Здравейте.Имам два въпроса.Първи-може ли.първа игла да е с,,Астра Зенека",а втората с друга ваксина?(Според мен не). Втори-колко време след първата игла (Астра Зенека)и с какъв тест точно да проверя имам ли антитела (клетъчен имунитет)? Благодаря на ...

Райна Недялкова
Райна Недялкова
19 март, 2021 в 18:59 ч.

Здравейте.Имам два въпроса.Първи-може ли.първа игла да е с,,Астра Зенека",а втората с друга ваксина?(Според мен не). Втори-колко време след първата игла (Астра Зенека)и с какъв тест точно да проверя имам ли антитела (клетъчен имунитет)? Благодаря на всички за отговорите! Бъдете здрави!

Venets Strundjev
Venets Strundjev
23 март, 2021 в 20:36 ч.

Два месеца след АЗ мисля да се бодна и с Джонсън също векторна ваксина, това горе долу ще се равнява на дву компонентата Спутник.

Antoaneta Georgieva
Antoaneta Georgieva
19 март, 2021 в 23:13 ч.

Не!

Mariana Nikolova-Karakashian
Mariana Nikolova-Karakashian
23 март, 2021 в 00:46 ч.

Не. Това би трябвало да е напълно out of question. Ако това се разрешава тогава хората които го разрешават пренебрегват всички резултати от научни изследвания.

Светослава Антонова
Светослава Антонова
19 март, 2021 в 20:51 ч.

А за Пфайзер някой знае ли след първата ваксина има ли някакви антитела?

Елка Димитрова
Елка Димитрова
23 март, 2021 в 22:45 ч.

Светослава Антонова 10 дни след първата доза, да има

Radosveta Dimova
Radosveta Dimova
19 март, 2021 в 19:24 ч.

Доколкото съм чела, ще имате имунитет десет дни след втората доза.

Райна Недялкова
Райна Недялкова
19 март, 2021 в 19:27 ч.

Radosveta Dimova ,охооо,има да почакам,живот и здраве... Към 24май... Благодаря!

Нора Лозанова
Нора Лозанова
19 март, 2021 в 19:32 ч.

Райна Недялкова Само да е живот и зсраве! Времето минава!

Mila Amil
Mila Amil
19 март, 2021 в 19:54 ч.

Райна Недялкова за АЗ от 21 до 28 ден след първа доза се очаква около 70% (поне така твърдят) След втора доза - около 82%

Райна Недялкова
Райна Недялкова
19 март, 2021 в 20:19 ч.

Mila Amil ,дано да е така...

Райна Недялкова
Райна Недялкова
19 март, 2021 в 20:22 ч.

Нора Лозанова ,даа,при мен има много други здравословни проблеми (диабет тип 1, стендове...) И за мен ваксината е някакъв начин да се предпазя,ако не напълно, поне малко

Нора Лозанова
Нора Лозанова
19 март, 2021 в 20:25 ч.

Райна Недялкова Така е. Ще се предпазите и всичко ще е наред!

Mina Apostolova
Mina Apostolova
19 март, 2021 в 20:40 ч.

Radosveta Dimova неее, това не е така

Radosveta Dimova
Radosveta Dimova
19 март, 2021 в 20:42 ч.

Mina Apostolova Това съм чела, не го твърдя.

Alexander Dimitrov
Alexander Dimitrov
19 март, 2021 в 20:45 ч.

1. Официалната позиция е, че не може. Като цяло, не разчитайте на това, ами спокойно си бийте и втората доза АЗ.

2. За АЗ дават гаранция, че няма да го карате тежко и да сте хоспитализиран, както и 70% защита срещу всякакви ковид симптоми, 22 след първата инжекция. Някаква защита ще имате образувана (каква точно, не е ясно) и след 10-14 ден, индивидуално е.

3. Тестове за неутрализиращи антитела и клетъчна памет/имунитет.

Снежана Христова
Снежана Христова
19 март, 2021 в 21:32 ч.

Alexander Dimitrov, мои близки в момента са с COVID 20 дни след първа игла АЗ.

Sanya S Valeva
Sanya S Valeva
19 март, 2021 в 21:36 ч.

Снежана Христова , и тежко ли го карат ?

Снежана Христова
Снежана Христова
19 март, 2021 в 21:40 ч.

За момента - не, но те са положителни от сряда. Днес е втори ден след (+) тест, лека Т, главоболие, хрема... Надявам се да няма нищо по-сериозно.

Райна Недялкова
Райна Недялкова
19 март, 2021 в 21:48 ч.

Alexander Dimitrov , Благодаря

Alexander Dimitrov
Alexander Dimitrov
19 март, 2021 в 21:49 ч.

Снежана Христова Не разбирам какво ми казвате. Това, че някой е ваксиниран, не значи, че не може да се разболее. Всеки, който има досег с вируса, се разболява, даже и т.нар. асимптоматични.

Ваксината просто подсигурява боледуването да няма последици и усложнения.

Пожелавам бързо и скорошно оздравяване на вашите близки. Казвам го като човек, който кара ковид много тежко и в болница и ужасно съжалявам, че тогава нямаше ваксини още. Виждам, че сте писала, че те са добре, значи ваксината си върши работата. Всичко е наред, бъдете спокойна, а и те също.

Iliana Georgieva
Iliana Georgieva
19 март, 2021 в 19:26 ч.

Тест за неутрализиращи антитела.

Райна Недялкова
Райна Недялкова
19 март, 2021 в 19:28 ч.

Iliana Georgieva , Благодаря,не съм наясно... Питах в лабораторията, казаха поне един месец след първата игла...

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
19 март, 2021 в 19:31 ч.

Аз в цибалаб на 10 ти ден 7, на 20 ден снимката

Anelia Petrova
Anelia Petrova
19 март, 2021 в 19:35 ч.

Sergey Aleksandrov с каква ваксина? Аз съм 2 седмици след първа игла с АЗ и след вКсината нямах никаквибреакции, ама абсолютно никакви. И се притеснявам дали изобщо ми е подействала

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
19 март, 2021 в 19:35 ч.

Anelia Petrova С АстраЗенека.

Нора Лозанова
Нора Лозанова
19 март, 2021 в 19:35 ч.

Sergey Aleksandrov Знаете ли какво означава това?

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
19 март, 2021 в 19:36 ч.

Нора Лозанова В какъв смисъл?

Нора Лозанова
Нора Лозанова
19 март, 2021 в 19:38 ч.

Sergey Aleksandrov Значи ли, че имате антитела? И не разбрах много от поста Ви. Това е на 20 ден от коя доза?

Anelia Petrova
Anelia Petrova
19 март, 2021 в 19:38 ч.

Sergey Aleksandrov Ами страхотен резултат! Минимумът е 30%! И това след първа доза ли е?

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
19 март, 2021 в 19:45 ч.

Anelia Petrova Дам, 20 дни след АЗ първа доза.

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
19 март, 2021 в 19:45 ч.

Нора Лозанова Да, значи. Това е 20 ден от АЗ.

Нора Лозанова
Нора Лозанова
19 март, 2021 в 19:46 ч.

Sergey Aleksandrov Коя доза?

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
19 март, 2021 в 19:47 ч.

Нора Лозанова Доза 1. В България няма хора с втоеа доза на АЗ.

Нора Лозанова
Нора Лозанова
19 март, 2021 в 19:49 ч.

Sergey Aleksandrov Благодаря. Не знаех. Питам Ви защото и родителите ми са с АЗ и са минали 20 дни от първата доза, та се надявам и те като Вас да имат вече някаква защита

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
19 март, 2021 в 19:56 ч.

Нора Лозанова Имат разбира се, освен ако не взимат имуносупресивни лекарства. В проучване в UK се казва, че след ден 22 до ден 90 антителата са много близки и има около 76 процента ефективност, но в същото проучване се казва, че след 22 ден няма нито един възрасрен човек, който да е починал или да е бил в болница... ако си спомням правилно.

Anelia Petrova
Anelia Petrova
19 март, 2021 в 19:58 ч.

Sergey Aleksandrov супер!

Нора Лозанова
Нора Лозанова
19 март, 2021 в 20:02 ч.

Sergey Aleksandrov Благодаря ви! Много добре ми подействахте.

Marina Dimitrova
Marina Dimitrova
19 март, 2021 в 20:02 ч.

Iliana Georgieva Каква е разликата между тест за наутрализиращи антитела и количествен тест за антитела...ако изобщо има такава?

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
19 март, 2021 в 20:03 ч.

Нора Лозанова Само да Ви чуе съпругата ми :)

Нора Лозанова
Нора Лозанова
19 март, 2021 в 20:04 ч.

Sergey Aleksandrov 😆

Райна Недялкова
Райна Недялкова
19 март, 2021 в 20:18 ч.

Sergey Aleksandrov И аз много благодаря за успокоението...С куп придружаващи заболявания съм и утре ми е 21ден след първата игла...

Kali Bali
Kali Bali
19 март, 2021 в 20:21 ч.

Sergey Aleksandrov Колко ви излезе изследването?

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
19 март, 2021 в 20:23 ч.

Kalina Ivanova 41 лв е това за неутрализираши в проценти, това за броя е около 30

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
19 март, 2021 в 20:25 ч.

Райна Недялкова То при всеки чоек си е различно, ама като има данни от толкова народ в Великобритания... няма страшно... пазете се и пазете другите... важната стъпка сте я направили

Райна Недялкова
Райна Недялкова
19 март, 2021 в 20:27 ч.

Sergey Aleksandrov ,знаете ли,аз винаги съм вярвала на моите лекари и съм била ЗА ваксините...

Kali Bali
Kali Bali
19 март, 2021 в 20:29 ч.

Sergey Aleksandrov Не сте бил болен предполагам..

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
19 март, 2021 в 20:31 ч.

Райна Недялкова Естествено, аз запопнах да чета, защото някакви разбирачи казваха на хората да чакат други ваксини... нали се сещате, че ако някой от тези 130 починали се беше ваксинирал преди месец... еми много малко вероятно е да беше същия злощастен край... независимо от ваксината... имал съм колебания в началото дали да чакам... но си върнах усмивката месеци по-рано... не че съм спрял да се пазя, но се успокоих до някаква степен

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
19 март, 2021 в 20:32 ч.

Kalina Ivanova Не и от ковид, защо? То май на снимката се виждат и тия отрицателните...

Kali Bali
Kali Bali
19 март, 2021 в 20:52 ч.

Sergey Aleksandrov да,да,виждат се 🙂

Mihail Yanchev
Mihail Yanchev
23 март, 2021 в 18:51 ч.

Sergey Aleksandrov количественият тест Abbot ли е да попитам знаете ли какъв трябва да бъде за след ваксина АЗ никъде не намерих информация, благодаря :)

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
23 март, 2021 в 19:31 ч.

Mihail Yanchev Аз не бих правил на Абът, бих направил на ДиаСорин или Рош. Могат да се познаят по референтноте стойности за положителни се смятат при Абът над 50, при ДиаСорин над 13 или 15 в зависимост от теста и при Рош е над 0.8

Mihail Yanchev
Mihail Yanchev
23 март, 2021 в 20:30 ч.

Sergey Aleksandrov благодаря :) разбирам значи количественият в Лина за IgG е такъв ДиаСорин защото е над 13-15 чудих се дали той е подходящ за след ваксина? Абът не е достатъчно точен ли?

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
23 март, 2021 в 21:00 ч.

Mihail Yanchev ДиаСорин има два теста над 15 е единия и по новото поколение е над 13. Абът в UK гонпрепоръчват за след инфекция, а Рош за след ваксина. Всичките са достатъчно точни, но явно по различен начин работят. Не съм специалист, но това е, което четох.

Mihail Yanchev
Mihail Yanchev
23 март, 2021 в 21:37 ч.

Sergey Aleksandrov благодаря за информацията :)

Sergey Aleksandrov
Sergey Aleksandrov
23 март, 2021 в 21:43 ч.

Mihail Yanchev В крайна сметка би трябвало да се правят такива тестове поне 2 седмици след 2ра игла независимо от ваксината

Galq Georgieva
Galq Georgieva
19 март, 2021 в 19:57 ч.

Бях попаднала на статия,че може да е с друга аденовирусна ваксина.Споменаваше се,че има подозрения дори да се изгражда по-добър имунитет, защото вече срещал се човек с аденовирус на шимпанзе,ще реагира по-силно на човешкия при втората игла.Изобщо не твърдя,че е вярно споделям какво съм чела.Иначе аз съм също с АЗ и ми се иска втората доза да е с друга,но едва ли ще може.
За втория въпрос тестът е вируснеутрализиращи антитела към спайк протеина.Има един нов тест в Лина в рекламата твърдят,че е за клетъчен имунитет специално към ковид,но четох доста противоречиви мнения,а и цената е 93лв.

Райна Недялкова
Райна Недялкова
19 март, 2021 в 21:48 ч.

Galq Georgieva ,ние във Велико Търново нямаме такава лаборатория,а и цената е доста висока,не е по джоба ми

Светослава Антонова
Светослава Антонова
19 март, 2021 в 19:14 ч.

По първия въпрос наскоро имаше статия, че не трябва реваксинацията да е с друга ваксина. За теста не знам, не съм се интересувала, защото при мен е рано за такъв тест....14 дни съм след първа доза Пфайзер.

Райна Недялкова
Райна Недялкова
19 март, 2021 в 19:16 ч.

Светослава Антонова , Благодаря за отговора!

Йордан Борисов
Йордан Борисов
19 март, 2021 в 22:16 ч.

Тестове за клетъчен имунитет за този корона вирус все още ныма утвърдени. Няма как ваксина, да не си свърши работата.

Райна Недялкова
Райна Недялкова
20 март, 2021 в 09:00 ч.

Йордан Борисов , Благодаря Ви, доктор Борисов!Да се надяваме...


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари