В случай, че дадено лице има информация, че друго използва фалшив серфитикат за ковид, към кого може да се подаде сигнал? Дали в РЗИ в конкретния град е удачно или трябва директно към органите на реда да се подаде сигнала? Ясно е лицето, което си е ...

Христиана Христова
Христиана Христова
7 декември, 2021 в 12:45 ч.

Здравейте! В случай, че дадено лице има информация, че друго използва фалшив серфитикат за ковид, към кого може да се подаде сигнал? Дали в РЗИ в конкретния град е удачно или трябва директно към органите на реда да се подаде сигнала? Ясно е лицето, което си е закупило такъв, но не е ясен доктора, при когото е правен.

Някой сблъсквал ли се е с подобен сценарий? Благодаря предварително.🙏

Tsvetan Fikov
Tsvetan Fikov
7 декември, 2021 в 13:02 ч.

112 задължително

Lora Konstantinova
Lora Konstantinova
7 декември, 2021 в 20:28 ч.

Tsvetan Fikov, 112 е телефон за спешни обаждания. Не е редно да се заема времето на операторите там за такъв тип оплаквания.

Tsvetan Fikov
Tsvetan Fikov
7 декември, 2021 в 20:34 ч.

Lora Konstantinova, 112 е телефон за сигнали от всякакво естество, от полиция до пожарна. И когато звъннеш те насочват към съответната институция и район по служебен път и разговаряш с компетентния орган за съответния проблем или нарушение. Или според вас не е редно да тормозим полицията с дребни кражби? И да звъним само когато някой ще ни убива? Моля ви, на тези “оператори” това им е работата. Те не са там на спа, за да им “ангажирам времето”, с дребнотемие, като фалшив сертификат, явно, ама са там да вършат работа на единия телефон 112

Lora Konstantinova
Lora Konstantinova
7 декември, 2021 в 20:55 ч.

Tsvetan Fikov, “Телефон 112 приема спешни и аварийни обаждания”. Не става въпрос дали служителите са на “спа”, а че някой с медицински проблем, няма да може да се свърже, докато вие ги занимавате, защо някой не си кара колата.

Tsvetan Fikov
Tsvetan Fikov
8 декември, 2021 в 02:03 ч.

Lora Konstantinova, явно изобщо не знаете какво е единен телефон 112, и каква е функцията му, и че там има над 200 линии и няма как, това че ти си се обадил да ощети друг и да не може да се свърже, но както и да е. Явно за вас има важни престъпления и не чак толкова важни на които явно може да не обръщаме внимание и да тормозим оператори излишно 🤣. 112 не е бърза помощ, а спешен телефон за връзка с пожарна, МВР и бърза помощ. Просто за да не го бъркате с някоя болница! Институционалната неграмотност на българина е потресаваща. Затова сме на този хал. Щото такива като вас не знаят как да се справят с елементарно нарушение и процедура по информиране на съответните отговорни фактори! Докато вие преценявате кой да “тормозите” и дали е по- важно да съобщите за крадена кола или, че някой се нуждае от линейка лудите се налудуват!

Системата оптимизира времето за реакция и подобрява координацията между различните служби.

Телефон 112 е предназначен за инциденти, застрашаващи здравето, живота, сигурността и имуществото на гражданите.

https://www.mvr.bg/112/%D0%B4%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8/%D0%B4%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8-%D0%B8-%D1%84%D1%83%D0%BD%D0%BA%D1%86%D0%B8%D0%B8/kak_raboti_112

Tsvetan Fikov
Tsvetan Fikov
8 декември, 2021 в 08:45 ч.

Lora Konstantinova, когато следващия път се замислите дали да “тормозите” оператори от 112 се сетете за тази теория! И си помислете “аз от кои съм? От тези на които им пука, или тези които си търсят лично оправдание да не взема отношения за дадена нередност!

https://bg.m.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F_%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%87%D1%83%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%86%D0%B8?fbclid=IwAR0hgZYATsuR6lO9jKKbQ-hH7eVGddKYNI0H_qFAZlPPZ1-LGHihg0dctXs

Lora Konstantinova
Lora Konstantinova
8 декември, 2021 в 08:50 ч.

Tsvetan Fikov, “Телефон 112 не обслужва повиквания от неспешен характер”. За сигнали от НЕспешен характер има контактен център към Столична община. Какъв е вида на сигнала, всеки трябва да направи адекватна преценка сам. https://www.mvr.bg/112/дейности/дейности-и-функции/koga_zvanim_na_112

Tsvetan Fikov
Tsvetan Fikov
8 декември, 2021 в 08:55 ч.

Lora Konstantinova, бихте ли формулирала “спешен характер”? Ако имам информация за извършване на престъпление? Това спешен характер ли е? Ако видя, че някой се държи хулигански? Ако видя, че кола която не е от квартала или града седи с месеци на паркинга и никой не я пали или кара? Това спешен характер ли е? Или кво да се занимавам? Щом не ме касае? Или спешно е само, ако се избият за да дойдат патоанатоми? Преценката на всеки зависи от личното му морално осъзнаване и критерии! Ако вие имате търпимост към нарушения и висок праг на толеранс към тях, то няма как те да са от “спешен характер” преценката ви ми е ясна!
По-добре да попишем във фейса философии, вместо да “тормозим” оператори и да си създаваме излишно проблеми.

Lora Konstantinova
Lora Konstantinova
8 декември, 2021 в 08:59 ч.

Tsvetan Fikov, паркиран на едно място автомобил от месеци определям като НЕспешен.

Tsvetan Fikov
Tsvetan Fikov
8 декември, 2021 в 09:03 ч.

Lora Konstantinova, а аз го определям за спешен! Защото благодарение на това определено от вас за неспешно човек от Монтана си прибра колата която издирва от година. И думите му бяха “благодаря, че все още има хора като вас”. Така, че ясна сте ми! Дано никога не ви изчезва кола и да седи на нечиий паркинг, и някой като вас да я определи като “неспешна”! Жалко, че сте ходила по света, но сте видяла нищо. Аз където съм живял, на третия ден ме посети полиция, защото направило впечатление, че български автомобил нощува често в района. Но това са държави с общество, където когато някой си хвърли боклука през прозореца 3 ще звъннат на 112 защото не се прави така!

Gergana Alyakova
Gergana Alyakova
7 декември, 2021 в 19:26 ч.

Очаквайте включване от журналисти под такъв пост. :)

Добчето Байчева
Добчето Байчева
7 декември, 2021 в 21:50 ч.

Gergana Alyakova
Мх..

Tsvetan Fikov
Tsvetan Fikov
8 декември, 2021 в 02:05 ч.

Gergana Alyakova, аз съм журналист, но не намирам сензация в това за да се включвам като такъв

DrRefik Muhtarov
DrRefik Muhtarov
9 декември, 2021 в 07:36 ч.

На Запад хората активно участват в контрола на правилата.Бях във Виена и на едни светофари трябваше да завия наляво и да изчакам първо тези с предимство,но аз духнах първи-от четирите страни всички шофьори взеха да свирят...🙂Засрамих се и не съм повтарял.🙂 Пак там паркирах и трябваше да си купя от автомат билетче и да го поставя на предното стъкло-рекох си за половин час няма кой да ме види...да ама една бабичка ме гледаше през прозореца си и веднага звъннала където трябва.Като се върнах имаше честитка с глоба🙂,а бабичката ми се подхилкваше самодоволно.

Nadezhda Abramova
Nadezhda Abramova
10 декември, 2021 в 06:43 ч.

DrRefik Muhtarov , така е. Там хората имат гражданско самосъзнание и смятат подобно поведение за общественополезно, не го правят с идеята да навредят, а да помогнат да се спазват правилата. Но това се учи вкъщи, така както нас ни учат, че за половин час няма кой да ни види. 🙂

Теодора Райнова
Теодора Райнова
10 декември, 2021 в 11:35 ч.

Вие нямате ли си друга работа ми се занимавате с другите....егати простотията

Мануела Геренова
Мануела Геренова
7 декември, 2021 в 12:53 ч.

РЗИ и МВР. Но трябва да имате доказателства.

Dessi Milanova
Dessi Milanova
7 декември, 2021 в 12:49 ч.

Без доказателства едва ли ще стане...то половината са така

Светла Деспотова
Светла Деспотова
7 декември, 2021 в 16:13 ч.

БОЖЕЕ ,Повечето Българи са така ,но Бог да ги пази Скоро пандемията няма да изчезне заради НЕПОЧТЕНИТЕ БЪЛГАРИ.

Jullia Mincheva
Jullia Mincheva
7 декември, 2021 в 12:56 ч.

За съжаление имам много познати 🥲, кого мамят - себе си ! Скоро ходихме из големите магаьини , гледат по тел и готово , някъде пък изобщо не ни проверяват . Българска му работа ! Мижай да се лъжем !

Доротея Иванова
Доротея Иванова
7 декември, 2021 в 13:01 ч.

Jullia Mincheva и аз затова говоря. 😃

Evgeni Yordanov
Evgeni Yordanov
7 декември, 2021 в 13:30 ч.

Jullia Mincheva напротив. Не мамят себе си. Мамят всички нас. От нас се очаква да сме общество, а не вълци единаци, каквито сме. Съединението прави силата! Написали са ни го на сградата, защото знаят, че бързо забравяме... 😢

Доротея Иванова
Доротея Иванова
7 декември, 2021 в 12:50 ч.

А защо всеки не си гледа в паницата?

Пенка Костадинова
Пенка Костадинова
7 декември, 2021 в 12:52 ч.

Доротея Иванова Защото такива хора застрашават общественото здраве! В случай че ви е много абстрактно като понятие - застрашават вашите родители, деца и всички уязвими хора около вас.

Nikola Nikolov
Nikola Nikolov
7 декември, 2021 в 12:53 ч.

Доротея Иванова защото е въпрос на обществено здраве, г-жо. защото така се изгражда гражданско общество. защото ако съседът ви пикае на стълбищната площадка, смърди и у вас. докато си зяпате в постната, провинциална паничка

RL RL
RL RL
7 декември, 2021 в 12:53 ч.

Доротея Иванова , 'щото паницата е ОБЩА и е крайно време да го разберем!

Нети Дамянова
Нети Дамянова
7 декември, 2021 в 12:54 ч.

Доротея Иванова Да бе, и аз се чудя защо им е на антиваксърите да гледат в паницата на ваксърите и да си купуват фалшиви сертификати :)

Sel Tania
Sel Tania
7 декември, 2021 в 12:54 ч.

Доротея Иванова и вие ли сте от тия с фалшивите сертификати? И от кога нарушаването на закона е чужда паница.

Stela Blagoeva
Stela Blagoeva
7 декември, 2021 в 12:55 ч.

Доротея Иванова, защото точно тази паница е обща.

Bobby Hristov
Bobby Hristov
7 декември, 2021 в 12:58 ч.

Доротея Иванова защото нечии паници не са за гледане, а директно за нахлупване на главите на едни %-и

Доротея Иванова
Доротея Иванова
7 декември, 2021 в 12:59 ч.

Пенка Костадинова Който го е страх от мечки,не ходи в гората нали? Нищо няма да се промени като се подаде сигнал? Досега където и да съм ходила никой не ми проверява сертификат или тест,а дори и да вляза с фалшив няма изобщо кой да те провери,а да не говорим акт да ти състави! 😄 та едва ли ще промените нещо...

Доротея Иванова
Доротея Иванова
7 декември, 2021 в 13:00 ч.

Sel Tania хаха закон?! Тя тая дума в нашата родина е само на книга!

Sel Tania
Sel Tania
7 декември, 2021 в 13:02 ч.

Доротея Иванова с такива като вас за съжаление ДА.

Доротея Иванова
Доротея Иванова
7 декември, 2021 в 13:03 ч.

Sel Tania Ами като за едни може,защо не и за други Госпожо?!

Пенка Костадинова
Пенка Костадинова
7 декември, 2021 в 13:05 ч.

Доротея Иванова Явно това е изключително забавно за вас! За съжаление заради с хора с вашето мислене, никога няма да се отървем от тоя “слон” и да се приближим поне малко до развитите страни.

Валентин Дишев
Валентин Дишев
7 декември, 2021 в 13:05 ч.

Доротея Иванова – госпожо, нали не твърдите, че ако някой извърши престъпление и не го хванат, то той не е извършил престъпление? 🙂
Издаването на фалшив сертификат "консумира" състав на престъпление по няколко члена на Наказателния кодекс, включително и чл. 355, предвиждащ "се наказва с лишаване от свобода до три години и глоба от хиляда до десет хиляди лева.".

Svet Aleksandrov
Svet Aleksandrov
7 декември, 2021 в 13:05 ч.

Доротея Иванова т.е. вие поощрявате бизнеса и алчността на някои лекари?

Доротея Иванова
Доротея Иванова
7 декември, 2021 в 13:07 ч.

Валентин Дишев Аз не твърдя нищо! Но хората,които трябва да си свършат работата-не я вършат. Очаквате Вие с един сигнал да промените нещо ли? Това ми беше мисълта! Защо мислите,че навсякъде се спазват правилата? Напротив,всичко е разграден двор! А хората,които трябва да следят и да затягат контрола вече отдавна са в коледна ваканция 😄

Доротея Иванова
Доротея Иванова
7 декември, 2021 в 13:08 ч.

Svet Aleksandrov ха тя държата я поощрява,та коя съм аз да кажа 😄😄😄

Svet Aleksandrov
Svet Aleksandrov
7 декември, 2021 в 13:09 ч.

Доротея Иванова а кой е държавата - бай хуй и компания или ние живеещите в нея?

RL RL
RL RL
7 декември, 2021 в 13:10 ч.

Доротея Иванова , като сте НИКОЯ си трайте с безумните си съждения!
Аман от конспиратори с IQ далеч под задължителния минимум...Само като Ви види човек писанията и как всичко Ви е на майтап... 🤦🏼‍♀️

Доротея Иванова
Доротея Иванова
7 декември, 2021 в 13:10 ч.

Svet Aleksandrov Ами вървете и напишете акт на тези с фалшиви сертификати! Успех Ви желая!

Доротея Иванова
Доротея Иванова
7 декември, 2021 в 13:10 ч.

RL RL ми той живота девойко е майтап... зависи кой как го приема! 🤭

Jokic Balkanski
Jokic Balkanski
7 декември, 2021 в 13:13 ч.

Доротея Иванова защото иначе нямаме общество! Давам Ви пример "на запад" когато караш с превишена скорост се обаждат в полицията, когато се разхождаш в чужд квартал, се обаждат в полицията да проверят да не си съмнителен... И не си гледат само в техните си паници! Надявам се да осъзнаете как се гради общество! Ако не, жива и здрава да сте, няма смисъл от обяснения! После можете да ревете, че политиците ви виновни...

Доротея Иванова
Доротея Иванова
7 декември, 2021 в 13:19 ч.

κακοποιός άγγελος Напълно Ви разбирам! Но навън хората имат правила,които се спазват. Но тук не е така! Да Вие като граждани ще подадете сигнал,но кой ще свърши останалата работа! Никой... та те дори не проверяват дали имаш сертификат,вие сте се хванали дали бил фалшив или не...това имах предвид

RL RL
RL RL
7 декември, 2021 в 13:25 ч.

Доротея Иванова , 'що не дойдете, госпожо, да обясните шеговитата страна на живота вкъщи - на мен, която едва ставам от леглото от болки, на малкото ми дете...Които сме положителни?
Да пиша ли адрес, отворке?!

Petya Kolibanekova
Petya Kolibanekova
7 декември, 2021 в 13:26 ч.

Доротея Иванова , въпросът е принципен, но Вие явно не знаете какво е това. Много жалко, ако наистина мислите това, което изписахте.

Доротея Иванова
Доротея Иванова
7 декември, 2021 в 13:29 ч.

Petya Kolibanekova Принципен за Вас! А какво мисля,Вие едва ли някога ще разберете! И жалко,че в момента си мислите,че се нервите на мен и моите пързаляния,а всъщност се ядосвате на държавата в която живеете! Хубав ден!

Petya Kolibanekova
Petya Kolibanekova
7 декември, 2021 в 13:34 ч.

Доротея Иванова, аз съм напълно наясно със слабостите на административния и управленски апарат, но не се ядосвам на държавата в нейното имагинерно измерение. Ядосвам се на Вас и на всеки, който смята, че него "не го засяга" и от него нищо не зависи. Зависи от всеки един човек да изпълнява гражданските и служебните си задължения. Това е изходът от здравната, икономическата, културната и всяка друга криза в тази държава. Ако Вие не го осъзнавате, дано поне Вашите деца намерят добрия пример в някого извън Вас.

Jokic Balkanski
Jokic Balkanski
7 декември, 2021 в 13:35 ч.

Доротея Иванова разбирам ви, но трябва да се почне от някъде, нали? После да се провери защо не е направено нищо по случая, има социални мрежи, да се разтръби навсякъде, че някой не си е свършил работата... Разбирате ме! Ако седим и си казваме, ма то никой нищо няма да направи, затова и аз няма да правя нищо... И терминал 2 няма да спаси kleta maika balgaria!!! "Дела трябват", беше казал един герой...

Jokic Balkanski
Jokic Balkanski
7 декември, 2021 в 13:37 ч.

Е и по-лесно е да казваме, ми то там правила има, ех да бяхме като тях, ма то тука зле...

Fani Vitkova
Fani Vitkova
7 декември, 2021 в 13:41 ч.

RL RL спокойно, за 10 дни изчезват болките, дано няма друго. С внучката ми го изкарахме заедно преди 10дни и така пъшкахме и ни болеше всичко. Кураж и оздравявайте

Валентин Дишев
Валентин Дишев
7 декември, 2021 в 13:42 ч.

Доротея Иванова – "Ох... няма шанс", промълви той и се отдалечи... :)

Fani Vitkova
Fani Vitkova
7 декември, 2021 в 13:44 ч.

κακοποιός άγγελος Права сте, у нас преди “демокрацията” беше така, сега вълци единаци. Аз казвам, че ако на 70-80% спазваме правилата всички ще живеем по добре и по спокойно

RL RL
RL RL
7 декември, 2021 в 13:47 ч.

Fani Vitkova , аз го карах пролетта доста зле. После си завърших ваксинационния курс и сега пак го хванах - много боли, много е кофти, НО не е както беше пролетта и няма сила, която да ме убеди, че не е от ваксината - ето, вече правя разликата ;)
Благодаря ви, бъдете здрави!❤️

Десислава Лазева
Десислава Лазева
7 декември, 2021 в 13:57 ч.

Манджата обаче е обща

Бояна Пачева
Бояна Пачева
7 декември, 2021 в 12:48 ч.

Помислете първо дали ще можете да докажете твърденията си. Не може просто да подадете жалба в полицията, че някой Ви е казал, че сертификата е фалшив. Ако не се съберат достатъчно доказателства и производството се прекрати, може срещу Вас да бъде подадена жалба за набедяване.

Tsvetan Fikov
Tsvetan Fikov
7 декември, 2021 в 13:03 ч.

Бояна Пачева, за да подаде сигнал не е нужно да доказва каквото и да било. Полицията ще си извърши нужната проверка.

Бояна Пачева
Бояна Пачева
7 декември, 2021 в 13:14 ч.

Tsvetan Fikov, това е ясно. Въпросът е, че от поста се разбира само, че има подозрение, че сертификата е фалшив. Една жена каза. Хората идея си нямат, че подавайки жалба за извършено престъпление при определено стечение на обстоятелствата самите те носят в последствие наказателна отговорност.
Едно е да пуснеш жалба срещу лице, което например ти е причинило телесна повреда, съвсем друго да пуснеш жалба, защото смяташ, имаш подозрения, някой ти е казал, че дадено лице е извършило престъпление

Silvia Todorova
Silvia Todorova
7 декември, 2021 в 13:37 ч.

Бояна Пачева Товааааа не е съвсем вярно. За да има клевета е необходимо да има съзнателно набедяване в престъпление, с ясното знание, че престъплението всъщност не е извършено. Един сигнал, подаден в РПУ, със съдържание, примерно "по този и този начин получих информация, че еди-кое-си трето лице има издаден фалшив сертификат за ваксинация, моля да извършите проверка и да разследвате" няма как да бъде основание да се приеме, че е налице клевета.

Бояна Пачева
Бояна Пачева
7 декември, 2021 в 14:01 ч.

Silvia Todorova, клевета е нещо съвсем друго от набедяване.
Основната идея е, че човек трябва да е на 100% сигурен, когато сезира компетентните органи, не е редно да се пускат сигнали и жалби по интуиция или слухове.
Утре, някой може да реши, че моя сертификат е фалшив и да подаде жалба, примерно. Или Вашия?

Silvia Todorova
Silvia Todorova
7 декември, 2021 в 14:05 ч.

Бояна Пачева Нека да уточня, че съм колега, адвокат като вас.
Престъплението, което визирате, е клевета - по чл. 147, ал. 1, предл. 2 от НК - "Който разгласи позорно обстоятелство за другиго или му припише престъпление, се наказва за клевета"

И още, цитат от Решение № 75 от 12.03.2012 г. на ВКС по н. д. № 3142/2011 г., II н. о., НК:
"При втората форма на изпълнителното деяние, деецът излага пред трети лица твърдения, че пострадалият е извършил престъпление, което трябва да е достатъчно описано, макар и не напълно конкретизирано. За съставомерността на извършеното е необходимо позорното обстоятелство да е неистинско, а приписаното престъпление да не е извършено от оклеветения, както и деецът да съзнава това."

Бояна Пачева
Бояна Пачева
7 декември, 2021 в 14:14 ч.

Silvia Todorova, 286 НК визирам. Общ характер е. Пак се изисква деецът да съзнава невинността на набедения, но при добра работа на разследващите тука питащата госпожа ще си докара едно условно.

Silvia Todorova
Silvia Todorova
7 декември, 2021 в 14:20 ч.

Бояна Пачева Ще трябва бая да се постараят разследващите, за да докажат в такава хипотеза, че престъплението е умишлено, каквото е изискването на 286. Разбирам ви идеята, но ако тя се прилагаше по този начин, никой никога нямаше да може да сигнализира за престъпление или каквото и да е неправомерно деяние под заплаха от наказателна репресия.

Бояна Пачева
Бояна Пачева
7 декември, 2021 в 14:25 ч.

Silvia Todorova, идеята на текста по скоро е да се подават само сигнали за реално извършени престъпления, за да не се хаби напразно ресурса на разследващите.
А за престъпление от частен характер малко хора подемат инициативата, защото трябва да вложат собствен ресурс-адв. хонорари, дт и други.
Разводнихме на жената поста :) хубав ден

Tsvetan Fikov
Tsvetan Fikov
7 декември, 2021 в 14:56 ч.

Бояна Пачева, да и? Аз редовно звъня за автомобили, които трупат съмнителен престой където живея, дали не са издирвани или крадени? Не набеждавам никой, сигнализирам органите да извършат нужната според компетенциите си проверка. Звъни се на 112, и не е нужно да “показваш труп” за да се доказва нещо. Прави се проверка на автомобил, имот лице и така… “жалба” (жалвам се за причинени щети) и “сигнал” (сезирам за вероятно престъпление) където не набеждавам никой и не твърдя нищо, а сигнализирам за проверка…са различни правни инструменти.

Бояна Пачева
Бояна Пачева
7 декември, 2021 в 15:26 ч.

Tsvetan Fikov, как Ви се занимава с такива неща, незнам

Tsvetan Fikov
Tsvetan Fikov
7 декември, 2021 в 15:35 ч.

Бояна Пачева, разбрах за себе си, че ако всеки ден не ти се занимава с нещо, в един момент то почва да се занимава с теб. И тогава е късно.

https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F_%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%87%D1%83%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%86%D0%B8

Антоанета Николова
Антоанета Николова
7 декември, 2021 в 15:35 ч.

Tsvetan Fikov Направо и застреляхте от упор добрите намерения 😁...То да сме сигурни че ще има адекватно разследване...добре....Ама то...

Tsvetan Fikov
Tsvetan Fikov
7 декември, 2021 в 15:48 ч.

Антоанета Николова, напротив мисля, че аргументирано обясних, че сигнал и жалба са различни колкото галактика и вселена. И че в питането става дума за сигнал. Всеки юрист знае, че за да си ищец по жалба-жалбоподател, трябва да си засегнат лично и персонално. Не може да пуснеш жалба, че Комшията бие комшийката. Но може да пуснеш сигнал по всяко време, че вдига шум без да го набеждаваш в нищо

Антоанета Николова
Антоанета Николова
7 декември, 2021 в 15:53 ч.

Tsvetan Fikov Абсолютно съм съгласна с вас...Просто ей така се оказва ,че всеки вопъл е глас в пустиня....в нашата мила родина.И хората се отказват да търсят права.Не само своите.😁

Tsvetan Fikov
Tsvetan Fikov
7 декември, 2021 в 15:58 ч.

Антоанета Николова, отказът от търсене на права е причината за незнанието, че ги имаш и трябва да си ги поискаш и платиш с нужните задължения към тях. Винаги е по-лесно само да се оплакваме. Но всичко зависи от личната ни позиция за нетърпимост към нарушаване на закона.

Антоанета Николова
Антоанета Николова
7 декември, 2021 в 17:11 ч.

Tsvetan Fikov Пак съм напълно съгласна.Абсолютно .за съжаление сме малко ....но ставаме все повече.И това е надежда...😉

Velizara Stoilova
Velizara Stoilova
8 декември, 2021 в 10:14 ч.

Бояна Пачева по тази логика никой за нищо не трябва да пуска сигнал. Ако човек знае за извършена нередност и не сигнализира става съучастник. Почти сигурна съм, че при подозирано престъпление е 100% необходимо да се подаде сигнал.


Още дискусии
Заглавие
Категория / Тема
Коментари