Има някаква светлина в тунела!!! Не го очаквах. Явно на антиваксърите им отнема 10 пъти по-дълго от разумните хора, но все пак някои (някои) от тях стигат до науката (по трудния път). Имам сестра която не ваксинира сина си дори със задължителните ...

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
29 януари, 2024 в 22:18 ч.

Здравейте!
Има някаква светлина в тунела!!! Не го очаквах. Явно на антиваксърите им отнема 10 пъти по-дълго от разумните хора, но все пак някои (някои) от тях стигат до науката (по трудния път). Имам сестра която не ваксинира сина си дори със задължителните ваксини. Абсолютен антиваксър беше до този сезон. Аз съм твърдо и само за науката. Имаме много скандали по темата. След поредния грандиозен скандал на тема ваксини, спряхме дори да си говорим. Междувременно, цялото и семейство тази зима са нонстоп болни – грип, Ковид и други респираторни заболявания, буквално заболяване след заболяване вече 2 месеца.
Днес се прибрах от едно бизнес пътуване. Явно ме е следяла във ФБ как пътувам по цял свят и дори хрема не ме хваща. Днес се обади и за мое огромно учудване каза, че от следващия сезон почва да се ваксинира редовно. Започва да ваксинира също сина си със задължителните ваксини (досега детето е с пропуснати ваксини). Защо така се получи?! Бяхме на семейна вечеря като е имало сред нас болен от грип. Всички неваксинирани се разболяха и то тежко, а всички ваксинирани са абсолютно здрави. Заради много прекия нагледен пример, явно, най накрая сестра ми се убеди в неадекватността на антиваксърството.
За мен днес е добър ден. Въпросът ми към нея: Беше ли нужно да мине през тези тежи боледувания и страдания, за да стигне до заключението че ваксините работят - нещо което науката е доказала? Трябва ли да е по трудния начин?
А за някоя си д-р Марияна Стоименова, направо не ми се говори. За мен тя е за съд. Педиатър е и разпространява антиваксърство сред родителите….

Todor Terziev
Todor Terziev
29 януари, 2024 в 23:36 ч.

Знам, че въпросът ви "Защо?" е по-скоро риторичен, но реално има обяснение - т.нар. антиваксъри, плоскоземци и прочее, или обобщено - идиоти, са хора с липса на абстрактно мислене. Какво искам да кажа - те не могат да си представят нещо без да е минало през собствените им сетива, да са го видели "на живо", както се казва. Също липсва и логическо мислене, няма пряка причинно-следствена връзка. Например - от нашата гледна точка, планетата изглежда равна, значи е равна. Толкова, дотам се простират възможностите на тяхната мисъл. Аутизмът се установява на около гонинка, годинка и нещо, горе-долу когато се поставя и MMR ваксината, следователно тя я отключва. Толкова, мисълта поема, като електричеството, винаги по пътя на най-ниското съпротивление.

Докладвайте педиатърката. Може и нищо да не се случи, но ако достатъчно хора го направят, кой знае, човек може само да мечтае.

Галя Атанасова
Галя Атанасова
29 януари, 2024 в 23:54 ч.

Todor Terziev о, не само ММР ваксината разболява от аутизъм. Онзи ден научих за позната, която не поставя ваксини на третото си дете, а баш то горкото е с аутизъм. Попитах как без да слагат ваксини е "хванало" аутизъм. Отговорът- от ваксината в родилното 🤣

Todor Terziev
Todor Terziev
29 януари, 2024 в 23:56 ч.

🤣 Логиката е "желязна"! Лошото е, че сега едно дете, освен с аутизъм, ще е и без защита срещу куп други ужасии. Може да ѝ предложите: "...а бе, така и така е с аутизъм, поне дай да му сложим ваксините, а?"

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 00:09 ч.

Todor Terziev, точно. Липсата на абстрактно мислене и логика за мен е отговорът.

Галя Атанасова
Галя Атанасова
30 януари, 2024 в 07:43 ч.

Todor Terziev добра идея, но не знам далк аутизмът не става по-зле с натрупване 😁

Svilena Milenova
Svilena Milenova
30 януари, 2024 в 16:53 ч.

Галя Атанасова много смешно нали?

Denitsa Minkova
Denitsa Minkova
30 януари, 2024 в 00:30 ч.

Когато се роди първата ни дъщеря още не бях запозната с ваксините и педиатъра ни попита дали искаме да дадем Ротатек,защото преди години,когато се е плащала повечето родители са я давали,но откакто се поема от здравната каса повечето не я дават 😅явно българинът обича да му е скъпо.Попитах го той какво ще ни посъветва и ми каза,че според него трябва да я дадем,така и направихме.Няколко месеца след ваксината отидохме на почивка с приятели около 10 семейства с деца,апсолютно всички се разболяхме с чревен вирус,на дъщеря ми й нямаше нищо и като си говорихме с повечето майки от компанията 99% не бяха чували от педиатъра си и не знаеха за тази ваксина.

Marieta Petrova
Marieta Petrova
29 януари, 2024 в 22:23 ч.

Прост пример от миналата зима - имах един куп бустери + ваксина за сезонен грип. Нищо не ме хвана .Карах омикрон януари 2022 и сега чак нещо декември ( в момента съм поради други причини закъсняла с ваксините и сега издирвам из аптеките).

Irina Kaneva
Irina Kaneva
29 януари, 2024 в 22:54 ч.

Ще споделите ли каква ваксина си слагате против хрема

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
29 януари, 2024 в 22:55 ч.

Irina Kaneva, срещу хрема не си слагам. Няма. Срещу хрема избягвам храни богати на хистамин.

Irina Kaneva
Irina Kaneva
29 януари, 2024 в 22:56 ч.

Mariya Vinzens защото нас хремата от 15.09 не ни е оставила и за 5 дни

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
29 януари, 2024 в 22:57 ч.

Irina Kaneva, наистина, пробвайте с избягване на хистамините. Не е панацея, но при мен има осезаем ефект.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
29 януари, 2024 в 22:59 ч.

А, да! И избягвам лудости от рода на "скачане в ледена вода", "скачане на голо в сняг". Някак си ми е в дисонанс ерата, в която живеем :)

Eva Holm
Eva Holm
30 януари, 2024 в 10:10 ч.

Irina Kaneva Какво имате предвид “ваксина против хрема”?

Яни Георгиев
Яни Георгиев
30 януари, 2024 в 16:33 ч.

Irina Kaneva ваксина срещи хрема няма защото настинките се причиняват от над 200 различни вида вируси.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 00:36 ч.

Очаквано, постът се налази от антиваксъри или такива, които не могат да се определят, но клонят към антиваксъството.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
30 януари, 2024 в 00:51 ч.

Mariya Vinzens сезонът на екскурзиите наближава, а с тлва следва и интензивно чекиране на експресни билети

Ruth Hristova
Ruth Hristova
30 януари, 2024 в 09:26 ч.

Като прочетох "цветните есенции на д-р Бах, Шуслерови соли" и бях дотам. Тъпото е, че имам близка, която дава такива на майка си за кръвно налягане, казала й да спре да взема лекарствата за кръвно, предписани от ОПЛ. И тя слуша дъщеря си, щот нали.....

Petrowa Plamenna
Petrowa Plamenna
29 януари, 2024 в 22:35 ч.

Браво!

Катя Кавалджиева
Катя Кавалджиева
29 януари, 2024 в 22:53 ч.

Мариана Стоименова, която се афишира като педиатър и хомеопат ли? Преди време се запознах с едни хора, детето им на 18 мес, не проходило, тя му дала хомеопатично лекарство против страх. Детенцето - видимо хипотонично. Насочих ги към невролог, след рехабилитация детето проходи, сега е вече голямо, така и не се разбра етиологията на това състояние, расте височко и слабо, правиха операция на краката и има импланти в гръбнака и … на тези хора за всичко са им виновни ваксините. От ковида насам не си говорят с мен.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 00:10 ч.

Катя Кавалджиева, точно тази персона. Е точно това разпространява - за всичко са виновно ваксините.

Rositsa Yankova
Rositsa Yankova
30 януари, 2024 в 03:18 ч.

Mariya Vinzens Някой виждал ли е дипломата и? Да не се окаже, че няма такава?

Vess Gentchev
Vess Gentchev
30 януари, 2024 в 00:19 ч.

Защо да е лесно, когато може да е трудно? Основен житейски принцип на българите.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 00:20 ч.

Vess Gentchev, болни, бедни, необразовани, но пък инати!

Vess Gentchev
Vess Gentchev
30 януари, 2024 в 01:14 ч.

Mariya Vinzens По-добре болен и беден отколкото здрав и богат. Така сме ний.

Милена Павлова
Милена Павлова
29 януари, 2024 в 23:29 ч.

Чудесно!🙂 За случая важи с пълна сила – по-добре късно отколкото никога, както се казва.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
29 януари, 2024 в 22:34 ч.

Чак не мога да повярвам.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
29 януари, 2024 в 22:36 ч.

Simeon Petrov и аз съм още в недоумение. Малък личен успех!

Simeon Petrov
Simeon Petrov
29 януари, 2024 в 22:38 ч.

Mariya Vinzens хич не е малък, защото така и на детето ще се помогне.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
29 януари, 2024 в 22:40 ч.

Май видяха, че на мен не са ми пораснали рога, опашка или оперение. Имам какви ли не ваксини, заради професионалната ми кариера.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
29 януари, 2024 в 22:42 ч.

Mariya Vinzens като прочетох това за оперението и веднага ми хрумна реклама пародия на онази на Редбул: "Ваксина дава пераа"

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
29 януари, 2024 в 22:45 ч.

Simeon Petrov, дааа! добро е!

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
29 януари, 2024 в 22:28 ч.

За мен това е един малък (голям) успех!

Tsveta Sheykova
Tsveta Sheykova
29 януари, 2024 в 22:53 ч.

Поздравления за постигнатия успех! Относно сезонните разболявания, де да беше толкова лесно 😣 цялото ми семейство се ваксинира винаги с всичко налично - задължителни, пожелателни, поставяме си чинно всичко каквото можем. Въпреки това сме постоянно болни. Синът ми носи от градината букет от какво ли не и няма спиране. Мечтая си за ваксини срещу всичко, които да ни действат и да имаме спокойни 10 месеца в годината, защото вируси не влизат вкъщи само 2 месеца в годината - когато градината е в лятна ваканция 🤧

Eva Holm
Eva Holm
30 януари, 2024 в 10:11 ч.

Tsveta Sheykova И при нас е така. Приела съм го и се зареждам с търпение за следвашите няколко години. Така ще е.

Красимира Стоянова
Красимира Стоянова
29 януари, 2024 в 23:53 ч.

Не бих могла да се съглася с вас за съжаление.Подобни неща могат да бъдат абсолютно съвпадение и нищо повече от това.Защо го казвам - доверила съм се на педиатъра на децата и съответно и двете са с бити всички задължителни (че и незадължителни) ваксини, НО постоянно са болни, че и ние с тях.Дали ние носим заразата, дали каката от градината - за този месец (сефте) мъжа ми боледува 2пъти кажи-речи един след друг и голямата ми дъщеря плътно след него - таман се е оправила и отново с висока температура и тн.
Не съм нито антиваксър, нито твърдо подкрепям ефективността на ваксините, изказвам личен опит за да няма излишно генерализиране в полза, на която и да е страна (ваксъри/антиваксъри).Радвайте се, че сте здрави другото не е от значение. 🙂

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 00:15 ч.

Красимира Стоянова, ама разбира се. Моята дъщеря е с всички задължителни и някои препоръчителни ваксини. Като тодлър беше постоянно болна. Градините са инкубатор на вируси. На всичкото отгоре, живеехме на много мултинационално място и децата носиха вируси от цял свят. Като поотрасна се закрепи и сега не боледува често.
Моят пример е по-скоро за възрастни хора. И детето им е голямо. Не става въорса за малки деца.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
30 януари, 2024 в 00:28 ч.

Красимира Стоянова ДГ са развъдник на какво ли не пи принцип. Отделно има всякакви респираторни гадости, включително и топката с израстъци.

Светлана Панева
Светлана Панева
30 януари, 2024 в 00:32 ч.

Красимира Стоянова, бихте ли споделила от кои заболявания, за които има поставени ваксини е боледувало детето Ви?

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 00:34 ч.

Светлана Панева, няма такива.

Issi Batselova
Issi Batselova
30 януари, 2024 в 05:46 ч.

Красимира Стоянова какво означава да “подкрепяте ефективността на ваксините”? Ефективността се доказва в клинични изпитвания и проучвания.
Вашият личен опита не е със статистическа достоверност и не е част от проучване, така че е просто подлъгване на аудиторията.

Eva Holm
Eva Holm
30 януари, 2024 в 10:06 ч.

Красимира Стоянова Тук говорим за противоГРИПна ваксина. Тя НЕ пази от всякакви други циркулиращи вируси. В детските градини пък има от всички по много. Боледуването Ви е от други вируси. Не разбирам как до момента не стана ясно, че слагане на противогрипна не значи, че няма да боледувате от нищо. Защо въобще намесвате други хреми и вируси? Предпазени сте от грип, а не от други вируси.

Ira Georgieva
Ira Georgieva
30 януари, 2024 в 10:10 ч.

Красимира Стоянова най големия бацилник

Красимира Стоянова
Красимира Стоянова
30 януари, 2024 в 16:51 ч.

Eva Holm от поста се подразбира, че липсват каквито и да е боледувания (или са рядкост) и не, не става ясно, че се говори за противогрипни ваксини.Тези деца, които са били нон стоп болни надали са били болни постоянно от грип. 🙂

Красимира Стоянова
Красимира Стоянова
30 януари, 2024 в 16:52 ч.

Ira Georgieva ужасно е..

Eva Holm
Eva Holm
30 януари, 2024 в 18:27 ч.

Красимира Стоянова И моето дете боледува от вируси всеки месец откакто почна градината, плюс 1-2 хреми. Има и противогрипна ваксина. Другото, от което боледува няма общос грипа. И такова нещо като “нон стоп болни от грип” няма. За сезона се кара веднъж. Колко тежко е друг въпрос.

Petya Nikolova
Petya Nikolova
30 януари, 2024 в 03:11 ч.

Аз и дъщеря ми сме ваксинирани ,а вече месец боледуваме и сме още болни
Така че ,нещата са много относителни

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 03:12 ч.

Petya Nikolova, от какво боледувате? И колко време преди да се разболеете се ваксинирахте?

Petya Nikolova
Petya Nikolova
30 януари, 2024 в 03:14 ч.

Mariya Vinzens ваксинирани сме още септември
Боледуваме от гърло ,сополи ,упорита кашлица и температура

Rositsa Yankova
Rositsa Yankova
30 януари, 2024 в 03:29 ч.

Petya Nikolova А гърлен и носен секрет изследвахте ли?

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 03:32 ч.

Petya Nikolova, това може да не е грип. Има много други респираторни вируси. Правихте ли тест?

Petya Nikolova
Petya Nikolova
30 януари, 2024 в 06:47 ч.

Mariya Vinzens в Англия нямат тази практика да те тестват

Petya Nikolova
Petya Nikolova
30 януари, 2024 в 06:48 ч.

Rositsa Yankova в Англия сме , тук нямаш шанс да те изследват ,освен ако не си на умиралка

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 07:01 ч.

Petya Nikolova, тогава как знаете, че боледувате от грип и че ваксината ви не е проработила?

Rositsa Yankova
Rositsa Yankova
30 януари, 2024 в 07:03 ч.

Petya Nikolova Работя в Англия от 15 години. Вярно е, че повечето лични лекари не са фенове на изследванията. Но като настоявате и им покажете, че не сте хванати от гората, може и да пробиете за да ви направят тестове. Такива заболявания като “градински сопол” не съществуват и винаги си има причина. Идете в аптеката и си купете един тест за вируси ( то всички вируси няма как с този тест да се направят, ама поне е нещо) и като излезе негативен, покажете го на личната и настоявайте за гърлен и носен секрет. И ако не стане, сменете го тоя личен лекар. На мен ми обясняваха 35 дни, че резултата от теста за стерилна урина не бил пристигнал. Като вдигнах скандал, се оказа, че резултата ми е в шкафчето на бюрото и те го забравили. Това беше преди 13 години. Сега поне всичко е с компютърни системи, ама тогава тестовете ги получаваха с писма. За съжаление сте права, личните лекари в много от случаите са далеч под нивото на нашите лекари. В болницата вече е друго, но там да не попадаш. В крайна сметка, отидете до България и си направете на вас и детето тестове, не са толкова скъпи.

Issi Batselova
Issi Batselova
30 януари, 2024 в 08:23 ч.

Petya Nikolova не сте с доказан грип, но защо тогава твърдите, че ваксините срещу грип не са ефективни?

Vess Gentchev
Vess Gentchev
30 януари, 2024 в 10:05 ч.

Petya Nikolova Да, необходимо е и добро здраве и силен организъм.

Яни Георгиев
Яни Георгиев
30 януари, 2024 в 13:20 ч.

Petya Nikolova в англия не продават ли бързи тестове по аптеките.За какви ни вземате тука в тази група.

Diana Petkova
Diana Petkova
31 януари, 2024 в 16:35 ч.

тук си купуват пациентите тест от аптеката, има комбиниран за ковид, грип а и б, и респираторен синцитиален вирус и се тестват в дом. условия, десетина лв струва

Николай Христов
Николай Христов
29 януари, 2024 в 22:22 ч.

За лекарката можете да подадете сигнал до Комисията по професионална етика на БЛС и до същата такава на Сдружението на общопрактикуващите лекари в България (НСОПЛБ), стига тя да член на Сдружението, разбира се.

Сибила Маринова
Сибила Маринова
29 януари, 2024 в 22:25 ч.

Николай Христов , и какво точно ще се случи ако подаде сигнал? Знаеш отговора- нищо!

Николай Христов
Николай Христов
29 януари, 2024 в 22:26 ч.

Сибила Маринова Специално във втория случай ще се наложи да се срещне с мен

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
29 януари, 2024 в 22:27 ч.

Николай Христов, това е идеално! Мога дори да си запиша час при нея в името на каузата!

Сибила Маринова
Сибила Маринова
29 януари, 2024 в 22:28 ч.

Николай Христов , хомеопат и холистичен не знам си какво. Специализирала в Индия…
Чукни я в нета.

Николай Христов
Николай Христов
29 януари, 2024 в 22:28 ч.

Сибила Маринова освен всичко друго, напълно възможно е да се касае и за отчетени, ЗАПЛАТЕНИ ОТ КАСАТА, но реално ненаправени ваксини. Може да се поработи по темата.

Николай Христов
Николай Христов
29 януари, 2024 в 22:35 ч.

Сибила Маринова Не е общопрактикуващ лекар. Проверих я. Така или иначе обаче, без системно докладване на подобни случаи просто няма как да се пропука стената

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
29 януари, 2024 в 22:38 ч.

Николай Христов, ще я докладам със сигурност. Държа племеника ми 3 седмици с температура да се мъчи с обяснението: така гради имунитет и след болестта имунната му система ще е по-здрава!

Ilina Brainova
Ilina Brainova
30 януари, 2024 в 07:15 ч.

Много се радвам за радостта Ви.
Аз съм лекар и съм убедена в позитивите на ваксините. Имам приятели, убедени антиваксъри. Никога не съм си позволила да се карам с тях по темата и да им натрапвам убежденията си. В резултат на това, тъй като те виждат искреното ми уважение, се допитват до мен и ми вярват. Някои решават и да се ваксинират, изграждайки доверие. В България продължаваме да си мислим, че като се караме на хората, ще постигнем нещо. Ще постигнем нещо, когато се научим да уважаваме решенията им и да не ги съдим. Също ще постигнем нещо, когато лекари, които показват липса на компетентност и фалшифицират документи, понесат отговорността си.

Та, мисълта ми беше, радвам се за Вашето постижение, но пътят за мен не е с агресивно и натрапчиво убеждаване, а с предоставяне на адекватна информация. И с приемане на факта, че не всеки ще (иска) да я разбере.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 07:21 ч.

Ilina Brainova, а защо решихте, че аз натрапвам мнението си чрез “каране”. Напротив, на мен ми беше натрапвано антиваксърство и хомеопатия чрез агресия.
Ако си мълчим, някои хора никога няма да чуят.

Ilina Brainova
Ilina Brainova
30 януари, 2024 в 07:22 ч.

Mariya Vinzens "на антиваксърите има отнема 10 пъти по-дълго от разумните хора"... От изказа Ви.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 07:24 ч.

Ilina Brainova, не виждам агресия в това, а само истина.

Ilina Brainova
Ilina Brainova
30 януари, 2024 в 07:26 ч.

Mariya Vinzens именно. Зная, че не виждате, и не само Вие. Е, нека да приемем, че аз виждам.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 07:34 ч.

Ilina Brainova, явно сте привърженик на “всеки сам си преценя” или поне го толерирате. Whatever!

Ilina Brainova
Ilina Brainova
30 януари, 2024 в 07:44 ч.

Mariya Vinzens точно за това говоря. Със сигурност не ме познавате и не знаете на какво съм привърженик (между другото с това започнах). Обаче когато се влиза остро и осъдително, с доза грубост и снизхождение, няма как да очакваме чуване. Това беше основна грешка в стратегията по време на КОВИД кризата.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 07:52 ч.

Ilina Brainova, не се разбрахме. С горепосочения ми пост казвам, че постъпвате либерално и снизходителна към антивакърите. А те са именно шумните.

Ilina Brainova
Ilina Brainova
30 януари, 2024 в 08:30 ч.

Mariya Vinzens а аз казвам, че е доста важно КАК се формулира една мисъл. Снизхождението е нещо, което гледам да ми е чуджо като отношение.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 08:38 ч.

Ilina Brainova, вие също не ме познавате, за да знаете как комуникирам с близките и неблизките си. А, между другото, постът ми събра до момента над 100 лайка. Ще събира още. Явно останалите не смятат, че подхождам с агресия... :)

Ilina Brainova
Ilina Brainova
30 януари, 2024 в 08:43 ч.

Mariya Vinzens аз коментирам изказа в публикацията Ви, достатъчно отношение "лъха". И браво за лайковете. 🙂

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 08:47 ч.

Ilina Brainova и така да е! Каква беше темата на поста? “Обърнат антиваксър” или “Как да пишем на език, който ще се хареса на всички”?!

Tsvetelina Yordanova
Tsvetelina Yordanova
30 януари, 2024 в 08:55 ч.

Ilina Brainova Подкрепям подхода ви, и не само за ваксините. Стига ни вече разделението и осмиването, видяхме, че произвеждат още повече от това, против което се обявяваме.

Ilina Brainova
Ilina Brainova
30 януари, 2024 в 10:15 ч.

Tsvetelina Yordanova точно така. Благодаря Ви! 💗

Issi Batselova
Issi Batselova
30 януари, 2024 в 11:08 ч.

Ilina Brainova толерантна с антиваксърите бях, докато не започнаха да ме обиждат грозно, да ми пишат на лс всякакви заплахи, псувни, тук ни разиграваха нарочно и ни губеха времето, какви ли не грозни неща изписаха. Не може да очакваш толерантност, когато си злобен и нападаш!

Ilina Brainova
Ilina Brainova
30 януари, 2024 в 11:11 ч.

Issi Batselova е не говоря за толериране на това. Говоря за една балансирано изказана позиция, която прекъсва порочен кръг, но не ми е популярен подходът.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 11:14 ч.

Ilina Brainova, ама извинете! Това си е мой пост и никой освен майка ми (която беше учителка) не може да ми казва как да пиша. Ако на вас стилът ми не ви харесва, просто подминете. Повярвайте, няма да ме превъзпитате. А именно заради антиваксъри и хора невярващи на науката, майка ми почина.

Ilina Brainova
Ilina Brainova
30 януари, 2024 в 11:16 ч.

Mariya Vinzens изобщо не ми е целта да Ви превъзпитам. Останала съм с впечатление, че човек, пускайки пост, може да влиза в дискусия. А аз имам право, вкл. като лекар да кажа, че не харесвам тона Ви.

Issi Batselova
Issi Batselova
30 януари, 2024 в 11:16 ч.

Ilina Brainova многократно беше търсен подход, но повечето от тези хора за ужасно нападателни, обиждащи, целящи веднага да унижат лекаря…..
Аудиторията, която целим са хора, които не са антиваксъри, но са подлъгани от лекари или познати, наплашени от интернет драсканици на антиваксъри.
Тази група многократно беше атакувана от антиваксърите заради ползите си! Това само ме радва и знам, че има смисъл от дейността на всички тук. В момента има тролове и тук, но не смеят да се покажат. Само гледат и препредават после….😉 Постигнахме с общи усилия място, където да говорим за ваксините, без да ни нападат грозно антиваксъри.
Иначе разбирам какво имаш предвид. Но е към определени хора този подход.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 11:17 ч.

Ilina Brainova, като лекар ми правите забележка как се държа с близките си?! Това е подход на хомеопатите :). Аз не съм ви нападнала. Не съм обидила никой.

Ilina Brainova
Ilina Brainova
30 януари, 2024 в 11:18 ч.

Mariya Vinzens посочих Ви цитат, който считам, че звучи малко грубо. Да, като лекар. Излизам от тази дискусия. Успех Ви желая.

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
30 януари, 2024 в 11:19 ч.

Ilina, да си антиваксър е едно, да си озлобен тип, който заплашва със саморазправа е друго. За първите има някакъв шанс да бъдат вразумени. Вторите трябва да бъдат санкционирани, но за съжаление през цялата пандемия заплашваха напълно безнаказано. Няма как да проявяваме толерантност към хора, които заплашват с убийство и побой или пък клеветят.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 11:19 ч.

Ilina Brainova, браво! Идете в Германия или в Швейцария да видите как си говорят - "право куме в очи"

Ilina Brainova
Ilina Brainova
30 януари, 2024 в 11:20 ч.

Alexander Atanasov изобщо не говоря за това, което говориш ти, обаче. Може да прочетеш коментара ми.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 11:20 ч.

Alexander Atanasov, но дори и затова не става въпрос. Госпожата не харесала изказа ми... и то не е насочен към нея. Странна работа.

Issi Batselova
Issi Batselova
30 януари, 2024 в 11:23 ч.

Ilina Brainova кой цитат?

Ilina Brainova
Ilina Brainova
30 януари, 2024 в 11:28 ч.

Issi Batselova има го в коментар. Вижте, тук четат хора, които се колебаят. Допускането на грубост не помага на каузата Ви. Лично мое мнение. И наистина спирам да обяснявам, понеже вярвам, че разбирате колко е деликатна темата и колко е важно как и къде се говори по нея. Ако с мнението си, да, не като "госпожа", а като специалист в дадена област, нарушавам с нещо стандартите Ви, ще разбера. Успех на всички желая.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 11:31 ч.

Issi Batselova, за да не ровите, изпращам скиншот. Явно някои хора са се почувствали засегнати... от незнайно какво.

Ilina Brainova
Ilina Brainova
30 януари, 2024 в 11:33 ч.

Mariya Vinzens да се чувствам засегната и да не одобрявам това именно отношение, са две различни неща. Интересно ми стана защо пък Вие чак така навътре приемате моето мнение?

Issi Batselova
Issi Batselova
30 януари, 2024 в 11:36 ч.

Ilina Brainova тук грубости освен от антиваксъри, от други не е имало. Ако някой има хубаво чувство за хумор и самоирония, това е не е грубост.
Не мисля, че темата е деликатна и в проваксърските държави никой не се съобразява с антиваксърите. А тук, понеже все да сме толерантни към другата гледна точка- за това деца умират от ваксинопредотвратими заболявания. Къде е мястото на толерантността, когато има смъртни случаи? Харесвам подхода на повечето щати в САЩ- ваксините не са задължителни, но си тотален аутсайдер, ако не си ваксиниран. Нито на училище, нито на университет, нито на работа.

Постът на дамата не е груб по никакъв начин, а реалност!

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 11:37 ч.

Ilina Brainova, в какво точно се опитвате да ме въвлечете? Честно казано, от доста време не слагам мнението на всички на сърце. Просто ми е интересно, защо се припознахте, като аз вас лично не съм ви цитирала или споменала в коментара си.
Споменахте, че излизате от този разговор, а го сваляте на още по-ниско стъпало.

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 11:39 ч.

Issi Batselova, точно се връщам от Щатите и ми се плаче за българската реалност...

Ilina Brainova
Ilina Brainova
30 януари, 2024 в 11:39 ч.

Mariya Vinzens нищо не се опитвам, опитвах се да дискутирам, но спрях. Не съм се припознала, подразних се от грубост, защото тя, обосновано считам, пречи. Не си го слагайте. Лек ден

Mariya Vinzens
Mariya Vinzens
30 януари, 2024 в 11:40 ч.

Ilina Brainova, дам, там е интересното - няма какво да се дискутира, а вие искате да дискутрате.

Issi Batselova
Issi Batselova
30 януари, 2024 в 12:02 ч.

Mariya Vinzens ех, никога няма да ги стигнем😉

Златка Петрова
Златка Петрова
30 януари, 2024 в 17:41 ч.

Mariya Vinzens Наистина е грубо. Дъщеря мибсъщо трудно се убеждава в ползата от ваксините, но не бих я нарекла неразумна.


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари