Група, Възможно ли е на 10-ти ден от втора игла АЗ да се получи остра алергична реакция (обрив по ръцете, силно зачервяване на лицето, подпухване)?

Maria Sofiiska
Maria Sofiiska
31 май, 2021 в 21:43 ч.

Здравейте Група,
Възможно ли е на 10-ти ден от втора игла АЗ да се получи остра алергична реакция (обрив по ръцете, силно зачервяване на лицето, подпухване)?

Георги Господинов
Георги Господинов
31 май, 2021 в 21:54 ч.

в момента има толкова цъфтящи алергени ... и не се знае како е отключило алергията ;)

Кат Халтъкова
Кат Халтъкова
1 юни, 2021 в 02:10 ч.

Аз получих седмица след 2ра игла АЗ големи синини по краката, така че всичко е възможно

Christina N. Dobreva
Christina N. Dobreva
1 юни, 2021 в 06:57 ч.

Кат Халтъкова , ехей, как са ти тромбоцитите? Защо така...

Кат Халтъкова
Кат Халтъкова
1 юни, 2021 в 08:44 ч.

Christina N. Dobreva ами не знам, на толкова кръвни изслвдвания преди втората игла (всичко бешв идеално) , след нея не си направих, пия аспирин протект и натаспин, ами пак ще си направя, явно...

Christina N. Dobreva
Christina N. Dobreva
1 юни, 2021 в 08:56 ч.

Кат Халтъкова , едно ПКК поне

Кат Халтъкова
Кат Халтъкова
1 юни, 2021 в 08:58 ч.

Ами права си, личната ми видя синините, но не ѝ дойде на акъла, ще отивам направо днес за изслвдване, то се е видяло и. Д-димер ще е.

Leni Stefanova
Leni Stefanova
1 юни, 2021 в 09:03 ч.

Кат Халтъкова ех Кате какво е станало? Аз ходя при проф.Паскалева тя е една от най-добрите хематолози в София, както и доц.Русев :) Звънни ми ако искаш 🤗

Megyto Georgieva
Megyto Georgieva
1 юни, 2021 в 09:07 ч.

Кат Халтъкова прилича на предозиране с аспирин

Кат Халтъкова
Кат Халтъкова
1 юни, 2021 в 09:07 ч.

Leni Stefanova аз ходих при хематолог, Лени, преди втора игла, бих си хепарин, заради висок Д димер, свалих го, всички изслвдвания други бяха в норма, т. Е. Всичко проверих, и сега - хоп изненада, от една седмица съм така, други синини не са се появили освен теази и по раменете, но ето една седмица е добър повод за преглед и изследвания...

Кат Халтъкова
Кат Халтъкова
1 юни, 2021 в 09:08 ч.

Megyto Georgieva ами, да ви кажа, пих аспирин тези дни след втората игла, може и да сте права, благодаря за предположението

Megyto Georgieva
Megyto Georgieva
1 юни, 2021 в 10:20 ч.

Кат Халтъкова моля, мила, дано!💝

Christina N. Dobreva
Christina N. Dobreva
1 юни, 2021 в 12:43 ч.

Кат Халтъкова , ако си вдигнала Д-Димера, виж и ниво на тромбоцитите. Бездруго не знам защо направо на Д-Димер да ходиш, като той е платен, ама хайде, вече си го вдигала...

Кат Халтъкова
Кат Халтъкова
1 юни, 2021 в 12:45 ч.

Christina N. Dobreva сега ходих до лабораторията пкк и димер, аз след първата го вдигнах петорно и го свалих с инжекции. Сега да видим...

Кат Халтъкова
Кат Халтъкова
1 юни, 2021 в 12:46 ч.

Christina N. Dobreva нивото ми е ок, от месеци го следя, и другите фактори за кръвосъсирване гледах, ама на-все изненади и ненужни драми, хубаво, че отвориха баровете, че полудях от напрежение 😄

Christina N. Dobreva
Christina N. Dobreva
1 юни, 2021 в 12:50 ч.

Кат Халтъкова , ама ако е висок, много внимателно се консултирай за хепарина, нали говорим през цялото време за тромбоцитопения, приличаща на хепарин-индуцираната...

Christina N. Dobreva
Christina N. Dobreva
1 юни, 2021 в 12:50 ч.

Ще ти дам хематолог

Кат Халтъкова
Кат Халтъкова
1 юни, 2021 в 12:52 ч.

Christina N. Dobreva аз ходих преди 2 седмици, във Вита на хематолог, сега пак ли да ходя, ами не ми хаза някаква диагноза в стил имаш тромбоцитопения или тромбофилия, така че ще видя сега изследванията

Christina N. Dobreva
Christina N. Dobreva
1 юни, 2021 в 12:53 ч.

Кат Халтъкова тя тромбофилията си има генетични, не са такива изследвания, не я мисли нея

Кат Халтъкова
Кат Халтъкова
1 юни, 2021 в 14:38 ч.

Christina N. Dobreva очаквах по-лоши резултати, но пак могат да се направят изводи, Д димерът преди ми беше 5 пъти над нормата, сега е по-леко

Christina N. Dobreva
Christina N. Dobreva
1 юни, 2021 в 14:40 ч.

Кат Халтъкова изглеждат окей. стискам палци нищичко да няма. и Д-димерът да падне

Кат Халтъкова
Кат Халтъкова
1 юни, 2021 в 14:41 ч.

Christina N. Dobreva благодаря ти за съветите, здраве и усмивки за теб!

Д-р Христиана Бацелова
Д-р Христиана Бацелова
1 юни, 2021 в 17:45 ч.

Търсете друга причина

Георги Георгиев
Георги Георгиев
1 юни, 2021 в 02:32 ч.

А защо нарекохте реакцията "алергична"? Каквото и да значи тази дума..
.Вие сте убеден, че е реакция? (явно)
... . ако не е ваксината "реакцията" реакция ли ще бъде?

Maria Sofiiska
Maria Sofiiska
1 юни, 2021 в 09:23 ч.

Георги Георгиев Нарекох го "реакция", защото внезапен обрив и сърбеж е реакция на организма към нещо, което го е провокирало. И понеже не беше на лигавиците, което би било показателно за поленова алергия, и не съм яла или пила нищо по-различно от друг път, се усъмних да не би да е ваксината. За това и зададох въпроса тук.
Получих изчерпателни отговори, за което благодаря.

Stanish Rangelov
Stanish Rangelov
31 май, 2021 в 21:46 ч.

Не съм медицинско лице.

Вероятността за такава проява е изключително малко вероятна предвид миналото време от ваксинацията.

Реакциите (очаквани и слаби) са около 48-72 часа след поставянето на иглата, а силните са в 24-48 часа диапазон.
Острите са в рамките едва на час от поставянето.

Alexander Nossikoff
Alexander Nossikoff
31 май, 2021 в 21:53 ч.

Станиш Рангелов това е за реакциите като цяло, алергичните реакции настъпват още по-рано, много рядко са 20-24ч след ваксинацията, иначе по правило са минути или часове след ваксинацията, сега ако по стар БГ обичай са те наблъскали с антихистамини и други боклуци за "подготовка" може и да се забавят малко, но не и до 10 дни

Stanish Rangelov
Stanish Rangelov
31 май, 2021 в 21:54 ч.

Alexander Nossikoff Съгласен съм. За това казах - остри до един час.

Alexander Nossikoff
Alexander Nossikoff
31 май, 2021 в 21:56 ч.

Станиш Рангелов няма такова разделение - всички са остри и на 1 и на 2 и на 3ч

Alexander Atanasov
Alexander Atanasov
31 май, 2021 в 22:35 ч.

Alexander Nossikoff мани, оказа се, че има юридическа основа. Наредба 15 задължава. 😔

Alexander Nossikoff
Alexander Nossikoff
31 май, 2021 в 22:38 ч.

Alexander Atanasov аз говоря за медицинската страна

Veneta Dimitrova
Veneta Dimitrova
1 юни, 2021 в 11:46 ч.

Не е възможно! Ваксината не може да нанесе каквато и да е вреда. Бас ловя, че мнението ми /без да съм лекар/ съвпада с това на лекарите в тази група...

Alexander Nossikoff
Alexander Nossikoff
31 май, 2021 в 21:44 ч.

всичко е възможно, но е супер ниско вероятно

Alexander Nossikoff
Alexander Nossikoff
31 май, 2021 в 21:45 ч.

Georgi Minchev ?

Georgi Minchev
Georgi Minchev
31 май, 2021 в 21:47 ч.

Alexander Nossikoff , щом пита жената, значи се е случило. Може и да са прекалили с яйцата и шоколада, знае ли човек. Но е "ниско" вероятно ;)

Alexander Nossikoff
Alexander Nossikoff
31 май, 2021 в 21:48 ч.

Georgi Minchev алергичните реакции след ваксинация настъпват до 24ч след нея

Alexander Nossikoff
Alexander Nossikoff
31 май, 2021 в 21:48 ч.

т.ч. моля да си премахнете коментара

Alexander Nossikoff
Alexander Nossikoff
31 май, 2021 в 21:49 ч.

10 дни след ваксинация и остра алергична реакция са взаимноизключващи се понятия

Alexander Nossikoff
Alexander Nossikoff
31 май, 2021 в 21:50 ч.

а заради некомптентни постове като горния многократно раздухвани от некомпетентни лица се създава недоверие към ваксините и умират хора

Radostin Raichev
Radostin Raichev
31 май, 2021 в 21:52 ч.

Georgi Minchev

Колко такива случаи има?

Alexander Nossikoff
Alexander Nossikoff
31 май, 2021 в 21:55 ч.

Radostin Raichev нито един доказан случай на алергия след АЗ на 10 ден няма в световен мащаб, тоя ако го докаже Georgi Minchev може да го публикува

Κρίστιαν Τασιην
Κρίστιαν Τασιην
31 май, 2021 в 21:59 ч.

Alexander Nossikoff Защо му се връзваш на тоя трол? 😃 Я го гледай. Сигурно е от тайните агенти🤣🤣🤣🤣🤣

Κρίστιαν Τασιην
Κρίστιαν Τασιην
31 май, 2021 в 22:02 ч.

Georgi Minchev Аз не мога да разбера, каква е целта на всички вас от малоумната ви група да се присъединявате тук и да спамите? Никой от нас не Ви спами в тъпата група, оставете ни и нас на мира.

Валерия Дамяновска-Динкова
Валерия Дамяновска-Динкова
31 май, 2021 в 22:34 ч.

Georgi Minchev , нямам медицинско образование, но от обща култура знам, че алергичните реакции стават веднага след взаимодействие с алергена. Баси, прост народ, ама си вярва

Alexander Nossikoff
Alexander Nossikoff
1 юни, 2021 в 08:18 ч.

Валерия Дамяновска-Динкова е има и delayed, но за анафилаксията в частност като цяло сте права

Magdalena Vasileva
Magdalena Vasileva
31 май, 2021 в 21:58 ч.

На мен , от файзер около 10 ден, след първата доза ръката ми се поду точно на и около мястото на убождането, все едно току-що ме бяха боцнали.И това ми е единствената реакция. При самата ваксинация дори подуване нямах. :)

Maria Sofiiska
Maria Sofiiska
31 май, 2021 в 21:53 ч.

Разбирам, явно причината е друга. Благодаря на всички отговорили!

Tania Karakasheva
Tania Karakasheva
31 май, 2021 в 21:49 ч.

Алергична реакция на 10ти ден е почти невероятно, ако е алергия разбира се.
Може алергена да е друг.


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари