Д-р Николова: Има риск от български щам и той ще бъде по-опасен

Lyuben Barzakov
Lyuben Barzakov
20 ноември, 2021 в 20:13 ч.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:22 ч.

Lyuben Barzakov от кога е тва и къде е BRAzil?

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:50 ч.

Lyuben Barzakov това линкче пак някой админ да го пинне, че има и такива опорки

Simeon Petrov
Simeon Petrov
20 ноември, 2021 в 23:01 ч.

Vessy Krastanova ще му пусна превод по някое време. Благодаря на Lyuben Barzakov, че е намерил тази полезна статия.

Lyuben Barzakov
Lyuben Barzakov
21 ноември, 2021 в 07:52 ч.

Simeon Petrov Изследването е относително старо вече, не е пиърнато, обхваща 20 държави към момента на проучване и при 16 от тях има тенденция за по-ниско ниво на открити мутации, корелиращи към по-високо, ваксинационно покритие, има 4 изключения (примерно Австралия и дори САЩ), към това са и някои от критиките към изследването. Без да съм експерт или нещо подобно в тази област, за мен беше полезна информация и анализ, дори и изключенията намирам за показателни, заради специфичните мерки против разпространение на вируса. Цялото е тук: https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2021.08.08.21261768v2

Мариана Георгиева
Мариана Георгиева
20 ноември, 2021 в 19:11 ч.

sticker

Мариана Георгиева
Мариана Георгиева
20 ноември, 2021 в 20:55 ч.

Явно е луда

Violeta Vrazhilova
Violeta Vrazhilova
20 ноември, 2021 в 19:29 ч.

Тази луда ли е ????

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
20 ноември, 2021 в 20:15 ч.

Violeta Vrazhilova "тази не е луда", а е лекар, който лекува! Луд е народа, който не се ваксинира и прави възможна мутацията на вирусът.

Margarita Peeva
Margarita Peeva
20 ноември, 2021 в 20:19 ч.

Десислава Стойкова Чакат да се разболеят и след това да решат какво да направят. Българинът е винаги "неподготвен" за ситуацията. Ха ха.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:20 ч.

Margarita Peeva чакам пак да ни изненада снегът тая година 😄🍿

Десислава Стойкова
Десислава Стойкова
20 ноември, 2021 в 20:22 ч.

Margarita Peeva да, ние можем само да сме груби и невярващи в нищо, а после друг да ни е виновен. Вече се изнервям сериозно.

Георги Бояджиев
Георги Бояджиев
20 ноември, 2021 в 20:25 ч.

Violeta Vrazhilova не е луда. Възможно е, разбира се. Особено предвид, че екипа по секвенация от НЦЗПБ праща пробите в Германия и получаваме информация с два месеца закъснение. Нищо чудно вече да сме с вариант "Делта ганьо".

Margarita Peeva
Margarita Peeva
20 ноември, 2021 в 20:30 ч.

Десислава Стойкова Няма смисъл. Лечимо е. Нарича се невежество и се лекува с четене.

Elena Hristova
Elena Hristova
20 ноември, 2021 в 20:30 ч.

Десислава Стойкова и по ??? си личи на какъв човек отговаряте🙃

Simeon Petrov
Simeon Petrov
20 ноември, 2021 в 20:45 ч.

Георги Бояджиев госпожата получи билетче след кратък преглед на профила

Antonov Alexander
Antonov Alexander
20 ноември, 2021 в 19:47 ч.

Звучи леко безумно. Звучи като опит за оправдания за невъзможността да се справят с проблема и твърдения за Корона Булгарикус

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 21:04 ч.

Antonov Alexander и двете са верни, едното не изключва другото

Цветан Русковски
Цветан Русковски
20 ноември, 2021 в 19:54 ч.

Всичко хубаво,но този нов щам?!?

Радомира Гълъбова
Радомира Гълъбова
21 ноември, 2021 в 11:56 ч.

Защото е ниска ваксинацията.

Katerina Borissova
Katerina Borissova
20 ноември, 2021 в 20:30 ч.

Това ще е !

Bistra Kamburova
Bistra Kamburova
20 ноември, 2021 в 22:10 ч.

Мутации винаги има - повечето са без промяна във вирулентността, рядко стават по-опасни, в повечето случаи тенденцията е - все по-безобидни щамове. Именно новите видове, които наскоро са прескочили от животно на човека, са най-опасните. Това и първоначалния период на адаптация към новият хост, е най-рискпвият период (както показва историята с други видове). България не е страната с най-много инфекции, нито с най-гъсто или многобройнп население, но навсякъде могат да се получат нови щамове и не е задължително да са по-опасни.

Teodora Tsvetkova
Teodora Tsvetkova
20 ноември, 2021 в 22:47 ч.

Бистра Камбурова Но ето,че е мутирал към по-заразен вариант,дано да започне да отслабва силата му,защото сравнение с миналата година положението е в пъти по-зле
😭😭🙈😭

Bistra Kamburova
Bistra Kamburova
20 ноември, 2021 в 22:58 ч.

Teodora Tsvetkova така е, и мен много ме е страх от делтата, но това все още е началото...

Katia Lubenova
Katia Lubenova
20 ноември, 2021 в 21:12 ч.

Съвсем възможно, тогава тотално ще сме аут

Mixail Mixalev
Mixail Mixalev
20 ноември, 2021 в 21:10 ч.

И ние ще дадем нещо на света

Ива Ангелова
Ива Ангелова
20 ноември, 2021 в 20:51 ч.

Да! Простовид 21....

Vivi Stephanie
Vivi Stephanie
20 ноември, 2021 в 19:43 ч.

Аз бих изчакала да си изкажат мнението специалистите. Принципно съм чела, че ваксинациите, също провокират вируса да мутира по-бързо, защото той се адаптира и търси начин да оцелее /не сме само ние с проблеми :)/ и тогава неваксинираните стават още по-уязвими, защото не е ясно нови щам какъв ще е. Това беше и една от причините да взема решение да се ваксинирам, наред с разни други. Но това не знам дали е научно издържано. Бих изчакала някой лекар да коментира.

Daniela Koseva
Daniela Koseva
20 ноември, 2021 в 19:54 ч.

Краси М. Можете ли да публикувате материали, в които тази информация, че при ваксинация мутира вирусът е научно доказана? Благодаря

Dimitar Georgiev
Dimitar Georgiev
20 ноември, 2021 в 19:55 ч.

и аз съм любопитен да прочета студия по въпроса. може би Ваша

Origanum Vulgaris
Origanum Vulgaris
20 ноември, 2021 в 20:03 ч.

Краси М. Покажете мутация, пръкнала се от страна с напреднала ваксинация?
Аз за сметка на това мога да изброя такива от обратните страни-Бразилия, Индия, Южна Африка.

Origanum Vulgaris
Origanum Vulgaris
20 ноември, 2021 в 20:09 ч.

"Вирусните мутации се създават не от ваксинираните хора, а от неваксинираните", казва вирусологът Фридеман Вебер от университета в Гийсен. Особено в страните, в които се заразяват много хора, възникват нови варианти, пояснява той.

Експерти като Георг Беренс, професор от клиниката по ревматология и имунология в Хановер, твърдят обаче, че е теоретично възможно "ваксините да упражняват имунологичен натиск над вируса, който го принуждава да търси изход чрез нова мутация".
В момента ситуацията е такава, че зарази има най-вече в страни с не напълно ваксинирано население. Там вирусът среща ваксинирани, но и достатъчно хора, които не са имунизирани. "Точно такава ситуация е удобна за вируса", казва Беренс. Така се появяват нови мутации, защото на вируса е дадена възможност "да се упражнява".

"Ако ваксините увеличаваха значително вероятността за възникване на нови мутации, щяхме да наблюдаваме най-голям брой такива варианти в страни като Израел или Великобритания, където голямата част от населението е ваксинирано. Това обаче не се потвърждава в действителност - мутациите се появяват в страни, където няма висок дял имунизирани хора, а хората живеят натясно или са само отчасти имунизирани", казва Пеги Ризе, експертка от Центъра за изследване на инфекциите "Хелмхолц".

https://www.dw.com/bg/%D0%B2%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BB%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%85%D0%B0-%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%82%D0%B0-%D0%BC%D1%83%D1%82%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B5/a-58215360

Vivi Stephanie
Vivi Stephanie
20 ноември, 2021 в 20:21 ч.

Вие четете ли какво съм написала?! Че чакам специалистите да се изкажат. Много ясно, че "студии" няма да пиша. Не се чувствам компетентна по въпроса. Нито съм лекар, нито съм учен. В тази група понякога прекалявате с подигравките и нападките.

Daniela Koseva
Daniela Koseva
20 ноември, 2021 в 20:22 ч.

Origanum Vulgaris Бразилия в момента има по-висок % ваксинирани от Германия. При тях дойдоха късно ваксините. Дойче Веле е като Пик, Плиц и Марица24, daily mail Uk и тем подобни таблоиди…

Iliana Dimitrov
Iliana Dimitrov
20 ноември, 2021 в 20:24 ч.

Краси М. , жената е специалист.

Dimitar Georgiev
Dimitar Georgiev
20 ноември, 2021 в 20:25 ч.

Краси М. четем четем, че сте чела такива трудове. споделяйте моля

Origanum Vulgaris
Origanum Vulgaris
20 ноември, 2021 в 20:25 ч.

Daniela Koseva И кое е грешното, което е казано?

Vivi Stephanie
Vivi Stephanie
20 ноември, 2021 в 20:25 ч.

Не случайно сме на това дередже. С най-голямо уважение чакам да се изкажат специалистите, а те ми се смеят. Просто нямам думи. Как да уважаваш изобщо някой

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:25 ч.

Daniela Koseva ама Бразилия вече даде своя принос (Щам) на света😄

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:26 ч.

Краси М. Е, нали спезиалисти са се изказвали в тия статии 😄

Vivi Stephanie
Vivi Stephanie
20 ноември, 2021 в 20:26 ч.

Iliana Dimitrov А, вие госпожо, като също сте специалист, трябва ли да се подигравате на хора, които питат?/със смеещ се емотикон/

Margarita Peeva
Margarita Peeva
20 ноември, 2021 в 20:28 ч.

Daniela Koseva проф. Коста Костов, д-р Борис Таблов, д-р Християна Бацелова, д-р Аспарух Илиев, акад. Богдан Петрунов. Това са хората, от които можете да научите за мутациите на ковид. Но ще си потърсите сама информацията. Има достатъчно в интернет.

Vivi Stephanie
Vivi Stephanie
20 ноември, 2021 в 20:30 ч.

Vessy Krastanova Чудесно и аз какво, трябва да хвърлям боб, за да разбера какви са настроенията в групата или да запиша да уча медицина, за да разбера на кой специалист да вярвам. Когато се присмивате на хората, помислете как ще се почувствате ако сте от другата страна. Имам чувството, че българите са тотално ампотирани от чувство за съпричастност и такт.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:30 ч.

Margarita Peeva тва, което казваме за Бразилия и Индия го е споделял др Илиев

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:33 ч.

Краси М. Вижте какво, какво четете си е ваша работа. Ние четем и се обединяваве около медицинския консенсус по света и статистиката, която не лъже. Аз се смях чисто на логиката ви, че не сме ви били пращали специалисти, като то в статиите кого цитират според вас?

Iliana Dimitrov
Iliana Dimitrov
20 ноември, 2021 в 20:38 ч.

Краси М. , ами четете по-добре годпожо! Как да не се смея като в статията са цитирани специалисти. Какви други “специалисти” очаквате?

Vivi Stephanie
Vivi Stephanie
20 ноември, 2021 в 20:39 ч.

Vessy Krastanova Имах предвид специалистите в групата. Но те предпочетоха да се присмиват на човек, който с безкрайно уважение очакваше да се намесят. Крайно съм разочарована от отношението в тази група. Постъпих, за да разкажа историята си и да поощря хората да се ваксинират. Но виждам, че не сте по-добри от антиваксърите. Нападате човек и му се подигравате. Очаквах по-добро отношение от интелигентни хора.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:43 ч.

Краси М. Не знам, може би работят и не ка се включили точно па в тоя пост веднага. Всички са хора. Ние просто сме взели по-мъдро решение от гледна точка на ковид за ваксинацията. Все пак хората споделиха научни статии по темата, има ингейджмънт с добавена стойност.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:44 ч.

Краси М. Освен тва не всеки имунолог в Бг-то смята вероятности за разпространение по света. Повечето си работят и чегат какво са открили колегите по света, които ние ви пращаме в статии.

Κρίστιαν Τασιην
Κρίστιαν Τασιην
20 ноември, 2021 в 20:44 ч.

Краси М. Е тогава защо няма Израелски щам или португалски такъв?

Gheorghita Patru
Gheorghita Patru
20 ноември, 2021 в 20:45 ч.

Origanum Vulgaris и България

Росица Стоянова
Росица Стоянова
20 ноември, 2021 в 20:55 ч.

Dimitar Georgiev Ами, намират се всякакви публикации. Аз съм ги срещала в youtube, но от лекар, заедно с много други неща против ваксините. Не намирам за уместно да давам линк към подобни публикации. Не случайно сме в това положение, хората не знаят на кого да вярват, и не е уместно да се заяждате.

Dimitar Georgiev
Dimitar Georgiev
20 ноември, 2021 в 21:15 ч.

Росица Стоянова линове моля. ще съм благодарен. щото и на мен ми е любопитно как така полиото не е мутирало след толкова много поставени ваксини, туберколозата, тетанус, морбили.
умирам от любопитство

Maya Panayotova
Maya Panayotova
20 ноември, 2021 в 21:30 ч.

Краси М. След като бихте изчакала специалистите да се изкажат, защо след това изредихте един куп пълни глупости и щуротии вкл. аргумента ви да се ваксинирате. Да бяхте спряла коментара на първото изречене, както заявявате, а не да противоречите на себе си. Аз бих изчакала ама не изчаквате.

Росица Стоянова
Росица Стоянова
20 ноември, 2021 в 21:31 ч.

Dimitar Georgiev Малко ми е неудобно да разпространявам такава информация, някой може да ѝ повярва, но все пак трябва да познаваме ситуацията.Тези неща ги бях чувала само като опорки и не знаех, че идват от лекари. Ето видеото - на английски е, с руски субтитри - https://rumble.com/vp6ypv-42315331.html?fbclid=IwAR0m8Ackd5VHqnbNxioEU-Fno91Cw09lnZpuJ8rO6etwc06ldv9YYzLRgeY

Dimitar Georgiev
Dimitar Georgiev
20 ноември, 2021 в 21:43 ч.

Росица Стоянова използва числата както му е угодно.

трябва да се радваме , че алфа варианта пощади децата ни.
но това не е база да твърдим, че ваксината е ненеобходима.

ето ви един факт над който да си поразсъждавате:
- морбили:
30 % от децата и възрастните, заразени с морбили, могат да развият усложнения. Те могат да включват ушни инфекции и диария.

Пневмонията е потенциално сериозно усложнение, довело до смъртта на някои пациенти с морбили. Пневмонията е най-честата причина за смърт, свързана с морбили.

Смъртността от морбили е в диапазона 1–3 души на 1 000 случая и е най-висока при хора на възраст под пет години и сред имунокомпрометираните лица.

Около 1 пациент с морбили на 1 000 развива възпаление на мозъчната тъкан (енцефалит), заболяване, което води до трайна неврологична инвалидност при приблизително един от четири случая.

Това разбира се е при децата и ще кажете, че това е основната причина за ваксиниране.

При делта варианта на ковид започнаха да умират повече деца. Защото популацията в която живеят отказва да осигури сигурна среда за тях.
Колко трябва да се вдигне процента за да ви светне лампата в главата?

За сравнение К19 в момента е с близо 6% смъртност в Бг.
Продължавайки да слушаме и вярваме на еднодневки, които не са съумели да устоят на масовата психоза и страх, ще продължаваме да мрем. А най-лошото е, че децата ни ще пострадат.

Съветът ми е да се ваксинирате заради себе си и заради всички деца, които познавате.

Росица Стоянова
Росица Стоянова
20 ноември, 2021 в 21:53 ч.

Dimitar Georgiev Аз съм ваксинирана, исках само да кажа, че има много дезинформация около ваксините, а и официалната информация се поднася объркваащо.

Dimitar Georgiev
Dimitar Georgiev
20 ноември, 2021 в 21:56 ч.

Росица Стоянова трябва да се извиня. пред вид късният час и умората ми съм допуснал грешка. взех Ви за Краси М. и май прекалих с тона.
бъдете здрави

Антонела Понева
Антонела Понева
20 ноември, 2021 в 22:51 ч.

Краси М.
Погледнете отново началото на това дето сте го чела дали не пише "научна фантастика". А още по-интересно е къде пише, че вирусът се опитва да се адаптира и оцелява чрез мутациите. Мутациите са грешки при репликациите. При не защитените хора репликациите са в пъти повече и оттам множеството мутации. Повечето такива са по-неустойчиви от първоизточника, но понякога се пръкват и по-устойчиви и по-опасни за нас. Единственото спасение е масова ваксинация и ограничаване до крайност средата, в която вирусът си вилнее на воля. А такава среда са първо неваксинирании и неболедували и от тях, при тези висок концентрации, неизбежно е и заразяването на ваксинирани хора.

Иван Йонов
Иван Йонов
21 ноември, 2021 в 15:20 ч.

В това не виждам никаква логика. Населението на България сумарно е около половин Истанбул. Откъде накъде точно тук да е по-вероятно да възникне мутация отколкото в което и да друго място по света? Не забравяйте, че има държави с колосална гъстота на населението и никак не повече ваксинирани от нас (примерно Тайланд, Мианмар и т.н.), как така особено опасно е при нас?

Simeon Petrov
Simeon Petrov
21 ноември, 2021 в 15:32 ч.

Иван Йонов ами да сравним нивата на ваксинация с тези в Турция и други държави

Иван Йонов
Иван Йонов
21 ноември, 2021 в 15:44 ч.

Simeon Petrov дори при и 50% ваксинирани в Турция, пак останалите са 6 пъти повече от нас. Нещо повече - ваксината, както знаем не пази на 100%, тоест ваксинирани също се разболяват, макар и да карат самата болест по-леко, какво ни кара да мислим, че при тях не може да се случи мутация?

Todor Mihailov Marholev
Todor Mihailov Marholev
20 ноември, 2021 в 20:15 ч.

Глупости, в България неваксинираните и неболедували са под 2 милиона, на територия от 110 000 км2, много по-малко и много по-рядко разположени, отколкото в някои гъсто населени държави дори с 80% ваксинирано население.

Petko Stoyanov
Petko Stoyanov
20 ноември, 2021 в 20:19 ч.

Todor Mihailov Marholev бабо ванго, ти ли си?

Todor Mihailov Marholev
Todor Mihailov Marholev
20 ноември, 2021 в 20:21 ч.

Petko Stoyanov Чиста математика, няма нужда от гадаене

Petko Stoyanov
Petko Stoyanov
20 ноември, 2021 в 20:22 ч.

Математиката не ти се отдава.

Emiliya Orleva
Emiliya Orleva
20 ноември, 2021 в 20:22 ч.

Todor Mihailov Marholev ти учен ли си или най малко доктор всички в България сте учени

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:23 ч.

Не знам, има логика, ама по мвого пъти го повторихме и тва е фактор

Petko Stoyanov
Petko Stoyanov
20 ноември, 2021 в 20:27 ч.

Vessy Krastanova повтарят го не много умните, и ги чака още от същото.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:28 ч.

Petko Stoyanov ама аз не искам нови щамове, стига вече с тия персонални отговорности, тр колективен отговор

Petko Stoyanov
Petko Stoyanov
20 ноември, 2021 в 20:29 ч.

Vessy Krastanova рано или късно ще дойде задължителната ваксинация. Друг начин няма.

Todor Mihailov Marholev
Todor Mihailov Marholev
20 ноември, 2021 в 20:34 ч.

Petko Stoyanov Една жена от Нюфаундлаанд и Лабрадор, която е с площ 400 000 км2 и население половин милион души, преди известно време тук коментира, че миналата година още преди да има ваксини са имали само 8 починали, а сега когато имат 80% ваксинирани, пак 8 починали. Така че гъстотата на населението има значение.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:35 ч.

Todor Mihailov Marholev съгласна съм, ама разпроставението при нас е повсеместно и неизменно всяка вълна, тва прави много заразявания като брой

Petko Stoyanov
Petko Stoyanov
20 ноември, 2021 в 20:36 ч.

Todor Mihailov Marholev да, има. Но и много други неща имат значение, и то доста по-голямо.

Todor Mihailov Marholev
Todor Mihailov Marholev
20 ноември, 2021 в 20:37 ч.

Vessy Krastanova Тук става въпрос сега за вероятността за възникване на мутации

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:38 ч.

Todor Mihailov Marholev която е продукт на голям брой заразявания, защото вероятноста се увеличава

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:40 ч.

Todor Mihailov Marholev и същите хора, каращи пак новия щам могат да дадат проблемно каране и -》 нов щам

Todor Mihailov Marholev
Todor Mihailov Marholev
20 ноември, 2021 в 20:40 ч.

Vessy Krastanova Заразяванията като абсолютна бройка не са повече от държави с 60-70 милиона население и 70% ваксинирани.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:46 ч.

Todor Mihailov Marholev не знам, ние тука не тестваме много и статистиката я смятаме малко на око ×3 или 4 :D

Todor Mihailov Marholev
Todor Mihailov Marholev
20 ноември, 2021 в 20:49 ч.

Vessy Krastanova И да не ги смятаме вярно. в държава с 60 милиона население и 30% неваксинирано, са 20 милиона неваксинирани, това надхвърля 3 пъти цялото население на България, дори и да нямахме нито един ваксиниран.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:57 ч.

Todor Mihailov Marholev мисля, че горе го написах "в световен мащам Африка има по-големи шансове да произведе нов щам бързо, но в Европа ние сме африканчетата". Няма само по 1 нов щам в света по едно и също време

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:58 ч.

Todor Mihailov Marholev not mutually exclusive, дет се вика

Vania Manolchev
Vania Manolchev
24 ноември, 2021 в 14:42 ч.

Todor Mihailov Marholev докато народа вярва в такива изказвания”една жена казала” такова ще е положението в България. Не можеш да разубедиш човек, който не иска да приеме истината колкото и очевадна да е.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:04 ч.

Абе, на всички им е много невъзможно :D никой не си спомня от къде и кога тръгна бразилския щам явно. И сружите щамове като делта в Индия. Единственото, което ме успокоява е, че сме някви клети 6-7 милиона

Gheorghita Patru
Gheorghita Patru
20 ноември, 2021 в 20:50 ч.

Vessy Krastanova, но пък достатъчно за създаване на нов щам.

Vessy Krastanova
Vessy Krastanova
20 ноември, 2021 в 20:52 ч.

Gheorghita Patru може би в световен мащаб Африка има по-добри изгледи да произведе скоро, но в Европа ние сме Африканчетата.

Iliana Dimitrov
Iliana Dimitrov
20 ноември, 2021 в 20:26 ч.

Само не разбирам хилещите се реакции.

Neli Kirilova Kanareva
Neli Kirilova Kanareva
20 ноември, 2021 в 20:31 ч.

Iliana Dimitrov те са от отчаяние според мен….. Защото то само това остана! 🙄😳🤷‍♀️😂

Iliana Dimitrov
Iliana Dimitrov
20 ноември, 2021 в 20:38 ч.

Neli Kanarev , сигурно това ще да е 😞

Veselina Tomova
Veselina Tomova
20 ноември, 2021 в 21:04 ч.

Iliana Dimitrov сигурно ликуват, че сме на път да допринесем към разрастването на пандемията.

Irina Hristova
Irina Hristova
21 ноември, 2021 в 10:08 ч.

Iliana Dimitrov Аз съм отдавна ваксинирана с две дози Пфайзер,но също бих реагирала със смях,защото гледам с хумор на нещата.Айде сега и "български щам".Ставаме известни и във вирусологията.Реакцията смееща се емотикона не означава непременно надсмиване и присмиване :):)

Rumyana Stavreva
Rumyana Stavreva
20 ноември, 2021 в 21:36 ч.

Уви това е горчивата истина. Чувствам се като в капан, от който няма излизане. Българите сме единствените, които като паднат и ударят дъното почнат да копаят на долу.

Mirela Ruseva
Mirela Ruseva
20 ноември, 2021 в 23:45 ч.

То българите по принцип сме си по-опасни, така че нищо чудно и вируса да прихване нещо от манталитета ни

Galq Georgieva
Galq Georgieva
20 ноември, 2021 в 20:08 ч.

Защо се смеете не помните ли пролетта имаше такъв. Кантарджиев говореше за него.Естествено,че точно в страна без никакъв контрол върху разпространението вируса ще се изменя.

Rosica Momchilova
Rosica Momchilova
20 ноември, 2021 в 21:30 ч.

Към всички антиваксъри- ПРАВИ СТЕ ,ЧЕ ИСКАТЕ ЕСТЕСТВЕННО ПРОЧИСТВАНЕ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО.НИЕ СГРЕШИХМЕ ,ЧЕ ИСКАХМЕ ДА СПАСИМ ВСИЧКИ....А ТРЯБВА ДА СЕ СПАСЯТ САМО УМНИТЕ.

Ana Luis Noriega
Ana Luis Noriega
20 ноември, 2021 в 22:12 ч.

Rosica Momchilova лошото е, че покрай сухото пак ще гори и суровото.

Rosica Momchilova
Rosica Momchilova
20 ноември, 2021 в 22:13 ч.

Ana Luis Noriega ,всички умни хора - с ваксини .

Ana Luis Noriega
Ana Luis Noriega
20 ноември, 2021 в 22:15 ч.

Rosica Momchilova има хора, които не могат да се ваксинират, малко са, но ги има. Има и такива, които няма да изградят имунитет или той няма да е достатъчен. Не е честно тези хора да умират заради 80% тъпаци.

Yoanna Slabakova
Yoanna Slabakova
20 ноември, 2021 в 21:18 ч.

Ще изразя лично мнение. Ако съм на останалата част от Европа буквално ще пусна ток по границата и ще забраня всички полети. Сигурна съм, че ще си отгледаме нов вариант, ако вече не сме.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
20 ноември, 2021 в 21:19 ч.

Yoanna Slabakova с нашия темп на секвениране може и цяла рода да сме пръкнали

Йордан Борисов
Йордан Борисов
20 ноември, 2021 в 21:26 ч.

Yoanna Slabakova имаше вече такава мутация.

Yoanna Slabakova
Yoanna Slabakova
20 ноември, 2021 в 21:26 ч.

Simeon Petrov, а защо не направо нов щам, за да ни изхвърлят и от ЕС и да ни заключат, за да не ги заразим. 🙂

ЕПИДЕМИЧНО ОГНИЩЕ (демек България в бъдеще като останем последните с ковид)

Определение

“Мястото на пребиваване на източника на инфекция и обкръжаващата ги територия, в която той е способен при дадена конкретна обстановка да предаде заразата на околните”

🦠Елементи на епидемичното огнище:

✅Болни и/или заразоносители;
✅Контактните хора;
✅Заобикалящата ги територия в определени граници.

<?=media.tenor.co;?>

Simeon Petrov
Simeon Petrov
20 ноември, 2021 в 21:28 ч.

Yoanna Slabakova

<?=media1.tenor.co;?>

Yoanna Slabakova
Yoanna Slabakova
20 ноември, 2021 в 21:28 ч.

Йордан Борисов, имах предвид още един. Предния беше “хубава работа ама българска” и така и не се разпространи.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
20 ноември, 2021 в 21:29 ч.

Йордан Борисов да, но за наш късмет не беше нещо драстично.

Йордан Борисов
Йордан Борисов
20 ноември, 2021 в 21:35 ч.

Simeon Petrov на делта колко време му трябваше за да стане пандемичен?

Simeon Petrov
Simeon Petrov
20 ноември, 2021 в 21:35 ч.

Йордан Борисов няколко месеца

Йордан Борисов
Йордан Борисов
20 ноември, 2021 в 21:37 ч.

Simeon Petrov радвам се, че засега няма друг такъв. А за да се каже, че следващ, било то и нов български, може да стане, като него е, според мен, чиста спекулация.

Simeon Petrov
Simeon Petrov
20 ноември, 2021 в 21:41 ч.

Йордан Борисов в момента подварианти на Делта го изместват навсякъде по света. Така че..

Йордан Борисов
Йордан Борисов
20 ноември, 2021 в 21:42 ч.

Simeon Petrov разбирам

Origanum Vulgaris
Origanum Vulgaris
20 ноември, 2021 в 23:46 ч.

Yoanna Slabakova А аз се надявам някакси да ни "натиснат" отвън и в крайна сметка и ние като Австрия да наложим "фашизма" :)

Yoanna Slabakova
Yoanna Slabakova
20 ноември, 2021 в 23:50 ч.

Origanum Vulgaris… въпроса е още колко човека още ще погребем дотогава… а и има възможност да се появи по-заразен/смъртоносен вариант, трябват и мерки, а тук всеки гледа да мине тънко.


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари