 14:41 ч.

Нямаше да има недоверие, ако лекарите също се ваксинират с Астра Зенека... Разбираемо е, че първата фаза целеше максимално бързо постигане на имунитет за медиците, а и тогава имаше само Пфайзър. Но да се "пазят" РНК ваксини и сега за проявилите нежелание да се ваксинират медици се разбира от хората като потвърждение на съмненията, витаещи около Астра Зенека...
Хората остават с впечатлението, че Пфайзър и Модернасе пазят за "нашите хора", а останалите ги бодем с АЗ...

Иван Пидакиев
Иван Пидакиев
12 април, 2021 в 14:56 ч.

Stefan Tutsev ..на първа линия,лекар,с АЗ...поставена ,когато не биваше на хора над 55 г/58г./,с 59% ефективност вместо 95%...Това поуспокоява ли ви??За всички да докарат Мерцедеси,вие ще поискате Майбахи.....

Boyana Petkova
Boyana Petkova
12 април, 2021 в 15:26 ч.

Stefan Tutsev Ми аз съм лекар и съм ваксинирана с Астра Зенека, д-р Asparouh Iliev също. ЕДИНСТВЕНОТО предимство на иРНК ваксините е малко по-високата ефективност

Stefan Tutsev
Stefan Tutsev
12 април, 2021 в 17:24 ч.

Иван Пидакиев - моля ви, не ме убеждавайте. Едва ли има по-убеден от мен привърженик на ваксините...
Сигурен съм, че има лекари, които предпочетоха АЗ, но те са по-скоро изключение от правилото... А и не афишират, че са предпочели АЗ.
Трябваше всеки лекар, ваксинирал се с Астра Зенека да го обяви публично, както го направи д-р Asparouh Iliev...
Убеден съм, че тогава недоверчивите щяха да са много по-малко...

Stefan Tutsev
Stefan Tutsev
12 април, 2021 в 17:58 ч.

Boyana Petkova - малко по-високата ефективност може да е разликата между живота и смъртта... Считам, че АЗ не е лоша ваксина, но след като има по-ефективни от нея и с по-малко и по-слабо изразени странични ефекти - хората трябва да имат възможност да направят информиран избор...
Вместо това ни разкарват до пунктовете за ваксинация като маймуни само за да разберем, че получените днес 62000 РНК ваксини се пазят за лекарите и неясно още за кого, а нас могат да ни ваксинират само с АЗ...

Николай Христов
Николай Христов
12 април, 2021 в 18:31 ч.

Stefan Tutsev Ееее, гаранцията за липса на тежко протичане и смърт при АЗ е почти 100% (мисля 96)

Stefan Tutsev
Stefan Tutsev
12 април, 2021 в 18:48 ч.

Николай Христов - имам толкова от считаните за рискови за ковид хронични заболявания, че лекарят ми препоръча настоятелно да се ваксинирам с иРНК... Притесненията са, че дори лек или среден ковид може да влоши до крайност някое от заболяванията ми...

Николай Христов
Николай Христов
12 април, 2021 в 18:50 ч.

Stefan Tutsev Преценката наистина е индивидуална. Аз лично препоръчвам изрично РНК ваксини само на колегите-лекари и други медицински специалисти, работещи ежедневно с пациенти.

Иван Пидакиев
Иван Пидакиев
12 април, 2021 в 19:18 ч.

Stefan Tutsev ..всеки е САМ в това предизвикателство-сам чете,сам се информира,сам решава...Докога лекарите трябва да решават вместо вас???

Lidia Petrova
Lidia Petrova
13 април, 2021 в 12:28 ч.

Иван Пидакиев тогава за какво са ни лекарите,идва в ума ми този въпрос? Нали на тях разчитаме,учи ли са,знаят много неща относно болестите,усложненията и т.н. много сте "интересен".

Иван Пидакиев
Иван Пидакиев
13 април, 2021 в 15:49 ч.

Lidiq Petrova ..Лекари отдавна НЕ СА ВИ НУЖНИ!!Вие всичко си знаете...А...и скоро ще останете и без лекари...Мдааа......

Stefan Tutsev
Stefan Tutsev
17 април, 2021 в 12:54 ч.

Николай Христов - Изпитвам изключителен респект към лекарите... Едва ли са много пациентите като мен, които абсолютно точно изпълняват всяко указание на лекарите, които са ме лекували в дългото ми битие на пациент с какви ли не заболявания...
Напълно съм съгласен, че първите, които трябваше да бъдат ваксинирани са медицинските специалисти...
Но, след като скептиците в гилдията успяха да объркат доста хора с противоречиви твърдения - има вирус - няма вирус, ковид е страшен - обикновено грипче, не ходете при леки симптоми в болница - починали са защото са отишли късно, пазете себе си и близките си - всички трябва да го преболедуват, хората да си живеят живота, сухите съчки ще изгорят и още много много от този род, - редно беше поне по повод на ваксините лекарите да не объркват хората...
Според мен, силен тласък в доверието към АЗ щеше да е, ако лекарите, които първоначално бяха отказали да се ваксинират и впоследствие размислиха, бяха избрали ваксината на АЗ... Но не, те до един, с изключение на д-р Asparouh Iliev, избраха иРНК ваксини, докато убеждаваха нас да се ваксинираме с АЗ...

Ralitsa Vassileva
Ralitsa Vassileva
12 април, 2021 в 12:44 ч.

Не са толкова виновни хората, колкото медиите... след всичката помия която се изля срещу ваксината на АЗ...
Аз лично имам първа доза от преди 50 дни, чакам си втората, ако не я забранят до май :-( Но ако трябваше сега да се ваксинирам, и аз бих опитала да е РНК, макар че поначало исках векторна. Но по-скоро сега не бих смесила видовете ваксини и ако се вземе решение като в Германия и Франция, втората доза да е РНК, може би ще си остана с една доза, а на есен - отначало.

Silviya Rancheva
Silviya Rancheva
12 април, 2021 в 16:05 ч.

Ralitsa Vassileva същото си го мислех, чувствам се добре, по-спокойна съм, но тази анти АЗ пропаганда ми разклати и на мен доверието и на едно напълно ирационално ниво, изпитвам известно притеснение.

Silviya Rancheva
Silviya Rancheva
12 април, 2021 в 16:06 ч.

Ralitsa Vassileva определон се радвам, че имам ваксина обаче. Не си представям да бях чакала още месец или повече в тази обстановка.

Silviya Rancheva
Silviya Rancheva
13 април, 2021 в 08:09 ч.

Mladen Ougartchinski На това се надявам.

Venelin Georgiev
Venelin Georgiev
12 април, 2021 в 15:50 ч.

Не можем да виним пациентите. Кампанията срещу АЗ беше много мащабна и то на международно ниво. Колко развити държави като Германия спряха ваксинацията. После имаше двусмислени изказвания от ЕМА. Все още няма единни препоръки. Днес четох, че Меркел е отменила ваксинацията си с АЗ, след като преди това е обявила, че ще се ваксинира с АЗ за да покаже, че е безопасна. Резервирането на РНК ваксините у нас за приоритетни групи също създаде впечатление, че АЗ е второ качество за простолюдието.

Silvia Todorova
Silvia Todorova
12 април, 2021 в 16:08 ч.

Venelin Georgiev От една страна, всичко, което казвате, е напълно вярно.
От друга, мен пак ме е яд на пациентите. Защото все пак има хора, които доказаха, че може с мъничко четене и щипка усилие човек да идентифицира достоверната информация и да се води по нея. Ей ги, такива индивиди се намират в групата тук.
Нагледах се, наслушах се на хора, които обясняват "аз познавам вирусолог, аз познавам биолог, и те казват /еди-каква-си монументална глупост/". Защо е толкова трудно за тях също да отделят усилието, да прекарат мъничко време в четене, за да сформират свои собствени изводи на базата на достоверна информация? Защо предпочитат мързеливия път на "еди-кой-си така ми каза и аз сега ще повтарям като папагал, защото е по-лесно"?
И изобщо, защо едни могат и го правят, а други не искат?
Яд ме е на тях. Защото и пациентите носят своята отговорност, или поне би трябвало да я носят, въпреки че в момента наблюдаваме пълна абдикация от нея.

Nick Marr
Nick Marr
12 април, 2021 в 16:12 ч.

Silvia Todorova и защо Ви е яд на пациентите? Аз като пациент съм направил своя информиран избор. Четох, четох, четох, следих материали, следих наука, следих специалисти и още декември миналата година бях убеден, че моята ваксина е РНК, и съм щастлив, че се ваксинирах с Модерна.
Нима това ме прави по-неинформиран, че не съм избрал АЗ?

Silvia Todorova
Silvia Todorova
12 април, 2021 в 16:24 ч.

Niko A Flyingblue Member Не е въпросът в това, че човек е формирал лично предпочитание и избор към конкретна ваксина.
Проблемът е в това, че хората отказват да бъдат ваксинирани изобщо. Предпочитат да стоят неваксинирани, с всички рискове и потенциални негативни последици от това. Вие поне сте имунизиран.
Иначе всеки може да си има лично предпочитание. Но личното предпочитание е лукс, който можем да си позволим в хипотеза на изобилие или поне на някаква достатъчност на наличностите.

Nick Marr
Nick Marr
12 април, 2021 в 16:31 ч.

Silvia Todorova за 70 процента от неваксинираните вина имат лекарите, които говорят щуротии по всички медии, други нелекари, които продължават да се политизират и техните поддръжници.

Viktoria Marinova
Viktoria Marinova
12 април, 2021 в 17:07 ч.

Silvia Todorova и защо трябва да бъдем "задължително" ваксинирани.Защи е този огромен натиск,нека всеки сам да прецени за себе си.Медиите като луди се надпреварват да рекламират ваксини.Защо?

Silvia Todorova
Silvia Todorova
12 април, 2021 в 17:23 ч.

Viktoria Marinova Изненадващо е, че задавате този въпрос. Какво точно трябва да "преценяват за себе си" хората? Да живеят в условия на пандемия, с хиляди новозаразени на ден, с по стотина и нагоре излишни, ненужни смъртни случаи ежедневно? Вирусът да бъде оставен да си мутира необезпокояван и на спокойствие заради огромния брой приемници? Множество хора да останат с тежки, доживотни увреждания? Ако Вие виждате някакъв избор в полза на това, не мисля, че изобщо имаме общ фундамент, върху който да водим дискусия.

Tereza Kaza
Tereza Kaza
12 април, 2021 в 17:50 ч.

Viktoria Marinova Странно е, че все още си задавате този въпрос.

София Янева
София Янева
12 април, 2021 в 19:13 ч.

Защото медиите направиха всичко възможно да оплюят АЗ.Политиците можеха да дадат личен пример и да се ваксинират публично с нея,за да имат повече доверие,но те побързаха да се боцнат със тъй лелеяните iRNK ваксини.

Viktoria Marinova
Viktoria Marinova
12 април, 2021 в 22:42 ч.

Silvia Todorova наистина е излишно,жалко

Dilyana Gv
Dilyana Gv
13 април, 2021 в 02:07 ч.

Venelin Georgiev Брекзит - Няма прошка! От там идва целия проблем!

Христина Николова-Никова
Христина Николова-Никова
12 април, 2021 в 14:10 ч.

Оххх,и при мене е така с АЗ .Вече вдигам ръце -нямам сили да убеждавам “промити мозъци “.Мин.седмица след 80 телефонни агитации се съгласиха едва 8 пациента ,от които 2-ма се отказаха на следващия ден ,а двама в деня на ваксинацията .
След толкова време и енергия успях да ваксинирам само четирима .Повече няма да взимам АЗ .

Nelly Stoilova
Nelly Stoilova
12 април, 2021 в 15:06 ч.

Христина Николова-Никова Ето това е едно от нещата, които се притесняват хората, че няма да могат да си сложат втора доза.

Христина Николова-Никова
Христина Николова-Никова
12 април, 2021 в 16:04 ч.

Nelly Stoilova на всички ,които имат първа игла ще бъде сложена втора.Въпросът е ,че няма желаещи за първа доза поради медийния шум и поднасяне на изкривена информация и поради това ,че българите разбират всички от медицина 🤪.

Nelly Stoilova
Nelly Stoilova
12 април, 2021 в 16:09 ч.

Христина Николова-Никова Вероятно ще се сложи, но това колебание на властите, кое как да стане разколебава хората и за първа доза. Щеше ми се да излизат с категорични решения. Моят въпрос е по-скоро дали ако помоля някъде да ми сложат втора доза през 10-тата седмица ще се съгласят, защото датата 9 май ми е неудобна. Още повече, че зеленият коридор през, който минах вече не съществува.

Nelly Stoilova
Nelly Stoilova
12 април, 2021 в 16:22 ч.

Христина Николова-Никова А как ще коментирате изявлението на министъра от преди малко.

Димитър Костов
Димитър Костов
12 април, 2021 в 16:24 ч.

Nelly Stoilova , на мен в Пирогов ми казаха да си отида на датата, която пише на картончето. Така и ще направя, а не малко хора се ваксинирахме там при първия зелен коридор. Мисля, че ако отидете където Ви е поставена първия път няма да Ви върнат :)

Nelly Stoilova
Nelly Stoilova
12 април, 2021 в 16:43 ч.

Димитър Костов Ами в момента не слагат ваксини, но ще видим.

Димитър Костов
Димитър Костов
12 април, 2021 в 16:44 ч.

Nelly Stoilova , не слагат сигурно първа доза, а вторите започват в края на април чак. Но да, ще видим какво ще стане. За мен е редно с първа доза АЗ да има и втора.

Lidia Petrova
Lidia Petrova
13 април, 2021 в 12:05 ч.

Христина Николова-Никова бихте ли коментирала това,защо в другите държави АЗ не я слагат на хора под 60? Благодаря!

Desi Chorbadzhiyska
Desi Chorbadzhiyska
13 април, 2021 в 13:29 ч.

А защо ги агитирате? Нали е по желание тази ваксина?

Христина Николова-Никова
Христина Николова-Никова
13 април, 2021 в 20:57 ч.

Nelly Stoilova не съм го слушала

Nelly Stoilova
Nelly Stoilova
13 април, 2021 в 21:24 ч.

Христина Николова-Никова Както винаги беше предпоследно.

Nikolina Chobanova
Nikolina Chobanova
12 април, 2021 в 12:36 ч.

Затова и англичаните ще се справят по-бързо с пандемията, а бай Ганьо ще си влачи вируса с години. Според мен реалността при нас е отчайваща. По мои наблюдения 70% от българското население не желае никаква ваксина (конспиративните теории са широко разпространени тук и подпомогнати и от външни фактори), а 30-те%, които искат да се ваксинират, в момента реват защо за тях няма Пфайзер, а за други има. Хората, които просто се ваксинират с каквото има, за да защитят себе си, семействата си и обществото, представляват една извънредно оскъдна част от населението, абсолютно недостатъчна за достигане на някакъв надежден колективен имунитет.

Иван Пидакиев
Иван Пидакиев
12 април, 2021 в 16:57 ч.

Nikolina Chobanova ...в България битката между 70% и 80 % е ожесточена..!Мангъра срещу Иво Христов.....

Jenyfur Kunov
Jenyfur Kunov
12 април, 2021 в 20:35 ч.

Nikolina Chobanova За съжаление, докато чакат предпочитаната ваксина доста ще изградят естествен имунитет преминавайки през вируса.

Nikolina Chobanova
Nikolina Chobanova
12 април, 2021 в 22:30 ч.

Jenyfur Kunov , а колко ли няма да успеят да го преживеят, за огромно съжаление! Загубих леля си януари месец, за няколко дни си отиде, не можа да се пребори. Не съм виждала майка си от лятото миналата година... и сега изобщо, ама изобщо не съм се замисляла дали ще се ваксинираме или пък с коя ваксина ще се ваксинираме! Просто хората трябва да разберат кое е наистина важно...

Desi Chorbadzhiyska
Desi Chorbadzhiyska
13 април, 2021 в 13:22 ч.

Jenyfur Kunov Проблем ли е, да изградиш естествен имунитет?

Jenyfur Kunov
Jenyfur Kunov
13 април, 2021 в 16:16 ч.

Desi Chorbadzhiyska Да,може да бъде голям проблем.

Radica Aleksovska
Radica Aleksovska
12 април, 2021 в 12:52 ч.

Да и при нас чужденците нямат претенции, а и нашия екип се имунизира с Астра Зенека. Целтта е повече имунизирани за по-кратко време. Ако в БГ беше масово тестването , ако беше масово карантинирането щеше да бъде и масово имунизирането, а сега много болни, малко ваксиниране и още повече "компетентни " по въпроса. Но, и този път се доказа ,че да си ОПЛ се иска много умения, много търпение, много издържливост и голямо сърце 🙂А за връзките и имунизациите , темата е дълга и болна... доверието трудно се гради .


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари